abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218884486
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah top!

Maandag een afspraak met maatschappelijk werk en mijn moeder (en ikzelf) omdat mijn moeder alleenstaande is en ik de enige familie ben en weinig belastbaar ben

Morgen even rustig mijn briefje met vragen ordenen. Ben blij dat het gesprek maandag is
Zie je nou wel :D ^O^

De enige familie? je had toch nog een (sul van een) broer?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218884556
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 15:04 schreef r_one het volgende:

[..]
Zie je nou wel :D ^O^

De enige familie? je had toch nog een (sul van een) broer?
Ja ik heb een broer, maar die tellen we niet mee... het is genetisch familie en daar houd het ook op. Aan die zak hooi (ja ik ben nog steeds boos) hebben we geen ene zak. Die kan nog geen beterschap, nog geen eens een emoticon sturen. Die horen we pas weer als er een erfenis te verdelen valt.

Hij krijgt ook geen reacties of appjes of wat dan ook niet meer van mij... En ja, dat kost heel erg veel stress om hem te negeren, want ik ben conflict vermijdend en negeren is niet aardig... maar ik heb hem tot nu toe alles kunnen vergeven, van mishandeling tot misbruik en alles er tussenin. Alleen hoe hij hier mee omgaat kan ik (voorlopig) niet vergeven. Zo respectloos...

Dus ja, biologisch heb ik een broer, alleen daar houdt het wel op

(oh en buiten het feit dat het een vervelende man is, woont hij ook helemaal in Amsterdam

Zo... even een toetsenbordheld gespeeld en los gegaan nu, zoals je ziet, en stiekem voelt dat wel even lekker :@
pi_218884575
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... even een toetsenbordheld gespeeld en los gegaan nu, zoals je ziet, en stiekem voelt dat wel even lekker
Heerlijk he *O* :s)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218884579
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 15:16 schreef r_one het volgende:

[..]
Heerlijk he *O* :s)
Ja echt :@
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 september 2025 @ 15:26:53 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218884655
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja ik heb een broer, maar die tellen we niet mee... het is genetisch familie en daar houd het ook op. Aan die zak hooi (ja ik ben nog steeds boos) hebben we geen ene zak. Die kan nog geen beterschap, nog geen eens een emoticon sturen. Die horen we pas weer als er een erfenis te verdelen valt.

Hij krijgt ook geen reacties of appjes of wat dan ook niet meer van mij... En ja, dat kost heel erg veel stress om hem te negeren, want ik ben conflict vermijdend en negeren is niet aardig... maar ik heb hem tot nu toe alles kunnen vergeven, van mishandeling tot misbruik en alles er tussenin. Alleen hoe hij hier mee omgaat kan ik (voorlopig) niet vergeven. Zo respectloos...

Dus ja, biologisch heb ik een broer, alleen daar houdt het wel op

(oh en buiten het feit dat het een vervelende man is, woont hij ook helemaal in Amsterdam

Zo... even een toetsenbordheld gespeeld en los gegaan nu, zoals je ziet, en stiekem voelt dat wel even lekker :@
Angry CotS!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218902569
Dat gesprek met maatschappelijk werk was goed. Ze heeft orde in de chaos geschapen. Er zijn een paar dingen waarbij ze niet kan helpen, maar dat heeft ze zo duidelijk uitgelegd en op een duidelijk lijstje gezet dat het me wel gaat lukken.

Ze vindt dat ik goed (en beter) op mezelf moet passen. Dat gaat met haar lijstje wel lukken denk ik

Was gisteren wel hondsmoe toen ik thuis kwam. Gesprek duurde anderhalf uur en de kamer van mijn moeder daar is zo warm en ze praten daar zo hard. Mijn hoofd gonst nog een beetje na

Woensdag ga ik samen met een vriendin de tuin van mijn moeder veiliger begaanbaar maken. Ben erg blij dat iemand me ermee helpt, want ik haat tuinieren, maar als het samen is dan is het gezellig. En dan is het wel leuk

Straks naar het haakclubje, daarna boodschapjes doen en dan zien we wel weer verder
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 30 september 2025 @ 08:54:26 #217
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218902596
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat gesprek met maatschappelijk werk was goed. Ze heeft orde in de chaos geschapen. Er zijn een paar dingen waarbij ze niet kan helpen, maar dat heeft ze zo duidelijk uitgelegd en op een duidelijk lijstje gezet dat het me wel gaat lukken.

Ze vindt dat ik goed (en beter) op mezelf moet passen. Dat gaat met haar lijstje wel lukken denk ik

Was gisteren wel hondsmoe toen ik thuis kwam. Gesprek duurde anderhalf uur en de kamer van mijn moeder daar is zo warm en ze praten daar zo hard. Mijn hoofd gonst nog een beetje na

Woensdag ga ik samen met een vriendin de tuin van mijn moeder veiliger begaanbaar maken. Ben erg blij dat iemand me ermee helpt, want ik haat tuinieren, maar als het samen is dan is het gezellig. En dan is het wel leuk

Straks naar het haakclubje, daarna boodschapjes doen en dan zien we wel weer verder
We vinden allemaal dat je goed op jezelf moet passen. Mooi dat ze je daarbij heeft geholpen!

Fijne dag vandaag!
pi_218902612
Dank je wel
Ik was ook echt wel opgelucht!

Mijn moeder staat er ook op dat ik komende vrijdag en maandag thuis blijf. Omdat deze week erg druk is en ik erg moe ben
  Moderator / Redactie FP dinsdag 30 september 2025 @ 08:58:40 #219
Brabo Bastard
pi_218902615
Goed bezig CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218903828
Ik ben doodop, maar en clubje en AH

Nu rustig bijkomen

Dank jullie wel O+
  dinsdag 30 september 2025 @ 13:36:22 #221
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218903903
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben doodop, maar en clubje en AH

Nu rustig bijkomen

Dank jullie wel O+
Misschien een brutale vraag, maar ga je binnenkort hier ook weer eens een leuke tekening posten? :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218904302
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Misschien een brutale vraag, maar ga je binnenkort hier ook weer eens een leuke tekening posten? :)
Als ik er eentje af is :)

Heb nu nog wat grote projecten liggen, dus geduld
  Moderator / Redactie FP dinsdag 30 september 2025 @ 14:45:09 #223
Brabo Bastard
pi_218904314
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Lord heeft geen geduld :+
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 30 september 2025 @ 15:50:51 #224
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218904608
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

*O* *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Lord heeft geen geduld :+
Wel. :6
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218904837
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 15:50 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
*O* *O*
[..]
Wel. :6
Ben bezig met een tekening waar nog gemakkelijk tien uur in gaat zitten... zie je er niet vanaf, maar ja
  dinsdag 30 september 2025 @ 18:42:48 #226
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218905645
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ben bezig met een tekening waar nog gemakkelijk tien uur in gaat zitten... zie je er niet vanaf, maar ja
Whehe, zelfopgelegde dwangarbeid. ;)
pi_218906192
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Mooi tijdverdrijf
pi_218919999
vandaag extreem slechte dag
vertel er later over
het is even helemaal hommeles
  Spellchecker donderdag 2 oktober 2025 @ 19:30:54 #229
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 oktober 2025 @ 20:09:43 #230
Brabo Bastard
pi_218920681
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
vertel er later over
:*
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 oktober 2025 @ 20:13:45 #231
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218920743
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
vertel er later over
-O- -O- -O- -O-
pi_218933871
Vanavond vertel ik wel meer over alle tegenslagen van deze week... maar even een korte frustratie uiten

Voor mijn gevoel ben ik in een groepsapp enorm uit mijn slof geschoten en ze hebben niet eens door dat ik wild woest ben.

Op zich beter, maar ook frustrerend. Doe je zo boos en mensen denken dat je je neutrale zelf bent

Zo richting mams om even uit te huilen
pi_218938918
Deze week was een week van problemen met een malafide klusser tot een vriendin die me liet zakken tot OV dat niet meewerkte waardoor een afspraak niet doorging. Tot een ramp wat betreft de renovatie

Ik werd even helemaal dol en heb flink gejankt.

Besloten dat de pech nu wel over mag zijn

Moegen videobellen met mijn beste vriendin en vriend
En ik ga zo maar lekker naar bed. Ben moe van alle emoties
pi_218938998
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze week was een week van problemen met een malafide klusser tot een vriendin die me liet zakken tot OV dat niet meewerkte waardoor een afspraak niet doorging. Tot een ramp wat betreft de renovatie

Slaap lekker
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:22:42 #235
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218939140
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

Wat een rottige week. De komende week wordt vast beter!

Welterusten.
pi_218949504
Dank jullie O+

We hebben een verse week! Dus deze week gaat prima :) Precies zeven dagen lang pech gehad. Hoe krijg een mens dat voor elkaar _O-
Werd iig goed wakker

Straks komt mijn begeleider. Dat is wel eventjes fijn. Verder lekker in mijn hobbykamer zitten klungelen. Mijn moeder wil dat ik vandaag vrij neem, dus ik ga niet die kant op.

Zaterdag ben ik wel even heen gegaan, want ik was zo emotioneel dat ik even troost irl nodig had. Even janken bij haar en daarna wat gedronken samen. Was fijn en gezellig
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 6 oktober 2025 @ 10:36:08 #237
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218950601
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie O+

We hebben een verse week! Dus deze week gaat prima :) Precies zeven dagen lang pech gehad. Hoe krijg een mens dat voor elkaar _O-
Werd iig goed wakker

Straks komt mijn begeleider. Dat is wel eventjes fijn. Verder lekker in mijn hobbykamer zitten klungelen. Mijn moeder wil dat ik vandaag vrij neem, dus ik ga niet die kant op.

Zaterdag ben ik wel even heen gegaan, want ik was zo emotioneel dat ik even troost irl nodig had. Even janken bij haar en daarna wat gedronken samen. Was fijn en gezellig
Dat zijn die 7 slechte dagen, daarna komen er 7 goede.. :+
pi_218950616
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:36 schreef qltel het volgende:

[..]
Dat zijn die 7 slechte dagen, daarna komen er 7 goede.. :+
Ja... vind ik wel :)
pi_218950634
Mijn schoonzus is jarig ...

Zij en mijn broer nemen niet de moeite om mijn moeder ook maar een berichtje te sturen, of zelfs maar een emoticon
Het boeit ze geen ene moer wat er gebeurt totdat er geld mee te krijgen is...

En ik ben boos op ze. Steun je familie, heb respect voor je moeder. Desnooods enkel een <3 sturen... maar nee...

Dus uit principe feliciteer ik ze niet. Ik laat überhaupt niks meer van me horen. Ze zijn te ver gegaan en voorlopig zeg ik niks. Als je niks aardigs te zeggen hebt, houd je maar je mond.

Ik voel me zo schuldig en kleinzielig... maar het is een principekwestie en ik ben boos. Waarom zou ik boos wat zeggen, dat is niet oprecht en eerlijk.

Alleen zoveel stress en spanning geeft dat... alleen ik moet eens assertief zijn, vindt iedereen...

Ik ben zo'n watje, zo'n sneeuwvlokje
  maandag 6 oktober 2025 @ 10:50:06 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218950676
Het enige wat je nog zou moeten zeggen is: ik heb geen behoefte meer aan contact met jullie.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')