Ik ga maandag naar Zuid Limburg op vakantie, voelt ook haast als een andere planeetquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar technisch is ze al op vakantie dus moet het nu ook al lekker smaken
En van Groningen naar Amsterdam is het cultureel net zo'n grote stap als naar Cyprus, lijkt me zo.
Ja nou ik voel me een tourist in eigen landquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar technisch is ze al op vakantie dus moet het nu ook al lekker smaken
En van Groningen naar Amsterdam is het cultureel net zo'n grote stap als naar Cyprus, lijkt me zo.
Heb je wel alle inentingen genomenquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga maandag naar Zuid Limburg op vakantie, voelt ook haast als een andere planeet
Uiteraard!quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je wel alle inentingen genomen
Sowieso nooit met de inheemse bevolking proberen te communiceren. Doe alles via jullie gids.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uiteraard!
Ik vind het wel spannend hoor, op vakantie naar zo’n onontdekt, afgelegen gebiedWat zal ik daar aantreffen?
Ik vind dat meer Bijna-Belgiëquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:09 schreef Strani het volgende:
P.s. @:arizona je woont al in Bijna-Duitsland, en dan ga je ook nog op vakantie in Bijna-Duitsland?
Goede tip! Wel noodzakelijk ook, je verstaat echt niets van wat die mensen zeggen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso nooit met de inheemse bevolking proberen te communiceren. Doe alles via jullie gids.
Ja waarschijnlijk neemt de reisorganisatie ook gewoon eten mee hoor. Het voedsel in Limburg voldoet absoluut niet aan de hygiënestandaard waar wij aan gewend zijn. Vooral niet het eten dat je op straat kunt kopen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dat meer Bijna-BelgiëHet Duitsland naast ons is praktisch hetzelfde als Twente. We spreken in ieder geval hetzelde dialect! (Serieus, de Amsterdamse cultuur staat inderdaad verder van me af dan de cultuur hier over de grens)
[..]
Goede tip! Wel noodzakelijk ook, je verstaat echt niets van wat die mensen zeggen.
Ik ben ook wel benieuwd naar het eten daar; we laten in ieder geval de gids wel voorproeven!
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso nooit met de inheemse bevolking proberen te communiceren. Doe alles via jullie gids.
Dat merkt de gemiddelde lezer toch niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, ongeveer de juiste week maar wel 15 jaar te laat
Nee en jeetje wat straalt ze inderdaad hèquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat merkt de gemiddelde lezer toch niet.
Ja, maar Cornald zegt ook al 20 jaar hetzelfde. Dus je kan Jeroen’s columns ook gewoon recyclen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:26 schreef Strani het volgende:
Misschien wel bezwaarlijk voor het actuele karakter van het tijdschrift dat Jeroen van Merwijk al vier jaar dood is.
Leeft die nog!?quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar Cornald zegt ook al 20 jaar hetzelfde. Dus je kan Jeroen’s columns ook gewoon recyclen.
Ja, je kan ook gewoon een jas ophangen in die talkshows waar hij aanschuift. Maar daar zit hij meestal zelf nog in.quote:
Nou valt er ook niet meer zo veel te zeggen natuurlijk over dat hele ESF-circus. Niemand neemt dat toch nog serieus?quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je kan ook gewoon een jas ophangen in die talkshows waar hij aanschuift. Maar daar zit hij meestal zelf nog in.
Maar wel met een Limburgse op de coverquote:Op zaterdag 6 september 2025 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, ongeveer de juiste week maar wel 15 jaar te laat
Hier schrik ik heel erg van. Maar wel ontzettend knap van haar dat ze zo ver heeft kunnen komen in haar loopbaan!quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar wel met een Limburgse op de cover
Al die Oost-Europese landen stemmen op elkaar in plaats van op ONZE Sienekequote:Op zaterdag 6 september 2025 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou valt er ook niet meer zo veel te zeggen natuurlijk over dat hele ESF-circus. Niemand neemt dat toch nog serieus?
Wel vrij ernstig inderdaad. Ik ken die hele vrouw niet en wat maakt het mij nou uit waar ze een band mee heeft.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:46 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit soort pakkende thema’s op de voorpagina ziet, kan je zo’n Avrobode toch niet laten liggen in de kiosk.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel vrij ernstig inderdaad. Ik ken die hele vrouw niet en wat maakt het mij nou uit waar ze een band mee heeft.
Dit is een goed begin in elk geval.quote:Fiselier studeerde in 2013 af aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag[2] bij Sasja Hunnego en Frans Fiselier, haar vader,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |