Dat klinkt buitengewoon naar. Kan er wat aan gedaan worden?quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn emmertje is inmiddels ook overgelopen. En daar kwam nog een netvliesloslating overheen. Dus ik ben voorlopig wel ff "klaar".
Jep... mantelzorg is geen makkie... en ik voel me schuldig omdat ik het zwaar vind. Alleen zoveel kleine dingen die erbij komen en samen een heel groot ding wordenquote:Sterkte, heb niet alles gelezen, maar destijds voor mijn moeder zeer intensief mantelzorg op me genomen. Dat was heftig.
Dank je wel voor de tip! Ga vanmiddag even zoeken.quote:Google eens op mantelzorgmakelaar.
Ik wist niet dat ze bestonden, maar die kunnen wel dingen voor je regelen en nou uit handen nemen zodat je zelf wat lucht krijgt.
Ik heb daar veel aan gehad toen.
Voel je er alsjeblieft niet schuldig over. Jouw moeder begrijpt ongetwijfeld dat het jou niet gaat lukken, dus als je dan iets regelt is het al helemaal top. Kan jij langskomen wanneer het voor jou uitkomt en goed voelt en wordt je moeder ondertussen goed verzorgd. Ze zal ongetwijfeld al dankbaar zijn dat je het voor haar regelt ipv zelf doetquote:Op zaterdag 20 september 2025 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... klinkt naar zo, maar zo is het wel
Dank je welquote:Op zaterdag 20 september 2025 08:40 schreef vosss het volgende:
Dankje. En schakel zo'n makelaar in. Echt doen. Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij vetgoed de zorgverzekering dat volledig.
Die zijn er juist om te helpen, ondersteunen, regelen en jou dngen uit handen te nemen zodat jij kan focussen op wat echt belangrijk is; zo goed mogelijk er zijn voor je moeder.
Jij ook sterkte, valt zeker niet mee mantelzorg, vooral als het lang duurt en zeer intensief is.
Even lekker je ding doenquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag bij en clubje geweest
Was fijn. Alleen wel de hele middag geslapen en ben nog steeds doodop
Ook nog twee dingen geregeld vandaag
Zo maar even haken. Anders houd ik de avond niet vol
Of zoals en meme laatst zei: ik ben niet fris en fruitig, maar muf en moe
Volgens mij is dit iets waar je iemand voor moet bellen ....quote:Op zondag 21 september 2025 14:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik dacht een ontspannen dag
Word ik gebeld door een paniek-moeder. Mijn extra vrije dag morgen is ook weg. Ik moet toch die kant op en vol in de regelstand
Ik ging net letterlijk over mijn nek van de stress (cots aan de kots)
Oké nu mijn best doen om rustig te blijven. Lijstjes maken. En morgen gaan oplossen van problemen
Ik kan wel vloeken joh
Dank je en helaas wel. Het valt wel mee hoor, alleen onverwachte stressquote:Op zondag 21 september 2025 17:05 schreef Sarabi het volgende:
Knuffel CotSis dit echt iets dat jij morgen moet doen?
Naja... begeleiding geappt of ze me morgenochtend kunnen bellen.quote:Op zondag 21 september 2025 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij is dit iets waar je iemand voor moet bellen ....
Pff gezellig, ik zou zeggen bekijk het maar met je 25 euroquote:Op zondag 21 september 2025 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
En die rottige broer van mij. Je hoort nooit wat van hem, maar meneer wil geld voor zijn vrouw's verjaardag. Dus geen hoi of hoe gaat het, maar een "maak even 25¤ naar me over voor *vrouw* verjaardag"
Ik ben zo klaar met alles.
Deze dag is niet mijn dag...
dat heb je toch niet gegeven he?!quote:Op zondag 21 september 2025 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
En die rottige broer van mij. Je hoort nooit wat van hem, maar meneer wil geld voor zijn vrouw's verjaardag. Dus geen hoi of hoe gaat het, maar een "maak even 25¤ naar me over voor *vrouw* verjaardag"
Ik ben zo klaar met alles.
Deze dag is niet mijn dag...
quote:Op zondag 21 september 2025 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het wel gedaan, kan zijn agressie er nu echt extreem hard er nu niet bij hebben. Ik ben bang voor hem en durf niet anders... Zijn boosheid is zo heftig en extreem altijd. En jep, ook van de begeleiding en psych en moeder en vrienden ga ik op mijn flikker krijgen, maar als je mijn broer niet kent is het denk ik ook niet te begrijpen
quote:Op zondag 21 september 2025 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het wel gedaan, kan zijn agressie er nu echt extreem hard er nu niet bij hebben. Ik ben bang voor hem en durf niet anders... Zijn boosheid is zo heftig en extreem altijd. En jep, ook van de begeleiding en psych en moeder en vrienden ga ik op mijn flikker krijgen, maar als je mijn broer niet kent is het denk ik ook niet te begrijpen
Knuf, rot situatie ditquote:Op zondag 21 september 2025 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hele hele hele schrale troost ... je hebt hier ook een boel broers en zussen die WEL het beste met je voor hebben ....quote:Op zondag 21 september 2025 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik kan vandaag met zoveel gedonder gewoon niet dapper zijn
Virtuele steun is ook steun!quote:Op zondag 21 september 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Jullie zijn altijd super lief voor me en dat waardeer ik enorm
Vandaag is echt super taai... maar goed... morgen een lijst en stappenplan maken. Dan red ik me wel weer.
Uiteraard zijn we lief voor je. Je bent er 1 van ons, en dus heb je steun nodig in moeilijke tijden!quote:Op zondag 21 september 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn altijd super lief voor me en dat waardeer ik enorm
Vandaag is echt super taai... maar goed... morgen een lijst en stappenplan maken. Dan red ik me wel weer.
Eikel!quote:Op zondag 21 september 2025 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit in mijn hoofd flink te mopperen en schelden op die zak hooiquote:
*aai over de bol geeft*quote:Op maandag 22 september 2025 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou, de nodige pammetjes, een goede nacht rust...
Ik heb weer overzicht! Ik sta bekend om mijn legendarische planningen, lijstjes en stappenplannen en van dat talent ga ik nu gebruik maken
Neem een schrijfblok, gekleurde pennen en mijn agenda mee naar mijn moeder en we gaan ervoor. Het komt grotendeels op mijn schouders terecht, maar voor haar ook dingen die ze echt moet oefenen voor ze naar huis gaat en dingen die ze moet navragen voor mij
Net met mijn begeleider gesproken ook. Dat geeft ook wel lucht.
Iedereen, jullie, met irl vrienden, iedereen was gisteren zo lief voor me. Daar ben ik echt enorm dankbaar voor.
Nee, het komt grotendeels op de schouders van het transferbureau terecht. Althans, zo zou het moeten zijn. Het enige wat jij moet doen is ze input geven, het regelen moeten zij doen.quote:Op maandag 22 september 2025 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het komt grotendeels op mijn schouders terecht
Klopt... maar alsnog moeten er veel dingen gedaan worden, maar ik heb overzicht nu.quote:Op maandag 22 september 2025 15:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, het komt grotendeels op de schouders van het transferbureau terecht. Althans, zo zou het moeten zijn. Het enige wat jij moet doen is ze input geven, het regelen moeten zij doen.
(ik neem aan dat het over ontslag en de periode daarna gaat)
Jij bent ook een volwassen vrouw die haar eigen keuzes mag maken.quote:Op maandag 22 september 2025 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt... maar alsnog moeten er veel dingen gedaan worden, maar ik heb overzicht nu.
Alleen dat is een zorg voor morgen. Ik heb een lijstje, die ga ik morgen aanpakken
Morgen ook even naar de supermarkt (moeders heeft shag en vloei nodig)(en ik vind dat ze dat laatste restje leven echt niet hoeft te stoppen)(en ze is een volwassen vrouw die eigen keuzes mag maken)
Ennnnn morgen komen er ontzettend dure, fijne, mooie potloden op haar kosten hier
Nee... hopelijk volgende week weer. Alleen al zou het passen in tijd zou ik het niet doen. Zit er echt even flink doorheen en heb even geen ruimte voor die mensen. Zijn aardig, alleen het kost me nu teveelquote:Op maandag 22 september 2025 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
Jij bent ook een volwassen vrouw die haar eigen keuzes mag maken.
Morgen geen clubje zeker?
Niet om vervelend te doen maar supermarkten verkopen al een tijdje geen rookwaren meer.quote:Op maandag 22 september 2025 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen ook even naar de supermarkt (moeders heeft shag en vloei nodig)
Dat is niet vervelendquote:Op maandag 22 september 2025 21:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen maar supermarkten verkopen al een tijdje geen rookwaren meer.
Niet schrikken wat een pakje shag tegenwoordig kost.quote:Op maandag 22 september 2025 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is niet vervelend
Gelukkig is er aan de andere kant van de wijk een winkel die het wel heeft. Dank je wel!
Heb mijn moeders pasjequote:Op maandag 22 september 2025 21:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet schrikken wat een pakje shag tegenwoordig kost.
En pincodequote:
1234quote:
He verrek hoe weet jij dat nouquote:
Al fietsend de problemen in Gaza en Oekraïne oplossen, weljaquote:Op maandag 22 september 2025 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
He verrek hoe weet jij dat nou
Voor de wereldvrede is het wel goed dat ik morgen even ga
Naja even de fiets op. Even een frisse neus. Prima
Hopelijk werkt hetquote:Op dinsdag 23 september 2025 01:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn lijf en hoofd vinden slapen overgewaardeerd
Ik neem een kop thee en eet een cracker... dan maar weer eens proberen
Revalidatiequote:Op vrijdag 26 september 2025 16:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik dacht dat je moeder nog in het ziekenhuis was? Of zit ze op een revalidatielocatie?
Ik zie dat je revalidatie wel een keer genoemd hebt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Revalidatie
Sorry dat ik onduidelijk/incompleet was!
Uiteindelijk is ze de tweede dag naar het revalidatiecentrum gegaan. Daar is ze nu al een tijd dus. Ik ben echt trots op haar en hoe hard ze werkt daar!quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie dat je revalidatie wel een keer genoemd hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |