abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218952808
Ik zit op mezelf te schelden nu. Ik ben zo' stomme, domme zwakkeling! Echt, niet te filmen dit :r

Schoonzus appt me over het cadeau en ik app terug "graag gedaan en gefeliciteerd"
Wat een randdebiel (naja haal dat rand maar weg) ben ik toch :r

Leuk die assertieve stoere taal en er volgens niks mee doen.
Stel mezelf teleur
Stel jullie en alle irl mensen om me heen teleur
Stel mijn begeleiding/psych teleur

Echt ik heb er de P in. Wat kan een mens zichzelf haten soms :r
  Spellchecker maandag 6 oktober 2025 @ 16:34:19 #252
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218952833
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit op mezelf te schelden nu. Ik ben zo' stomme, domme zwakkeling! Echt, niet te filmen dit :r

Schoonzus appt me over het cadeau en ik app terug "graag gedaan en gefeliciteerd"

Stel mezelf teleur

Je kunt je bericht verwijderen hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je stelt ons niet teleur :*

Je kunt op ons oefenen.
pi_218952853
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:34 schreef maily het volgende:

[..]
Je kunt je bericht verwijderen hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je stelt ons niet teleur :*

Je kunt op ons oefenen.
Blauwe vinkjes

Ik moet echt een plan maken, met de psych. Blokkeren durf ik gewoon niet :@ dat is een stap te ver. Laten we beginnen met leren negeren. Alleen ik krijg er echt hartkloppingen van.

En ik kan niet eens uitleggen waar ik bang voor ben :?
Alleen die angst en paniek is zo groot...

Psychologenvoer iig. Dit lukt me gewoon niet zelf, hoe erg ik er ook van baal...

Stomme ik :r
  maandag 6 oktober 2025 @ 16:41:15 #254
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218952862
quote:

Stel mezelf teleur

Je bent streng voor jezelf. Van mij hoeft dat niet. En je stelt me ook niet teleur.
The love you take is equal to the love you make.
pi_218953133
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik kan niet eens uitleggen waar ik bang voor ben
Jawel, dat kun je wel. Heel goed zelfs, is nog maar amper 4 uur geleden:
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
daarnaast ben ik bang mensen te kwetsen of weg te jagen.
(je kunt je echter afvragen of je er echt rouwig om moet zijn als je je broer en schoonzus 'kwetst' of wegjaagt door voor jezelf op te komen .... denk het niet :N .... laat het nou eens gewoon gebeuren)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218953162
quote:
Oohoo :o .... niet liegen hoor

(en 't mag niet eens de naam 'cadeau' hebben, je broer heeft het je afgetroggeld)
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218954961
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Blauwe vinkjes

Ik moet echt een plan maken, met de psych. Blokkeren durf ik gewoon niet :@ dat is een stap te ver. Laten we beginnen met leren negeren. Alleen ik krijg er echt hartkloppingen van.

En ik kan niet eens uitleggen waar ik bang voor ben :?
Alleen die angst en paniek is zo groot...

Psychologenvoer iig. Dit lukt me gewoon niet zelf, hoe erg ik er ook van baal...

Stomme ik :r
Cots
Begin klein
En waar je niet teveel onrust door hebt
En wees niet zo hard voor jezelf
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218957099
Gisteren had ik even geen fut, ik dacht wel over jullie na, maar wist even niks te typen

quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je bent streng voor jezelf. Van mij hoeft dat niet. En je stelt me ook niet teleur.
quote:
99s.gif Op maandag 6 oktober 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
Cots
Begin klein
En waar je niet teveel onrust door hebt
En wees niet zo hard voor jezelf
Het stomme is dat ik echt mijn best doe, alleen ik heb (nog) geen mentaal actieplan over hoe hiermee om te gaan. Niet doen is te gemakkelijk gedacht, denk ik

Donderdag bespreken iig

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:09 schreef r_one het volgende:

[..]
Jawel, dat kun je wel. Heel goed zelfs, is nog maar amper 4 uur geleden:
[..]
(je kunt je echter afvragen of je er echt rouwig om moet zijn als je je broer en schoonzus 'kwetst' of wegjaagt door voor jezelf op te komen .... denk het niet :N .... laat het nou eens gewoon gebeuren)
quote:
12s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:14 schreef r_one het volgende:

[..]
Oohoo :o .... niet liegen hoor

(en 't mag niet eens de naam 'cadeau' hebben, je broer heeft het je afgetroggeld)
Touché, op alles ;)

Het is allemaal heel gemakkelijk, tot die situatie zich voordoet...

Het aardig willen zijn is een iets te groot iets in mijn hoofd. Erger me ook dood aan mezelf want ik nooit "lief genoeg" ben.

Lekker gestoord weer eens ;)
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:43:28 #259
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218957570
Geef jezelf tijd om uit te vogelen hoe jij om wilt gaan met zaken en gevoelens die je broer betreffen. Ik denk dat daar wat stappen in zitten. Overdenk die rustig en bespreek ze.

Ik vind het belangrijk dat jij uiteindelijk doet waar jij je het beste bij voelt.

Misschien kom je er wel op uit dat je vooral je verwachtingen loslaat. En in de praktijk het contact tot een minimum beperkt en dat je confrontatie zoveel mogelijk wilt vermijden. Dan zou je dus alsnog best mee kunnen betalen aan een cadeautje en een simpel ‘gefeliciteerd’ appen als je daarvoor een bedankje krijgt.
pi_218958374
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:43 schreef Lienekien het volgende:
Geef jezelf tijd om uit te vogelen hoe jij om wilt gaan met zaken en gevoelens die je broer betreffen. Ik denk dat daar wat stappen in zitten. Overdenk die rustig en bespreek ze.

Ik vind het belangrijk dat jij uiteindelijk doet waar jij je het beste bij voelt.

Misschien kom je er wel op uit dat je vooral je verwachtingen loslaat. En in de praktijk het contact tot een minimum beperkt en dat je confrontatie zoveel mogelijk wilt vermijden. Dan zou je dus alsnog best mee kunnen betalen aan een cadeautje en een simpel ‘gefeliciteerd’ appen als je daarvoor een bedankje krijgt.
Ja je hebt gelijk...
Op dit moment ben ik enorm zoekende. Al denk ik ook te hopen op een sibling-gevoel/relatie en niet hopen op mijn broer. Mijn broer is eigenlijk geen sibling op bloed na.

Het is oneerlijk van mezelf om te hopen op iets wat hij niet kan en/of wil bieden (zowel oneerlijk naar hem als vooral naar mezelf toe)
Onze relatie is heel raar en ingewikkeld en ongezond

Naja... het kost tijd en denkwerk idd
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:43:02 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218958626
De situatie met je moeder drukt je nu wat dat betreft weer flink met de neus op de feiten.

:*
pi_218958896
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:43 schreef Lienekien het volgende:
De situatie met je moeder drukt je nu wat dat betreft weer flink met de neus op de feiten.

:*
Ja het maakt me dat ik me eenzaam voel in de hele situatie...
Al stuurde hij haar maar een emoticon of een hartje of een beterschap... Of even aan mij vragen hoe het met haar gaat of wat dan ook.

En dan wel schijnheilige dingen op Insta en Facebook zetten als "als je anderen als vuil behandelt hoef je ook niet te bidden tot de Heer". Dat maakt me zo boos dat ik geen zak met hem van doen wil hebben, maar tja... het is een zoektocht in wat ik wel wil en kan hebben
pi_218968528
Hoofd zit de laatste dagen vol met die overleden vriendin...
En nu in een serie een begrafenisliedje ineens en ik zit te janken...

"dan maar niet de sterkste"

(wordt veel gezongen in het liedje en zo voel ik me ook)

Gelukkig morgen de psych, haar heb ik nu wel nodig
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 8 oktober 2025 @ 16:26:16 #264
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218968823
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

Je hoeft niet de sterkste te zijn. En janken is prima. Dat heb ik ook gedaan toen een familielid overleed begin dit jaar.
  Spellchecker woensdag 8 oktober 2025 @ 16:27:55 #265
197773 crew  maily
pi_218968837
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

Huilen is een belangrijk iets.
Wees blij dat je het kunt.
Verlicht het gemis een beetje. :*
pi_218974444
Een heel goed gesprek gehad met de psych
Ze was erg content met stappen die ik gezet heb en aan het zetten ben. Was intensief

Ben wel moe nu

We hebben het over mijn broer gehad. Ze vindt het helemaal niet erg dat ik gefaald heb. Het feit dat ik er tegenwoordig over twijfel en erover nadenk vindt ze al een enorme stap.
We hebben een lijst met voor- en nadelen gemaakt en gewoon besproken. Sowieso komt er nog een lading EMDR eraan tzt

En we hebben het gehad over de diepgewortelde angst om "weggedaan te worden". Dit is dieper en heftiger dan verlatingsangst. Ik wil niet lastig zijn, of onaardig, of intolerant, of wat dan ook. En momenteel ben ik zoveel boos en verdrietig. Als ik met mijn hobby's bezig ben of met vrienden ben ik heus echt wel gelukkig hoor, maar eigenlijk voel ik me vaak erg ongelukkig. Ik weet niet of ik alles wel aankan. Mijn staat van nul emoties met zo nu en dan een uitbarsting was in deze situatie beter geweest
  Spellchecker donderdag 9 oktober 2025 @ 12:00:41 #267
197773 crew  maily
pi_218974469
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een heel goed gesprek gehad met de psych
Ze was erg content met stappen die ik gezet heb en aan het zetten ben. Was intensief

Ben wel moe nu

We hebben het over mijn broer gehad. Ze vindt het helemaal niet erg dat ik gefaald heb. Het feit dat ik er tegenwoordig over twijfel en erover nadenk vindt ze al een enorme stap.
We hebben een lijst met voor- en nadelen gemaakt en gewoon besproken. Sowieso komt er nog een lading EMDR eraan tzt

En we hebben het gehad over de diepgewortelde angst om "weggedaan te worden". Dit is dieper en heftiger dan verlatingsangst. Ik wil niet lastig zijn, of onaardig, of intolerant, of wat dan ook. En momenteel ben ik zoveel boos en verdrietig. Als ik met mijn hobby's bezig ben of met vrienden ben ik heus echt wel gelukkig hoor, maar eigenlijk voel ik me vaak erg ongelukkig. Ik weet niet of ik alles wel aankan. Mijn staat van nul emoties met zo nu en dan een uitbarsting was in deze situatie beter geweest
Alweer stappen gezet!!!

En je wandelt nog steeds! ^O^ _O_
pi_218975426
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn staat van nul emoties met zo nu en dan een uitbarsting was in deze situatie beter geweest
Handiger. Niet beter. Integendeel.
.
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 oktober 2025 @ 14:34:25 #269
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218975495
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:00 schreef maily het volgende:

[..]
Alweer stappen gezet!!!

En je wandelt nog steeds! ^O^ _O_
Wandelen O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218975802
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 14:21 schreef r_one het volgende:

[..]
Handiger. Niet beter. Integendeel.
Zegt zij ook ja
Het hele probleem is dat het allemaal zo heftig gaat in mijn hoofd. Het enige dat ik wil is mezelf pijn doen. Dan voel ik niet, denk ik niet, leef ik niet.

Edit: als het uit de controle schiet bel ik hoor :)

[ Bericht 11% gewijzigd door ChildoftheStars op 09-10-2025 15:38:04 ]
pi_218975926
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zegt zij ook ja
Het hele probleem is dat het allemaal zo heftig gaat in mijn hoofd. Het enige dat ik wil is mezelf pijn doen. Dan voel ik niet, denk ik niet, leef ik niet.

Dan moet EMDR je toch ook enorm zwaar vallen, of niet?
.
pi_218975935
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 15:49 schreef r_one het volgende:

[..]
Dan moet EMDR je toch ook enorm zwaar vallen, of niet?
Ja, daarom wachten we ermee...
  Spellchecker donderdag 9 oktober 2025 @ 15:50:58 #273
197773 crew  maily
pi_218975950
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zegt zij ook ja

Daar gaan wij wel vanuit! :Y ^O^ O+
pi_218982521
C :*
Je had het over gelezen berichten (blauwe vinkjes) het geeft vaak rust en (veel!) minder druk als je alles uitzet van whatsapp.
Gelezen berichten (groene vinkjes), Online status en geluiden uitzetten.
pi_218983877
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:17 schreef Blues het volgende:
C :*
Je had het over gelezen berichten (blauwe vinkjes) het geeft vaak rust en (veel!) minder druk als je alles uitzet van whatsapp.
Gelezen berichten (groene vinkjes), Online status en geluiden uitzetten.
Dank je :*

Ik ga eens kijken
Wil wel appjes van bepaalde mensen direct lezen, moet gewoon bepaalde nummers op stil zetten (weet hoe het moet) had ik nog niet aan gedacht

Of ik de vinkjes uit ga zetten weet ik nog niet. Ergens vind ik het wel fijn dat mensen weten dat ik iets gezien heb... is soms wel handig.

Normaal gebruik ik de Digital Detox app, alleen dat durf ik niet meer. Dus moet zelf discipline ontwikkelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')