Meteen uitgezet toen hij in beeld kwam.quote:
China is zowel het verste met duurzame energie als dat ze ook nog het meest vervuilende hebben en zelfs nog kolencentrales bijbouwen. Omdat ze geen gas hebben zijn hun aanvullende centrales dus nog op kolen.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:40 schreef Harveo het volgende:
Goede diep duik donderdag. China heeft Europa al ingehaald qua innovatie. Hebben ze in China trouwens geen problemen met het energie netwerk. Of knallen ze daar nog steeds met kolencentrales en hebben ze lak aan de CO2 uitstoot?
Ik zal nooit van m'n leven die Chineze merken kopen, en ik weet zeker dat ik daar niet alleen in ben. Ze gaan het echt wel zwaar krijgen, maar ik betwijfel ten zeerste of we wel echt Amerika achterna gaan.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Geweldige keuze voor de Diep-duik-donderdag over de Europese auto-industrie.
Precies wat ik al jaren zeg over de Europese auto-industrie.
Helaas komt het item van Lubach zo’n 4 jaar te laat.
De Europese auto-industrie gaat door op de ingeslagen (doodlopende) weg.
Bijna heel Europa is bevangen door een soort eng conservatisme, en de overheersende opinie is tegenwoordig dat de Europese auto-industrie zo slecht gaat juist doordat ze de laatste jaren (wat magertjes) hebben ingezet op elektrificatie.
Er zit niks anders op dan lijdzaam toe te zien hoe 80% van de Europese autofabrikanten zal verdwijnen de komende 20 jaar, vermoed ik.
Min 3 procent.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kleine kanttekening voor wat betreft de automarkt; luxe Duitse autos verkopen nog altijd goed. Porsche komt met nette verkoopcijfers .
quote:
Ik mag jou wel!quote:Op maandag 10 november 2025 22:37 schreef Pino112 het volgende:
Het maakt niet zoveel uit wie de gast is, maar liever gewoon skippen dit gedeelte.
Jij doet zuur.quote:Op woensdag 12 november 2025 00:03 schreef Evangelion het volgende:
Die AI meuk in dit programma voegt 9 van de 10 keer echt niks toe. (Wouter Koolmees Sint Maarten bijv)
Dat wordt lachen, gieren en brullen komende week…. Oh.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:36 schreef NailQueen het volgende:
Lubach kan de Sybrand Buma grappen weer van stal halen
Die deurbel was echt vreselijk, ik stond iedere keer bijna op van de bank omdat ik dacht dat mijn eigen bel gingquote:Op woensdag 12 november 2025 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hobby item wel lollig maar daarvoor kijk ik niet naar deze show. Die deurbel steeds vond ik absoluut niet geestig.
😂quote:Op donderdag 13 november 2025 12:22 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Die deurbel was echt vreselijk, ik stond iedere keer bijna op van de bank omdat ik dacht dat mijn eigen bel ging
Die gastoptredens zijn heel duidelijk ingestudeerd. Dat maakt het zo'n afknapper. Van tevoren wordt blijkbaar afgesproken: ik zeg dit en dan zeg jij dat.quote:Op maandag 10 november 2025 22:37 schreef Pino112 het volgende:
Het maakt niet zoveel uit wie de gast is, maar liever gewoon skippen dit gedeelte.
Nou maar goed dat het de laatste was.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt lachen, gieren en brullen komende week…. Oh.
Afgekeken van Even tot Hier.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |