Meteen uitgezet toen hij in beeld kwam.quote:
China is zowel het verste met duurzame energie als dat ze ook nog het meest vervuilende hebben en zelfs nog kolencentrales bijbouwen. Omdat ze geen gas hebben zijn hun aanvullende centrales dus nog op kolen.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:40 schreef Harveo het volgende:
Goede diep duik donderdag. China heeft Europa al ingehaald qua innovatie. Hebben ze in China trouwens geen problemen met het energie netwerk. Of knallen ze daar nog steeds met kolencentrales en hebben ze lak aan de CO2 uitstoot?
Ik zal nooit van m'n leven die Chineze merken kopen, en ik weet zeker dat ik daar niet alleen in ben. Ze gaan het echt wel zwaar krijgen, maar ik betwijfel ten zeerste of we wel echt Amerika achterna gaan.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Geweldige keuze voor de Diep-duik-donderdag over de Europese auto-industrie.
Precies wat ik al jaren zeg over de Europese auto-industrie.
Helaas komt het item van Lubach zo’n 4 jaar te laat.
De Europese auto-industrie gaat door op de ingeslagen (doodlopende) weg.
Bijna heel Europa is bevangen door een soort eng conservatisme, en de overheersende opinie is tegenwoordig dat de Europese auto-industrie zo slecht gaat juist doordat ze de laatste jaren (wat magertjes) hebben ingezet op elektrificatie.
Er zit niks anders op dan lijdzaam toe te zien hoe 80% van de Europese autofabrikanten zal verdwijnen de komende 20 jaar, vermoed ik.
Min 3 procent.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kleine kanttekening voor wat betreft de automarkt; luxe Duitse autos verkopen nog altijd goed. Porsche komt met nette verkoopcijfers .
quote:
Ik mag jou wel!quote:Op maandag 10 november 2025 22:37 schreef Pino112 het volgende:
Het maakt niet zoveel uit wie de gast is, maar liever gewoon skippen dit gedeelte.
Jij doet zuur.quote:Op woensdag 12 november 2025 00:03 schreef Evangelion het volgende:
Die AI meuk in dit programma voegt 9 van de 10 keer echt niks toe. (Wouter Koolmees Sint Maarten bijv)
Dat wordt lachen, gieren en brullen komende week…. Oh.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:36 schreef NailQueen het volgende:
Lubach kan de Sybrand Buma grappen weer van stal halen
Die deurbel was echt vreselijk, ik stond iedere keer bijna op van de bank omdat ik dacht dat mijn eigen bel gingquote:Op woensdag 12 november 2025 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hobby item wel lollig maar daarvoor kijk ik niet naar deze show. Die deurbel steeds vond ik absoluut niet geestig.
😂quote:Op donderdag 13 november 2025 12:22 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Die deurbel was echt vreselijk, ik stond iedere keer bijna op van de bank omdat ik dacht dat mijn eigen bel ging
Die gastoptredens zijn heel duidelijk ingestudeerd. Dat maakt het zo'n afknapper. Van tevoren wordt blijkbaar afgesproken: ik zeg dit en dan zeg jij dat.quote:Op maandag 10 november 2025 22:37 schreef Pino112 het volgende:
Het maakt niet zoveel uit wie de gast is, maar liever gewoon skippen dit gedeelte.
Nou maar goed dat het de laatste was.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt lachen, gieren en brullen komende week…. Oh.
Afgekeken van Even tot Hier.quote:
Fissaaaaaquote:Op maandag 2 februari 2026 14:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond om 22:05 op RTL4 begint weer een nieuw seizoen van Lubach.
Voor de armen, want die hebben geen geld in de portemonnee.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dan kunnen jongeren niet goed met elkaar dingen![]()
Vervelende Yesilgöz weer met haar rust in de portemonnee. Ja, voor wie dan?
Dat was allemaal ingestudeerd en afgesproken.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:44 schreef Idisrom het volgende:
Dat zou het zijn geweest, als hij niet steeds werd geïnterrumpteerd door Arjen.
quote:
Wat mij betreft zou er weer een ministerie van overzeese zaken moeten komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 91% gewijzigd door AnneX op 10-02-2026 23:59:32 ]
Mensen die denken dat Lidewij “fatsoenlijk” is tov Baudet hebben een bord voor hun kop.quote:
Je ziet ook gewoon duidelijk de paniek en onzekerheid in haar ogen: 'waar ben ik aan begonnen?'quote:Op donderdag 12 februari 2026 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Lidewij “fatsoenlijk” is tov Baudet hebben een bord voor hun kop.
Inderdaad, en ondertussen het beknibbelen op zorg en sociale zekerheid faciliteren, en maar klagen dat Nederland kapot wordt gemaakt….quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het grote probleem is niet per se FvD en hun neonazi’s of andersoortige debielen, het probleem is het deel van het electoraat dat ze relevant maakt. Het deel dat inmiddels bestaat uit ruim 40 zetels dat koste wat kost niet wil terugkeren naar traditionele partijen. Kijk maar naar de peilingen. FVD staat op 10 of 11 zetels of misschien nog meer, maar dat zijn gewoon PVV’ers of BBB’ers die overstappen. Het totale deel populistische / radicaal rechtste zetels blijft gewoon exact gelijk. Mensen hebben niet door dat ze van een totale pro Israël-partij overstappen naar een partij met antisemieten. Het maakt niet uit, zolang ze maar uiterst conservatief rechts zijn en voor remigratie zijn. Dat is het enige wat telt. Oh ja, en de partij moet nationalistisch zijn en vooral niet kritisch op het gedrag van de autochtone Nederlander.
Leuke vrouw ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:36 schreef Harveo het volgende:
Leuk stukje van Arjan zoekt een hobby!
En hij heeft niet aangegeven wat de reclame-inkomsten om en tijdens de sportwedstrijden zijn. Hij liet wel zien, dat er veel verschillende reclame is bij de Olympische Spelen, maar hij heeft niet die inkomsten van de sportuitgaven afgetrokken.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is toch raar dat er zoveel gemeenschapsgeld naar zo'n Platino gaat?
Wat Lubach dan nog niet eens vermeld is dat bijna elk programma met publiek geld geeft aan dat publiek. Soms wel 30 euro per persoon.
Volgens mij hebben ze bij de NOS inderdaad weleens vertelt dat die grote sportevenementen zichzelf ruimschoots terugverdienen en zodoende ook andere programma’s helpen mogelijk maken.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
En hij heeft niet aangegeven wat de reclame-inkomsten om en tijdens de sportwedstrijden zijn. Hij liet wel zien, dat er veel verschillende reclame is bij de Olympische Spelen, maar hij heeft niet die inkomsten van de sportuitgaven afgetrokken.
Ik denk dat alleen de Eredivisierechten wel erg gortig ingekocht worden. Zo populair is 7 uur bord op schoot niet meer bij de jongere generatie voor mijn gevoel. Dat is toch een beetje uitstervend ras.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij de NOS inderdaad weleens vertelt dat die grote sportevenementen zichzelf ruimschoots terugverdienen en zodoende ook andere programma’s helpen mogelijk maken.
Maar de gemiddelde leeftijd van een Nederlander is 43 jaar. Er bestaat bijna geen jonge generatie meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de Eredivisierechten wel erg gortig ingekocht worden. Zo populair is 7 uur bord op schoot niet meer bij de jongere generatie voor mijn gevoel. Dat is toch een beetje uitstervend ras.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |