abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 september 2025 @ 16:58:38 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218877389
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 16:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Uiteindelijk is ze de tweede dag naar het revalidatiecentrum gegaan. Daar is ze nu al een tijd dus. Ik ben echt trots op haar en hoe hard ze werkt daar!

Dinsdag de veertiende horen we weer meer over wanneer ze naar huis kan/mag
Dus voor nu valt de stress mee
Gelukkig maar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_218883592
Gisteren wat te laat naar bed gegaan waardoor ik vanochtend moe was. Wel een lekker dutje gedaan en ik heb weer energie. Sliep ook slecht in, piekeren over de overleden vriendin, piekeren over mijn moeder. Die dingen brengen beide veel angst.

Het is zo irritant om altijd verantwoordelijke keuzes te moeten maken en structuur te moeten hebben. Vanavond maar weer om half elf liggen en lezen tot +/- elf uur. Het is wat het is.

Vandaag is wel lekker een lui dagje. Wachten op PostNL en dan naar mijn hobbykamer.
Daar had ik eerder vandaag ook geen fut voor. Hopelijk als mijn pakketje er is wel :)
pi_218883605
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is zo irritant om altijd verantwoordelijke keuzes te moeten maken en structuur te moeten hebben.
Van wie moet dat?
quote:
Hopelijk als mijn pakketje er is wel
De potloden?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218883659
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 13:20 schreef r_one het volgende:

[..]
Van wie moet dat?
[..]
De potloden?
Nee die zijn er al :)

Dat moet van mezelf, de hulpverleners en iedereen eigenlijk

Ik raak heel gemakkelijk ontregelt als ik dat niet doe. De kans op psychoses zijn gewoon enorm groot als ik ga rommelen. Draai mijn ritme dan om. Het is net zoiets als mijn medicatie slikken, alleen dan gedragsmatig. Het bij één avondje houden is extreem moeilijk.
pi_218883671
En zeker nu, ik kan het me niet veroorloven uit te vallen
  Spellchecker zaterdag 27 september 2025 @ 13:32:49 #206
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218883676
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom niet?
Er is dan vast wel iemand anders die bepaalde dingen overneemt.
pi_218883815
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat moet van mezelf, de hulpverleners en iedereen eigenlijk
Ik kan het op afstand natuurlijk niet beoordelen maar ik denk voornamelijk de eerste van de drie.

Is het ook niet iets dwangneurotisch?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218883839
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jawel, dat kun je wel, de wereld blijft echt wel doordraaien en de zorg om/voor je moeder wordt wel overgenomen.

Maar liever val je natuurlijk niet uit, da's logisch, dat wil niemand.
.
pi_218883969
Laten we het erop houden dat we niet willen dat ik instort. Ook ongeacht mijn moeder, gewoon voor mezelf is het absoluut niet fijn

Over een week kom ik sowieso minder/niet op bezoek (de discussie is nog van hoelang. Ik denk één keer overslaan, zij twee keer), want ik volgende week bij vrienden van ver langs ga en ik een heel drukke week heb. Dus die maandag na dat weekend blijf ik thuis.

Dus ik let wel op mezelf.

En slapen is gewoon een moeilijk ding voor mij. Altijd geweest en het is gewoon belangrijk voor mijn stemming, psychotische klachten en normaal functioneren.
De afspraak van een pammetje na een slechte nacht is er niet zo maar, het gaat dan gewoon heel snel bergafwaarts.
Het is niet 23.00, lamp uit en bam slapen. Ik ga lezen, kijk zo nu en dan op de klok en voel aan mijn lijf wel hoe en wat met slapen. Eveneens ik niet als om zes uur de wekker gaat ik direct naast mijn bed staat. Ik blijf tot max acht uur lekker naar de radio luisteren en langzaam opstarten :) Ik ben wel een beetje neurotisch, maar op dit gebied niet
pi_218884409
Ah top!

Maandag een afspraak met maatschappelijk werk en mijn moeder (en ikzelf) omdat mijn moeder alleenstaande is en ik de enige familie ben en weinig belastbaar ben

Morgen even rustig mijn briefje met vragen ordenen. Ben blij dat het gesprek maandag is
pi_218884486
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah top!

Maandag een afspraak met maatschappelijk werk en mijn moeder (en ikzelf) omdat mijn moeder alleenstaande is en ik de enige familie ben en weinig belastbaar ben

Morgen even rustig mijn briefje met vragen ordenen. Ben blij dat het gesprek maandag is
Zie je nou wel :D ^O^

De enige familie? je had toch nog een (sul van een) broer?
.
pi_218884556
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 15:04 schreef r_one het volgende:

[..]
Zie je nou wel :D ^O^

De enige familie? je had toch nog een (sul van een) broer?
Ja ik heb een broer, maar die tellen we niet mee... het is genetisch familie en daar houd het ook op. Aan die zak hooi (ja ik ben nog steeds boos) hebben we geen ene zak. Die kan nog geen beterschap, nog geen eens een emoticon sturen. Die horen we pas weer als er een erfenis te verdelen valt.

Hij krijgt ook geen reacties of appjes of wat dan ook niet meer van mij... En ja, dat kost heel erg veel stress om hem te negeren, want ik ben conflict vermijdend en negeren is niet aardig... maar ik heb hem tot nu toe alles kunnen vergeven, van mishandeling tot misbruik en alles er tussenin. Alleen hoe hij hier mee omgaat kan ik (voorlopig) niet vergeven. Zo respectloos...

Dus ja, biologisch heb ik een broer, alleen daar houdt het wel op

(oh en buiten het feit dat het een vervelende man is, woont hij ook helemaal in Amsterdam

Zo... even een toetsenbordheld gespeeld en los gegaan nu, zoals je ziet, en stiekem voelt dat wel even lekker :@
pi_218884575
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... even een toetsenbordheld gespeeld en los gegaan nu, zoals je ziet, en stiekem voelt dat wel even lekker
Heerlijk he *O* :s)
.
pi_218884579
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 15:16 schreef r_one het volgende:

[..]
Heerlijk he *O* :s)
Ja echt :@
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 september 2025 @ 15:26:53 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218884655
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja ik heb een broer, maar die tellen we niet mee... het is genetisch familie en daar houd het ook op. Aan die zak hooi (ja ik ben nog steeds boos) hebben we geen ene zak. Die kan nog geen beterschap, nog geen eens een emoticon sturen. Die horen we pas weer als er een erfenis te verdelen valt.

Hij krijgt ook geen reacties of appjes of wat dan ook niet meer van mij... En ja, dat kost heel erg veel stress om hem te negeren, want ik ben conflict vermijdend en negeren is niet aardig... maar ik heb hem tot nu toe alles kunnen vergeven, van mishandeling tot misbruik en alles er tussenin. Alleen hoe hij hier mee omgaat kan ik (voorlopig) niet vergeven. Zo respectloos...

Dus ja, biologisch heb ik een broer, alleen daar houdt het wel op

(oh en buiten het feit dat het een vervelende man is, woont hij ook helemaal in Amsterdam

Zo... even een toetsenbordheld gespeeld en los gegaan nu, zoals je ziet, en stiekem voelt dat wel even lekker :@
Angry CotS!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218902569
Dat gesprek met maatschappelijk werk was goed. Ze heeft orde in de chaos geschapen. Er zijn een paar dingen waarbij ze niet kan helpen, maar dat heeft ze zo duidelijk uitgelegd en op een duidelijk lijstje gezet dat het me wel gaat lukken.

Ze vindt dat ik goed (en beter) op mezelf moet passen. Dat gaat met haar lijstje wel lukken denk ik

Was gisteren wel hondsmoe toen ik thuis kwam. Gesprek duurde anderhalf uur en de kamer van mijn moeder daar is zo warm en ze praten daar zo hard. Mijn hoofd gonst nog een beetje na

Woensdag ga ik samen met een vriendin de tuin van mijn moeder veiliger begaanbaar maken. Ben erg blij dat iemand me ermee helpt, want ik haat tuinieren, maar als het samen is dan is het gezellig. En dan is het wel leuk

Straks naar het haakclubje, daarna boodschapjes doen en dan zien we wel weer verder
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 30 september 2025 @ 08:54:26 #217
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218902596
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat gesprek met maatschappelijk werk was goed. Ze heeft orde in de chaos geschapen. Er zijn een paar dingen waarbij ze niet kan helpen, maar dat heeft ze zo duidelijk uitgelegd en op een duidelijk lijstje gezet dat het me wel gaat lukken.

Ze vindt dat ik goed (en beter) op mezelf moet passen. Dat gaat met haar lijstje wel lukken denk ik

Was gisteren wel hondsmoe toen ik thuis kwam. Gesprek duurde anderhalf uur en de kamer van mijn moeder daar is zo warm en ze praten daar zo hard. Mijn hoofd gonst nog een beetje na

Woensdag ga ik samen met een vriendin de tuin van mijn moeder veiliger begaanbaar maken. Ben erg blij dat iemand me ermee helpt, want ik haat tuinieren, maar als het samen is dan is het gezellig. En dan is het wel leuk

Straks naar het haakclubje, daarna boodschapjes doen en dan zien we wel weer verder
We vinden allemaal dat je goed op jezelf moet passen. Mooi dat ze je daarbij heeft geholpen!

Fijne dag vandaag!
pi_218902612
Dank je wel
Ik was ook echt wel opgelucht!

Mijn moeder staat er ook op dat ik komende vrijdag en maandag thuis blijf. Omdat deze week erg druk is en ik erg moe ben
  Moderator / Redactie FP dinsdag 30 september 2025 @ 08:58:40 #219
Brabo Bastard
pi_218902615
Goed bezig CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218903828
Ik ben doodop, maar en clubje en AH

Nu rustig bijkomen

Dank jullie wel O+
  dinsdag 30 september 2025 @ 13:36:22 #221
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218903903
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben doodop, maar en clubje en AH

Nu rustig bijkomen

Dank jullie wel O+
Misschien een brutale vraag, maar ga je binnenkort hier ook weer eens een leuke tekening posten? :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218904302
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Misschien een brutale vraag, maar ga je binnenkort hier ook weer eens een leuke tekening posten? :)
Als ik er eentje af is :)

Heb nu nog wat grote projecten liggen, dus geduld
  Moderator / Redactie FP dinsdag 30 september 2025 @ 14:45:09 #223
Brabo Bastard
pi_218904314
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Lord heeft geen geduld :+
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 30 september 2025 @ 15:50:51 #224
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218904608
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

*O* *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Lord heeft geen geduld :+
Wel. :6
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218904837
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 15:50 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
*O* *O*
[..]
Wel. :6
Ben bezig met een tekening waar nog gemakkelijk tien uur in gaat zitten... zie je er niet vanaf, maar ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')