SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Deze OP had ik niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik welquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oeiquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik verslik me eventjes in mijn koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik had niet anders van je verwachtquote:
En de vorige maanden waren er weer een paar die minder postten door anderen.
Er zijn hier ook mensen die menen te moeten blijven sneren naar mij en anderen bijv.
Gewoon negeren en door.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hij doet een GGtjequote:
Terwijl het vaak juist precies andersom isquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja e ris hier altijd wel een zondebok. Er is ook een tijd geweest dat dat over mij gezegd werd dat er minder mensen kwamen door mij.
Da's mooi hoog.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:djmo @:gebrokenglas @:_username_
[ afbeelding ]
Mijn slaapscore is 65Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kan hier hele dagen zitten en 2 punten pakken. Prima, dat betekend dat een ander de punten meer wil dan dat ik ze wil
Ik lig er ook niet wakker van hoor, wil men niet komen omdat ik er ben ook goed.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Terwijl het vaak juist precies andersom isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MT Bolk! Wrapped BolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze selectieve misbolk hequote:
En zo is het.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:23 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik kan hier hele dagen zitten en 2 punten pakken. Prima, dat betekend dat een ander de punten meer wil dan dat ik ze wil
Selectieve DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb te weinig geslapen om te scoren
Vanavond maar op tijd naar bed. Iets met airborne wandeltocht morgen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hoe durf je
TR machen!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Succes voor morgen DJMOquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanavond maar op tijd naar bed. Iets met airborne wandeltocht morgen.
quote:
En sommigen plempen een post neer en verdwijnen weer en pakken dan gerust 20 of meer punten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:23 schreef MooieTop6 het volgende:
Het is wat het is.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Precies, lekker boeiendquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
En sommigen plempen een post neer en verdwijnen weer en pakken dan gerust 20 of meer punten.
Het is wat het is.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
En sommigen plempen een post neer en verdwijnen weer en pakken dan gerust 20 of meer punten.
Het is wat het is.
Of net even binnen komen en toendertijd de DT pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, het ging misquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo is het spel. En is voor mij ook gewoon een stukje gezelligheid, punten doen me niet zoveel. Als ik er wat pak mooi maar ik hoef echt niet hoog te eindigen.
Meer voor de mensen dan voor de punten.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-09-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 1345 / +204 / +0 / 1444 / 1557 / 0.86
2. Homijn / 353 / +22 / +119 / 73 / 150 / 2.35
3. Dotteke / 345 / +93 / +29 / 467 / 569 / 0.61
4. KillemWieft / 258 / +34 / +27 / 107 / 176 / 1.47
5. kree / 199 / +157 / +0 / 300 / 406 / 0.49
6. FreshFruit / 187 / +7 / +44 / 230 / 311 / 0.6
7. devzero / 152 / +35 / +31 / 117 / 166 / 0.92
8. _UserName_ / 96 / +0 / +9 / 42 / 80 / 1.2
9. Dr.Mikey / 69 / +26 / +14 / 46 / 85 / 0.81
10. hemarookworst / 69 / +15 / +0 / 137 / 221 / 0.31
11. WrappedEuphoria / 50 / +3 / +3 / 172 / 212 / 0.24
12. KoningWouter / 44 / +0 / +0 / 79 / 106 / 0.42
13. ToT / 43 / +16 / +0 / 215 / 260 / 0.17
14. Pinnenmutske / 43 / +3 / +0 / 66 / 98 / 0.44
15. Vino_Tinto / 41 / +2 / +0 / 182 / 206 / 0.2
16. StevenHyde / 39 / +17 / +0 / 106 / 146 / 0.27
17. MooieTop6 / 37 / +9 / +3 / 451 / 527 / 0.07
18. greysbones / 32 / +1 / +0 / 139 / 146 / 0.22
19. DerRabbit / 31 / +7 / +0 / 130 / 153 / 0.2
20. Bally-b / 30 / +0 / +24 / 6 / 16 / 1.88SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ow maar dat geloof ik welquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja e ris hier altijd wel een zondebok. Er is ook een tijd geweest dat dat over mij gezegd werd dat er minder mensen kwamen door mij.
Dat heb je gezegd toen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja maar jij sneert ook naar andere toequote:Op vrijdag 5 september 2025 07:22 schreef MooieTop6 het volgende:
En de vorige maanden waren er weer een paar die minder postten door anderen.
Er zijn hier ook mensen die menen te moeten blijven sneren naar mij en anderen bijv.
Gewoon negeren en door.
Dus het is geven en nemen
IK heb een hele brede rug gekregen hier en ooit een waardevolle tip gekregen. Boter op je rug smeren en alles wat ze zeggen er af laten glijden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow maar dat geloof ik wel
Dat heb je gezegd toen
Ik heb nu geen boter meer nodig het raakt mij niet eens meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeiquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanavond maar op tijd naar bed. Iets met airborne wandeltocht morgen.Die gezelligheid is juist weg de rest van de dagquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zo is het spel. En is voor mij ook gewoon een stukje gezelligheid, punten doen me niet zoveel. Als ik er wat pak mooi maar ik hoef echt niet hoog te eindigen.
Meer voor de mensen dan voor de punten.
Ja ben er soms als ik zie dat jij er bent
HahahahhaIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mario weer ziedendquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens gehad
Of net even binnen komen en toendertijd de DT pakken
Ja maar toch heb jij je toen uit de lijst laten halenquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb een hele brede rug gekregen hier en ooit een waardevolle tip gekregen. Boter op je rug smeren en alles wat ze zeggen er af laten glijden.
Ik heb nu geen boter meer nodig het raakt mij niet eens meer.
Nou, laat maar eens zo'n sneer zien dan, waar ik zogezegd mee begonnen zou moeten zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar jij sneert ook naar andere toe
Dus het is geven en nemenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga niet tig topics doorzoeken. Maar jij doet het op een bepaalde manier, ja hoe noem je dat.... je zet het op een bepaalde manier neer. De 1 kan het als sneer zien en de ander niet.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nou, laat maar eens zo'n sneer zien dan?
Kijk ik zeg het gewoon direct, waardoor ik op vakantie moet![]()
Daarom zeg ik je moet geen slachtofferrol nu gaan spelen en zeggen, oeeee ze sneren naar mij, want je doet het zelf ook
Ben er aan gewend hoor, zo slecht slapen. Alleen bij huawei had ik dan nog wel een score. Fitbit heeft kennelijk te weinig data ofzo.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Oei
[..]
Die gezelligheid is juist weg de rest van de dag
HahahahhaIk heb er één en ik ben er trots op
Einde discussie graag. Meer koffie gvd en hulp bij m'n spelletje aub.Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar kan je dat niet instellen dan?quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben er aan gewend hoor, zo slecht slapen. Alleen bij huawei had ik dan nog wel een score. Fitbit heeft kennelijk te weinig data ofzo.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb koffiequote:Op vrijdag 5 september 2025 07:40 schreef DJMO het volgende:
Einde discussie graag. Meer koffie gvd en hulp bij m'n spelletje aub.
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
En dat hoor ik keer op keer.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga niet tig topics doorzoeken. Maar jij doet het op een bepaalde manier, ja hoe noem je dat.... je zet het op een bepaalde manier neer. De 1 kan het als sneer zien en de ander niet.
Kijk ik zeg het gewoon direct, waardoor ik op vakantie moet![]()
Daarom zeg ik je moet geen slachtofferrol nu gaan spelen en zeggen, oeeee ze sneren naar mij, want je doet het zelf ook
'Je sneert!' En als ik vervolgend vraag waar, dan krijg je het niet te zien.
Ik sneer naar NIEMAND bewust. Als iemand zo nodig iets als sneer wil zien, dan moet diegene dat zelf weten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je maakt bepaalde opmerkingen die sommige als een sneer kan zien.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En dat hoor ik keer op keer.
Ik sneer naar NIEMAND bewust. Als iemand zo nodig iets als sneer wil zien, dan moet diegene dat zelf weten.
Of je dit nu bewust of onbewust doet dat maakt niet uit.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nohquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die gezelligheid is juist weg de rest van de dag
Hahahahha![]()
Ik heb zelf niet zoveel met het posten van alleen smilies, ik ben op dat soort momenten vooral in de KSC te vinden. Maar verder geen mening over, het kan en het mag dus is wat het is.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[ afbeelding ]
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jij bent het genie, daar heb ik geen tijd voor in de vroege ochtendquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:40 schreef DJMO het volgende:
Einde discussie graag. Meer koffie gvd en hulp bij m'n spelletje aub.
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Noh![]()
Ik heb zelf niet zoveel met het posten van alleen smilies, ik ben op dat soort momenten vooral in de KSC te vinden. Maar verder geen mening over, het kan en het mag dus is wat het is.
Ja ksc... het pakt me niet echt
Zit wel in vbl sc en kpd sc
De spelregels zijn simpel. Woorden moeten minimaal 4 letters lang zijn, de letter in het midden moet er verplicht in voorkomen en je mag letters zo vaak gebruiken als je wil.
Vandaag zijn er 49 woorden te vinden, ik heb er reeds 35.Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Hij was er gister volgens mij eventjesquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tijd niet meer gezien trouwensIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mij wel, want koffiequote:Op vrijdag 5 september 2025 07:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hahaha
Ja ksc... het pakt me niet echt
Zit wel in vbl sc en kpd scAl gaat het daar over het algemeen totaal niet over koffie maar goed
![]()
VBL en KPD kom ik dan weer niet
Ja, lekker makkelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je maakt bepaalde opmerkingen die sommige als een sneer kan zien.
Of je dit nu bewust of onbewust doet dat maakt niet uit.
Proefles van wat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jij bent het genie, daar heb ik geen tijd voor in de vroege ochtend
Ik ben erg vasthoudend.
https://www.autismecentru(...)autisme-bij-vrouwen/Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja je kan je blijven herhalen. Maar ik ga niet speciaal voor jou tig topics doorzoeken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En dat hoor ik keer op keer.
Ik sneer naar NIEMAND bewust. Als iemand zo nodig iets als sneer wil zien, dan moet diegene dat zelf weten.
[..]
Ja, lekker makkelijk natuurlijk
Als het weer zover is dan geef ik je wel een seintjeJa ik zag het voorbij komen op insta en ik dacht warom nietquote:
https://www.allwaysfit.nl/bodytec/Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat was een misquote van me, had hem al geeditquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja je kan je blijven herhalen. Maar ik ga neit speciaal voor jou tig topics doorzoeken.
Als het weer zover is dan geef ik je wel een seintje
[..]
Ja ik zag het voorbij komen op insta en ik dacht warom niet
https://www.allwaysfit.nl/bodytec/Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Mutskequote:
Okequote:Op vrijdag 5 september 2025 07:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat was een misquote van me, had hem al geedit
Grapje.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nu alweer weg? Je bent er pas net
Ik hang nog wel eventjes rond.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Grapje.
Ik hang nog wel eventjes rond.
O ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja je kan je blijven herhalen. Maar ik ga niet speciaal voor jou tig topics doorzoeken.
Als het weer zover is dan geef ik je wel een seintje
[..]
Ja ik zag het voorbij komen op insta en ik dacht warom niet
https://www.allwaysfit.nl/bodytec/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil trouwens wel even DM binnenkort, als dat magquote:
Met dat Bodytec word ik ook doodgegooid op Facebook tegenwoordig
quote:
Hey Moon
MOOOOOOOOONquote:
Hoe is het met u?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bwah toch liever een echte hihiquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zou aan mijn collega's gevenWerewolf
Ja en ach het is toch gratis.quote:
En ben erg benieuwd.
Schijnt ook te helpen tegen rugpijn en zoJa hoor dat mag, maar heb geen zin in ruzies en discussiesquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik wil trouwens wel even DM binnenkort, als dat mag
Dat is de reden waarom ik hier gewoon zo direct ben en een vakantie riskeer
Tuurlijk. Maar reacties zijn goudquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bwah toch liever een echte hihi
O dat is fijn te lezenquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het gaat goed hierHoe is het met toppie?
Hey Birdiequote:
Iddquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar reacties zijn goudWerewolf
Rugpijn heb ik ook goede oplossing voorquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en ach het is toch gratis.
En ben erg benieuwd.
Schijnt ook te helpen tegen rugpijn en zo
[..]
Ja hoor dat mag, maar heb geen zin in ruzies en discussies
Dat is de reden waarom ik hier gewoon zo direct ben en een vakantie riskeer
Goed hoorquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het gaat goed hierHoe is het met toppie?
altijd blij jou te zien
Gelukkigquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Goed hooraltijd blij jou te zien
Ik jou ook
![]()
![]()
Ik hou het wel bij:quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:44 schreef DJMO het volgende:
De spelregels zijn simpel. Woorden moeten minimaal 4 letters lang zijn, de letter in het midden moet er verplicht in voorkomen en je mag letters zo vaak gebruiken als je wil.
Vandaag zijn er 49 woorden te vinden, ik heb er reeds 35.
https://woordle.nl/
https://woordle.nl/woordle6/
wrappen zekerquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Rugpijn heb ik ook goede oplossing voor
Dat is alleen maar meegenomenquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en ach het is toch gratis.
En ben erg benieuwd.
Schijnt ook te helpen tegen rugpijn en zo
[..]
Ja hoor dat mag, maar heb geen zin in ruzies en discussies
Dat is de reden waarom ik hier gewoon zo direct ben en een vakantie riskeerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het daar? Vakantie periodes weer afgelopen Het gewone leven weer begonnenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat dan?quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of dat helpt. Had wat anders in gedachten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Misschien is dat de oplossingquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hier helpt wrappen misschien wel![]()
![]()
Gewoon een fijne massage? Of zachtjes met de flogger erover. En ja, dat werkt echtquote:
Ja zitten hier weer in het gewone ritme.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Vakantie periodes weer afgelopen Het gewone leven weer begonnen
moet er weer vandoor
Smile, it's free therapy.![]()
Je bent er netquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja zitten hier weer in het gewone ritme.
moet er weer vandoor![]()
![]()
![]()
O dat was een kort bezoekjequote:Op vrijdag 5 september 2025 08:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja zitten hier weer in het gewone ritme.
moet er weer vandoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Duurt nog wel even... Tegenwoordig overal dagen voorquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blijkbaar is het op 13 april ook scrabble day.
Er is overal wel een dag voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe het om mijn core sterker te maken. Alleen 1 sessie kost 26,50 straksquote:Wat danquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of dat helpt. Had wat anders in gedachten.
LOL.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gewoon een fijne massage? Of zachtjes met de flogger erover. En ja, dat werkt echt
Ik zal het tegen @Rob zeggen
Heel kort.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had niet eens tijd om koffie in te schenken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou doe er voor mij dan nog maar 1quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had niet eens tijd om koffie in te schenken
O dat is een dure hobby. Je inkomen is nu natuurlijk ook een stuk minder nu je er alleen voor staatquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik doe het om mijn core sterker te maken. Alleen 1 sessie kost 26,50 straks
[..]
Wat danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon een fijne massage? Of zachtjes met de flogger erover. En ja, dat werkt echtquote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ze glipt zo weer wegquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had niet eens tijd om koffie in te schenkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nou dat nog nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een dure hobby. Je inkomen is nu natuurlijk ook een stuk minder nu je er alleen voor staat
Tot verkoop van huis alles op 1 hoop.
En ben nog in dienst
Maar ja wil wel 12 kilo kwijt
massage is altijd fijn, maar een vastzittende rug gaat daar niet altijd mee wegquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gewoon een fijne massage? Of zachtjes met de flogger erover. En ja, dat werkt echt
Vandaar de floggerquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
massage is altijd fijn, maar een vastzittende rug gaat daar niet altijd mee weg
Hier een lekker bakkie:quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou doe er voor mij dan nog maar 1
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik lees steeds vloggerquote:
yummie yummie in my tummy!quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier een lekker bakkie:
[ afbeelding ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat lust ik ook welquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier een lekker bakkie:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja dat las ik ookquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb altijd last van lage rugpijn vlak voor ik ongesteld moet worden. In m'n gouden tijden dat ik dagelijks minstens 15 km op een dag liep had ik daar geen last van. Beweging an sich helpt dus, en met een flogger simuleer je beweging, dus ik kan me best voorstellen dat het werkt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gehoord van iemand met kennis en ervaringIk heb er één en ik ben er trots op
Iets heel andersquote:![]()
Maar is geen grap, bij mij werkt het echt. Ik heb zo nu en dan last van de onderrug en laat vriendin dan even met de flogger erop losgaan. En nee, dat doet geen pijn.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Komt die last van de onderrug niet door een slecht matras?quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Iets heel anders![]()
Maar is geen grap, bij mij werkt het echt. Ik heb zo nu en dan last van de onderrug en laat vriendin dan even met de flogger erop losgaan. En nee, dat doet geen pijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik heb een hoge pijngrensquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Iets heel anders![]()
Maar is geen grap, bij mij werkt het echt. Ik heb zo nu en dan last van de onderrug en laat vriendin dan even met de flogger erop losgaan. En nee, dat doet geen pijn.
Hoge au grensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is meer de impact en de warmte wat bij mij helpt. Het is een klap die diep doordringt in de spieren en maakt de boel los op die manier. En ja, dat is even wennen maar op een gegeven moment zul je het fijn gaan vinden en voel je verlichting in de spieren.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb altijd last van lage rugpijn vlak voor ik ongesteld moet worden. In m'n gouden tijden dat ik dagelijks minstens 15 km op een dag liep had ik daar geen last van. Beweging an sich helpt dus, en met een flogger simuleer je beweging, dus ik kan me best voorstellen dat het werkt.
Ik ben daar al doende achtergekomen en vind het beter dan pillen te moeten slikken.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Nee, dat is het niet. Vroeger vaak verkeerde houding gehad en is bij mij een terugkomend probleem als ik mijn rug een beetje belast.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt die last van de onderrug niet door een slecht matras?Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:
quote:.
Ik was ook 1 seconde te laat net
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is altijd lachen, gisteren ook de rijdende rechter gekeken. Man o man waar halen ze ze vandaan![]()
Iemand aansprakelijk stellen die gevraagd heeft of je een oude kast van een bovenbuur wil hebben en dan klagen dat die niet stevig is
Watquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
Dat is altijd lachen, gisteren ook de rijdende rechter gekeken. Man o man waar halen ze ze vandaan![]()
Iemand aansprakelijk stellen die gevraagd heeft of je een oude kast van een bovenbuur wil hebben en dan klagen dat die niet stevig is
Over warmte gesproken....
Jullie mogen één keer raden wat ik ga doen
Naar de sauna?quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:18 schreef DJMO het volgende:
Jullie mogen één keer raden wat ik ga doenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja die man wa in de 70 en hielp buren, vroeg er wel geld voorquote:![]()
Maar die man had laminaat gelegd en nog wat andere klusjes en die kast dus in elkaar gezet
Laminaat was niet goed gelegd, en die kast was een beetje gammel
Voor het laminaat leggen had hij 400 gekregen en hij zeg ze hadden 500 afgesproken. Daarnaast had hij nog andere klusjes gedaan en zou daar nog geld voor krijgen.
Zij eiste dan een flinke schadevergoeding voor het laminaat verknallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das niks voor mijquote:in het laatste hotel twee keer geprobeerd, maar dat is mij te heet.
Dat is mooi, vooral in het begin omdat het toch even wennen is.quote:
Wat ook kan is combi van wrappen en flogger. Dan hou je het ook beetje warm en is de klap wat minder omdat er nog wat tussenzit. En dat hoeft geen hele mummie te zijn, gewoon op de pijnlijke plek wrappen.
Wrappen en spierpijn wat niet al te diep zit gaan namelijk ook goed samen
Ik hou der ook niet van één keer gedaan dat was genoegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zonnekloppen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:18 schreef DJMO het volgende:
Jullie mogen één keer raden wat ik ga doenWerewolf
Ook niet. Simpel douchen, aankleden en m'n koffer inpakken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hoe is het met Mutske en je moeder? Is je papa al begraven, gecremeerd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je op vakantie?quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook niet. Simpel douchen, aankleden en m'n koffer inpakken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus dat moet ik ook gaan kijkenquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die man wa in de 70 en hielp buren, vroeg er wel geld voor![]()
Maar die man had laminaat gelegd en nog wat andere klusjes en die kast dus in elkaar gezet
Laminaat was niet goed gelegd, en die kast was een beetje gammel
Voor het laminaat leggen had hij 400 gekregen en hij zeg ze hadden 500 afgesproken. Daarnaast had hij nog andere klusjes gedaan en zou daar nog geld voor krijgen.
Zij eiste dan een flinke schadevergoeding voor het laminaat verknallenHeb ik ook hoor. Ik kan niet tegen sauna. Dan kom ik er bevlekt uitquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Das niks voor mijin het laatste hotel twee keer geprobeerd, maar dat is mij te heet.
Ik heb alleen geen rugpijnquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat is mooi, vooral in het begin omdat het toch even wennen is.
Wat ook kan is combi van wrappen en flogger. Dan hou je het ook beetje warm en is de klap wat minder omdat er nog wat tussenzit. En dat hoeft geen hele mummie te zijn, gewoon op de pijnlijke plek wrappen.
Wrappen en spierpijn wat niet al te diep zit gaan namelijk ook goed samen
Ik doe het voor mijn core
Vakantie? In een warm.land?quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook niet. Simpel douchen, aankleden en m'n koffer inpakken.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Morgenochtend om 11u00. Goed.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met Mutske en je moeder? Is je papa al begraven, gecremeerd?
Ik ga om 10u00 begeleid werken tot 12u00. Mijn zinnen verzetten.Werewolf
De rijdende rechter is leuk om naar te kijken. Gedoe over de erfgrens, of de takken van bomen die over een schutting heen hangen...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja als je die man ziet denk je, o die past ook wel in LLDLquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus dat moet ik ook gaan kijken
[..]
Heb ik ook hoor. Ik kan niet tegen sauna. Dan kom ik er bevlekt uit
[..]
Ik heb alleen geen rugpijn
Sterkte voor morgen en alvast een hele dikkequote:Op vrijdag 5 september 2025 08:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Morgenochtend om 11u00. Goed.
Ik ga om 10u00 begeleid werken tot 12u00. Mijn zinnen verzetten.![]()
Even iets om handen hebben is wel goed dan
Ja soms denk mensen wat doen jullie en heel vaak vraag ik mij af of het wel echt is allemaal.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
De rijdende rechter is leuk om naar te kijken. Gedoe over de erfgrens, of de takken van bomen die over een schutting heen hangen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
En kan je dat ook terugkijken? Want heb geen tv abonnementWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was het maar zo'n feest. * DJMO mompelt iets over de airborne wandeltocht morgenquote:
Het is ruim twee uur rijden. Als ik dat morgenochtend nog moet doen dan kom ik gebroken aan de start en kan ik m'n afstand wel vergeten.Ik heb er één en ik ben er trots op
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/SK3IFYxQN62quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
En kan je dat ook terugkijken? Want heb geen tv abonnementWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja is ook zo, dus jullie hebben een hotel geboekt, verstandig dan?quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. * DJMO mompelt iets over de airborne wandeltocht morgen
Het is ruim twee uur rijden. Als ik dat morgenochtend nog moet doen dan kom ik gebroken aan de start en kan ik m'n afstand wel vergeten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is mr Frank Vissers, ik zeg altijd de rijdende rechter, maar dat is een ander programma zag ik netWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja een kamer met ligbad, lekker ontspannen vanavond en morgenochtend uitgerust aan de start.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja is ook zo, dus jullie hebben een hotel geboekt, verstandig dan?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zat echt te denken.... warm...quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. * DJMO mompelt iets over de airborne wandeltocht morgen
Het is ruim twee uur rijden. Als ik dat morgenochtend nog moet doen dan kom ik gebroken aan de start en kan ik m'n afstand wel vergeten.
Maar het wordt morgen warm natuurlijk
quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja een kamer met ligbad, lekker ontspannen vanavond en morgenochtend uitgerust aan de start.Nogmaals succes
Ah... Tja, dan toch maar wrappenquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen rugpijn
https://www.kijk.nl/quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
En kan je dat ook terugkijken? Want heb geen tv abonnement“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah... Tja, dan toch maar wrappen
![]()
Goedemorgen Dame Vino.quote:![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Krijgen weer een warm weekendquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zat echt te denken.... warm...
Maar het wordt morgen warm natuurlijk
Dank.quote:Afrits broek, T-shirt met korte mouwen, twee liter water en een koelhanddoek mee. Ben het wandelen in de warmte wel gewend.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zat echt te denken.... warm...
Maar het wordt morgen warm natuurlijkIk heb er één en ik ben er trots op
Petje op om een zonnesteek te voorkomen en natuurlijk Rob langs de kanten om vers water aan te voerenquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dank.
[..]
Afrits broek, T-shirt met korte mouwen, twee liter water en een koelhanddoek mee. Ben het wandelen in de warmte wel gewend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij jullie ook? Ik zit er niet op te wachten, maar we krijgen het zoals het komt het weerquote:
https://www.meteovista.be(...)sverwachting-14dagenquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jullie ook? Ik zit er niet op te wachten, maar we krijgen het zoals het komt het weerWerewolf
Maar die wil ik niet eens die vieze koffiequote:Op vrijdag 5 september 2025 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had niet eens tijd om koffie in te schenken![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar die wil ik niet eens die vieze koffie![]()
Heyquote:
Ben ik ook niet zo van. Alleen in uiterste noodzaak.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup zakjes oploskoffie met wat heet water dat blieft ik nieMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Ja dus dat wordt zweten zondagquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
https://www.meteovista.be(...)sverwachting-14dagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies! als het echt echt echt niet anders kan dan drink ik zoiets welquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ben ik ook niet zo van. Alleen in uiterste noodzaak.
Das een dag te veelquote:
quote:Ja lekker tochquote:Ja heel veel strakkerquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:41 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Net een onesie maar dan strakker
Dat is zo standaard dat ik het niet eens benoemquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Petje op om een zonnesteek te voorkomen en natuurlijk Rob langs de kanten om vers water aan te voeren
Het enige wat me nog parten kan spelen is m'n hooikoorts, maar daar sla snuit ik me ook wel doorheen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekker hoor. iK heb zondag een BBQ in Zwolle, zit ik niet op hoge temp te wachtenquote:
ALleen ik kan er niets aan veranderen
Medicatie voor innemen helpt niet?quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is zo standaard dat ik het niet eens benoem
Het enige wat me nog parten kan spelen is m'n hooikoorts, maar daar sla snuit ik me ok wel doorheen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb desloratedine en neusspray, maar nee, niet echt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Medicatie voor innemen helpt niet?Ik heb er één en ik ben er trots op
Wanneer ga je overhuizen is dat al bekend?quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb morgen verjaardag. En rest van het weekend niksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat valt ook wel mee, als het veel te strak is dan is het echt niet fijn en dat is niet waar ik op uit ben. Het is de bedoeling dat het fijn is; confortabel en lekker relaxen.quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ik ga morgen naar Leeuwardenquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb morgen verjaardag. En rest van het weekend niksZin in, lang geleden.
oei net die hete dag.. Misschien is er wel wat meer wind en voelt het minder warm aan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor. iK heb zondag een BBQ in Zwolle, zit ik niet op hoge temp te wachten
ALleen ik kan er niets aan veranderen
Slechts 26 graden, dat valt mee
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mij te warm.om.buiten te zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Paulquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh ToTquote:
Ik.hoop het. Moet het.toch nemen hoe het.komtquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oei net die hete dag.. Misschien is er wel wat meer wind en voelt het minder warm aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig is het morgen niet te heet bij uitvaart papa.
Nu dringt het pas door.Werewolf
Zeg.alleen dat.bet.jeey.wordt.zo dag. Heb net.niet.over een hittegolfquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:58 schreef Paul het volgende:
Waarom doen lullie alsof we hittegolf krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn dat.het.niey.al.te.warm.is. Zo dag heb je al genoeg aan jezelf.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gelukkig is het morgen niet te heet bij uitvaart papa.
Nu dringt het pas door.
Je kan wel. Zie. .dat.ik op mobiel aan het typen ben 😁😁Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, Dot heeft hetzelfde probleem als ik heb met spaties en punten op mobiel... Ben niet de enige dus.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Yep. Daarom ben ik zo voorzichtig.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
Je kan wel. Zie. .dat.ik op mobiel aan het typen ben 😁😁Werewolf
Vreselijk is dat op mobiel bij mijn iPhone stond de punt niet naast de spatie balk 😁Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gg bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HdhebeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
VeugelbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heb ik er nu ook naast alleen aan de andere kant. Maar daar zit een smiley nog voorquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb dat met komma naast spatiebalkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh KW
Ja net als bij mij dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat me raden. Je gebruikt SwiftKey toetsenbord?quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik er nu ook naast alleen aan de andere kant. Maar daar zit een smiley nog voorIk heb er één en ik ben er trots op
Dat kan je wel veranderen, links even de toets indrukken waar de komma staatquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Vreselijk is dat op mobiel bij mijn iPhone stond de punt niet naast de spatie balk 😁
En bij rechts staat idd de punt, maar als je die in drukt krijg je meer opties
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Weet ik veel, dit zat er op heb er verder niets aan gedaan of zo.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat me raden. Je gebruikt SwiftKey toetsenbord?
Kan met deze telefoon helemaal niet over weg, irritant gedoe steedsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heb ik met iPhonequote:Op vrijdag 5 september 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik veel, dit zat er op heb er verder niets aan gedaan of zo.
Kan met deze telefoon helemaal niet over weg, irritant gedoe steeds
Een hele enkele keer vraagt @Rob mij wel eens een berichtje te versturen voor z'n werk als hij achter het stuur zit, maar ik heb altijd ruzie met dat ding
Hey Lovely. En dan? Welke optie moet ik hebben danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou dan kan je dus als je op de punt kllikt de komma kiezenquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
Hey Lovely. En dan? Welke optie moet ik hebben danVerder kan er helaas niks aan veranderen
Het is maar net wat je gewend bent, de Iphone vind ik veel gebruiksvriendelijke, bij deze moet je te veel handelingen doen om iets te doen of te stoppennquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat heb ik met iPhone
Een hele enkele keer vraagt @:Rob mij wel eens een berichtje te versturen voor z'n werk als hij achter het stuur zit, maar ik heb altijd ruzie met dat dingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nou dat hoef ik niet te veranderenquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan kan je dus als je op de punt kllikt de komma kiezenVerder kan er helaas niks aan veranderen
Ik ben er helemaal klaar mee om op dat ding iets op te zoeken of aan te passenquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:23 schreef Lovely het volgende:
Of misschien bij toetsenbord instellingen
Ik heb hem staan op gezichtsherkenning maar moet hem met een vingerafdruk ontgrendelen![]()
Ik geef de moed op doe er niets meer aan.
Zelfs als ik aan het bellen ben, het gesprek is klaar kan ik niet gelijk de telefoon uitzetten moet ik hem eerst uit, dan weer aan en dan pas krijg ik die rode knop. Dan krijg ik nog eens een melding wie er gebeld heeft met een zooi reclame er onderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je naar Samsung Toetsenbord gaat en dan naar Layout en dan Stijl en spatiebalkrij dan kan je bij achter Punt uitzetten.. en dan is de punt weg uit je toetsenbord rechts
Dan heb je denk ik Time-out scherm op 5 minuten staan?quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar mee om op dat ding iets op te zoeken of aan te passen
Ik heb hem staan op gezichtsherkenning maar moet hem met een vingerafdruk ontgrendelen![]()
Ik geef de moed op doe er niets meer aan.
Zelfs als ik aan het bellen ben, het gesprek is klaar kan ik niet gelijk de telefoon uitzetten moet ik hem eerst uit, dan weer aan en dan pas krijg ik die rode knop. Dan krijg ik nog eens een melding wie er gebeld heeft met een zooi reclame er onder"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die staat op 2 minuut, maar dat stond hij bij de iphone ook, maar daar kon ik gelijk het gesprek uitzettenquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik Time-out scherm op 5 minuten staan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is vast bijna hetzelfdequote:Op vrijdag 5 september 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb geen samsung maar een motorola Maar ik ga niet meer zoeken of doen ben er klaar mee"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik vind het wel goed zo, U(*&(@*&$ telefoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb maar weer een papieren agenda aangeschaft, kon ook niet aan die (*($@ agenda wennen
O ne e ik niet had alles op mijn iphone staanquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:30 schreef Lovely het volgende:
Die heb ik sowieso een papieren agendaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Steven
Birdiequote:Op vrijdag 5 september 2025 09:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
daar is hij toch![]()
![]()
JuStInKKKKKKKK goedesmorgus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Jussiequote:
quote:quote:Ik zie het al, verschil moet er zijnquote:
Ja waarom alleen een zwaai van jou?quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie het al, verschil moet er zijn![]()
![]()
Je moet zelf gewoon even spam smileys naar hem posten, dan post ie dat ook wel terugquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie het al, verschil moet er zijn
BolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ken je plekquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie het al, verschil moet er zijn![]()
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: