SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gepikt van waterfietssteven![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Jammer, net gebeld voor de baan hebben ze toch voor een ander gekozen...
Naja ga ik verder met solliciteren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:54 schreef StevenHyde het volgende:
Birdie klasse dat je de boel hebt heel gelaten![]()
![]()
Ik kan het dus wel![]()
Jammer KW, op naar de volgende dan maar.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:53 schreef KoningWouter het volgende:
Naja ga ik verder met solliciteren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah dat is wel jammer, hopelijk bij de volgende sollicitatie dat je wel aangenomen wordtquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:53 schreef KoningWouter het volgende:
Naja ga ik verder met solliciteren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh balen KW, ze weten niet wat ze mislopenquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:53 schreef KoningWouter het volgende:
Naja ga ik verder met solliciteren![]()
![]()
EEn zwaai van mij moet al voldoende zijn om jou in vuur en vlam te zetten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja waarom alleen een zwaai van jou?Ja die ken ik nu welquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O dat is een tegenvaller Hopelijk gaat het bij een volgende beterquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:53 schreef KoningWouter het volgende:
Naja ga ik verder met solliciteren
bolkqueen nr 1 tochquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn zwaai van mij moet al voldoende zijn om jou in vuur en vlam te zetten.
[..]
Ja die ken ik nu wel
Bolkje.
Opstaan hier!!!
Ik wil nog niet... kon niet slapen vannacht
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hoe kwam dat?quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:59 schreef Sally het volgende:
Bolkje.
Opstaan hier!!!
Ik wil nog niet... kon niet slapen vannacht
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat doe je ook, daar zijn geen smileys voor nodig om dat te uitenquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn zwaai van mij moet al voldoende zijn om jou in vuur en vlam te zetten.
[..]
Ja die ken ik nu wel![]()
![]()
Die tijd is voorbijquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat doe je ook, daar zijn geen smileys voor nodig om dat te uiten
Hey Greysquote:
Volgende keer even fijn inbakeren?quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:59 schreef Sally het volgende:
Bolkje.
Opstaan hier!!!
Ik wil nog niet... kon niet slapen vannachtMaakt de lekkerste wraps :9![]()
greysiequote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vakantie er weer op zitten? Wanneer is de volgende reis?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Poetse dan maarquote:tot later
quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
greysie![]()
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Snelquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vakantie er weer op zitten? Wanneer is de volgende reis?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
HoiIk heb iets lekkers voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heeee jij daarquote:
Met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeee jij daar
Met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Nee, nu heb ik de tijd niet meer voor en de zin ook niet. Het iw genoeg geweestquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mooi was die tijd![]()
kan wel weer komen die tijd
Toen kon je toch niets anders want toen ik begon lag ik plat in bed en toen kwam corona.
Ik vind het leuk in de ochtend ff mee kletsen maar in de middag moet ik vaak dingen doen en in de avond geen zin meer de hele tijd op FOK! te zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat is anders als je toen bedlegerig was.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nu heb ik de tijd niet meer voor en de zin ook niet. Het iw genoeg geweest
Toen kon je toch niets anders want toen ik begon lag ik plat in bed en toen kwam corona.
Ik vind het leuk in de ochtend ff mee kletsen maar in de middag moet ik vaak dingen doen en in de avond geen zin meer de hele tijd op FOK! te zitten.Smile, it's free therapy.![]()
Er krijgt iemand plots veel sms-jes nuquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
SMS jullie antwoorden naar antwoordnummer 0622088600
Wat is dat? Nummer van een burner phone?quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
SMS jullie antwoorden naar antwoordnummer 0622088600Maakt de lekkerste wraps :9![]()
heb ook nog wel een leuk 06 nr danquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er krijgt iemand plots veel sms-jes nu
Ja en gelijk daarna corona, je kon nergens heenquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat is anders als je toen bedlegerig was.
Ik zou dat nu niet eens volhouden, red ik ook niet. Moet best veel dingen doen tussen door.
En ik ben geen Jussie ik kan echt niet werken en bolken tegelijk ( vraag mij af of Jussie wel een man is met zijn multitasken euhhhhhh )Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou gooi erinquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb ook nog wel een leuk 06 nr danThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo probeer ik ook wel eens mensen te lokken. Echter als ze eenmaal weten wat dat lekkers is...quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
JustineKquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en gelijk daarna corona, je kon nergens heen
Ik zou dat nu niet eens volhouden, red ik ook niet. Moet best veel dingen doen tussen door.
En ik ben geen Jussie ik kan echt niet werken en bolken tegelijk ( vraag mij af of Jussie wel een man is met zijn multitasken euhhhhhh )![]()
![]()
![]()
nee je weet niet wat ik wilde!!quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wilde Kibi wel doen voor jeNIVEA
Wil ze jouw mondje opendoen Ja?quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wilde Kibi wel doen voor je![]()
![]()
Justine is wel een leuke naam. Of niet, maar aan de persoon erachter wel leuke herinneringenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zelf gezegd netquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee je weet niet wat ik wilde!!NIVEA
Laat dat vullen maar een Jussie overquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee je weet niet wat ik wilde!!NIVEA
quote:
geen leuke naamquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
Justine is wel een leuke naam. Of niet, maar aan de persoon erachter wel leuke herinneringen
Deze vrouwquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat dat vullen maar een Jussie over![]()
In oktober pasquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer ga je overhuizen is dat al bekend?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: