SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MooieTop6 op 04-09-2025 11:40:05 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
ik was gisteren ook in de markthalquote:Op donderdag 4 september 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren nog broodje bapao op in de markthal
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
en dan kom je niet even knuffelen?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik was gisteren ook in de markthalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Groot gelijk Vino doe ik ook wel eens hoor, net zo gezondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zit erin
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Knuffelen? Scharen!quote:Op donderdag 4 september 2025 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dan kom je niet even knuffelen?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Is toch spannend?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan niet he, is publieke ruimteProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nog wel beetje gevoosd in de bioscoop laatstquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oehquote:Op donderdag 4 september 2025 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog wel beetje gevoosd in de bioscoop laatst![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dan kom je niet even knuffelen?
Die was gaaf
Die kat in die tubaquote:
Per dag per week?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wedden dat ik meer wandel?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lopenquote:Op donderdag 4 september 2025 11:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel goed van jou, lopen is gezond![]()
![]()
Weet ik wel zekerquote:Op donderdag 4 september 2025 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wedden dat ik meer wandel?
Met een wildvreemde?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog wel beetje gevoosd in de bioscoop laatstProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Doe m'n bestquote:Op donderdag 4 september 2025 11:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo lekker bezig!!![]()
![]()
Het kwaad vertoont zich nog altijd in de gedaante van een monsterlijk katachtig wezentje rondom de abdij.quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kruipen schijnt nog gezonder te zijn.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel goed van jou, lopen is gezondProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja ik moet naar soesterduin (berg? i dunno)quote:
en mogelijk loop ik ook terugHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vannacht weerquote:Op donderdag 4 september 2025 11:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kruipen schijnt nog gezonder te zijn.![]()
Op de knietjesquote:Op donderdag 4 september 2025 11:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kruipen schijnt nog gezonder te zijn.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
gisteren al genoeg gedaanquote:beste manier van kruipen welquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mm nee die niet. Maar ga vandaag nog wel tig keerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo snel lukt mij tegenwoordig niet meer![]()
![]()
Oh die kat heb ik wel gezien danquote:Op donderdag 4 september 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het kwaad vertoont zich nog altijd in de gedaante van een monsterlijk katachtig wezentje rondom de abdij.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
vind het tof dat je nu beter de catacombes in kunt kijken voor hunquote:Op donderdag 4 september 2025 11:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mm nee die niet. Maar ga vandaag nog wel tig keerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ook de jongste niet meerquote:![]()
Ik ben blij dat mijn benen het nog doen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
3 attracties in een uur
Dat is wel fijn jaquote:Op donderdag 4 september 2025 11:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook de jongste niet meer![]()
Ik ben blij dat mijn benen het nog doen![]()
![]()
Lijkt me ook niet zo gezond voor je heupen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo snel lukt mij tegenwoordig niet meerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ben blij dat ik nog benen heb.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook de jongste niet meer![]()
Ik ben blij dat mijn benen het nog doenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo praat je niet over vrouwen he
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb helemaal geen neusquote:Op donderdag 4 september 2025 11:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog benen heb.![]()
Nou zeg datquote:Op donderdag 4 september 2025 11:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog benen heb.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo praat je niet over vrouwen he
Piranha-bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn er nu al kruidenoten te krijgen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
OPquote:Op donderdag 4 september 2025 12:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe staat het met de kruidnoten?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bij de plus was er een soort aanbieding stellage van enkele meters breedtequote:Op donderdag 4 september 2025 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er nu al kruidenoten te krijgen
Nog nooit eerder meegemaaktquote:Op donderdag 4 september 2025 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
![]()
Allemaal met onze potjes en panlepels naar de plus om verhaal te halenquote:Op donderdag 4 september 2025 12:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bij de plus was er een soort aanbieding stellage van enkele meters breedte![]()
Ik alle kleuren en smaken, al een paar weken.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er nu al kruidenoten te krijgen
Dus ik moet muis de komende 3 maanden in de kelder houden voor ze alle spaarrekeningen geplunderd heeft en de credit card en hypotheek helemaal uitgemolken heeftquote:Op donderdag 4 september 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik alle kleuren en smaken, al een paar weken.![]()
Gewoon lekker laten vretenquote:Op donderdag 4 september 2025 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus ik moet muis de komende 3 maanden in de kelder houden voor ze alle spaarrekeningen geplunderd heeft en de credit card en hypotheek helemaal uitgemolken heeft![]()
![]()
![]()
Mag ik jouw credit card dan even 'lenen'quote:
Niks voor je dame over hebbenquote:Op donderdag 4 september 2025 12:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag ik jouw credit card dan even 'lenen'![]()
![]()
![]()
Ik wil niet failliet worden verklaard morgen omdat alle supermarkt ketens mij aanklagen voor miljarden aan gestolen kruidennotenquote:
Is ze zo gek op kruidnoten, ik geef er geen cent aan uit aan die dingenquote:Op donderdag 4 september 2025 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus ik moet muis de komende 3 maanden in de kelder houden voor ze alle spaarrekeningen geplunderd heeft en de credit card en hypotheek helemaal uitgemolken heeft
Dat wil ik niet zeggen, maar als je 8 pallets aan kruidennoten voor haar neus zet vraagt ze oprecht en verontwaardigd waar de rest isquote:Op donderdag 4 september 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ze zo gek op kruidnoten, ik geef er geen cent aan uit aan die dingen
Klein beetjequote:
Als ze ze zou stelen, heb je mijn creditcard ook niet nodigquote:Op donderdag 4 september 2025 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil niet failliet worden verklaard morgen omdat alle supermarkt ketens mij aanklagen voor miljarden aan gestolen kruidennoten![]()
![]()
Ze begint pas met stelen als je creditcard helemaal gemaxt isquote:Op donderdag 4 september 2025 12:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als ze ze zou stelen, heb je mijn creditcard ook niet nodig
Zorgen dat dat al gebeurd is danquote:Op donderdag 4 september 2025 12:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze begint pas met stelen als je creditcard helemaal gemaxt is![]()
![]()
Omdat ze in de kelder zit!quote:Op donderdag 4 september 2025 12:20 schreef StevenHyde het volgende:
Heb haar iig nog nooit wat horen zeggen over een tuinhuisjeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Misschien staat er een tuinhuisje in de kelder. Heb gekkere dingen meegemaakt.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 12:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Misschien staat er een tuinhuisje in de kelder. Heb gekkere dingen meegemaakt.
Vertel…
Kan allemaalquote:Op donderdag 4 september 2025 12:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Misschien staat er een tuinhuisje in de kelder. Heb gekkere dingen meegemaakt.![]()
Hoeveel lijken lagen er?quote:Op donderdag 4 september 2025 12:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een kelder in een tuinhuisjeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Frikandelbroodje-genotIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Euhhh welke school heb jij gezetenquote:Op donderdag 4 september 2025 12:29 schreef StevenHyde het volgende:
Noot Mus Kaat
Dat leerden wij vroeger op school
Maan Roos vis
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goedemiddag mevrouw Bones.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Euhhh welke school heb jij gezeten
Maan Roos vis
quote:Op donderdag 4 september 2025 12:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Cannabis is ook een kruid toch?
Symbolica-bolk
Moet jij niet extreem druk bezig zijn met zand tussen je bilspleet te verzamelen of heb je even een pauze genomen?quote:
Ze is weer terug hequote:Op donderdag 4 september 2025 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet jij niet extreem druk bezig zijn met zand tussen je bilspleet te verzamelen of heb je even een pauze genomen?![]()
![]()
Pauzequote:Op donderdag 4 september 2025 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet jij niet extreem druk bezig zijn met zand tussen je bilspleet te verzamelen of heb je even een pauze genomen?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Allemaal uitgeschud in haar eigen zankbak?quote:
Zou in spelenquote:Op donderdag 4 september 2025 12:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Allemaal uitgeschud in haar eigen zankbak?![]()
![]()
over leren gesproken
waar heb je leren veters strikken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb alleen katoenen en polyester vetersquote:Op donderdag 4 september 2025 12:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
over leren gesproken
waar heb je leren veters strikken?![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Euhhh welke school heb jij gezeten
Maan Roos vis
ananassie![]()
Met nestels ?quote:Op donderdag 4 september 2025 12:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb alleen katoenen en polyester vetersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb net een sportbeha ding gekochtquote:![]()
Komt wel dichtbij zo
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 4 september 2025 12:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb net een sportbeha ding gekocht![]()
Komt wel dichtbij zo![]()
![]()
You seem like the type to love and leave em and dissapear right after this song.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik kan ook hele mooie bh's op maat makenquote:Op donderdag 4 september 2025 12:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb net een sportbeha ding gekocht![]()
Komt wel dichtbij zo
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ik geloof jequote:Op donderdag 4 september 2025 12:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik kan ook hele mooie bh's op maat maken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
*Beelddenker*quote:Op donderdag 4 september 2025 13:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jammer. Kon anders voordoen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
Ik heb er een duidelijk beeld bijquote:Op donderdag 4 september 2025 13:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, zie je het al voor je?![]()
Ik wel
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb er een duidelijk beeld bij![]()
![]()
Para cd molThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeg maar niks meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
jij bent weer helemaal in Bolkvorm![]()
![]()
Ja deze man heeft gewoon hoogtestage gedaan om nog op grotere hoogte te kunnen bolkenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja je dacht toch niet dat ik echt op vakantie was hequote:Op donderdag 4 september 2025 13:12 schreef StevenHyde het volgende:
Ja deze man heeft gewoon hoogtestage gedaan om nog op grotere hoogte te kunnen bolken![]()
Kan prima samenquote:Op donderdag 4 september 2025 13:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja je dacht toch niet dat ik echt op vakantie was he
Ben bezig een BOLK-bakvorm te maken, maar het wil nog niet echt lukken.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
jij bent weer helemaal in Bolkvorm![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben bezig een BOLK-bakvorm te maken, maar het wil nog niet echt lukken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Ik zie graag een een foto van je bolk cake/taart als je zover bent
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 13:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie graag een een foto van je bolk cake/taart als je zover bentPhotoshop, niet in het echt!
![]()
![]()
![]()
Nailed it.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
3D printenquote:Op donderdag 4 september 2025 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, wacht...Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Poeh heeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
nein nein neinI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lovely lady lumpsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En het lukt?quote:Op donderdag 4 september 2025 13:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Slapende punkten binnen halenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik las vluchtig: belletjes poepenquote:Op donderdag 4 september 2025 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
even poepen voordat ik een belletje ga doen
Zag je anus even als een soort bellenblazer
Okay terug aan het werk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewoon op de troon facetimenquote:Op donderdag 4 september 2025 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
even poepen voordat ik een belletje ga doen
Ik krijg het heen en weer van de ns. Loop ik braaf naar spoor 1 voor de trein naar Rotterdam, sta ik daar vertrekt de trein vanaf spoor 3
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dan kijk ik zo, gelukkig is het klassiek bellen zonder beeldquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dit lijkt wel wat op:quote:Op donderdag 4 september 2025 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kijk ik zo, gelukkig is het klassiek bellen zonder beeld
[ afbeelding ]
Wellicht verstandig dan om eerst even de troon vol te bolken voor het belletjequote:Op donderdag 4 september 2025 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kijk ik zo, gelukkig is het klassiek bellen zonder beeld
[ afbeelding ]
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 1207 / +507 / +66 / 1162 / 1260 / 0.96
2. Dotteke / 315 / +59 / +92 / 413 / 506 / 0.62
3. Homijn / 234 / +14 / +22 / 63 / 121 / 1.93
4. KillemWieft / 231 / +135 / +34 / 92 / 151 / 1.53
5. kree / 193 / +0 / +151 / 174 / 266 / 0.73
6. FreshFruit / 136 / +0 / +0 / 187 / 252 / 0.54
7. devzero / 117 / +75 / +31 / 64 / 96 / 1.22
8. _UserName_ / 87 / +57 / +0 / 27 / 51 / 1.71
9. hemarookworst / 64 / +32 / +10 / 96 / 168 / 0.38
10. Dr.Mikey / 55 / +12 / +26 / 33 / 68 / 0.81
11. WrappedEuphoria / 46 / +3 / +2 / 152 / 190 / 0.24
12. KoningWouter / 44 / +32 / +0 / 77 / 104 / 0.42
13. Pinnenmutske / 43 / +22 / +3 / 53 / 85 / 0.51
14. Vino_Tinto / 41 / +21 / +2 / 174 / 198 / 0.21
15. StevenHyde / 39 / +3 / +17 / 104 / 143 / 0.27
16. greysbones / 32 / +0 / +1 / 89 / 96 / 0.33
17. ToT / 31 / +5 / +4 / 102 / 139 / 0.22
18. MooieTop6 / 29 / +6 / +4 / 283 / 337 / 0.09
19. Shii / 29 / +3 / +3 / 79 / 109 / 0.27
20. loveislikeakiss / 28 / +0 / +0 / 155 / 174 / 0.16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik heb vanmorgen ook even goed gehoopt onder de baas zijn tijd
Volgens mijn baas sta ik nog steeds op de loonlijst, dus ik leef nogTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Straks ga ik weer hopenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
gewoon op loonlijst blijven als je niet leeft voor de nabestaandenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Stel je krijgt op de 25ste salaris voor die maand en je gaat de 26ste dood. Moet je dan nog 4 dagen salaris terug betalen?Trotste mama van Ambar
Neequote:Op donderdag 4 september 2025 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je krijgt op de 25ste salaris voor die maand en je gaat de 26ste dood. Moet je dan nog 4 dagen salaris terug betalen?![]()
Dat weet je vanuit eigen ervaring?quote:Trotste mama van Ambar
Jaquote:Op donderdag 4 september 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat weet je vanuit eigen ervaring?![]()
Ik zou dan ook nog jarenlang betaald moeten worden voor mijn onmisbare waarde die ik aan mijn werkgever en collega's heb geleverd. Al is dat natuurlijk geen keiharde euro's aan te plakken, want mijn wijsheden zijn onbetaalbaarquote:Op donderdag 4 september 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat weet je vanuit eigen ervaring?
Uhuquote:Op donderdag 4 september 2025 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou dan ook nog jarenlang betaald moeten worden voor mijn onmisbare waarde die ik aan mijn werkgever en collega's heb geleverd. Al is dat natuurlijk geen keiharde euro's aan te plakken, want mijn wijsheden zijn onbetaalbaar![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 4 september 2025 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je krijgt op de 25ste salaris voor die maand en je gaat de 26ste dood. Moet je dan nog 4 dagen salaris terug betalen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tuurlijk en ik krijg een miljoen mee als zwijggeld bij mijn ontslagquote:Op donderdag 4 september 2025 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou dan ook nog jarenlang betaald moeten worden voor mijn onmisbare waarde die ik aan mijn werkgever en collega's heb geleverd. Al is dat natuurlijk geen keiharde euro's aan te plakken, want mijn wijsheden zijn onbetaalbaarTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: