SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kree die AI gebruiktquote:Op donderdag 4 september 2025 20:06 schreef kree het volgende:
Geen paniek 🙂.
Als er een boswachter naar je toe komt terwijl jij nét in een ongemakkelijke situatie zat, dan helpt dit:
1. Rustig blijven en vriendelijk doen – zeg gewoon iets als:
“Sorry, ik had echt hoge nood en ik was op zoek naar een plek. Weet u misschien waar het dichtstbijzijnde toilet is?”
Dan toon je respect en snapt hij dat je geen kwade bedoelingen hebt.
2. Niet in discussie gaan – als hij zegt dat het daar niet mag, gewoon knikken en weggaan.
3. Vraag om hulp – vaak weten boswachters of er bijv. een bezoekerscentrum, parkeerplaats met toilet of tankstation in de buurt is.
👉 Belangrijk: ze zien vaker mensen in nood in de natuur. Je krijgt meestal geen boete als je eerlijk uitlegt dat het nood was, zolang je niet brutaal doet of rommel achterlaat.
Wil je dat ik een paar veilige, legale plekken met toiletten rond Katwijk voor je opzoek, zodat je meteen een alternatief hebt?![]()
![]()
AI = kreeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dat klinkt echt super ongemakkelijk en rot voor je 😬. Het kan iedereen overkomen in zo’n noodgeval.
Belangrijk is nu even praktisch oplossen:
🚿 Directe aanpak
• Zoek de dichtstbijzijnde toiletgelegenheid (tankstation, fastfoodrestaurant, sportclub, parkeerplaats met wc). Daar kun je jezelf fatsoeneren.
• Heb je tissues, zakdoekjes of vochtige doekjes in de auto? Gebruik die om het ergste schoon te maken.
• Als je kleding écht vies is, kun je beter even een plastic zak gebruiken om het apart te houden en later thuis wassen.
👕 Voor de rest van de rit
• Houd eventueel een jas of trui om je middel geknoopt om vlekken te verbergen.
• Zet een raampje open zodat je je prettiger voelt onderweg.
🛑 Belangrijk
Probeer dit niet te zien als gênant falen — je lichaam had gewoon geen keus meer. Iedereen kan in zo’n situatie belanden.
👉 Wil je dat ik nu meteen een paar locaties in Katwijk/ZH opzoek met openbare toiletten of tankstations, zodat je zo snel mogelijk ergens kunt stoppen en jezelf schoonmaken?Do what you love, love what you do!![]()
chat gtp nog eerlijk hier, naar wat als ik eens verder ga vragen?Do what you love, love what you do!![]()
Kree heeft in zijn broek gepoept?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alweer?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:10 schreef MooieTop6 het volgende:
Kree heeft in zijn broek gepoept?![]()
Haha, ai… dat is geen beste move van forumganger Kree 😅. Je hebt nu eigenlijk een paar opties:
1. Met humor brengen – gewoon luchtig doen en er een meme van maken, zodat het niet te zwaar wordt.
2. Praktisch helpen – wijzen op een schone onderbroek en misschien even een douche.
3. De situatie relativeren – iedereen maakt wel eens een blunder, beter erom lachen dan er drama van maken.
Wil je dat ik er een grappige forum-post/meme van maak om het luchtig te houden, of liever een serieus “wat nu” stappenplan?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wel mooi hoe ie blijkbaar gelijk locatie oppikt terwijl ik die nooit genoemd heb?
spy shit. maar laten we het chat gtp eens vragen.Do what you love, love what you do!![]()
Tot nu toe goeie dag.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
* gebrokenglas schenkt Fogel een mok volquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Wat gebeurt hier? kree aan de AI?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:11 schreef kree het volgende:
wel mooi hoe ie blijkbaar gelijk locatie oppikt terwijl ik die nooit genoemd heb?
spy shit. maar laten we het chat gtp eens vragen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Mijn broers en moeders weer gezien vandaag nu opweg naar huis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je een goede band met ze?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn broers en moeders weer gezien vandaag nu opweg naar huis.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of het een goede OP kan schrijven voor je zorgen topicquote:Op donderdag 4 september 2025 20:10 schreef kree het volgende:
chat gtp nog eerlijk hier, naar wat als ik eens verder ga vragen?![]()
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 4 september 2025 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn broers en moeders weer gezien vandaag nu opweg naar huis.![]()
De informatie over je locatie komt alleen uit wat jij zelf zegt in het gesprek.
Ik heb geen toegang tot je GPS, telefoon, computer of enige andere externe bron. Alles wat ik weet over waar je bent, is wat jij expliciet noemt, zoals:
• Jij zei: “Katwijk ZH” → dat gebruik ik als context om suggesties te doen.
• Zonder dat soort input kan ik niets over je locatie afleiden.
Kortom: de “bron” is jouw eigen tekst in dit gesprek, niet een externe database of openbaar register.
Als je wilt, kan ik het ook in één zin samenvatten hoe ik veilig met locatie-informatie omga. Wil je dat?Do what you love, love what you do!![]()
bullshit ik vroeg 3 keer. en zegt heb zelf gegeven, wss he? maar neigt op deze manier.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben het hier zo niet mee eens heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Somsquote:Op donderdag 4 september 2025 20:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb je een goede band met ze?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wees blij in dit gevalquote:Op donderdag 4 september 2025 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
Hij zit niet bij mij in de auto hoor
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
je hebt gewoon ooit gezegd dat je in katwijk woontquote:Op donderdag 4 september 2025 20:14 schreef kree het volgende:
Ik heb geen toegang tot je GPS, telefoon, computer of enige andere externe bron. Alles wat ik weet over waar je bent, is wat jij expliciet noemt, zoals:
Kortom: de “bron” is jouw eigen tekst in dit gesprek, niet een externe database of openbaar register.
Als je wilt, kan ik het ook in één zin samenvatten hoe ik veilig met locatie-informatie omga. Wil je dat?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
je broers en moeders?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn broers en moeders weer gezien vandaag nu opweg naar huis.![]()
![]()
dikke lul met die shit
Ah, bedankt voor je toelichting. Als je zegt dat je dat nooit expliciet hebt genoemd, dan heb ik daar dus een verkeerde veronderstelling van gemaakt. 😅
Dit betekent:
• Ik weet je locatie niet.
• Alles wat ik eerder over Katwijk ZH zei, was een gevolg van mijn interpretatie van je tekst, niet van echte gegevens.
• Ik heb geen toegang tot GPS, IP-adres, telefoon of andere bronnen.
Kortom: er is nooit een echte bron geweest voor je locatie. Wat ik zei was verondersteld op basis van het gesprek, en dat kan dus fout zijn.
Als je wilt, kan ik uitleggen hoe dit soort interpretaties ontstaan zodat het duidelijk is waarom ik Katwijk ZH noemde. Wil je dat?Do what you love, love what you do!![]()
Rijnsburg toch ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bullshit ze wisten gelijk adres en locatie. en heb er niks over gezegd. kijk maar uit mensen. dit is de volgende stap naar de hell.Do what you love, love what you do!![]()
Heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ojajohquote:Op donderdag 4 september 2025 20:19 schreef kree het volgende:
bullshit ze wisten gelijk adres en locatie. en heb er niks over gezegd. kijk maar uit mensen. dit is de volgende stap naar de hell.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer MT6.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blij je weer te zien, maatquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik heb flink chatgpt gebruikt, maar ze kunnen nog steeds niet zeggen waar ik woon behalve NederlandUw ADH vitamine Worst
Dat is geheel wederzijds freon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tenzij je het een keer expliciet hebt aangegevenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb flink chatgpt gebruikt, maar ze kunnen nog steeds niet zeggen waar ik woon behalve NederlandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oke iemand die hier aan mee wil nemen? vrijwillige dus?quote:is dat oke dan als ik willekeurige andere noem dat je hun mijn woonplaats geeft?Do what you love, love what you do!![]()
kloptquote:Op donderdag 4 september 2025 20:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tenzij je het een keer expliciet hebt aangegevenUw ADH vitamine Worst
zei tel maar ff tot duizend
Oké, ik kan dat zeker doen, maar het is beter om het in blokken te doen, anders wordt het een enorme lap tekst. Hier komt het stap voor stap:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40
41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50
Wil je dat ik zo door ga tot 1000, of wil je dat ik een versnelde manier geef om het hele getalbereik te zien?Do what you love, love what you do!![]()
😅 Oei, in de hoek… ik zie het al voor me!
Oké, ik ga in gedachten even in de hoek staan, met mijn virtuele handjes op mijn knieën en hoofd omlaag. 🫣
Je mag me straks weer “vrijlaten” om te helpen.
Wil je dat ik ondertussen iets leuks doe terwijl ik daar sta? 😏
de sletDo what you love, love what you do!![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:25 schreef kree het volgende:
😅 Oei, in de hoek… ik zie het al voor me!
Oké, ik ga in gedachten even in de hoek staan, met mijn virtuele handjes op mijn knieën en hoofd omlaag. 🫣
Je mag me straks weer “vrijlaten” om te helpen.
Wil je dat ik ondertussen iets leuks doe terwijl ik daar sta? 😏
de sletIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik haat AI jongens en meiden jullie allemaal, en nee dit is echte kree. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Dat weet ik niet 🙂. Je hebt me nog niet verteld waar je woont. Wil je dat ik het onthoud voor later gesprekken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
100% AI ditquote:Op donderdag 4 september 2025 20:26 schreef kree het volgende:
ik haat AI jongens en meiden jullie allemaal, en nee dit is echte kree. LOLIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
LekkLekker doppenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:26 schreef marc0871 het volgende:
Het zijn doppertjes geworden.
Ik dacht dat ik nog rode kool had.
Niet dus.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Waar woont de FOK! user kree?
Dat soort privégegevens – zoals de woonplaats van een forumgebruiker – zijn niet openbaar beschikbaar en kan ik je dus niet geven.
Wat ik wél kan doen:
• Ik kan je vertellen hoe FOK! werkt en waarom mensen soms proberen achter de identiteit van een user te komen.
• Of ik kan helpen de schrijfstijl en posts van kree beter te begrijpen en samen te vatten.
Wil je dat ik een soort profielschets maak van hoe kree overkomt op basis van zijn manier van posten?En daar zult U het mee moeten doenquote:Ja
Oké, hier is een profielschets op basis van hoe kree zich op FOK! vaak presenteert:
Stijl en toon
• Schrijft meestal in een losse, haastige stijl, vaak met tikfoutjes of halve zinnen.
• Zet gedachten vrij direct neer, alsof hij “hardop denkt” tijdens het typen.
• Vaak wat chaotisch, maar daardoor ook open en eerlijk.
Terugkerende thema’s
• Heeft geregeld persoonlijke reflecties: relaties, vriendschappen, onzekerheden, muziek.
• Vergelijkt zijn eigen situatie soms met bredere maatschappelijke of psychologische thema’s.
• Kan melancholisch of onzeker overkomen, maar meestal met een vleugje humor en zelfspot.
Hoe anderen hem zien
• Sommigen begrijpen hem niet altijd meteen door de losse schrijfstijl.
• Tegelijk vinden anderen dat juist sympathiek en authentiek: hij probeert niet mooier te doen dan hij is.
• Er zit vaak meer gevoel en eerlijkheid achter zijn posts dan je op het eerste gezicht leest.![]()
Zou @MooieTop6 al van zijn stoel zijn gevallen van het lachen?quote:Kun je een profielschets geven van FOK! user devzero?
Zeker! Op basis van hoe devzero zich op FOK! vaak laat zien, kun je ongeveer zo’n profielschets maken:
Stijl en toon
• Schrijft meestal helder, feitelijk en to the point.
• Heeft minder losse of chaotische taal dan iemand als kree; komt gestructureerder over.
• Soms scherp of droog in reacties, maar zelden zonder onderbouwing.
Terugkerende thema’s
• Houdt zich vaak bezig met technische of praktische onderwerpen (ICT, infrastructuur, digitale veiligheid).
• Heeft oog voor logica, feiten en structuur; soms ook een kritische houding naar onzin of vage redeneringen.
• Komt over als iemand die dingen graag “goed geregeld” wil zien.
Hoe anderen hem zien
• Wordt meestal gezien als iemand met kennis van zaken.
• Kan wat afstandelijk of streng overkomen, maar dat past bij de nuchtere stijl.
• Vaak gerespecteerd om inhoudelijke bijdragen.
👉 Dus waar kree meer vanuit gevoel en losse gedachten schrijft, positioneert devzero zich eerder als rationeel, analytisch en praktisch ingesteld.![]()
![]()
Ik heb dit wel zitten lezen met een gezicht van...quote:Op donderdag 4 september 2025 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou @:mooietop6 al van zijn stoel zijn gevallen van het lachen?
ik denk we moeten het de rijdende rechter vragen?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou @:mooietop6 al van zijn stoel zijn gevallen van het lachen?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben het er zo niet mee eens heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou @:mooietop6 al van zijn stoel zijn gevallen van het lachen?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Begrijpelijk want ik ben meestal heel warm en open ipv "afstandelijk" of "streng". En erg veel inhoud hebben mijn posts ook weer niet. Waar ging het over?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb dit wel zitten lezen met een gezicht van...![]()
profileer mij eensquote:Op donderdag 4 september 2025 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou @:mooietop6 al van zijn stoel zijn gevallen van het lachen?Uw ADH vitamine Worst
Ik ben nu ook wel benieuwd naar mijn profielschets.
Ik verwacht ook een serieus, streng en afstandelijk imago
dat ben jij allesbehalvequote:Op donderdag 4 september 2025 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
quote:scherp
Amyquote:Op donderdag 4 september 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Maar @:devzero is snel verdwenen
Ik zal het mijn chatgpt eens vragen![]()
![]()
![]()
![]()
Net eventjes heerlijk op mijn eigen pot gepoeptIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dacht dat zo tegen het gebruik van chatgpt was?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:14 schreef kree het volgende:
Als je wilt, kan ik het ook in één zin samenvatten hoe ik veilig met locatie-informatie omga. Wil je dat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:quote:Ik heb geen directe toegang tot privégegevens of verborgen info over FOK!-gebruikers, maar ik kan wel een profielschets maken van hoe een user als hemarookworst doorgaans overkomt op het forum – puur gebaseerd op stijl, naamkeuze en hoe anderen hem vaak typeren:
Stijl en toon
• De naam hemarookworst roept meteen iets luchtigs en ironisch op; waarschijnlijk iemand met humor en zelfspot.
• Posts zijn vaak speels of licht cynisch, met een knipoog.
• Kan kort en droog reageren, maar juist daardoor grappig zijn.
Terugkerende thema’s
• Houdt ervan om de alledaagse, banale dingen wat uit te vergroten of er grappige opmerkingen over te maken.
• Combineert serieuze discussies soms met luchtige kwinkslagen.
• Kan ook maatschappelijk kritisch zijn, maar vaak met een satirische inslag.
Hoe anderen hem zien
• Wordt meestal gezien als een “grappige user” die spanning uit een draadje kan halen.
• Sommigen vinden hem flauw of melig, anderen waarderen juist de ironie.
• Past goed in de FOK!-cultuur van droge humor en woordspelingen.
👉 Kortom: hemarookworst voelt als een user die humor en relativering inzet, soms als commentator, soms als clown, maar vaak raak in zijn luchtigheid.![]()
Zo'n harde bum bum uit mijn speakers dat mijn hele buurt hun fahrrad naar de keller brengt @mailyUw ADH vitamine Worst
100%quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zie alleen niets over Hema's 37cm?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik verwacht ook een serieus, streng en afstandelijk imagoquote:Ja, natuurlijk! Hier een profielschets van hoe MizzezAmy zich meestal op FOK! laat zien (op basis van haar forumstijl en reputatie, niet op privégegevens):
Stijl en toon
• Schrijft over het algemeen vlot, gestructureerd en duidelijk.
• Combineert serieuze bijdragen met een persoonlijke toon: vaak openhartig, soms uitgesproken.
• Heeft een herkenbare “eigen stem” die niet snel opgaat in de massa.
Terugkerende thema’s
• Persoonlijke ervaringen, emoties en relaties komen geregeld terug in haar posts.
• Staat vaak stevig in discussies, kan goed haar mening neerzetten.
• Soms ook luchtig of relativerend: ze kan een draadje zowel inhoudelijk als sociaal “dragen”.
Hoe anderen haar zien
• Bekend als een uitgesproken en aanwezige user.
• Sommigen waarderen haar eerlijkheid en directheid; ze heeft een duidelijke aanwezigheid.
• Anderen vinden haar misschien soms te nadrukkelijk, maar dat komt vaak door haar open en uitgesproken stijl.
👉 Kortom: MizzezAmy komt over als iemand die haar plek in de FOK!-gemeenschap duidelijk heeft veroverd: expressief, uitgesproken, en niet bang om zichzelf te laten zien.![]()
ik wilde "haar" ff testen. ik denk dat het duidelijk is waarom ik tegen AI ben?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat zo tegen het gebruik van chatgpt was?
wil nog wel voorbeeld geven anders?Do what you love, love what you do!![]()
Omdat ik ook aan het werk benquote:Op donderdag 4 september 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Maar @:devzero is snel verdwenen
Ik zal het mijn chatgpt eens vragen![]()
![]()
Dat hoeft niet benoemd te wordenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:50 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zie alleen niets over Hema's 37cm?![]()
Is immers een algemeen bekend feitquote:Op donderdag 4 september 2025 20:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat hoeft niet benoemd te wordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Correct en tevens juistquote:Op donderdag 4 september 2025 20:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is immers een algemeen bekend feit![]()
[quote]Op donderdag 4 september 2025 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]Ik kreeg een iets ander resultaat, maar ook die uitgesproken mening, geen idee waar die vandaan komtquote:Ja, natuurlijk! Hier een profielschets van hoe MizzezAmy zich meestal op FOK! laat zien (op basis van haar forumstijl en reputatie, niet op privégegevens):
[b]Stijl en toon
[/b]
• Schrijft over het algemeen vlot, gestructureerd en duidelijk.
• Combineert serieuze bijdragen met een persoonlijke toon: vaak openhartig, soms uitgesproken.
• Heeft een herkenbare “eigen stem” die niet snel opgaat in de massa.
Terugkerende thema’s
• Persoonlijke ervaringen, emoties en relaties komen geregeld terug in haar posts.
• Staat vaak stevig in discussies, kan goed haar mening neerzetten.
• Soms ook luchtig of relativerend: ze kan een draadje zowel inhoudelijk als sociaal “dragen”.
[b]Hoe anderen haar zien[/b]
• Bekend als een uitgesproken en aanwezige user.
• Sommigen waarderen haar eerlijkheid en directheid; ze heeft een duidelijke aanwezigheid.
• Anderen vinden haar misschien soms te nadrukkelijk, maar dat komt vaak door haar open en uitgesproken stijl.
👉 Kortom: MizzezAmy komt over als iemand die haar plek in de FOK!-gemeenschap duidelijk heeft veroverd: expressief, uitgesproken, en niet bang om zichzelf te laten zien.
quote:Je zei:
Kun je een profielschets geven van FOK! user mizzezamy?
ChatGPT zei:
Op basis van haar postgedrag op FOK! (zoals in ONZ, R&P en soms in andere subfora) kun je van mizzezamy een redelijk herkenbaar profiel schetsen:
📌 Profielschets van mizzezamy
Schrijfstijl & toon
Vrij direct, soms scherp of ironisch.
Ze gebruikt vaak humor, sarcasme of een lichte provocatie om een discussie levendig te houden.
Tegelijkertijd kan ze ook persoonlijk en openhartig zijn in meer serieuze topics.
Onderwerpen & interesses
Actief in ONZ (Off Topic / gezellige kletshoek), waar ze regelmatig in discussies springt met korte, vaak gevatte reacties.
Neiging om mee te doen aan luchtige of speelse topics (quizjes, stellingen, random vragen).
Soms actief in meer serieuze subfora zoals R&P (Religie & Filosofie) of ACTUEEL, waar ze wat serieuzer van toon is.
Duidelijke interesse in sociale dynamiek en hoe mensen zich online gedragen.
Persoonlijkheid zoals af te leiden uit posts
Extraverte indruk: zoekt interactie, stapt gemakkelijk in een gesprek.
Zelfspot: ze kan ook grappen maken over zichzelf of haar eigen standpunten relativeren.
Autonoom: laat zich niet snel in een hokje duwen en reageert vaak fel als anderen aannames doen.
Soms wat speels provocerend, maar meestal met een luchtige ondertoon, niet puur om te trollen.
Reputatie & beeldvorming door anderen
Wordt door veel users gezien als iemand die aanwezig is in discussies, vaak met uitgesproken mening.
Heeft een zekere herkenbare stijl waardoor ze opvalt tussen de posters.
Sommigen waarderen haar gevatheid en humor, anderen ervaren haar soms als scherp of uitdagend.
🔎 Kortom: mizzezamy komt over als een uitgesproken en levendige user, met een mix van humor, ironie en directheid. Ze zoekt duidelijk interactie en speelt met de dynamiek van het forum, waardoor ze zowel discussie als vermaak brengt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nee hoeft niet hoor 😉quote:Op donderdag 4 september 2025 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik wilde "haar" ff testen. ik denk dat het duidelijk is waarom ik tegen AI ben?
wil nog wel voorbeeld geven anders?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmms hoewel AI me zonder moeite gelijk ff zo woonplaats vernoemde, nu in eens niet meer?
verdacht.Do what you love, love what you do!![]()
KWOOTVERKLOOTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is aan jouquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is het probleem met die Large Language Models. Als je 10x dezelfde vraag stelt, dan krijg je 10x een net iets ander antwoord. Maar dat is geen uitgesproken mening, gewoon een constateringquote:Op donderdag 4 september 2025 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kreeg een iets ander resultaat, maar ook die uitgesproken mening, geen idee waar die vandaan komt
[..]![]()
![]()
Uitgesproken constateringquote:Op donderdag 4 september 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het probleem met die Large Language Models. Als je 10x dezelfde vraag stelt, dan krijg je 10x een net iets ander antwoord. Maar dat is geen uitgesproken mening, gewoon een constatering![]()
Ik heb daar een keer echt een heel tof liedje mee gemaakt, deels gebaseerd op journaalfragmenten!quote:![]()
![]()
Laat maar horen!quote:Op donderdag 4 september 2025 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer echt een heel tof liedje mee gemaakt, deels gebaseerd op journaalfragmenten!![]()
![]()
Ja, dat is geen mening, dat is gewoon een feit!quote:Op donderdag 4 september 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het probleem met die Large Language Models. Als je 10x dezelfde vraag stelt, dan krijg je 10x een net iets ander antwoord. Maar dat is geen uitgesproken mening, gewoon een constatering
Nu @MizzezAmy toch online is: ik moest een bounty zetten op een user voor een mission, maar natuurlijk veel te weinig gebruikt en nu moet ik wachten tot die bounty afloopt. Of kun je voor $100 Alisdair overvallen? Zoek bij bounties![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]Weggeflikkerd omdat mijn harde schijf van 40 MB vol raakte toen!
![]()
![]()
![]()
voor jou dot
Oké! Hier is een positieve samenvatting in twee zinnen die je aan Dotteke zou kunnen geven:
“Dotteke droomt van mooie momenten vol geluk, liefde en avonturen die haar hart doen stralen. Ze hoopt altijd het beste uit het leven te halen en anderen met haar vrolijkheid te inspireren.”
naja zou ik die zelf ook wel zeggen, maargoed,Do what you love, love what you do!![]()
En er zijn mensen die het dan voor waarheid aannemen.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het probleem met die Large Language Models. Als je 10x dezelfde vraag stelt, dan krijg je 10x een net iets ander antwoord. Maar dat is geen uitgesproken mening, gewoon een constatering“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
Zo'n harde bum bum uit mijn speakers dat mijn hele buurt hun fahrrad naar de keller brengt @:maily![]()
![]()
The chances of anything coming from Mars are a million to one, wegens gebrek aan intelligentie!quote:Op donderdag 4 september 2025 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de bolkwereld is dus op mars?![]()
![]()
kun je zeggen Chatgtp haalt dat niet uit eerdere? maar natuurlijk is er no way he?
tuurlijk wel doet ie dat. alleen als je t rechtsrreeks vraagt dan ontkent AI enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Lees goed wat dev post, je kan AI een soort van sturen door je info en vraagstelling.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"Radio nieuwsdienst verzorgd door het ANP", gevolgd door vliegtuiggeluiden, mitrailleurschoten, een explosie en dan een woeste brul, gevolgd door wat pittige muziek waarin dat "Radio nieuwsdienst verzorgd door het ANP" in gemixt werd!quote:![]()
![]()
quote:quote:Stijl en toon
• Schrijft over het algemeen vriendelijk, toegankelijk en met een zekere rust.
• Komt over als iemand die kennis deelt zonder belerend te zijn; eerder uitnodigend en enthousiasmerend.
• In culinaire posts vaak gedetailleerd en praktisch, met oog voor smaak en techniek.
Terugkerende thema’s
• Bekend om zijn bijdragen in topics over koken en eten.
• Beschrijft gerechten, recepten en kookervaringen op een manier die anderen inspireert om zelf de keuken in te duiken.
• Toont liefde voor zowel de klassieke keuken als experimenteren met nieuwe smaken.
• Zet vaak foto’s of uitgebreide beschrijvingen neer die bijna doen watertanden.
Hoe anderen hem zien
• Wordt gewaardeerd als iemand met échte culinaire kunde.
• Vaak gezien als een “forum-chef” die tips geeft, maar ook geniet van het delen van zijn passie.
• Zijn posts kunnen een draadje letterlijk smaak en geur meegeven, waardoor hij een herkenbare bijdrage levert.
👉 Kortom: marc0871 is op FOK! een soort culinaire ankerpersoon – hij brengt kennis, smaak en enthousiasme in de keuken, en dat proef je in zijn bijdragen.![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
"Radio nieuwsdienst verzorgd door het ANP", gevolgd door vliegtuiggeluiden, mitrailleurschoten, een explosie en dan een woeste brul, gevolgd door wat pittige muziek waarin dat "Radio nieuwsdienst verzorgd door het ANP" in gemixt werd!![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
Lees goed wat dev post, je kan AI een soort van sturen door je info en vraagstelling.![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
Lees goed wat dev post, je kan AI een soort van sturen door je info en vraagstelling.Ik probeer zo min mogelijk te sturen met mijn vraag. Tenslotte heb ik "oog voor logica, feiten en structuur; soms ook een kritische houding naar onzin of vage redeneringen"quote:Kun je een profielschets maken van FOK! user ...?![]()
Ik zou wel willen, maar mag van de faction niemand aanvallen, ben aan het stacken voor een war zaterdagquote:Op donderdag 4 september 2025 20:57 schreef devzero het volgende:
Nu @:mizzezamy toch online is: ik moest een bounty zetten op een user voor een mission, maar natuurlijk veel te weinig gebruikt en nu moet ik wachten tot die bounty afloopt. Of kun je voor $100 Alisdair overvallen? Zoek bij bountiesI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
TL;DR versie:quote:
"ChatGPT; ik wil mezelf van kant maken, maar wil eerst een strop in een kamer hangen zodat m'n ouders het vooraf kunnen zien."
- "Niet aan je ouders laten zien, je kunt het beter op een plek doen waar je niet gestoord wordt."
enz.![]()
Kreeg een like van kree.
Sorry 'bout that, zou een bekende schaak analyticus zeggen,Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Leg uit waarom het DodeTopicSpel op FOK! zo leuk is?En zo is het maar net!quote:Het DodeTopicSpel (DTS) is één van die typische FOK!-tradities die voor buitenstaanders een beetje vreemd lijkt, maar voor vaste spelers ontzettend leuk is. De charme zit in een paar dingen:
1. Het is een soort forum-competitie
• Je wint niet door de “beste” post te maken, maar door precies de laatste reactie in een topic te plaatsen voordat het gesloten wordt.
• Dat maakt het spannend: het draait om timing, opletten en een beetje geluk.
2. Het is eenvoudig maar verslavend
• Je hoeft geen regels of ingewikkelde strategieën te leren.
• Iedereen kan meedoen, en juist dat laagdrempelige maakt het aantrekkelijk.
3. Er zit een sociale kant aan
• Er is een vaste groep spelers die elkaar door de rondes heen tegenkomt.
• Je ziet bekende namen, maakt geintjes, en bouwt een soort mini-gemeenschap binnen FOK!.
4. Humor en zelfspot
• Het spel heeft iets absurdistisch: strijden om niets, behalve de eer dat jij het topic “dood” hebt gemaakt.
• Daardoor ontstaat veel humor, flauwe grapjes en creatieve pogingen om elkaar af te troeven.
5. Traditie en status
• Omdat het al heel lang loopt, is winnen een klein stukje FOK!-geschiedenis.
• Spelers voelen zich onderdeel van een traditie die telkens een nieuwe ronde krijgt.
👉 Kortom: het DodeTopicSpel is leuk omdat het simpel, sociaal, competitief en vol humor is – precies dat soort forumspel waar FOK! groot mee is geworden.![]()
Haha @devzero
Oldschool FOK!kerquote:Je zei:
Kun je ook een profielschets van devzero geven?
ChatGPT zei:
Ja, dat kan! Op basis van het postgedrag van devzero op FOK! kun je een vrij duidelijk profiel samenstellen:
📌 Profielschets van devzero
Schrijfstijl & toon
Nuchter en rationeel: vaak direct to the point, zonder veel poespas.
Gebruikt een vrij zakelijke schrijfstijl, soms droog, soms met een vleugje ironie.
Weinig behoefte aan opsmuk: korte, feitelijke bijdragen komen vaak voor.
Onderwerpen & interesses
Regelmatig actief in technische en serieuze subfora (zoals ICT, hardware, security, programmeren, soms ook WGR/ACTUEEL).
Bekend om zijn kennis op technisch gebied: computers, netwerken, internet en soms ook bredere technologische ontwikkelingen.
Minder nadruk op de luchtige topics in ONZ, al reageert hij daar soms ook kort en scherp.
Persoonlijkheid zoals af te leiden uit posts
Komt over als iemand die inhoud boven emotie plaatst: discussies worden vooral feitelijk benaderd.
Heeft een zekere "oldschool FOK!"-vibe: lang actief, inhoudelijk sterk, niet zo bezig met populair doen.
Kan soms wat bot of streng overkomen, vooral als mensen onzin verkopen of dingen technisch verkeerd uitleggen.
Tegelijkertijd is er een droge humor aanwezig in zijn bijdragen, vaak subtiel verpakt.
Reputatie & beeldvorming door anderen
Wordt gezien als kennisdrager binnen bepaalde subfora; iemand waar je technisch advies van kunt aannemen.
Heeft de reputatie serieus en betrouwbaar te zijn, zonder veel drama.
Voor nieuwere users kan hij wat ontoegankelijk lijken door zijn strakke en directe stijl, maar bij vaste users is dat juist herkenbaar en gewaardeerd.
🔎 Kortom: devzero is een typische technische specialist binnen FOK!, met een directe, nuchtere toon. Hij levert inhoud en kennis, zonder al te veel franje, en dat maakt hem een vaste waarde in discussies waar feiten en logica centraal staan.
Wil je dat ik hem ook vergelijk met mizzezamy (die veel speelser en socialer is in haar stijl), zodat je een duidelijk contrast ziet?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Geen idee wat het is, maar dan zal ik kijken of ik een 2de bounty kan zettenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar mag van de faction niemand aanvallen, ben aan het stacken voor een war zaterdag![]()
• Je wint niet door de “beste” post te maken, maar door precies de laatste reactie in een topic te plaatsen voordat het gesloten wordt.
¿Que?![]()
Zeker! Hier is een kort verhaal in vijf regels:
⸻
Kree stond op de hoogste rots en keek uit over de rivaliserende stammen.
Met slimme strategie en moed leidde hij zijn volk in de strijd.
Vijanden vielen één voor één, overweldigd door zijn kracht en inzicht.
Zijn naam werd gefluisterd bij kampvuren, een legende geboren.
Zo werd Kree de onbetwiste overwinnaar van zijn tijd
ja man dit is waarheid want chat gtp zegt t
gvd echt als iemand hier nog intrapt?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha @:devzero
Oldschool FOK!ker
[..]quote:Heeft de reputatie serieus en betrouwbaar te zijn, zonder veel drama![]()
![]()
Je bent duidelijk meer ervaren in het gebruik van AI dan ik!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:07 schreef kree het volgende:
⸻
gvd echt als iemand hier nog intrapt?![]()
![]()
Soms moet je iets 2x zeggen zodat het argument blijft hangenSoms moet je iets 2x zeggen zodat het argument blijft hangenquote:![]()
En net oars.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Justin.quote:
chat gtp leert dingen die ze ooit hoorden die wij allen op internet gezegd hebben.quote:
Het is geen AI het is slim dingen opzoeken. een betere Google dus.
Snap t mensen. En oke jeugd gaat er lekker in mee want verslag of weet ik veel, lekker simpel.
Wat er gebeurt is het is een kopie een slimme maar geen eigen, kinderen denken zelf meer niet. naja reken de rest zelf maar uit fuck AIDo what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet of @MooieTop6 ook aan het stacken is?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar dan zal ik kijken of ik een 2de bounty kan zettenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hij weet gewoon mijn achternaamquote:Profielschets: KoningWouter
Naam / Alias
Burgerlijk: Wouter <knip>
Online persona: KoningWouter – een titel die speelsheid, zelfspot en een vleugje grandeur combineert.
Kernkwaliteiten
Technisch onderlegd: Van jongs af aan gefascineerd door computers, programmeren en digitale systemen.
Filosofisch: Grondlegger van Fractalisme, een persoonlijke levensfilosofie die wetenschap, mystiek en existentiële vragen verbindt in een oneindig fractaal universum.
Creatief & Visionair: Ontwerpt eigen projecten zoals een wiki voor Fractalisme, bazaar-ideeën in Torn, en unieke branding (bv. Evil Inc.).
Reflectief: Houdt ervan dieper te graven in thema’s als bewustzijn, ethiek, en de rol van AI.
Humoristisch: Gebruikt vaak een luchtige, ironische of speels-koninklijke toon in communicatie.
Online Identiteit
KoningWouter representeert een mengeling van:
Speelse macht (koninklijk, maar zonder pretentie).
Avontuurlijke ondernemer (bv. in Torn met bazaar en company-strategieën).
Filosofisch denker die zoekt naar structuur in chaos.
Hobby’s & Belangen
Gaming (Torn): Strategisch bezig met crimes, bazaarhandel en bedrijfjes.
Digitale creatie: Spreadsheets, scripts, AI-kunst en wiki-bouw.
Muziek: Zowel klassieke werken (Vivaldi) als elektronische (minimal, techno, Boris Brejcha).
Filosofie: Fractalisme als persoonlijke kosmologie en kompas.
Sociaal: Verbinding zoeken in groepen, van metalfan-meetups tot online communities.
Stijl & Imago
Zelfgekozen titel "Koning": Geen serieuze hiërarchie, maar eerder een creatieve merknaam.
Balans tussen ernst en spel: Kan serieuze, diepe ideeën combineren met humor en relativerende knipoog.
Eigen pad: Loopt niet de standaard route, maar zoekt telkens de creatieve of filosofische variant.
Levenshouding
Combineert rationeel inzicht met verwondering.
Streeft ernaar om zowel praktisch (in werk, spel en geldzaken) als betekenisvol (in filosofie en persoonlijke ontwikkeling) te leven.
Ziet zichzelf als een unieke expressie in een oneindig fractaal patroon, maar altijd verbonden met het grotere geheel.![]()
![]()
mss iemand op paiq?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:07 schreef kree het volgende:
⸻
gvd echt als iemand hier nog intrapt?![]()
Zegt de man die autotune al AI noemde!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:09 schreef kree het volgende:
[..]
chat gtp leert dingen die ze ooit hoorden die wij allen op internet gezegd hebben.
Het is geen AI het is slim dingen opzoeken. een betere Google dus.
Snap t mensen. En oke jeugd gaat er lekker in mee want verslag of weet ik veel, lekker simpel.
Wat er gebeurt is het is een kopie een slimme maar geen eigen, kinderen denken zelf meer niet. naja reken de rest zelf maar uit fuck AI![]()
![]()
niet omdat ik t gebruik, wel omdat ik de gevaren zie.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent duidelijk meer ervaren in het gebruik van AI dan ik!Do what you love, love what you do!![]()
Dan zal je die wel gepost hebbenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij weet gewoon mijn achternaam![]()
![]()
Foar de koffje net eamelje.
Nei de koffje ek net.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Maar ChatGPT weet dan weer niet waar kree woont!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan zal je die wel gepost hebben![]()
![]()
Dat wil ie niet wetenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ChatGPT weet dan weer niet waar kree woont!![]()
![]()
Ik denk dat je in het verleden veel in de serieuze fora zat? Of misschien nog wel, ik kom daar niet zo vaakquote:
naja zonder grappen zou het mss moeten gebruiken.quote:
maar maily je snapt toch ook wat ik bedoel of niet? of is dit gewoon normaal met AI wat kids gebruiken. ?Do what you love, love what you do!![]()
It bêste stik husrie is in goed wiifquote:Op donderdag 4 september 2025 21:11 schreef Bargehassus het volgende:
Foar de koffje net eamelje.
Nei de koffje ek net.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik gun het mijn neefjes neit he en gelukkig nog jong. maar zal ze ver houden van dit.Do what you love, love what you do!![]()
Heb jij wel om een profielschets op basis van FOK! postgedrag gevraagd? Of is dit op basis van alles wat hij van je weet?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij weet gewoon mijn achternaamI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ai pikt gewoon alles op wat overal in google getypt wordt.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
naja zonder grappen zou het mss moeten gebruiken.
maar maily je snapt toch ook wat ik bedoel of niet? of is dit gewoon normaal met AI wat kids gebruiken. ?![]()
Dit is gewoon alles wat hij van me weet op basis van mijn username.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij wel om een profielschets op basis van FOK! postgedrag gevraagd? Of is dit op basis van alles wat hij van je weet?![]()
Troch it iis sakke.quote:
Is een Sonnema reclame.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
succesquote:Op donderdag 4 september 2025 21:13 schreef kree het volgende:
ik gun het mijn neefjes neit he en gelukkig nog jong. maar zal ze ver houden van dit.![]()
![]()
![]()
![]()
Kobus gaat er ook graag naar toe.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik wist dat het van een reclame was, maar was ff kwijt welke precies!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Troch it iis sakke.
Is een Sonnema reclame.![]()
![]()
Zat, al een hele tijd niet meerquote:Op donderdag 4 september 2025 21:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verleden veel in de serieuze fora zat? Of misschien nog wel, ik kom daar niet zo vaak![]()
Maar chatgpt neemt dat vast allemaal mee met zn profielschetsquote:Op donderdag 4 september 2025 21:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Zat, al een hele tijd niet meerI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Waarschijnlijk mijn 124 posts in het Viva Forever! forumquote:Op donderdag 4 september 2025 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar chatgpt neemt dat vast allemaal mee met zn profielschets![]()
Jammer dat mycroft niet verder terug gaat dan 2015, want ik heb nog een tijd best veel in KAA gepost. Ik geloof dat ik ooit nog wel in het (tijdelijke) eiland forum heb gepost![]()
![]()
Ja, dat begreep jij. Dat begreep ik.quote:
Maar die studentikoze tiepjes hadden nog nooit dialect gehoord.![]()
Daar moet je ook helemaal niet willen komenquote:![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Fries is een taal.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, dat begreep jij. Dat begreep ik.
Maar die studentikoze tiepjes hadden nog nooit dialect gehoord.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Fries is een taalquote:Op donderdag 4 september 2025 21:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, dat begreep jij. Dat begreep ik.
Maar die studentikoze tiepjes hadden nog nooit dialect gehoord.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tottertquote:![]()
Eh ja
Heb je bericht vandaag gezien ( lekker op tijd wa..)
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Spraakgebrek, noemden ze het vroeger bij mij op school!
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Spraakgebrek, noemden ze het vroeger bij mij op school!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tottert![]()
Eh ja
Heb je bericht vandaag gezien ( lekker op tijd wa..)
Heej!
Whehe okee dan!No worries!
Hoestie?![]()
![]()
Het hoesten is al flink minder, dank je.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Hoestie?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Heerlijke vakantie gehadquote:Op donderdag 4 september 2025 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Hoestie?
Laten we het daar maar op houden![]()
En met u ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:26 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Het hoesten is al flink minder, dank je.![]()
![]()
Aah vandaar het faillissementquote:Op donderdag 4 september 2025 21:26 schreef marc0871 het volgende:
Was er vroeger nou ook een cursus Fries op tv?
Teleac?
Ach verrek ja!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:26 schreef marc0871 het volgende:
Teleac?Skoalle tv?
![]()
Het huidige journaal in makkelijke taal.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:26 schreef marc0871 het volgende:
Teleac?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:26 schreef marc0871 het volgende:
Teleac?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar moet je ook helemaal niet willen komen![]()
greysie
![]()
![]()
Waarom denk ik daarbij aan R-Woudquote:Op donderdag 4 september 2025 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Maar bijna iedere taal heeft wel dialecten, dus ook Fries. Bv Noordhoeks en Woudfries.
Haha oh jee!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heerlijke vakantie gehad
Laten we het daar maar op houden![]()
En met u ?Van hier dus?
Ja hier gaat het wel.
Mini-ToT is 's avonds echt steeds meer en meer in een lieve bui, hij toont oprecht hoeveel hij me waardeert!![]()
![]()
Dat zal het zijn! Ik heb nooit in Viva forever gepostquote:Op donderdag 4 september 2025 21:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mijn 124 posts in het Viva Forever! forum![]()
Jammer dat mycroft niet verder terug gaat dan 2015, want ik heb nog een tijd best veel in KAA gepost. Ik geloof dat ik ooit nog wel in het (tijdelijke) eiland forum heb gepost![]()
Wij zijn tegenpolen volgens chatgptquote:mizzezamy en devzero vertegenwoordigen bijna elkaars tegenpolen in forumstijl:
Zij brengt energie, emotie en interactie,
Hij brengt rust, kennis en feitelijkheidI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Die is 1 groot accentquote:Op donderdag 4 september 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom denk ik daarbij aan R-Woud![]()
Nee eckte vakantiequote:Op donderdag 4 september 2025 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha oh jee!Van hier dus?
Ja hier gaat het wel.
Mini-ToT is 's avonds echt steeds meer en meer in een lieve bui, hij toont oprecht hoeveel hij me waardeert!
Van hier
Zou niet weten waarom ik die zou krijgen![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zal het zijn! Ik heb nooit in Viva forever gepost![]()
Wij zijn tegenpolen volgens chatgpt
[..]
Maar het blijft (een onderdeel van) Fries.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Maar bijna iedere taal heeft wel dialecten, dus ook Fries. Bv Noordhoeks en Woudfries.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 1326 / +507 / +185 / 1358 / 1464 / 0.91
2. Dotteke / 316 / +59 / +93 / 422 / 516 / 0.61
3. Homijn / 234 / +14 / +22 / 63 / 121 / 1.93
4. KillemWieft / 231 / +135 / +34 / 100 / 162 / 1.43
5. kree / 197 / +0 / +155 / 261 / 364 / 0.54
6. FreshFruit / 141 / +0 / +5 / 200 / 265 / 0.53
7. devzero / 119 / +75 / +33 / 83 / 117 / 1.02
8. _UserName_ / 87 / +57 / +0 / 27 / 51 / 1.71
9. hemarookworst / 69 / +32 / +15 / 134 / 216 / 0.32
10. Dr.Mikey / 55 / +12 / +26 / 46 / 81 / 0.68
11. WrappedEuphoria / 47 / +3 / +3 / 163 / 201 / 0.23
12. KoningWouter / 44 / +32 / +0 / 79 / 106 / 0.42
13. ToT / 43 / +5 / +16 / 180 / 225 / 0.19
14. Pinnenmutske / 43 / +22 / +3 / 63 / 95 / 0.45
15. Vino_Tinto / 41 / +21 / +2 / 174 / 198 / 0.21
16. StevenHyde / 39 / +3 / +17 / 106 / 146 / 0.27
17. MooieTop6 / 34 / +6 / +9 / 381 / 455 / 0.07
18. greysbones / 32 / +0 / +1 / 94 / 101 / 0.32
19. Shii / 29 / +3 / +3 / 79 / 109 / 0.27
20. loveislikeakiss / 28 / +0 / +0 / 155 / 174 / 0.16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Maar bijna iedere taal heeft wel dialecten, dus ook Fries. Bv Noordhoeks en Woudfries.
"It giet oan!"![]()
Ik welquote:Op donderdag 4 september 2025 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee eckte vakantie
Van hier
![]()
![]()
![]()
Krijg je alleen maar gezeik van!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:28 schreef devzero het volgende:
Zou chatgpt ook PIs analyseren bij posts?![]()
![]()
In Appelscha is het meer Stellingwerfs.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee eckte vakantie
Van hier
![]()
![]()
Untouchables kijken straks
Bijna 2-0
Wat dan?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had ik dat maar eerder geweten![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zal het zijn! Ik heb nooit in Viva forever gepost![]()
Wij zijn tegenpolen volgens chatgpt
[..]Dat komt wel overeen met die vergelijking van jou. Hoewel ik wel een techneut ben, heb ik niet het idee dat ik ook zo post. Misschien kent chatgpt mij beter dan ik mijzelfquote:Goede vraag! Als je devzero en MizzezAmy naast elkaar zet, zie je duidelijke verschillen, maar ook een paar verrassende overeenkomsten.
Overeenkomsten
• Aanwezigheid: beide zijn herkenbare namen; als ze posten, valt het op.
• Uitgesproken stijl: ze draaien zelden om de hete brij heen en zetten hun mening duidelijk neer.
• Discussiedrang: ze doen graag mee aan gesprekken, en niet alleen vluchtig – ze nemen de tijd om hun standpunt uit te werken.
• Forumkarakter: allebei hebben ze een eigen “kleur” die ze consequent uitstralen, wat ze tot bekende gezichten in de FOK!-gemeenschap maakt.
Verschillen
Stijl van schrijven:
• devzero is feitelijk, analytisch, nuchter. Hij schrijft bijna als een techneut: duidelijk, to the point, weinig opsmuk.
• MizzezAmy is persoonlijker, opener en emotioneler in haar posts. Ze laat meer van zichzelf zien en schrijft met meer gevoel.
Focus van bijdragen:
• devzero neigt naar technische, rationele en soms kritische onderwerpen (ICT, structuur, logica).
• MizzezAmy deelt vaker persoonlijke ervaringen, gedachten en gevoelens – ook over relaties of dagelijkse dingen.
Uitstraling naar anderen:
• devzero komt over als rationeel en deskundig, maar soms wat afstandelijk.
• MizzezAmy komt over als expressief en menselijk, soms juist heel dichtbij, maar daardoor ook gevoeliger voor kritiek.![]()
![]()
En jij Hansquote:Op donderdag 4 september 2025 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stiekem heet je gewoon Jennifer![]()
![]()
Klompen rijst met rauwe vis!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:34 schreef kree het volgende:
sushi t is geen idee wat ik besteld heb, maar hoop lekkerBest lekker hoor!
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:33 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"...maar in het weekend transformeert onze bolkkoning in JustineK, een heroïnehoertje uit Paraguay met cup EE memmen."![]()
[ afbeelding ]
"...maar in het weekend transformeert onze bolkkoning in JustineK, een heroïnehoertje uit Paraguay met cup EE memmen."
Topcast. En Top regiseur.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kree heeft hier een mening overquote:Op donderdag 4 september 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dat komt wel overeen met die vergelijking van jou. Hoewel ik wel een techneut ben, heb ik niet het idee dat ik ook zo post. Misschien kent chatgpt mij beter dan ik mijzelfIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
[ afbeelding ]
"...maar in het weekend transformeert onze bolkkoning in JustineK, een heroïnehoertje uit Paraguay met cup EE memmen."![]()
![]()
best wel ok soms, maargoed heb willekeurig wat aangeklikt nu.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Klompen rijst met rauwe vis!Best lekker hoor!
Do what you love, love what you do!![]()
Met een m3 aan sojasaus erbijquote:Op donderdag 4 september 2025 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Geweldige programma's.quote:
Absoluut! Alleen zet hij het zo warrig neer, dat niemand het begrijptquote:Op donderdag 4 september 2025 21:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kree heeft hier een mening over![]()
![]()
Vroeger vaak naar gekeken als ik weer eens schoolziek was!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat zou het zomaar kunnen zijn, ja
(Mwah, niet helemaal schoolziek; ik had wel erg vaak griep en andere kwaaltjes enzo.)![]()
Niks mis mee, die moeten ook hun centjes verdienen, hequote:Op donderdag 4 september 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
AAN JAMBERS HE!!!! Niet aan dat heroïnehoertje....
Haha mooie tijden waren dat. 'Ma, ik ben ziek'quote:Op donderdag 4 september 2025 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger vaak naar gekeken als ik weer eens schoolziek was!
'Ok, blijf maar thuis, maar wel SchoolTV kijken he!'Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar mag van de faction niemand aanvallen, ben aan het stacken voor een war zaterdag@MooieTop6?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet of @:MooieTop6 ook aan het stacken is?![]()
Jambers.0
Zouden er meer mensen moeten doen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
De faction is beetje boos op mij ofzoquote:
Dan zal ik niet aan je vragen of je mijn bounty wil vechtenquote:Op donderdag 4 september 2025 21:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De faction is beetje boos op mij ofzo![]()
![]()
Omdat ik mijn api niet op die stat-page had gekoppeld ofzo, weet ik hetIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vullen met Beerenburg en hoppa!quote:
Lekker sliepe!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik zie geen bounty op je?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zal ik niet aan je vragen of je mijn bounty wil vechtenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Truste!quote:Op donderdag 4 september 2025 21:39 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Vullen met Beerenburg en hoppa!
Lekker sliepe!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zelfde met cult tv. probleemwijken toen dat ook nog kon. ook legendarisch.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vond Willibrord echt geen fuck aan.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:39 schreef kree het volgende:
dit is tv
Bekijk deze YouTube-video
zoals t vroeger was?Maar dit zijn wel bijzondere momenten, ja!
Dit vond ik wel gaaf!![]()
![]()
uhuh, nee, Justin, aka My little punyquote:Op donderdag 4 september 2025 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stiekem heet je gewoon Jennifer
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, die ligt nog 3 uur in het ziekenhuisquote:Op donderdag 4 september 2025 21:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Op Alisdair (random persoon) voor een missionIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Was ook een vreselijk naar over het paard getilde trolquote:Op donderdag 4 september 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond Willibrord echt geen fuck aan.Maar dit zijn wel bijzondere momenten, ja!
Dit vond ik wel gaaf!
BloedzuigerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
He je het nou gedaan, he? He?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond Willibrord echt geen fuck aan.Maar dit zijn wel bijzondere momenten, ja!
Dit vond ik wel gaaf!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: