SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Deze OP had ik niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik welquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oeiquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik verslik me eventjes in mijn koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik had niet anders van je verwachtquote:
En de vorige maanden waren er weer een paar die minder postten door anderen.
Er zijn hier ook mensen die menen te moeten blijven sneren naar mij en anderen bijv.
Gewoon negeren en door.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hij doet een GGtjequote:
Terwijl het vaak juist precies andersom isquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja e ris hier altijd wel een zondebok. Er is ook een tijd geweest dat dat over mij gezegd werd dat er minder mensen kwamen door mij.
Da's mooi hoog.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:djmo @:gebrokenglas @:_username_
[ afbeelding ]
Mijn slaapscore is 65Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kan hier hele dagen zitten en 2 punten pakken. Prima, dat betekend dat een ander de punten meer wil dan dat ik ze wil
Ik lig er ook niet wakker van hoor, wil men niet komen omdat ik er ben ook goed.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Terwijl het vaak juist precies andersom isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MT Bolk! Wrapped BolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze selectieve misbolk hequote:
En zo is het.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:23 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik kan hier hele dagen zitten en 2 punten pakken. Prima, dat betekend dat een ander de punten meer wil dan dat ik ze wil
Selectieve DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb te weinig geslapen om te scoren
Vanavond maar op tijd naar bed. Iets met airborne wandeltocht morgen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hoe durf je
TR machen!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Succes voor morgen DJMOquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanavond maar op tijd naar bed. Iets met airborne wandeltocht morgen.
quote:
En sommigen plempen een post neer en verdwijnen weer en pakken dan gerust 20 of meer punten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:23 schreef MooieTop6 het volgende:
Het is wat het is.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Precies, lekker boeiendquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
En sommigen plempen een post neer en verdwijnen weer en pakken dan gerust 20 of meer punten.
Het is wat het is.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
En sommigen plempen een post neer en verdwijnen weer en pakken dan gerust 20 of meer punten.
Het is wat het is.
Of net even binnen komen en toendertijd de DT pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, het ging misquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo is het spel. En is voor mij ook gewoon een stukje gezelligheid, punten doen me niet zoveel. Als ik er wat pak mooi maar ik hoef echt niet hoog te eindigen.
Meer voor de mensen dan voor de punten.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-09-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 1345 / +204 / +0 / 1444 / 1557 / 0.86
2. Homijn / 353 / +22 / +119 / 73 / 150 / 2.35
3. Dotteke / 345 / +93 / +29 / 467 / 569 / 0.61
4. KillemWieft / 258 / +34 / +27 / 107 / 176 / 1.47
5. kree / 199 / +157 / +0 / 300 / 406 / 0.49
6. FreshFruit / 187 / +7 / +44 / 230 / 311 / 0.6
7. devzero / 152 / +35 / +31 / 117 / 166 / 0.92
8. _UserName_ / 96 / +0 / +9 / 42 / 80 / 1.2
9. Dr.Mikey / 69 / +26 / +14 / 46 / 85 / 0.81
10. hemarookworst / 69 / +15 / +0 / 137 / 221 / 0.31
11. WrappedEuphoria / 50 / +3 / +3 / 172 / 212 / 0.24
12. KoningWouter / 44 / +0 / +0 / 79 / 106 / 0.42
13. ToT / 43 / +16 / +0 / 215 / 260 / 0.17
14. Pinnenmutske / 43 / +3 / +0 / 66 / 98 / 0.44
15. Vino_Tinto / 41 / +2 / +0 / 182 / 206 / 0.2
16. StevenHyde / 39 / +17 / +0 / 106 / 146 / 0.27
17. MooieTop6 / 37 / +9 / +3 / 451 / 527 / 0.07
18. greysbones / 32 / +1 / +0 / 139 / 146 / 0.22
19. DerRabbit / 31 / +7 / +0 / 130 / 153 / 0.2
20. Bally-b / 30 / +0 / +24 / 6 / 16 / 1.88SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ow maar dat geloof ik welquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja e ris hier altijd wel een zondebok. Er is ook een tijd geweest dat dat over mij gezegd werd dat er minder mensen kwamen door mij.
Dat heb je gezegd toen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja maar jij sneert ook naar andere toequote:Op vrijdag 5 september 2025 07:22 schreef MooieTop6 het volgende:
En de vorige maanden waren er weer een paar die minder postten door anderen.
Er zijn hier ook mensen die menen te moeten blijven sneren naar mij en anderen bijv.
Gewoon negeren en door.
Dus het is geven en nemen
IK heb een hele brede rug gekregen hier en ooit een waardevolle tip gekregen. Boter op je rug smeren en alles wat ze zeggen er af laten glijden.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow maar dat geloof ik wel
Dat heb je gezegd toen
Ik heb nu geen boter meer nodig het raakt mij niet eens meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeiquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanavond maar op tijd naar bed. Iets met airborne wandeltocht morgen.Die gezelligheid is juist weg de rest van de dagquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zo is het spel. En is voor mij ook gewoon een stukje gezelligheid, punten doen me niet zoveel. Als ik er wat pak mooi maar ik hoef echt niet hoog te eindigen.
Meer voor de mensen dan voor de punten.
Ja ben er soms als ik zie dat jij er bent
HahahahhaIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mario weer ziedendquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens gehad
Of net even binnen komen en toendertijd de DT pakken
Ja maar toch heb jij je toen uit de lijst laten halenquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb een hele brede rug gekregen hier en ooit een waardevolle tip gekregen. Boter op je rug smeren en alles wat ze zeggen er af laten glijden.
Ik heb nu geen boter meer nodig het raakt mij niet eens meer.
Nou, laat maar eens zo'n sneer zien dan, waar ik zogezegd mee begonnen zou moeten zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar jij sneert ook naar andere toe
Dus het is geven en nemenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga niet tig topics doorzoeken. Maar jij doet het op een bepaalde manier, ja hoe noem je dat.... je zet het op een bepaalde manier neer. De 1 kan het als sneer zien en de ander niet.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nou, laat maar eens zo'n sneer zien dan?
Kijk ik zeg het gewoon direct, waardoor ik op vakantie moet![]()
Daarom zeg ik je moet geen slachtofferrol nu gaan spelen en zeggen, oeeee ze sneren naar mij, want je doet het zelf ook
Ben er aan gewend hoor, zo slecht slapen. Alleen bij huawei had ik dan nog wel een score. Fitbit heeft kennelijk te weinig data ofzo.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Oei
[..]
Die gezelligheid is juist weg de rest van de dag
HahahahhaIk heb er één en ik ben er trots op
Einde discussie graag. Meer koffie gvd en hulp bij m'n spelletje aub.Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar kan je dat niet instellen dan?quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben er aan gewend hoor, zo slecht slapen. Alleen bij huawei had ik dan nog wel een score. Fitbit heeft kennelijk te weinig data ofzo.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb koffiequote:Op vrijdag 5 september 2025 07:40 schreef DJMO het volgende:
Einde discussie graag. Meer koffie gvd en hulp bij m'n spelletje aub.
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
En dat hoor ik keer op keer.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga niet tig topics doorzoeken. Maar jij doet het op een bepaalde manier, ja hoe noem je dat.... je zet het op een bepaalde manier neer. De 1 kan het als sneer zien en de ander niet.
Kijk ik zeg het gewoon direct, waardoor ik op vakantie moet![]()
Daarom zeg ik je moet geen slachtofferrol nu gaan spelen en zeggen, oeeee ze sneren naar mij, want je doet het zelf ook
'Je sneert!' En als ik vervolgend vraag waar, dan krijg je het niet te zien.
Ik sneer naar NIEMAND bewust. Als iemand zo nodig iets als sneer wil zien, dan moet diegene dat zelf weten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je maakt bepaalde opmerkingen die sommige als een sneer kan zien.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En dat hoor ik keer op keer.
Ik sneer naar NIEMAND bewust. Als iemand zo nodig iets als sneer wil zien, dan moet diegene dat zelf weten.
Of je dit nu bewust of onbewust doet dat maakt niet uit.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nohquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die gezelligheid is juist weg de rest van de dag
Hahahahha![]()
Ik heb zelf niet zoveel met het posten van alleen smilies, ik ben op dat soort momenten vooral in de KSC te vinden. Maar verder geen mening over, het kan en het mag dus is wat het is.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[ afbeelding ]
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jij bent het genie, daar heb ik geen tijd voor in de vroege ochtendquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:40 schreef DJMO het volgende:
Einde discussie graag. Meer koffie gvd en hulp bij m'n spelletje aub.
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Noh![]()
Ik heb zelf niet zoveel met het posten van alleen smilies, ik ben op dat soort momenten vooral in de KSC te vinden. Maar verder geen mening over, het kan en het mag dus is wat het is.
Ja ksc... het pakt me niet echt
Zit wel in vbl sc en kpd sc
De spelregels zijn simpel. Woorden moeten minimaal 4 letters lang zijn, de letter in het midden moet er verplicht in voorkomen en je mag letters zo vaak gebruiken als je wil.
Vandaag zijn er 49 woorden te vinden, ik heb er reeds 35.Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Hij was er gister volgens mij eventjesquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tijd niet meer gezien trouwensIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mij wel, want koffiequote:Op vrijdag 5 september 2025 07:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hahaha
Ja ksc... het pakt me niet echt
Zit wel in vbl sc en kpd scAl gaat het daar over het algemeen totaal niet over koffie maar goed
![]()
VBL en KPD kom ik dan weer niet
Ja, lekker makkelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je maakt bepaalde opmerkingen die sommige als een sneer kan zien.
Of je dit nu bewust of onbewust doet dat maakt niet uit.
Proefles van wat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jij bent het genie, daar heb ik geen tijd voor in de vroege ochtend
Ik ben erg vasthoudend.
https://www.autismecentru(...)autisme-bij-vrouwen/Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja je kan je blijven herhalen. Maar ik ga niet speciaal voor jou tig topics doorzoeken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En dat hoor ik keer op keer.
Ik sneer naar NIEMAND bewust. Als iemand zo nodig iets als sneer wil zien, dan moet diegene dat zelf weten.
[..]
Ja, lekker makkelijk natuurlijk
Als het weer zover is dan geef ik je wel een seintjeJa ik zag het voorbij komen op insta en ik dacht warom nietquote:
https://www.allwaysfit.nl/bodytec/Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat was een misquote van me, had hem al geeditquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja je kan je blijven herhalen. Maar ik ga neit speciaal voor jou tig topics doorzoeken.
Als het weer zover is dan geef ik je wel een seintje
[..]
Ja ik zag het voorbij komen op insta en ik dacht warom niet
https://www.allwaysfit.nl/bodytec/Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Mutskequote:
Okequote:Op vrijdag 5 september 2025 07:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat was een misquote van me, had hem al geedit
Grapje.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nu alweer weg? Je bent er pas net
Ik hang nog wel eventjes rond.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Grapje.
Ik hang nog wel eventjes rond.
O ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja je kan je blijven herhalen. Maar ik ga niet speciaal voor jou tig topics doorzoeken.
Als het weer zover is dan geef ik je wel een seintje
[..]
Ja ik zag het voorbij komen op insta en ik dacht warom niet
https://www.allwaysfit.nl/bodytec/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: