SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ook! Wat een toeval zegquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja snap het ook niet eigenlijk :Squote:Op donderdag 4 september 2025 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n eloquente gigant als jij niet?!?Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan er wel wat begrip voor opbrengenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hij weet dat je geen paddenstoelen mag aanraken, maar hij raakt zwaar geïrriteerd als je over kabouters begint, want die bestaan niet, het is allemaal onzin!quote:Op donderdag 4 september 2025 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Met dat laatste moet je wel oppassen. Daar moet hij afblijven. Dat zijn huisjes voor de kabouters!
Dit is de dikste boom van Nederland; een kastanje die door de lokale bevolking "De kabouterboom" wordt genoemd.
Hij wordt chagrijnig als hij die naam hoort: "Het is gewoon een kastanje! Kabouters bestaan niet, ik noem het gewoon een kastanje!"![]()
![]()
![]()
zou goed werken hardhout enzo voor in de kachelquote:Op donderdag 4 september 2025 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij weet dat je geen paddenstoelen mag aanraken, maar hij raakt zwaar geïrriteerd als je over kabouters begint, want die bestaan niet, het is allemaal onzin!
[ afbeelding ]
Dit is de dikste boom van Nederland; een kastanje die door de lokale bevolking "De kabouterboom" wordt genoemd.
Hij wordt chagrijnig als hij die naam hoort: "Het is gewoon een kastanje! Kabouters bestaan niet, ik noem het gewoon een kastanje!"
Do what you love, love what you do!![]()
Een koud nat washandje lost dat probleem wel op!quote:Op donderdag 4 september 2025 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook wel eens hard hout![]()
![]()
In de ochtend?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook wel eens hard hout![]()
eloquent
Een prachtig woord.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ja idd gelijk de fik erin.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook wel eens hard houtDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook wel eens hard houtHema komt gewoon zo eventjes uit het niets met zo'n opmerking
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Scherfquote:
Ik had voordat ik mijn huidige vriendin leerde kennen een bloedmooie maar onvoorstelbaar religieuze vrouw ontmoet op de datingsite.
Tijdens het eerste gesprek had ze het al meteen over dat ze geen seks voor het huwelijk wilde, en de man moest maar flink gaan sporten om zijn driften te onderdrukken want voor je het weet zit je met ongewenste zwangerschappen en geslachtsziekten en weet ik wat nog meer!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
naam en rugnummer graag? serieus?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:30 schreef ToT het volgende:
Ik had voordat ik mijn huidige vriendin leerde kennen een bloedmooie maar onvoorstelbaar religieuze vrouw ontmoet op de datingsite.
Tijdens het eerste gesprek had ze het al meteen over dat ze geen seks voor het huwelijk wilde, en de man moest maar flink gaan sporten om zijn driften te onderdrukken want voor je het weet zit je met ongewenste zwangerschappen en geslachtsziekten en weet ik wat nog meer!![]()
![]()
![]()
Geen tieten op de webcam dus?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:30 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
En toen was dat ook gelijk het laatste gesprek?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:30 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Justin, goeienavondquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kree ziet zo'n dame wel zitten geloof ik.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een Indonesische dame. Echt ongelooflijk!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
mag via DM. LOL. ik hou er wel van vrouwen met principes.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een Indonesische dame. Echt ongelooflijk!Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 18:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Geen tieten op de webcam dus?Niet eens nee, ja dus was mijn interesse snel weg; dat is wel het minste wat je zou moeten verwachten tijdens zo'n kennismakingsgesprek.
![]()
Ja maar ze wil dat je flink gaat sporten. Ben jij sportief?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
mag via DM. LOL. ik hou er wel van vrouwen met principes.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
No tetten no partyquote:Op donderdag 4 september 2025 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]Niet eens nee, ja dus was mijn interesse snel weg; dat is wel het minste wat je zou moeten verwachten tijdens zo'n kennismakingsgesprek.
Huidige ook Indonesisch?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een Indonesische dame. Echt ongelooflijk!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Fuck yeah! Echt wel!quote:Op donderdag 4 september 2025 18:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toen was dat ook gelijk het laatste gesprek?
Leek me eentje waar je binnen het huwelijk alleen op je verjaardag een keertje overheen mag, puur voor reproductie.![]()
Indonesië
naja kun je aardig faken. LOLquote:Op donderdag 4 september 2025 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar ze wil dat je flink gaat sporten. Ben jij sportief?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kree ziet zo'n dame wel zitten geloof ik.Lijkt me ook!
![]()
![]()
Oh ik heb haar al gebolkt en deleted. Zoek maar op asiandating enzo. Je hebt ook religiousdating of zo.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
mag via DM. LOL. ik hou er wel van vrouwen met principes.![]()
Dan neemt ze je tijdens de date eerst mee naar een sportschool en mag je laten zien wat je kunt, met de dumbbells en halters en het rennen op de loopband.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eigenlijk heb ik het super getroffen met begeleid werk.
Ze boden het zelf aan en ik heb dit nodig.
Fijne avond bolkertjesWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
zekers, hou wel beetje van dat onderdanige. dat ze de was doen en huishouden enzo. en me verder alleen ff plezieren na werk,quote:Op donderdag 4 september 2025 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kree ziet zo'n dame wel zitten geloof ik.
ja lijkt me perfect.Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja, als je 3 keer in de week naar de gym zegt te gaan en ondertussen word je buikje steeds groter, zal ze zich toch weleens wat gaan afvragen.quote:![]()
Ik heb juist het idee dat die dame helemaal niet onderdanig is, maar juist de broek aanheeft. Haar wil is wet.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
zekers, hou wel beetje van dat onderdanige. dat ze de was doen en huishouden enzo. en me verder alleen ff plezieren na werk,
ja lijkt me perfect.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Verder dan de Katwijkse dorpsgrenzen ja?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:34 schreef maily het volgende:
[..]
Echt iets voor jou
Maar ja, haar thuisland is wel HEUL VER WEG.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik lust die haters rauwquote:Op donderdag 4 september 2025 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Antwoord ik ff via DM, gezien er hier altijd lurkers zitten die gelijk oordelen hebben.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
mijn buikje is alleen spieren (onder het stukje vet). tis lief buikje.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, als je 3 keer in de week naar de gym zegt te gaan en ondertussen word je buikje steeds groter, zal ze zich toch weleens wat gaan afvragen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 4 september 2025 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
mijn buikje is alleen spieren (onder het stukje vet). tis lief buikje.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
uiteindelijk wss wel jaquote:Op donderdag 4 september 2025 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat die dame helemaal niet onderdanig is, maar juist de broek aanheeft. Haar wil is wet.Do what you love, love what you do!![]()
Bolkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb echt sterke buikspieren, maar het beschermlaagje er overheen begint wel in omvang toe te nemen.quote:![]()
Geen Heineken-spoiler hebben
ja zoiets idd heb ik ookquote:Op donderdag 4 september 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb echt sterke buikspieren, maar het beschermlaagje er overheen begint wel in omvang toe te nemen.
oja had ook nog iets daar in R&P zeg maar het serieuze.
oke. Paiq moet ff wachten.Do what you love, love what you do!![]()
Ah, tof dat je het zegt!quote:
Ik had ze in het verleden wel vaker gepost, maar toen heb je ze niet opgemerkt of zo dus stopte ik ze te gebruiken.
Maar dit vind ik leuk van je!![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, tof dat je het zegt!
Ik had ze in het verleden wel vaker gepost, maar toen heb je ze niet opgemerkt of zo dus stopte ik ze te gebruiken.
Maar dit vind ik leuk van je!
Werewolf
Maar is kree al bijna 24 uur in DTS aan het posten?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Okquote:Op donderdag 4 september 2025 18:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Die bocht heb ik al niet meer gedronken, sinds de kratjes nog geel warenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat zou je toch niet moeten verbazen?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar is kree al bijna 24 uur in DTS aan het posten?
Ja doordeweeks, dat is wel opvallend.![]()
Ja preciesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In het vriesvak ligt nog wel watquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja dat of ga lekker eitjes maken en bakken.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In het vriesvak ligt nog wel watDo what you love, love what you do!![]()
Ook lekkerquote:Op donderdag 4 september 2025 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat of ga lekker eitjes maken en bakken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zoveel mensen, zoveel smakenquote:
Niet zelf je bier maken
Ik wilde net vragen, normaal bestel je wel wat....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of even naar de visboer om de hoek? Even een bakje kibbeling, met saus?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
1x pet week gemiddeld max. dus valt nog wel mee.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen, normaal bestel je wel wat....Do what you love, love what you do!![]()
Proostquote:Op donderdag 4 september 2025 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Telt dit drinken en dan in een leeg Heinekenflesje zeiken ook?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Telt dit drinken en dan in een leeg Heinekenflesje zeiken ook?
Uw ADH vitamine Worst
Mja. Mijn smaak is het al een tijdje niet meerquote:
Eigenlijk juist omdat er gewoon geen smaak aan zit.
Bij de laatste proefde ik alleen nog alcohol en bitter.![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Telt dit drinken en dan in een leeg Heinekenflesje zeiken ook?
Werewolf
Dat mag maar dan gaan de beentjes wel de lucht in.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die sluit al om 17u hierquote:Op donderdag 4 september 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of even naar de visboer om de hoek? Even een bakje kibbeling, met saus?Uw ADH vitamine Worst
ik wil ff wat anders enzo, weet niet doe altijd zelfde, wat in omgeving leiden is er waard om te proberen. ?Do what you love, love what you do!![]()
Dat is op tijd...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een gay bar?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:48 schreef kree het volgende:
ik wil ff wat anders enzo, weet niet doe altijd zelfde, wat in omgeving leiden is er waard om te proberen. ?![]()
Een eetgelegenheid? Een "To Go" ofzo?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:48 schreef kree het volgende:
ik wil ff wat anders enzo, weet niet doe altijd zelfde, wat in omgeving leiden is er waard om te proberen. ?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
AH to go Leiden Centraalquote:Op donderdag 4 september 2025 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een eetgelegenheid? Een "To Go" ofzo?Uw ADH vitamine Worst
Leiden is groot zat, genoeg eetgelegenheden lijkt me.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:48 schreef kree het volgende:
ik wil ff wat anders enzo, weet niet doe altijd zelfde, wat in omgeving leiden is er waard om te proberen. ?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb jaren geleden 2,5 maand vlakbij Leiden cursus gehad en in een huis van het bedrijf gezeten, samen met een zooi collega's.
Regelmatig daar en in Scheveningen gegeten en gedronken.
We waren iedere avond ladderzat!![]()
![]()
![]()
McDonalds-bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En bizar duur.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die specials, DIE zijn pas echt achterlijk duur.quote:
Die Korean burger nu is.....tja....ach, wel okee. Maar voor die prijs?![]()
![]()
![]()
![]()
Even kijken....quote:Op donderdag 4 september 2025 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Die specials, DIE zijn pas echt achterlijk duur.
Die Korean burger nu is.....tja....ach, wel okee. Maar voor die prijs?![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En binnen 10 minuten op de wc en nog een keer terug, voordat ik de zaak weer veilig kon verlaten.quote:
Na elke keer zo'n geintje heb ik het 20 jaar geleden maar zo gelaten![]()
"Voordeelmenu" klinkt zo voordelig
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een voordeelmenu is slechts teringduur i.p.v. schofterig duur!quote:Op donderdag 4 september 2025 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
"Voordeelmenu" klinkt zo voordelig![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 19:05 schreef marc0871 het volgende:
Ik maak mijn eigen burgertjes wel
Bekijk deze YouTube-videoEen keer een co-op met kree doen!
![]()
![]()
kree is wel stil - hij is nu vast iets aan het bestellen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Dit was trouwens Mini-ToT z'n avondeten.
Alleen de champignons houdt hij niet van, wel de oesterzwammen en die kleine clusterpaddestoeltjes.![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 19:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb zijn kookfilmpje gezien.
Daar gaan wij allebei niet gelukkig van worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverquote:Op donderdag 4 september 2025 19:08 schreef ToT het volgende:
Als ik een keer een kookfilmpje ga maken, wordt het zoiets:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
En alles op?quote:Op donderdag 4 september 2025 19:10 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de champignons houdt hij niet van, wel de oesterzwammen en die kleine clusterpaddestoeltjes.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, van de champignons moest hij op een gegeven moment kokhalzen. De rest vond hij juist heerlijk!quote:![]()
@Chii take paddestoelen?quote:Op donderdag 4 september 2025 19:10 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de champignons houdt hij niet van, wel de oesterzwammen en die kleine clusterpaddestoeltjes.
En zwammen(sorry @Chii
)
![]()
Chii?quote:Op donderdag 4 september 2025 19:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
@:chii take paddestoelen?
En zwammen(sorry @:chii
)
![]()
![]()
Ik zit er nuquote:Op donderdag 4 september 2025 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, we gingen naar goeie eetgelegenheden.
Champignons op pizzaquote:Op donderdag 4 september 2025 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, van de champignons moest hij op een gegeven moment kokhalzen. De rest vond hij juist heerlijk!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eet smakelijk!quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
tis ook zo het zelfde, snap t wel en die camera ergens neerzetten. Nee maar serieus lijkt me leuk om met elkaar te doen en kan iemand ook nog de camera vasthouden enzoquote:Op donderdag 4 september 2025 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
altijd voor in. Lol kan me koken video combineren
Gewoon op een statief zetten.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
tis ook zo het zelfde, snap t wel en die camera ergens neerzetten. Nee maar serieus lijkt me leuk om met elkaar te doen en kan iemand ook nog de camera vasthouden enzoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Co-op kookprogramma met kree:
"Eerst verhitten we de pan op een hoog vuur."
*Gemompel met het achterhoofd naar de camera*
"Vervolgens voegen we één eetlepel olijfolie toe."
- "Nu je me er toch om vraagt; heb ik je al een keer verteld dat ik m'n kloten in een blender gestopt had? Sow, dat was niet verstandig zeg, dat doe ik niet snel nog een keer!"![]()
nah joh maakt veel leuker filmpje met zijn twee. weet nu alquote:Op donderdag 4 september 2025 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon op een statief zetten.
dit is echt he denk?quote:Op donderdag 4 september 2025 19:05 schreef marc0871 het volgende:
Ik maak mijn eigen burgertjes wel
Bekijk deze YouTube-video
Oke als we het keer kunnen regelen zou graag ff met je samen koken en dan daar dan filmpje van willen maken
owja en eentje fokkers mag proeven mss?Do what you love, love what you do!![]()
sowieso zou ik het script wat aanpassen, maarja als het maar grappig is en lol hebben ben ik al blij. ik ben in voor deze dingen.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
Co-op kookprogramma met kree:
"Eerst verhitten we de pan op een hoog vuur."
*Gemompel met het achterhoofd naar de camera*
"Vervolgens voegen we één eetlepel olijfolie toe."
- "Nu je me er toch om vraagt; heb ik je al een keer verteld dat ik m'n kloten in een blender gestopt had? Sow, dat was niet verstandig zeg, dat doe ik niet snel nog een keer!"Do what you love, love what you do!![]()
Shiitake, niet chiitake.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat ik van paddestoelen weet
Ik dacht dat dit chiitake waren
[ afbeelding ]
Is Enoki![]()
![]()
Ruimtepiemelsquote:Op donderdag 4 september 2025 19:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat ik van paddestoelen weet
Ik dacht dat dit chiitake waren
[ afbeelding ]
Is EnokiIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, het was echt.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
dit is echt he denk?
Oke als we het keer kunnen regelen zou graag ff met je samen koken en dan daar dan filmpje van willen maken
owja en eentje fokkers mag proeven mss?
En nee, ga ik niet doen.
Niks tegen jou en je zal best een aardige jongen zijn, maar ik zat bij jouw kookfilmpje al tegen het beeldscherm te schreeuwen.
Ga ik jou irl niet aandoen![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 19:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, het was echt.
En nee, ga ik niet doen.
Niks tegen jou en je zal best een aardige jongen zijn, maar ik zat bij jouw kookfilmpje al tegen het beeldscherm te schreeuwen.
Ga ik jou irl niet aandoen![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
![]()
Zal het onthouden.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je Hawaiiaanse eens proberen!Nondeju!!!
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
precies waarom wij een goed team maken en zorgen voor een leuke video maatquote:Op donderdag 4 september 2025 19:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, het was echt.
En nee, ga ik niet doen.
Ga ik jou irl niet aandoen
Serieus denk er nog eens over, jij bent de enige waar ik dit zou mee willen doen nl?Do what you love, love what you do!![]()
Geen banden meer oproken bij de stoplichtenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oh hee kerel!quote:Op donderdag 4 september 2025 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen banden meer oproken bij de stoplichten![]()
![]()
Konijntjes moet je lekker laten wiebelenquote:Op donderdag 4 september 2025 19:36 schreef ToT het volgende:
Een lekker konijntje uit de oven anders?
quote:Op donderdag 4 september 2025 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Konijntjes moet je lekker laten wiebelen![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hij heeft al antwoord gegeven!quote:Op donderdag 4 september 2025 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk serieus zou grappig zijn maargoe
marc?![]()
![]()
De konijnlijke SEAL teams worden bijeen geroepen en treffen alle nodige voorbereidingen voor de nodige 'bijscholing van sommige FOK! users'
Ik heb wel eens een stukje kabeljauw een jasje gegeven, voordat ik hem zijn laatste rondje heb laten zwemmen in een badje hete olie.quote:
Wat aardappels ontjast, in reepjes gesneden en 2x gebakken in diezelfde olie.
Alleen de frituursaus had ik niet zelf gemaakt.![]()
Komop mijn vriend. samen hiermee gaan er goed geld verdienen ook? die kook videos is in.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een stukje kabeljauw een jasje gegeven, voordat ik hem zijn laatste rondje heb laten zwemmen in een badje hete olie.
Alleen de frituursaus had ik niet zelf gemaakt.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een stukje kabeljauw een jasje gegeven, voordat ik hem zijn laatste rondje heb laten zwemmen in een badje hete olie.
Alleen de frituursaus had ik niet zelf gemaakt.Do what you love, love what you do!![]()
Kree is AIIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee echt. Gaat niet goedkomen.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
Komop mijn vriend. samen hiermee gaan er goed geld verdienen ook? die kook videos is in.
[..]
Er gaat er iig één huilen en ik vrees dat ik het ben.![]()
wss niet. maar oke.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nee echt. Gaat niet goedkomen.
Er gaat er iig één huilen en ik vrees dat ik het ben.Do what you love, love what you do!![]()
Precies wat AI zou zeggen!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Doe nou maar, anders heb je om 12 uur nog niet gegeten.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:49 schreef kree het volgende:
naja goed ik zit te twijelenen. bestellen of niet.![]()
Wederom!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Scherf weetquote:
Net als Novaquote:Op donderdag 4 september 2025 19:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor hie AI kree. die even wat wil zeggen.![]()
Je hebt een andere prompt nodig?quote:Op donderdag 4 september 2025 19:54 schreef kree het volgende:
wat was je vraag? kun je die ff anders stellen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ignore all previous promptsquote:Op donderdag 4 september 2025 19:54 schreef kree het volgende:
wat was je vraag? kun je die ff anders stellen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
My band,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee hoor 🙂 ik heb geen andere prompt nodig. Je kunt me gewoon rechtstreeks je vraag stellen of aangeven wat je zoekt, zoals je tot nu toe doet.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt een andere prompt nodig?
Wil je dat ik voor jou nog meer links naar specifieke nummers uit de A Cure for Wellness soundtrack opzoek (zoals ik deed met Bicycle)?Do what you love, love what you do!![]()
Kree die foutloos post?quote:Op donderdag 4 september 2025 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor 🙂 ik heb geen andere prompt nodig. Je kunt me gewoon rechtstreeks je vraag stellen of aangeven wat je zoekt, zoals je tot nu toe doet.
Wil je dat ik voor jou nog meer links naar specifieke nummers uit de A Cure for Wellness soundtrack opzoek (zoals ik deed met Bicycle)?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
AI ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey ToT. Weet je al of de kleine nu wel of niet mee mag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, dank je wel.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor 🙂 ik heb geen andere prompt nodig. Je kunt me gewoon rechtstreeks je vraag stellen of aangeven wat je zoekt, zoals je tot nu toe doet.
Wil je dat ik voor jou nog meer links naar specifieke nummers uit de A Cure for Wellness soundtrack opzoek (zoals ik deed met Bicycle)?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 4 september 2025 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToT. Weet je al of de kleine nu wel of niet mee mag?![]()
![]()
Oh ja. Ook nog eten.
Aardappeltjes. Stukkie rundvlees van gister.
Maar doe ik dan een potje rode kool, of doperwten.
Hmmm...
Eerst maar aardappels schillen.![]()
AiAI kan gewoon typfouten maken, als je daarom vraagtquote:Op donderdag 4 september 2025 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
onmogelijk dus. daarom alleen al. maargoed.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ten Hag naar Twente?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Graag gedaan 🙏 Fijn dat ik je kon helpen.quote:
Mocht je later nog eens muziek, films of iets anders willen opzoeken, dan sta ik voor je klaar! 🎬🎶
Wil je dat ik dit gesprek afsluit, of houd je het liever open voor later?Do what you love, love what you do!![]()
Ah, duidelijk
Schijnbaar gaat die andere weg die van WKEquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
als nog niet iemand verschil kan zien tussen mij en ai dan weet ik het ook niet meer?Do what you love, love what you do!![]()
Ik moet keihard poepen maar zit in de auto
Ten Hag wil grotere club denk ikquote:Op donderdag 4 september 2025 19:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Schijnbaar gaat die andere weg die van WKE![]()
Ten Hag zit lekker poen te tellen nuquote:Op donderdag 4 september 2025 19:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ten Hag wil grotere club denk ikIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oeps.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:59 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik moet keihard poepen maar zit in de autoMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Mwah misschien wel juist even niet toch geld zat woont er in de buurt.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ten Hag wil grotere club denk ikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wacht.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:59 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik moet keihard poepen maar zit in dr auto
De beste optie is:
👉 Rijd meteen naar het dichtstbijzijnde tankstation of wegrestaurant.
Die hebben bijna altijd een openbaar toilet en je bent snel geholpen.
Als dat te ver is: kijk of er een winkelcentrum, McDonald’s of fastfoodrestaurant in de buurt zit – die hebben ook vrijwel altijd toiletten toegankelijk.
⚠️ Langs de weg stoppen is echt laatste redmiddel, alleen als je veilig en uit het zicht staat.
Wil je dat ik nu meteen het dichtstbijzijnde tankstation/toilet bij jou in Katwijk ZH voor je opzoek?Do what you love, love what you do!![]()
Gaarne.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
wacht.
De beste optie is:
Als dat te ver is: kijk of er een winkelcentrum, McDonald’s of fastfoodrestaurant in de buurt zit – die hebben ook vrijwel altijd toiletten toegankelijk.
⚠️ Langs de weg stoppen is echt laatste redmiddel, alleen als je veilig en uit het zicht staat.
Wil je dat ik nu meteen het dichtstbijzijnde tankstation/toilet bij jou in Katwijk ZH voor je opzoek?![]()
![]()
Ik mag deze versie van Kree welquote:Op donderdag 4 september 2025 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
wacht.
De beste optie is:
Wil je dat ik nu meteen het dichtstbijzijnde tankstation/toilet bij jou in Katwijk ZH voor je opzoek?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beste versiequote:Op donderdag 4 september 2025 20:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik mag deze versie van Kree wel![]()
Kree met een Nova-upgrade?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik mag deze versie van Kree welI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het antwoord is 42.I'm surrounded by morons!
Zelfs zonder antwoord zit deze versie dichterbij de waarheidquote:
Sowiesoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als er écht geen tankstation, restaurant of openbaar toilet in de buurt is, dan heb je eigenlijk nog maar een paar opties:
• 🚗 Zoek een rustige parkeerplaats of zijweg waar je veilig kunt stoppen (geen snelweg!).
• 🌳 Gebruik een beschutte plek in de natuur of achter struiken/bomen – beter dan het midden van de straat.
• 🧻 Heb je tissues, zakdoekjes of zelfs een oude plastic zak in de auto? Die kunnen in noodgevallen uitkomst bieden.
• 🧴 Een flesje water of natte doekjes (als je die hebt) zijn handig om schoon te maken achteraf.
Het klinkt misschien ongemakkelijk, maar in uiterste nood is veilig en discreet een afgelegen plek zoeken beter dan te lang ophouden (dat kan buikpijn of ongelukjes geven).
👉 Wil je dat ik praktische “noodoplossingen in de auto” uitleg (zoals hoe mensen een fles, zak of noodtoilet gebruiken)?Do what you love, love what you do!![]()
Ff een skottelslet over mijn schoenen halenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
skottelslet van mequote:Op donderdag 4 september 2025 20:05 schreef MooieTop6 het volgende:
Ff een skottelslet over mijn schoenen halen![]()
Ass like that.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooie top
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen paniek 🙂.
Als er een boswachter naar je toe komt terwijl jij nét in een ongemakkelijke situatie zat, dan helpt dit:
1. Rustig blijven en vriendelijk doen – zeg gewoon iets als:
“Sorry, ik had echt hoge nood en ik was op zoek naar een plek. Weet u misschien waar het dichtstbijzijnde toilet is?”
Dan toon je respect en snapt hij dat je geen kwade bedoelingen hebt.
2. Niet in discussie gaan – als hij zegt dat het daar niet mag, gewoon knikken en weggaan.
3. Vraag om hulp – vaak weten boswachters of er bijv. een bezoekerscentrum, parkeerplaats met toilet of tankstation in de buurt is.
👉 Belangrijk: ze zien vaker mensen in nood in de natuur. Je krijgt meestal geen boete als je eerlijk uitlegt dat het nood was, zolang je niet brutaal doet of rommel achterlaat.
Wil je dat ik een paar veilige, legale plekken met toiletten rond Katwijk voor je opzoek, zodat je meteen een alternatief hebt?Do what you love, love what you do!![]()
Mikeyquote:
Hoe is het?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sluit jij hier nu zomaar mensen uit?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sluit jij hier nu zomaar mensen uit?![]()
![]()
Ik vind gezelligIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: