Whehe, zelfopgelegde dwangarbeid.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben bezig met een tekening waar nog gemakkelijk tien uur in gaat zitten... zie je er niet vanaf, maar ja
Mooi tijdverdrijfquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben bezig met een tekening waar nog gemakkelijk tien uur in gaat zitten... zie je er niet vanaf, maar ja
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
vandaag extreem slechte dag
vertel er later over
het is even helemaal hommeles
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
vandaag extreem slechte dag
vertel er later over
het is even helemaal hommeles
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze week was een week van problemen met een malafide klusser tot een vriendin die me liet zakken tot OV dat niet meewerkte waardoor een afspraak niet doorging. Tot een ramp wat betreft de renovatie
Ik werd even helemaal dol en heb flink gejankt.
Besloten dat de pech nu wel over mag zijn
Moegen videobellen met mijn beste vriendin en vriend
En ik ga zo maar lekker naar bed. Ben moe van alle emoties
Wat een rottige week. De komende week wordt vast beter!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze week was een week van problemen met een malafide klusser tot een vriendin die me liet zakken tot OV dat niet meewerkte waardoor een afspraak niet doorging. Tot een ramp wat betreft de renovatie
Dat zijn die 7 slechte dagen, daarna komen er 7 goede..quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
We hebben een verse week! Dus deze week gaat primaPrecies zeven dagen lang pech gehad. Hoe krijg een mens dat voor elkaar
Werd iig goed wakker
Straks komt mijn begeleider. Dat is wel eventjes fijn. Verder lekker in mijn hobbykamer zitten klungelen. Mijn moeder wil dat ik vandaag vrij neem, dus ik ga niet die kant op.
Zaterdag ben ik wel even heen gegaan, want ik was zo emotioneel dat ik even troost irl nodig had. Even janken bij haar en daarna wat gedronken samen. Was fijn en gezellig
Ja... vind ik welquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:36 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat zijn die 7 slechte dagen, daarna komen er 7 goede..
quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:50 schreef Lienekien het volgende:
Het enige wat je nog zou moeten zeggen is: ik heb geen behoefte meer aan contact met jullie.
Dezelfde weer?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee een anderequote:
Op deze manier vreet het aan je.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Dat durf ik niet...
Negeren durf ik net... en kost moeite
Je hebt in ieder geval betaald aan haar cadeau.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn schoonzus is jarig ...
Zij en mijn broer nemen niet de moeite om mijn moeder ook maar een berichtje te sturen, of zelfs maar een emoticon
Het boeit ze geen ene moer wat er gebeurt totdat er geld mee te krijgen is...
En ik ben boos op ze. Steun je familie, heb respect voor je moeder. Desnooods enkel een <3 sturen... maar nee...
Dus uit principe feliciteer ik ze niet. Ik laat überhaupt niks meer van me horen. Ze zijn te ver gegaan en voorlopig zeg ik niks. Als je niks aardigs te zeggen hebt, houd je maar je mond.
Ik voel me zo schuldig en kleinzielig... maar het is een principekwestie en ik ben boos. Waarom zou ik boos wat zeggen, dat is niet oprecht en eerlijk.
Alleen zoveel stress en spanning geeft dat... alleen ik moet eens assertief zijn, vindt iedereen...
Ik ben zo'n watje, zo'n sneeuwvlokje
Het staat al in het bespreekschrift met de psych donderdag. Dit is idd onhandig.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op deze manier vreet het aan je.
Maar ik snap ook dat het misschien te veel van je vraagt om je hakken goed in het zand te zetten.
Zou je (met hulp) kunnen zoeken naar een andere manier om hen verder van je af te zetten? Ze ergens parkeren, dat ze minder van die heftige emoties bij je kunnen oproepen.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 6 oktober 2025 12:34 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval betaald aan haar cadeau.
Echt wat een pech heb jij met je familie.
En assertief zijn geeft stress en spanning?
Niet assertief zijn zorgt voor nog meer stress. Denk aan jezelf.
Laat ze maar eens schrikken van een boze jij.
Dat cadeau is wel gebeurd. Niet meer terug te draaien.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
En de ervaring leert wel dat als ik boos ben op mensen en pittig doe, dat mensen het niet eens door hebben
En het is gewoon spannend. Mensen vinden me altijd grappig als ik echt boos ben en dat is frusterend... daarnaast ben ik bang mensen te kwetsen of weg te jagen.
Ook voer voor de psych en toevallig staat er ook een dergelijke situatie in mijn bespreekschriftje.
En idd... heb haar een cadeau gegeven. Dat had ik niet moeten doen.
Ik heb een schriftje waarin ik alle dingen opschrijf waar ik tegenaan loop. Soms met G-schema's, soms als dagboek en soms een zonnetje.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:54 schreef maily het volgende:
[..]
Dat cadeau is wel gebeurd. Niet meer terug te draaien.
Goed dat je die dingen gaat bespreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |