#teamvankoningsbrugge of #teamfranklammers?quote:
Ik doe ook aan terugkijken. Fuck de reclames.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:47 schreef DrDentz het volgende:
Daarmee zwaaien niet alleen manager Ilse, in de spotjes een hardwerkende carrièrevrouw die naast een filiaal ook nog eens een gezin managet, maar ook man Bart, zoon Tommy, dochter Robin en ‘oma’ (actrice Raymonde de Kuyper) af.
Dit zegt me echt niks allemaal
quote:Op donderdag 4 september 2025 14:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Transneger, is dat een blanke die in transitie is om neger te worden? Soort omgekeerde Michael Jackson?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 september 2025 14:47 schreef DrDentz het volgende:
Daarmee zwaaien niet alleen manager Ilse, in de spotjes een hardwerkende carrièrevrouw die naast een filiaal ook nog eens een gezin managet, maar ook man Bart, zoon Tommy, dochter Robin en ‘oma’ (actrice Raymonde de Kuyper) af.
Dit zegt me echt niks allemaal
Halen ze wel makkelijker hun diversiteitsquota.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de werkgever hier voor het pensioen niet op zit te wachten.
Apart dit heb ik nooit gezien, alleen de spotjes van de Jumbo met Frank Lammers blijven hangen bij mijquote:Op donderdag 4 september 2025 14:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bij mij bleef Harry Piekema nog steeds het beste hangen.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Apart dit heb ik nooit gezien, alleen de spotjes van de Jumbo met Frank Lammers blijven hangen bij mij
Die doet nu treurige reclames bij een telefoonboerquote:Op donderdag 4 september 2025 14:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij mij bleef Harry Piekema nog steeds het beste hangen.
Hamburgers met korting oh oh oh.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ver afgegleden dus.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die doet nu treurige reclames bij een telefoonboer
Sowieso apart ook hoe je eigen humor kan veranderenquote:Op donderdag 4 september 2025 15:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Knap hoe die man zo lang op de lama beroemdheid heeft kunnen teren want kolere, grappig is hij niet.
Smaken veranderen door de jaren heen. Zelfs je voorkeur voor voedsel.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso apart ook hoe je eigen humor kan veranderen
Destijds heb ik bij De Lama's, wat ik als tiener vaak met mijn ouders keek, echt enorm in een deuk gelegen, met enige regelmaat. Als ik er nu naar kijk moet ik vaak moeite doen voor een glimlach
Nouja je ouders hadden blijkbaar ook een compleet gebrek aan humor.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Destijds heb ik bij De Lama's, wat ik als tiener vaak met mijn ouders keek, echt enorm in een deuk gelegen, met enige regelmaat. Als ik er nu naar kijk moet ik vaak moeite doen voor een glimlach
Nee hoor, dat is ook gewoon veranderdquote:Op donderdag 4 september 2025 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja je ouders hadden blijkbaar ook een compleet gebrek aan humor.
De lama's waren ook niet grappig.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Knap hoe die man zo lang op de lama beroemdheid heeft kunnen teren want kolere, grappig is hij niet.
Nee weet ik, maar dat was nog wel populair.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De lama's waren ook niet grappig.
Geef maar toe, die douche scène met Yolanthe vond je wel geilquote:Op donderdag 4 september 2025 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2025 15:28 schreef heywoodu het volgende:
Destijds heb ik bij De Lama's, wat ik als tiener vaak met mijn ouders keek, echt enorm in een deuk gelegen, met enige regelmaat.
quote:Op donderdag 4 september 2025 15:44 schreef Elan het volgende:
Mensen die lachten om De Lama's zijn niet goed snik.
quote:Op donderdag 4 september 2025 16:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De lama's waren ook niet grappig.
Ik wacht op de crossoverreclamequote:Op donderdag 4 september 2025 14:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
#teamvankoningsbrugge of #teamfranklammers?
Uiteindelijk worden we allemaal zure oude mannen, nog een paar jaar en je vindt zelfs snelwandelen niet meer leuk.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die hebben daar gelukkig weinig over in te brengen.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik weet heel weinig meer van de Lama's. Alleen Guus Meeuwis en hoe ze Maxima nadeden. Vond het wel sportief van het koningshuis dat ze dat stuk mochten blijven uitzenden.
Ben jij Sven?quote:Op donderdag 4 september 2025 14:43 schreef Nober het volgende:
Geen trans, neger, of beide. SCHAAM JE KAPOT ADOLF HITLER!!
Wat willen die snowflakes nou, krijgen ze een witte cisman op televisie zitten ze nog te jankenquote:
Ik gok zoveel mogelijk woede en ophef creëren. Alleen gaat dat nogal moeilijk als ze hun zin krijgen en het nieuwe gezicht een blanke cis man blijkt te zijn. Dus dan krijg je zulk soort posts.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat willen die snowflakes nou, krijgen ze een witte cisman op televisie zitten ze nog te janken
De vitale ouderen zorgden er zelfs voor dat veel minderjarigen lichamelijke gebreken krijgen voordat zij het 100ste levensjaar bereikt hebben.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Uiteindelijk worden we allemaal zure oude mannen, nog een paar jaar en je vindt zelfs snelwandelen niet meer leuk.
Eensquote:Op donderdag 4 september 2025 15:15 schreef Guanabana het volgende:
Vind ik niet werken, hij is te bekend van andere dingen. Ik ga nu Jeroen van Koningsbrugge zien die een type speelt.
Ik vind het ook niet slim. Hij speelt van alles, nu weer een supermarktmanager. Het is niet geloofwaardig. Gemiste kans.quote:
Overtoom/Manutan vond ik destijds prima, maar die gingen voor een andere insteek. Daarin speelde hij in een filmpje meerdere rollen, en zat dus in een minder normale (al gebeurden er ook vreemde dingen in AH-reclames, zoals bijvoorbeeld het kerstkoortje) situatie dan Albert Heijn de afgelopen jaren heeft gehanteerdquote:Op donderdag 4 september 2025 18:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet slim. Hij speelt van alles, nu weer een supermarktmanager. Het is niet geloofwaardig. Gemiste kans.
Oh ik ken dat niet van Overtoom. Nooit gezien.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Overtoom/Manutan vond ik destijds prima, maar die gingen voor een andere insteek. Daarin speelde hij in een filmpje meerdere rollen, en zat dus in een minder normale (al gebeurden er ook vreemde dingen in AH-reclames, zoals bijvoorbeeld het kerstkoortje) situatie dan Albert Heijn de afgelopen jaren heeft gehanteerd
Onovertroffen in die rol.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Geldt voor al die kutlama's.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Van Kristel Zweers en Martijn Oosterhoff of zo hebben we al geruime tijd weinig meer vernomenquote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 16:56 schreef Evangelion het volgende:
‘Henk’ (Harry Piekema) was tien jaar lang te zien, Ilse zes jaar.
Voor mijn gevoel echt een eeuwigheid vs net nieuw. Maar tijd vliegt.
Wel een MILF die Randy
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 september 2025 19:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh ik ken dat niet van Overtoom. Nooit gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |