SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
OMG Mailsyquote:Op donderdag 4 september 2025 21:41 schreef maily het volgende: [..] uhuh, nee, Justin, aka My little puny [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die kerel die hem een kaakslag gaf, kreeg later zelf een kaakslag omdat de leider er geen opdracht toe gegeven had dat te doen.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:42 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
He je het nou gedaan, he? He?
En volgens mij werd in deze aflevering ook nog iemand afgeranseld voor iets waarvan achteraf bleek dat hij het niet gedaan had?![]()
Oh, iemand had mijn $100K bounty (naast mijn eerdere $100) dus aangenomenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ah, die ligt nog 3 uur in het ziekenhuis![]()
![]()
Wat een toeval!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hij heeft nog wel een bounty op zijn hoofd staanquote:Op donderdag 4 september 2025 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, iemand had mijn $100K bounty (naast mijn eerdere $100) dus aangenomenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Case from the Bacon, ja die heeft ook weer een nieuwe aflevering? Weer iemand die voor een halve ton belazerd was door iemand in een Afrikaans land?![]()
Toeval bestaat niet, broederquote:Op donderdag 4 september 2025 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik het nog niet eens over de OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vertel me allesquote:Op donderdag 4 september 2025 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik het nog niet eens over de OP
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had eerst $100 gepost, maar dat was kennelijk te weinig.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel een bounty op zijn hoofd staan
5 minuten geleden $100K gepost en die was zo weg![]()
Bounty. Een stukje paradijs op aarde.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel een bounty op zijn hoofd staanHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Haha, zie die ene gast dan:quote:Op donderdag 4 september 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond Willibrord echt geen fuck aan.Maar dit zijn wel bijzondere momenten, ja!
Bekijk deze YouTube-video
Dit vond ik wel gaaf!![]()
![]()
Ow sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
Haha, zie die ene gast dan:
[ link | afbeelding ]
Je moet niet dronken dat ik denken ben.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:46 schreef kree het volgende:
ja eigenlijk wilde ik ff house om de prary doen en ook schattig, maarja goed dit gaf de toon.
Ja nee exactquote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
Ftfyquote:Op donderdag 4 september 2025 21:48 schreef maily het volgende:
@:kree doe straks ff een fotootje van je zusje
lol mssquote:Op donderdag 4 september 2025 21:48 schreef maily het volgende:
@:kree doe straks ff een fotootje van je sushi
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of over 3 dagenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:48 schreef maily het volgende:
Van zijn rauwe...? Nee, dank je.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:48 schreef maily het volgende:
En volgende week vrijdag van het overgebleven kliekje, als het kan opzitten en pootjes geven voor je het gaat opeten!quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En volgende week vrijdag van het overgebleven kliekje, als het kan opzitten en pootjes geven voor je het gaat opeten!
Gmtaquote:Op donderdag 4 september 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of over 3 dagen
Want het is vast te veel
AI gegenereerdquote:Op donderdag 4 september 2025 21:48 schreef maily het volgende:
Nog steeds, maar ze is 54 dus veel te oud voor jouquote:Op donderdag 4 september 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Vond ik toen al een lekker wijffie!
Anniko ofzo?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Vond ik toen al een lekker wijffie!
Die! Kan ook heel goed pottenbakkenquote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog steeds, maar ze is 54 dus veel te oud voor jou
Nietquote:
Truste, maatquote:
I don’t want to knowquote:Op donderdag 4 september 2025 21:54 schreef maily het volgende:
Ik zag net een filmpje van een scalper.... in een ander topic
niet voor zwakke maagjes
Komt allemaal door jouquote:Op donderdag 4 september 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is geen kwart over
Of kwart voor
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:54 schreef maily het volgende:
niet voor zwakke maagjes
+h!quote:
Scalpers noemen ze nu opkopers van Pokëmon kaarten.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:54 schreef maily het volgende:
niet voor zwakke maagjes
quote:
Deze man hequote:
Jij niet goed spellen kunnen.quote:
@maily of all peoplequote:Op donderdag 4 september 2025 21:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Jij niet goed spellen kunnen.
Straight to the point wederom!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dat komt wel overeen met die vergelijking van jou. Hoewel ik wel een techneut ben, heb ik niet het idee dat ik ook zo post. Misschien kent chatgpt mij beter dan ik mijzelf
En Eddy. Oh, wacht, dat was nog Vedder.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Jij niet goed spellen kunnen.
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
heb daar laatst een foto van gezien
met dat leuke spelletje
van de Zeemandiamantjesquote:Op donderdag 4 september 2025 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Scalpers noemen ze nu opkopers van Pokëmon kaarten.
MUZ / Ik kijk ff vedderquote:Op donderdag 4 september 2025 21:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
En Eddy. Oh, wacht, dat was nog Vedder.
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Komt allemaal door jou![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Was vroeger bij H&M ook vaak wanneer ze een collectie van een bekende ontwerper hadden.quote:
RIP youtube embeddenquote:
Owquote:Op donderdag 4 september 2025 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
Droopie in VER / `uit hier je zorgen, persoonlijke of algemeen.
Niet teveel films kijken.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:05 schreef kree het volgende:
moet zeggen die gefrituurde baby aapjes hersenen smaken wel lekker?>. met beetje saus.
Faces of deathquote:Op donderdag 4 september 2025 22:08 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Niet teveel films kijken.
He, ik ben ook young geweest. Faces of death en zo.
Indiana Jones & The Temple of Doom !quote:Op donderdag 4 september 2025 22:08 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Niet teveel films kijken.
He, ik ben ook young geweest. Faces of death en zo.
doe ff de soundtrack. fan van diequote:Op donderdag 4 september 2025 22:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Indiana Jones & The Temple of Doom !
quote:
Lekker man, wil ookquote:Op donderdag 4 september 2025 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een soort van meel bal blijkbaar
Www.youtube.comquote:
Vertel eens? Wat zijn Rob en ik volgens chatgtp??quote:Op donderdag 4 september 2025 21:29 schreef MizzezAmy het volgende: [..] Dat zal het zijn! Ik heb nooit in Viva forever gepost
Wij zijn tegenpolen volgens chatgpt
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
wacht ff moet nog even een apen schedel open maken.
Klinkt niet als sushiquote:
Lekkel lekkelquote:Op donderdag 4 september 2025 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klinkt niet als sushi
Meer als gewoon Chinees
te lief ben je ook weerquote:Op donderdag 4 september 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wilde ik nog een @:apekoppie bolk van maken, maar vond ik te lullig voor deze lieve dame!
Wim de Biequote:Op donderdag 4 september 2025 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sambal bie
Zei de Chinees hier
Als je jong bent, zoals ik toen was, denk je, dit kan niet waar zijn....quote:
Hoe dat toen een ding wasquote:Op donderdag 4 september 2025 22:15 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als je jong bent, zoals ik toen was, denk je, dit kan niet waar zijn....
Je wordt ouder, hoort meer dingen en je denkt, verrek, het gebeurt blijkbaar echt.
Clitorussen die worden afgesneden van jonge meisjes. Echtin het hoeveelste.
Soms kun je sommige dingen maar niet zien.
Want de kat zegt check checkquote:Op donderdag 4 september 2025 22:15 schreef ToT het volgende:
Checken nuggets, die moet je zeker goed controleren of er geen kat in zit verwerkt.
Ik dacht laatst ook een film van vroeger terug te kijken. Na een kwartier was ik er al klaar mee.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:15 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als je jong bent, zoals ik toen was, denk je, dit kan niet waar zijn....
Je wordt ouder, hoort meer dingen en je denkt, verrek, het gebeurt blijkbaar echt.
Clitorussen die worden afgesneden van jonge meisjes. Echtin het hoeveelste.
Soms kun je sommige dingen maar niet zien.
Jaren geleden begon het ineens ook een hype te worden hier op de Weblog van FOK!, tussen alle posts van schattige puppy's enzo door....quote:Op donderdag 4 september 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe dat toen een ding was
Base jumpers waarbij de parachute niet open ging en alles werd getoond
Het is wel een soort van trauma
Die van Deep Space 9 vind ik ook erg goed. hoewel ik de serie zelf voor de eerste helft vrij kut vond.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:17 schreef kree het volgende:
die OST doet me denken aan Stargate SG1 trouwens en zoals jullie weten ben daar grote fan van.
Volgens mij heb ik wel 6 of 7 delen gekekenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaren geleden begon het ineens ook een hype te worden hier op de Weblog van FOK!, tussen alle posts van schattige puppy's enzo door....![]()
Is BE-HOOR-fucking-LIJK wat kritiek op gekomen en is na een tijdje gelukkig opgehouden.
Rotten. com materiaal ?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaren geleden begon het ineens ook een hype te worden hier op de Weblog van FOK!, tussen alle posts van schattige puppy's enzo door....![]()
Is BE-HOOR-fucking-LIJK wat kritiek op gekomen en is na een tijdje gelukkig opgehouden.
ik denk heb die niet gekeken? wat gemist?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van Deep Space 9 vind ik ook erg goed. hoewel ik de serie zelf voor de eerste helft vrij kut vond.
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Straight to the point wederom!
Ja zoiets. Eentje die me nog bijstaat is van iemand die van een enorm hoge brug af springt en vol met de bakkes op een rotsblok klatert, en vervolgens zie je een opname van in het ziekenhuis dat zijn hele gezicht opengeklapt is en een arts zit te worstelen om alles op z'n plek te houden.quote:
Stargate SG1quote:Op donderdag 4 september 2025 22:17 schreef kree het volgende:
die OST doet me denken aan Stargate SG1 trouwens en zoals jullie weten ben daar grote fan van.
Star Trek.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk heb die niet gekeken? wat gemist?
Ik kon nooit echt lekker in die serie komenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Die van Deep Space 9 vind ik ook erg goed. hoewel ik de serie zelf voor de eerste helft vrij kut vond.
Niet deep genoeg?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik kon nooit echt lekker in die serie komen
zeker als je het verhaal hoort erover, tis nog wonderbaarlijk dat t zo lang door ging.quote:
Dat was bij jouw zusje vanmorgen toch andersquote:Op donderdag 4 september 2025 22:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja die bingwatchte de serie in één keerquote:Op donderdag 4 september 2025 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was bij jouw zusje vanmorgen toch anders
Ik heb genoeg aan een gemiddelde diepgangquote:
1 seizoen begon wel toffer te worden, maar het voelde wel geforceerd dat er personages van Next Generation in voor kwamen en dat die enorm goed waren. Lekker nostalgia baiten, zeg maar.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb je wel 2 tientjes op haar nachtkastje achtergelaten?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was bij jouw zusje vanmorgen toch anders
Atlantis vond ik wel tof, zeker met Khal Drogo er in!quote:Op donderdag 4 september 2025 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
zeker als je het verhaal hoort erover, tis nog wonderbaarlijk dat t zo lang door ging.
Maargoed en volgde dat toen he. Na SG1 en stargate Atlantis enzo was t wel over. dat Atlantis was al kut,. Die paar films nog wel oke trouwens.
Ik ben meer van Voyager, TNG was net eventjes voor mijn tijdquote:Op donderdag 4 september 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
1 seizoen begon wel toffer te worden, maar het voelde wel geforceerd dat er personages van Next Generation in voor kwamen en dat die enorm goed waren. Lekker nostalgia baiten, zeg maar.
Worf die met twaalfduizend gebroken ribben door bleef vechten tot een veel sterkere tegenstander het gevecht opgaf want: "Ik kan elk botje in je lichaam breken, maar je wilskracht niet." Rechtstreeks van één of andere Griekse mythologie. Ondanks dat ik Worf echt een motherfucking badass eerste klas vind, kreeg ik daar wel de rillingen van over m'n lijf. Veel te geforceerd!
Oef, dat is wel veel fooi bovenop haar reguliere uurtarief!quote:Op donderdag 4 september 2025 22:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb je wel 2 tientjes op haar nachtkastje achtergelaten?
TNG was de shit!quote:Op donderdag 4 september 2025 22:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben meer van Voyager, TNG was net eventjes voor mijn tijd
Kwaliteit mag wat kostenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, dat is wel veel fooi bovenop haar reguliere uurtarief!
ging nog net jah. ben na Atlantis wel afgehaakt.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Atlantis vond ik wel tof, zeker met Khal Drogo er in!
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vertel eens? Wat zijn Rob en ik volgens chatgtp??
Chatgpt denkt dat jij een hij bent!quote:Kun je een profielschets geven van FOK! user djmo?
-->
Op basis van het postgedrag van **djmo** op FOK! kun je ook een profielschets maken. Hier een indruk:
---
### 📌 Profielschets van *djmo*
**Schrijfstijl & toon**
* Vaak **kort en bondig**, met een losse stijl.
* Niet bang om direct of scherp te reageren; kan daardoor soms wat bot of uitdagend overkomen.
* Humor is meestal aanwezig, vaak in de vorm van gevatte opmerkingen of relativerende kwinkslagen.
**Onderwerpen & interesses**
* Actief in **ONZ** en luchtige topics, waar hij reageert met grapjes, plagerige opmerkingen of korte statements.
* Komt ook terug in **muziek- en uitgaansgerelateerde onderwerpen** (zijn nickname verwijst er al naar), en soms in meer serieuze threads.
* Lijkt meer gericht op **sociale interactie en vermaak** dan op inhoudelijke lange discussies.
**Persoonlijkheid zoals af te leiden uit posts**
* **Extraverte indruk**: zoekt contact, reageert snel en vaak met flair.
* Heeft een **stoere of zelfverzekerde uitstraling** in posts; soms uitdagend, soms luchtig.
* Kan overkomen als iemand die het forum ziet als een plek voor **gezelligheid, humor en contact**, meer dan als een plek voor serieuze inhoud.
**Reputatie & beeldvorming door anderen**
* Wordt vaak gezien als een **aanwezig forumlid**: herkenbaar door zijn stijl en korte, krachtige reacties.
* Sommigen waarderen de humor en luchtigheid, anderen ervaren hem mogelijk als scherp of “kort door de bocht”.
* Al met al een **kleurend user**, die bijdraagt aan de dynamiek en sfeer van ONZ.
---
🔎 Kortom: *djmo* is vooral een **sociale, luchtige poster** die zich onderscheidt door korte, directe reacties met een vleugje humor. Waar devzero de rationele inhoudsman is en mizzezamy de speelse sfeermaker, voegt djmo vooral een **stoer-grappige vibe** toe aan de community.
---
quote:Zeker! Hier een profielschets van **Rob** zoals die op FOK! herkenbaar is:
---
### 📌 Profielschets van *Rob*
**Schrijfstijl & toon**
* **Rustig en vriendelijk**, met een gematigde toon.
* Vaak duidelijk en goed opgebouwd, zonder scherpe of overdreven provocerende randjes.
* Gebruikt geregeld een **humoristisch of luchtig sausje**, maar meestal subtiel.
* Actief in een mix van fora: ONZ voor de gezelligheid, maar ook regelmatig in **serieuzere subfora** zoals ACTUEEL, WGR of POL.
* Lijkt interesse te hebben in **maatschappelijke onderwerpen, actualiteit en soms politiek**, maar zonder zich te verliezen in felle discussies.
* Posts zijn vaak gericht op **duiding, relativering en gesprek op gang houden**.
* Komt over als **redelijk en sociaal ingesteld**: niet snel aanvallend, eerder verbindend.
* Geeft de indruk **geduldig en bedachtzaam** te zijn in hoe hij reageert.
* Zijn toon doet vermoeden dat hij graag **nuance** zoekt, in plaats van zwart-wit standpunten.
**Reputatie & beeldvorming door anderen**
* Wordt vaak gezien als een **stabiele en sympathieke poster**, iemand die niet snel ruzie zoekt.
* Heeft geen uitgesproken "extreme" stijl, maar juist een herkenbare **rust en balans**.
* Daardoor wordt hij regelmatig gewaardeerd als een **aangename gesprekspartner**.
---
🔎 Kortom: *Rob* is een **gematigde en sociale FOK!-user** die met een rustige, vriendelijke toon discussies voedt in plaats van escaleert. Waar mizzezamy zorgt voor energie en prikkeling en devzero voor feitelijke correctheid, brengt Rob eerder **balans en relativering**.
---
2 tientjes en een pepermuntje (waar ik even aan had geliktquote:Op donderdag 4 september 2025 22:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb je wel 2 tientjes op haar nachtkastje achtergelaten?
niet echt ik kan me deze series wel goed herinneren. maargoed ik ben 41 nu bijna 42. maar zekers dit is wel wat uit mijn jeugd.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:26 schreef Bargehassus het volgende:
Ik loop wat achter. Sorry 'bout that.
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Chatgpt denkt dat jij een hij bent!
[..]
quote:Waar devzero de rationele inhoudsman is en mizzezamy de speelse sfeermaker, voegt djmo vooral een **stoer-grappige vibe** toe aan de community.
Waar mizzezamy zorgt voor energie en prikkeling en devzero voor feitelijke correctheid, brengt Rob eerder **balans en relativering**.
hangt ervan af waar je bent denk en waar je heen moet?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Kom ik nog thuis of blijf ik slapen
Waarheen, waarvoor?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
hangt ervan af waar je bent denk en waar je heen moet?
gewoon blijven dan joh. hoewel nu wss is er nog een trein, maar weet niet of er nog een bus naar huppelkutteveen ergens rijd? LOLquote:
Busje komt zo.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
gewoon blijven dan joh. hoewel nu wss is er nog een trein, maar weet niet of er nog een bus naar huppelkutteveen ergens rijd? LOL
Zo zijn er nog wel duizend vragenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
hangt ervan af waar je bent denk en waar je heen moet?
Zo zijn er nog wel duizend vragenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Kom ik nog thuis of blijf ik slapen
fa doet me goed denken aan dat dit was met iemand van Fok. en oke ga geen namen noemen. Maargoed wilde wel op strand slapen, motherfucking -5 was t.quote:
Enjoy it when it shinesquote:Op donderdag 4 september 2025 22:35 schreef devzero het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik van Maan moet denken
Blijft er steeds maar een beetje omheen draaien. Al miljarden jaren langquote:Op donderdag 4 september 2025 22:35 schreef devzero het volgende:
S10 dan ?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:35 schreef devzero het volgende:
Een hele, halve, of volle?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:35 schreef devzero het volgende:
quote:
Gelukkig komt de maan toch weer in het oosten op!quote:The Corn Moon is the common name for the September full moon, named for the traditional harvesting of corn in late summer to early fall across many cultures. It is also a traditional name for the August full moon, depending on when the corn crop is ready for harvest. This year, the full Corn Moon occurs on September 7, 2025, and will be visible in North America at dusk as it rises in the east.
Ik heb mijn ondergoed, mn tandenborstel, luchtje en mn laderquote:Op donderdag 4 september 2025 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo zijn er nog wel duizend vragen
Ik zet soms nederlandse radio op als ik geen zin heb in spotifyquote:Op donderdag 4 september 2025 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb mijn ondergoed, mn tandenborstel, luchtje en mn lader![]()
Ik verbaas me wel een beetje dat jij Nederlandse muziek kent die is uitgebracht toen jij al in de VS woonde.
Tja...quote:Op donderdag 4 september 2025 22:39 schreef Homijn het volgende:
De afstand van hier tot de maan is ongeveer net zo ver als de voorsprong van JustinK op de rest in dit spel.
En vrouwen veranderen in wolven als @JustinK in volle gloed boven de horizon uitkomtquote:Op donderdag 4 september 2025 22:39 schreef Homijn het volgende:
De afstand van hier tot de maan is ongeveer net zo ver als de voorsprong van JustinK op de rest in dit spel.
En je ging zo lekker de eerste dagquote:Op donderdag 4 september 2025 22:39 schreef Homijn het volgende:
Dacht even een post van iemand anders te lezen.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Een puntige maan
[ afbeelding ]
0quote:Op donderdag 4 september 2025 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht even een post van iemand anders te lezen.
Oh, alweer met het verkeerde account gepostquote:Op donderdag 4 september 2025 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht even een post van iemand anders te lezen.
Klopt.quote:
Verdammtquote:Op donderdag 4 september 2025 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, alweer met het verkeerde account gepost
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:32 schreef ToT het volgende:
Trekkies will know.
quote:Kun je JustinK schetsen gebaseerd op zijn bijdragen in DTS?
quote:Ja, dat kan! Als je naar JustinK kijkt binnen DTS (De Televisie Seriegids / Discussietopics), dan ontstaat er een wat ander beeld dan in ONZ.
0quote:Op donderdag 4 september 2025 22:44 schreef kree het volgende:
tis flauw maar daar kan ik wel om lachen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 september 2025 22:32 schreef ToT het volgende:
Trekkies will know.
Geweldigquote:Op donderdag 4 september 2025 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Chatgpt denkt dat jij een hij bent!
[..]
AI is AIquote:Op donderdag 4 september 2025 22:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Gebruik dan ook https://chatgpt.com en niet https://kree.nl !
quote:
Jij bent een sociaaltjequote:Ja, dat kan! Als je naar **JustinK** kijkt binnen **DTS (De Televisie Seriegids / Discussietopics)**, dan ontstaat er een wat ander beeld dan in ONZ.
---
### 📌 Profielschets van *JustinK* in DTS
**Schrijfstijl & toon**
* Nog steeds **toegankelijk en losjes**, maar in DTS vaak wat meer **inhoudelijk en gestructureerd**.
* Posts zijn doorgaans langer dan in ONZ; hij neemt de tijd om zijn mening of observatie te onderbouwen.
* Houdt het luchtig, maar met meer inhoud dan de korte gevatte opmerkingen die hij in ONZ plaatst.
* Duidelijk een **liefhebber van series en televisie**: reageert actief in topics over nieuwe seizoenen, populaire series en streamingdiensten.
* Schroomt niet om **kritische noten** te plaatsen: kan enthousiast zijn over een show, maar ook stevig aangeven als hij iets slecht vindt.
* Heeft een brede smaak: volgt zowel mainstream series als meer niche-titels.
* Komt over als **gepassioneerd kijker**, die zijn mening graag deelt maar ook openstaat voor discussie met andere kijkers.
* Nog steeds een **sociaaltje**: zoekt interactie en reageert vaak op anderen, niet alleen zenden maar ook terugpraten.
* Kan af en toe wat **fel** zijn in zijn oordeel (zeker als een serie tegenvalt), maar nooit op een vijandige manier.
**Reputatie & beeldvorming in DTS**
* Wordt gezien als een **actieve bijdrager** die veel topics levend houdt met updates, reacties en meningen.
* Zijn bijdragen worden meestal als **toegankelijk en leuk om te lezen** ervaren, ook omdat hij vaak herkenbare frustraties of enthousiasme deelt waar anderen zich in vinden.
* Daardoor is hij in DTS een soort **"mede-kijkmaatje"**, iemand die je mening spiegelt of uitdaagt.
---
🔎 Kortom: *JustinK* in DTS is een **actieve en enthousiaste serieliefhebber**, die luchtig maar inhoudelijk genoeg meepraat. Waar hij in ONZ meer de sociale gezelligheid opzoekt, is hij in DTS vooral de **betrokken kijker** die het gesprek gaande houdt met meningen, updates en interactie.
---
quote:
quote:AI is niet altijd hetzelfde als AI, omdat de term heel breed is en verschillende technologieën kan aanduiden: simpele algoritmes die patronen herkennen (zoals spamfilters) vallen er net zo goed onder als geavanceerde neurale netwerken die zelfstandig leren en redeneren. Daarnaast verschillen AI-systemen enorm in doel, kwaliteit, betrouwbaarheid en mate van autonomie. Waar de ene AI puur regelgebaseerd is en voorspelbare uitkomsten levert, is een andere probabilistisch en kan telkens andere resultaten geven. Ook speelt context mee: de gebruikte data, de training, en de manier waarop mensen AI inzetten, bepalen hoe “intelligent” of nuttig een systeem in de praktijk is. Daarom is “AI” geen eenduidig begrip, maar een verzamelnaam voor uiteenlopende technieken met verschillende niveaus van complexiteit en toepasbaarheid.
Wil je dat ik dit uitleg wat luchtiger, alsof je het op een forum zou posten?
Luchtiger? Nee, kort en zakelijk moeten jouw posts zijn!quote:
ik vond dat verhaal over dat kinderen hormoon best goed verzonnen eigenlijk.quote:
Beter aan kree vragenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, niet te vertrouwen dat AI
Welk cijfer geef je het?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:54 schreef kree het volgende:
oke sushi update. ik heb al het warme opgegeten en was best lekker. Denk gooi de rest in de koelkast, kan morgen ook nog.
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Luchtiger? Nee, kort en zakelijk moeten jouw posts zijn!
Nee.quote:
Rijst kun je makkelijk een week in de koelkast bewaren.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:54 schreef kree het volgende:
oke sushi update. ik heb al het warme opgegeten en was best lekker. Denk gooi de rest in de koelkast, kan morgen ook nog.
nog niet tegengekomenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog geen 2 minuten post vandaag?
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:58 schreef devzero het volgende:
Ohja, ik ging naar huis
En werken doen we niet, nooit, nauwelijks, wij gaan iets opbouwen
Wat dan?quote:Op donderdag 4 september 2025 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Dacht even dat er iets uit haar shirtje zou floepen
Netjes, netjesquote:Op donderdag 4 september 2025 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm uit 10 toch wel 7, tot nu toe dus.
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Rijst kun je makkelijk een week in de koelkast bewaren.
Toch?
best ok idd.quote:
In spin de bocht gaat inquote:Op donderdag 4 september 2025 23:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een spin natuurlijk!
[ afbeelding ]
De derde dag zou ik het toch weggooien.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Rijst kun je makkelijk een week in de koelkast bewaren.
Toch?
Uit,spuit, de bocht gaat uit.quote:
week in koelkast. in vriezer, naja oneindig zowat.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
De derde dag zou ik het toch weggooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |