SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ook! Wat een toeval zegquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja snap het ook niet eigenlijk :Squote:Op donderdag 4 september 2025 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n eloquente gigant als jij niet?!?Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan er wel wat begrip voor opbrengenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hij weet dat je geen paddenstoelen mag aanraken, maar hij raakt zwaar geïrriteerd als je over kabouters begint, want die bestaan niet, het is allemaal onzin!quote:Op donderdag 4 september 2025 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Met dat laatste moet je wel oppassen. Daar moet hij afblijven. Dat zijn huisjes voor de kabouters!
Dit is de dikste boom van Nederland; een kastanje die door de lokale bevolking "De kabouterboom" wordt genoemd.
Hij wordt chagrijnig als hij die naam hoort: "Het is gewoon een kastanje! Kabouters bestaan niet, ik noem het gewoon een kastanje!"![]()
![]()
![]()
zou goed werken hardhout enzo voor in de kachelquote:Op donderdag 4 september 2025 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij weet dat je geen paddenstoelen mag aanraken, maar hij raakt zwaar geïrriteerd als je over kabouters begint, want die bestaan niet, het is allemaal onzin!
[ afbeelding ]
Dit is de dikste boom van Nederland; een kastanje die door de lokale bevolking "De kabouterboom" wordt genoemd.
Hij wordt chagrijnig als hij die naam hoort: "Het is gewoon een kastanje! Kabouters bestaan niet, ik noem het gewoon een kastanje!"
Do what you love, love what you do!![]()
Een koud nat washandje lost dat probleem wel op!quote:Op donderdag 4 september 2025 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook wel eens hard hout![]()
![]()
In de ochtend?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook wel eens hard hout![]()
eloquent
Een prachtig woord.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ja idd gelijk de fik erin.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook wel eens hard houtDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook wel eens hard houtHema komt gewoon zo eventjes uit het niets met zo'n opmerking
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Scherfquote:
Ik had voordat ik mijn huidige vriendin leerde kennen een bloedmooie maar onvoorstelbaar religieuze vrouw ontmoet op de datingsite.
Tijdens het eerste gesprek had ze het al meteen over dat ze geen seks voor het huwelijk wilde, en de man moest maar flink gaan sporten om zijn driften te onderdrukken want voor je het weet zit je met ongewenste zwangerschappen en geslachtsziekten en weet ik wat nog meer!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
naam en rugnummer graag? serieus?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:30 schreef ToT het volgende:
Ik had voordat ik mijn huidige vriendin leerde kennen een bloedmooie maar onvoorstelbaar religieuze vrouw ontmoet op de datingsite.
Tijdens het eerste gesprek had ze het al meteen over dat ze geen seks voor het huwelijk wilde, en de man moest maar flink gaan sporten om zijn driften te onderdrukken want voor je het weet zit je met ongewenste zwangerschappen en geslachtsziekten en weet ik wat nog meer!![]()
![]()
![]()
Do what you love, love what you do!![]()
Geen tieten op de webcam dus?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:30 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
En toen was dat ook gelijk het laatste gesprek?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:30 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Justin, goeienavondquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: