abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218819240
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2025 08:34 schreef vosss het volgende:

[..]
Mijn emmertje is inmiddels ook overgelopen. En daar kwam nog een netvliesloslating overheen. Dus ik ben voorlopig wel ff "klaar".
Dat klinkt buitengewoon naar. Kan er wat aan gedaan worden?
Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel
quote:
Sterkte, heb niet alles gelezen, maar destijds voor mijn moeder zeer intensief mantelzorg op me genomen. Dat was heftig.
Jep... mantelzorg is geen makkie... en ik voel me schuldig omdat ik het zwaar vind. Alleen zoveel kleine dingen die erbij komen en samen een heel groot ding worden
quote:
Google eens op mantelzorgmakelaar.
Ik wist niet dat ze bestonden, maar die kunnen wel dingen voor je regelen en nou uit handen nemen zodat je zelf wat lucht krijgt.

Ik heb daar veel aan gehad toen. :Y
Dank je wel voor de tip! Ga vanmiddag even zoeken.
Gelukkig weten ze daar dat ik minder inzetbaar ben door mijn ziektes. Het staat ook in mijn moeders dossier, dus dat komt denk ik wel goed

Dank je wel voor je bericht en je tips
En heel erg veel sterkte voor jou...
pi_218819255
Dankje. En schakel zo'n makelaar in. Echt doen. Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij vetgoed de zorgverzekering dat volledig.

Die zijn er juist om te helpen, ondersteunen, regelen en jou dngen uit handen te nemen zodat jij kan focussen op wat echt belangrijk is; zo goed mogelijk er zijn voor je moeder.

Jij ook sterkte, valt zeker niet mee mantelzorg, vooral als het lang duurt en zeer intensief is.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 20 september 2025 @ 08:44:58 #153
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218819281
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... klinkt naar zo, maar zo is het wel
Voel je er alsjeblieft niet schuldig over. Jouw moeder begrijpt ongetwijfeld dat het jou niet gaat lukken, dus als je dan iets regelt is het al helemaal top. Kan jij langskomen wanneer het voor jou uitkomt en goed voelt en wordt je moeder ondertussen goed verzorgd. Ze zal ongetwijfeld al dankbaar zijn dat je het voor haar regelt ipv zelf doet :*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_218819293
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2025 08:40 schreef vosss het volgende:
Dankje. En schakel zo'n makelaar in. Echt doen. Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij vetgoed de zorgverzekering dat volledig.

Die zijn er juist om te helpen, ondersteunen, regelen en jou dngen uit handen te nemen zodat jij kan focussen op wat echt belangrijk is; zo goed mogelijk er zijn voor je moeder.

Jij ook sterkte, valt zeker niet mee mantelzorg, vooral als het lang duurt en zeer intensief is.
Dank je wel O+

Dat ga ik zeker doen! Even kijken wat ze voor mij kunnen betekenen. En kijken of mijn moeder dat ook wil... Dat kan nog wel een ding worden

En ach, het zorgen duurt nog niet zolang (ze is drie weken geleden gevallen) alleen door de schizo/bipo voelt het zwaar. Mijn hoofd op orde houden is an sich al een gevalletje apart.
Ik ben ook zo blij dat mijn moeder wil dat ik maandag een keertje oversla. Even lekker rusten
pi_218824316
:O

Vandaag bij en clubje geweest
Was fijn. Alleen wel de hele middag geslapen en ben nog steeds doodop

Ook nog twee dingen geregeld vandaag

Zo maar even haken. Anders houd ik de avond niet vol

Of zoals en meme laatst zei: ik ben niet fris en fruitig, maar muf en moe
  Moderator / Redactie FP zaterdag 20 september 2025 @ 16:55:46 #156
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218824480
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
:O

Vandaag bij en clubje geweest
Was fijn. Alleen wel de hele middag geslapen en ben nog steeds doodop

Ook nog twee dingen geregeld vandaag

Zo maar even haken. Anders houd ik de avond niet vol

Of zoals en meme laatst zei: ik ben niet fris en fruitig, maar muf en moe
Even lekker je ding doen O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218834051
Ik dacht een ontspannen dag

Word ik gebeld door een paniek-moeder. Mijn extra vrije dag morgen is ook weg. Ik moet toch die kant op en vol in de regelstand

Ik ging net letterlijk over mijn nek van de stress (cots aan de kots)

Oké nu mijn best doen om rustig te blijven. Lijstjes maken. En morgen gaan oplossen van problemen

Ik kan wel vloeken joh
pi_218836123
Knuffel CotS :* is dit echt iets dat jij morgen moet doen?
  Spellchecker zondag 21 september 2025 @ 17:20:24 #159
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218836257
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 14:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik dacht een ontspannen dag

Word ik gebeld door een paniek-moeder. Mijn extra vrije dag morgen is ook weg. Ik moet toch die kant op en vol in de regelstand

Ik ging net letterlijk over mijn nek van de stress (cots aan de kots)

Oké nu mijn best doen om rustig te blijven. Lijstjes maken. En morgen gaan oplossen van problemen

Ik kan wel vloeken joh
Volgens mij is dit iets waar je iemand voor moet bellen ....
pi_218836344
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 17:05 schreef Sarabi het volgende:
Knuffel CotS :* is dit echt iets dat jij morgen moet doen?
Dank je en helaas wel. Het valt wel mee hoor, alleen onverwachte stress
maar we gaan gewoon een lijst maken, daaruit komt een stappenplan en dan gewoon bezig. Alleen ik zat net lekker chill en het kwam out of the blue

quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 17:20 schreef maily het volgende:

[..]
Volgens mij is dit iets waar je iemand voor moet bellen ....
Naja... begeleiding geappt of ze me morgenochtend kunnen bellen.
pi_218836361
En die rottige broer van mij. Je hoort nooit wat van hem, maar meneer wil geld voor zijn vrouw's verjaardag. Dus geen hoi of hoe gaat het, maar een "maak even 25¤ naar me over voor *vrouw* verjaardag"

Ik ben zo klaar met alles.
Deze dag is niet mijn dag...
pi_218836381
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
En die rottige broer van mij. Je hoort nooit wat van hem, maar meneer wil geld voor zijn vrouw's verjaardag. Dus geen hoi of hoe gaat het, maar een "maak even 25¤ naar me over voor *vrouw* verjaardag"

Pff gezellig, ik zou zeggen bekijk het maar met je 25 euro
  Spellchecker zondag 21 september 2025 @ 18:03:41 #163
197773 crew  maily
pi_218836602
quote:

dat heb je toch niet gegeven he?!
pi_218836637
Ik heb het wel gedaan, kan zijn agressie er nu echt extreem hard er nu niet bij hebben. Ik ben bang voor hem en durf niet anders... Zijn boosheid is zo heftig en extreem altijd. En jep, ook van de begeleiding en psych en moeder en vrienden ga ik op mijn flikker krijgen, maar als je mijn broer niet kent is het denk ik ook niet te begrijpen
  Spellchecker zondag 21 september 2025 @ 18:09:33 #165
197773 crew  maily
pi_218836644
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het wel gedaan, kan zijn agressie er nu echt extreem hard er nu niet bij hebben. Ik ben bang voor hem en durf niet anders... Zijn boosheid is zo heftig en extreem altijd. En jep, ook van de begeleiding en psych en moeder en vrienden ga ik op mijn flikker krijgen, maar als je mijn broer niet kent is het denk ik ook niet te begrijpen
:*
  Moderator / Redactie FP zondag 21 september 2025 @ 18:28:57 #166
Brabo Bastard
pi_218836892
quote:
;( :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218836940
-O- ik kan vandaag met zoveel gedonder gewoon niet dapper zijn
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 21 september 2025 @ 18:41:56 #168
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218837056
Pffff, wat een dag Cots.. :( Succes morgen. :{
pi_218837177
quote:
Knuf, rot situatie dit
  Spellchecker zondag 21 september 2025 @ 19:07:33 #170
197773 crew  maily
pi_218837375
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
-O- ik kan vandaag met zoveel gedonder gewoon niet dapper zijn
Hele hele hele schrale troost ... je hebt hier ook een boel broers en zussen die WEL het beste met je voor hebben ....

En je hoeft echt niet altijd dapper te zijn ... je bent een mens .....

:*
pi_218837738
Dank jullie wel O+

Jullie zijn altijd super lief voor me en dat waardeer ik enorm

Vandaag is echt super taai... maar goed... morgen een lijst en stappenplan maken. Dan red ik me wel weer.
  Moderator / Redactie FP zondag 21 september 2025 @ 20:02:17 #172
Brabo Bastard
pi_218837870
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+

Vandaag is echt super taai... maar goed... morgen een lijst en stappenplan maken. Dan red ik me wel weer.
Virtuele steun is ook steun!
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 21 september 2025 @ 20:11:42 #173
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218837942
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

Uiteraard zijn we lief voor je. Je bent er 1 van ons, en dus heb je steun nodig in moeilijke tijden!

En je komt ook door deze moeilijke dag. Dat gaat je lukken.
pi_218838086
O+
Dank jullie :*

Denk dat ik niet vroeg in slaap ga vallen... maar ik slaap een beetje uit. Moet pas in de middag weg. Al ga ik om 22.00 douchen wel proberen te lezen + slapen erna
pi_218838212
quote:
Eikel! }:|
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218838420
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 20:43 schreef r_one het volgende:

[..]
Eikel! }:|
Ik zit in mijn hoofd flink te mopperen en schelden op die zak hooi

en op de hele situatie. Echt stom stom stom

maar goed... proberen los te laten, want anders wordt het een slechte nacht. Morgen wordt gewoon weer een dag van oplossingen
pi_218841412
Nou, de nodige pammetjes, een goede nacht rust...

Ik heb weer overzicht! Ik sta bekend om mijn legendarische planningen, lijstjes en stappenplannen en van dat talent ga ik nu gebruik maken
Neem een schrijfblok, gekleurde pennen en mijn agenda mee naar mijn moeder en we gaan ervoor. Het komt grotendeels op mijn schouders terecht, maar voor haar ook dingen die ze echt moet oefenen voor ze naar huis gaat en dingen die ze moet navragen voor mij

Net met mijn begeleider gesproken ook. Dat geeft ook wel lucht.
Iedereen, jullie, met irl vrienden, iedereen was gisteren zo lief voor me. Daar ben ik echt enorm dankbaar voor.
  Moderator / Redactie FP maandag 22 september 2025 @ 10:44:51 #178
Brabo Bastard
pi_218841457
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou, de nodige pammetjes, een goede nacht rust...

Ik heb weer overzicht! Ik sta bekend om mijn legendarische planningen, lijstjes en stappenplannen en van dat talent ga ik nu gebruik maken
Neem een schrijfblok, gekleurde pennen en mijn agenda mee naar mijn moeder en we gaan ervoor. Het komt grotendeels op mijn schouders terecht, maar voor haar ook dingen die ze echt moet oefenen voor ze naar huis gaat en dingen die ze moet navragen voor mij

Net met mijn begeleider gesproken ook. Dat geeft ook wel lucht.
Iedereen, jullie, met irl vrienden, iedereen was gisteren zo lief voor me. Daar ben ik echt enorm dankbaar voor.
*aai over de bol geeft*
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker maandag 22 september 2025 @ 10:57:29 #179
197773 crew  maily
pi_218843582
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het komt grotendeels op mijn schouders terecht
Nee, het komt grotendeels op de schouders van het transferbureau terecht. Althans, zo zou het moeten zijn. Het enige wat jij moet doen is ze input geven, het regelen moeten zij doen.

(ik neem aan dat het over ontslag en de periode daarna gaat)
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218843907
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 15:03 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee, het komt grotendeels op de schouders van het transferbureau terecht. Althans, zo zou het moeten zijn. Het enige wat jij moet doen is ze input geven, het regelen moeten zij doen.

(ik neem aan dat het over ontslag en de periode daarna gaat)
Klopt... maar alsnog moeten er veel dingen gedaan worden, maar ik heb overzicht nu.
Alleen dat is een zorg voor morgen. Ik heb een lijstje, die ga ik morgen aanpakken

Morgen ook even naar de supermarkt (moeders heeft shag en vloei nodig)(en ik vind dat ze dat laatste restje leven echt niet hoeft te stoppen)(en ze is een volwassen vrouw die eigen keuzes mag maken)

Ennnnn morgen komen er ontzettend dure, fijne, mooie potloden op haar kosten hier
  Spellchecker maandag 22 september 2025 @ 16:30:11 #182
197773 crew  maily
pi_218844186
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klopt... maar alsnog moeten er veel dingen gedaan worden, maar ik heb overzicht nu.
Alleen dat is een zorg voor morgen. Ik heb een lijstje, die ga ik morgen aanpakken

Morgen ook even naar de supermarkt (moeders heeft shag en vloei nodig)(en ik vind dat ze dat laatste restje leven echt niet hoeft te stoppen)(en ze is een volwassen vrouw die eigen keuzes mag maken)

Ennnnn morgen komen er ontzettend dure, fijne, mooie potloden op haar kosten hier
Jij bent ook een volwassen vrouw die haar eigen keuzes mag maken.

Morgen geen clubje zeker? -O-
pi_218845889
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 16:30 schreef maily het volgende:

[..]
Jij bent ook een volwassen vrouw die haar eigen keuzes mag maken.

Morgen geen clubje zeker? -O-
Nee... hopelijk volgende week weer. Alleen al zou het passen in tijd zou ik het niet doen. Zit er echt even flink doorheen en heb even geen ruimte voor die mensen. Zijn aardig, alleen het kost me nu teveel
pi_218846514
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen ook even naar de supermarkt (moeders heeft shag en vloei nodig)
Niet om vervelend te doen maar supermarkten verkopen al een tijdje geen rookwaren meer.
.
pi_218846596
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:12 schreef r_one het volgende:

[..]
Niet om vervelend te doen maar supermarkten verkopen al een tijdje geen rookwaren meer.
Dat is niet vervelend
Gelukkig is er aan de andere kant van de wijk een winkel die het wel heeft. Dank je wel!
pi_218846637
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is niet vervelend
Gelukkig is er aan de andere kant van de wijk een winkel die het wel heeft. Dank je wel!
Niet schrikken wat een pakje shag tegenwoordig kost.
.
pi_218846643
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:25 schreef r_one het volgende:

[..]
Niet schrikken wat een pakje shag tegenwoordig kost.
Heb mijn moeders pasje ;)
pi_218846653
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Heb mijn moeders pasje ;)
En pincode ;)
.
pi_218846656
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:27 schreef r_one het volgende:

[..]
En pincode ;)
Jep die heb ik ook ;)
pi_218846662
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jep die heb ik ook ;)
1234 ;)
.
pi_218846689
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:28 schreef r_one het volgende:

[..]
1234 ;)
He verrek hoe weet jij dat nou :o

Voor de wereldvrede is het wel goed dat ik morgen even ga :+

Naja even de fiets op. Even een frisse neus. Prima
pi_218846724
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
He verrek hoe weet jij dat nou :o

Voor de wereldvrede is het wel goed dat ik morgen even ga :+

Naja even de fiets op. Even een frisse neus. Prima
Al fietsend de problemen in Gaza en Oekraïne oplossen, welja ^O^

Ik nomineer je voor de Nobel vredesprijs :s)
.
pi_218848063
Mijn lijf en hoofd vinden slapen overgewaardeerd

Ik neem een kop thee en eet een cracker... dan maar weer eens proberen
pi_218848163
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 01:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn lijf en hoofd vinden slapen overgewaardeerd

Ik neem een kop thee en eet een cracker... dan maar weer eens proberen
Hopelijk werkt het
pi_218861149
Vandaag wel een oke dagje.
Met mijn moeder naar het zkh (zo naar om haar met pijn te zien)
Daar ook lekker een gebakje gegeten en een boek en een tijdschrift gekregen.

Daarna naar huis. Rustig middagje wachten op PostNL (excuus om te niksen) en nu rustig lekker haken

Morgen vrijwilligerswerk
En daarvoor even lekker tekenen/haken/miniatuur/iets

Baal wel over bedtijd. Geen zin om te gaan slapen... De kleuter in mij is in protest
pi_218876488
Weekend. Twee dagen niks *O*

Naja... zolang ik hobby en lezen en series kijken niks noem :+

Alleen even wasje draaien voor mams en voor mezelf wat was

En een leuk haakpatroon printen
  vrijdag 26 september 2025 @ 16:50:59 #197
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218877346
Ik dacht dat je moeder nog in het ziekenhuis was? Of zit ze op een revalidatielocatie?
The love you take is equal to the love you make.
pi_218877352
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 16:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik dacht dat je moeder nog in het ziekenhuis was? Of zit ze op een revalidatielocatie?
Revalidatie

Sorry dat ik onduidelijk/incompleet was!
  vrijdag 26 september 2025 @ 16:54:19 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218877360
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 16:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Revalidatie

Sorry dat ik onduidelijk/incompleet was!
Ik zie dat je revalidatie wel een keer genoemd hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_218877378
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 16:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik zie dat je revalidatie wel een keer genoemd hebt.
Uiteindelijk is ze de tweede dag naar het revalidatiecentrum gegaan. Daar is ze nu al een tijd dus. Ik ben echt trots op haar en hoe hard ze werkt daar!

Dinsdag de veertiende horen we weer meer over wanneer ze naar huis kan/mag
Dus voor nu valt de stress mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')