Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uiteindelijk is ze de tweede dag naar het revalidatiecentrum gegaan. Daar is ze nu al een tijd dus. Ik ben echt trots op haar en hoe hard ze werkt daar!
Dinsdag de veertiende horen we weer meer over wanneer ze naar huis kan/mag
Dus voor nu valt de stress mee
Van wie moet dat?quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is zo irritant om altijd verantwoordelijke keuzes te moeten maken en structuur te moeten hebben.
De potloden?quote:Hopelijk als mijn pakketje er is wel
Nee die zijn er alquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Van wie moet dat?
[..]
De potloden?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
En zeker nu, ik kan het me niet veroorloven uit te vallen
Ik kan het op afstand natuurlijk niet beoordelen maar ik denk voornamelijk de eerste van de drie.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat moet van mezelf, de hulpverleners en iedereen eigenlijk
Jawel, dat kun je wel, de wereld blijft echt wel doordraaien en de zorg om/voor je moeder wordt wel overgenomen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
En zeker nu, ik kan het me niet veroorloven uit te vallen
Zie je nou welquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah top!
Maandag een afspraak met maatschappelijk werk en mijn moeder (en ikzelf) omdat mijn moeder alleenstaande is en ik de enige familie ben en weinig belastbaar ben
Morgen even rustig mijn briefje met vragen ordenen. Ben blij dat het gesprek maandag is
Ja ik heb een broer, maar die tellen we niet mee... het is genetisch familie en daar houd het ook op. Aan die zak hooi (ja ik ben nog steeds boos) hebben we geen ene zak. Die kan nog geen beterschap, nog geen eens een emoticon sturen. Die horen we pas weer als er een erfenis te verdelen valt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Zie je nou wel![]()
![]()
De enige familie? je had toch nog een (sul van een) broer?
Heerlijk hequote:Op zaterdag 27 september 2025 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... even een toetsenbordheld gespeeld en los gegaan nu, zoals je ziet, en stiekem voelt dat wel even lekker
Angry CotS!quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik heb een broer, maar die tellen we niet mee... het is genetisch familie en daar houd het ook op. Aan die zak hooi (ja ik ben nog steeds boos) hebben we geen ene zak. Die kan nog geen beterschap, nog geen eens een emoticon sturen. Die horen we pas weer als er een erfenis te verdelen valt.
Hij krijgt ook geen reacties of appjes of wat dan ook niet meer van mij... En ja, dat kost heel erg veel stress om hem te negeren, want ik ben conflict vermijdend en negeren is niet aardig... maar ik heb hem tot nu toe alles kunnen vergeven, van mishandeling tot misbruik en alles er tussenin. Alleen hoe hij hier mee omgaat kan ik (voorlopig) niet vergeven. Zo respectloos...
Dus ja, biologisch heb ik een broer, alleen daar houdt het wel op
(oh en buiten het feit dat het een vervelende man is, woont hij ook helemaal in Amsterdam
Zo... even een toetsenbordheld gespeeld en los gegaan nu, zoals je ziet, en stiekem voelt dat wel even lekker
We vinden allemaal dat je goed op jezelf moet passen. Mooi dat ze je daarbij heeft geholpen!quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat gesprek met maatschappelijk werk was goed. Ze heeft orde in de chaos geschapen. Er zijn een paar dingen waarbij ze niet kan helpen, maar dat heeft ze zo duidelijk uitgelegd en op een duidelijk lijstje gezet dat het me wel gaat lukken.
Ze vindt dat ik goed (en beter) op mezelf moet passen. Dat gaat met haar lijstje wel lukken denk ik
Was gisteren wel hondsmoe toen ik thuis kwam. Gesprek duurde anderhalf uur en de kamer van mijn moeder daar is zo warm en ze praten daar zo hard. Mijn hoofd gonst nog een beetje na
Woensdag ga ik samen met een vriendin de tuin van mijn moeder veiliger begaanbaar maken. Ben erg blij dat iemand me ermee helpt, want ik haat tuinieren, maar als het samen is dan is het gezellig. En dan is het wel leuk
Straks naar het haakclubje, daarna boodschapjes doen en dan zien we wel weer verder
Misschien een brutale vraag, maar ga je binnenkort hier ook weer eens een leuke tekening posten?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben doodop, maar en clubje en AH
Nu rustig bijkomen
Dank jullie wel
Als ik er eentje af isquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien een brutale vraag, maar ga je binnenkort hier ook weer eens een leuke tekening posten?
Lord heeft geen geduldquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik er eentje af is
Heb nu nog wat grote projecten liggen, dus geduld
quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik er eentje af is
Heb nu nog wat grote projecten liggen, dus geduld
Wel.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord heeft geen geduld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |