Nu nog een Reichstagbrand en Trump kan generaal Marshall Law bellen.quote:
Heeft dit iets met de USA of Trump te maken?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:24 schreef Bluesdude het volgende:
Over politiek radicaal gesproken.
Kun je die valse beschuldiging naar Douwe Bob politiek radicalisme noemen?
[ afbeelding ]
Niet alleen wordt hier Douwe Bob beschuldigd, maar de gehele Nederlandse samenleving.
Jodenhaat is sinds mei 1945 niet meer op grote schaal normaal in Nederland.
haha.. ik kan een redenering opzetten dat iets met Amerika te maken heeft.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:32 schreef quo_ het volgende:
[..]
Heeft dit iets met de USA of Trump te maken?
Ik ben echt bang dat Trump nooit gaat stoppen, zonder dwang. En dat gaat vreselijk uit de hand lopen. Die sukkel wil nog een prijs voor vrede ook, en let maar op, die gaat ie gewoon krijgen, want die gifbeker moet helemaal leeg voordat er herstructurering gaat plaatsvinden.quote:
In before topic troll: Ja, maar Obama!quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Mijn goedheid... en dat is president
Eerste militaire voertuigen gesignaleerd op straat in Chicago:quote:
Obama is een gigant. Trump een aberratie van haast tragikomische proportie.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
In before topic troll: Ja, maar Obama!
het kan niet dat dit echt is...quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eerste militaire voertuigen gesignaleerd op straat in Chicago:
[ afbeelding ]
Het erge is dat we tegenwoordig moeten twijfelen of het echt is of niet...quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
het kan niet dat dit echt is...
echt, wat een apenland is het toch ook geworden
De foto is niet echt (de url verraadt wel wat), maar de plannen van Trump zijn dat wel ben ik bang. Ik kan me nog steeds niet aan de indruk onttrekken dat hij grootschalige protesten uit probeert te lokken zodat hij daarna nog harder kan ingrijpen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
het kan niet dat dit echt is...
echt, wat een apenland is het toch ook geworden
kan je nagaan hoe erg het is geworden dat dit soort plaatjes niet eens surreëel meer overkomen sinds die poesjesfiedelaar weer president is.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De foto is niet echt (de url verraadt wel wat), maar de plannen van Trump zijn dat wel ben ik bang. Ik kan me nog steeds niet aan de indruk onttrekken dat hij grootschalige protesten uit probeert te lokken zodat hij daarna nog harder kan ingrijpen.
Echt een man die de nobelprijs voor de vrede verdient. Het departement van oorlog op een eigen stad richten. En zijn achterban vindt het allemaal mooi.quote:
dit komt uit blues brothersquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eerste militaire voertuigen gesignaleerd op straat in Chicago:
[ afbeelding ]
Ik twijfel eigenlijk of zijn achterban het allemaal nog wel zo mooi vindt, nu de economie echt wel hard achteruit keldert.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Echt een man die de nobelprijs voor de vrede verdient. Het departement van oorlog op een eigen stad richten. En zijn achterban vindt het allemaal mooi.
Het republikeinse congres is nog steeds te schijterig om in te grijpen bij deze man, dus zij denken in ieder geval van wel.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik twijfel eigenlijk of zijn achterban het allemaal nog wel zo mooi vindt, nu de economie echt wel hard achteruit keldert.
Men stemde op Trump maar had niet verwacht dat de verwoesting henzelf zou treffen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik twijfel eigenlijk of zijn achterban het allemaal nog wel zo mooi vindt, nu de economie echt wel hard achteruit keldert.
Mensen krijgen waar ze op stemmen.quote:
Dat schijnt de schuld van Biden te zijn...quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijkste is wat de mensen ervan vinden die niet perse MAGA cult zijn maar wel op de republikeinen zouden kunnen stemmen. Die achterban van hem vreet het nog als hij ze letterlijk in de bek zou schijten. Dat soort cult gedrag kennen we hier vrijwel niet. Maar zie ook hier, rating onder de rijke Amerikanen daalt snel.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is religie; de GOP is nu eenmaal de partij van de Bijbel, sinds Reagan, en derhalve zullen evangelicals blijven stemmen op types als hem.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Men stemde op Trump maar had niet verwacht dat de verwoesting henzelf zou treffen.
Dat is niet zo verrassend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |