SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MooieTop6 op 04-09-2025 11:40:05 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
ik was gisteren ook in de markthalquote:Op donderdag 4 september 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren nog broodje bapao op in de markthal
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
en dan kom je niet even knuffelen?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik was gisteren ook in de markthalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Groot gelijk Vino doe ik ook wel eens hoor, net zo gezondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zit erin
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Knuffelen? Scharen!quote:Op donderdag 4 september 2025 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dan kom je niet even knuffelen?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Is toch spannend?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan niet he, is publieke ruimteProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nog wel beetje gevoosd in de bioscoop laatstquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oehquote:Op donderdag 4 september 2025 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog wel beetje gevoosd in de bioscoop laatst![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dan kom je niet even knuffelen?
Die was gaaf
Die kat in die tubaquote:
Per dag per week?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wedden dat ik meer wandel?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lopenquote:Op donderdag 4 september 2025 11:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel goed van jou, lopen is gezond![]()
![]()
Weet ik wel zekerquote:Op donderdag 4 september 2025 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wedden dat ik meer wandel?
Met een wildvreemde?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog wel beetje gevoosd in de bioscoop laatstProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Doe m'n bestquote:Op donderdag 4 september 2025 11:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo lekker bezig!!![]()
![]()
Het kwaad vertoont zich nog altijd in de gedaante van een monsterlijk katachtig wezentje rondom de abdij.quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kruipen schijnt nog gezonder te zijn.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel goed van jou, lopen is gezondProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja ik moet naar soesterduin (berg? i dunno)quote:
en mogelijk loop ik ook terugHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vannacht weerquote:Op donderdag 4 september 2025 11:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kruipen schijnt nog gezonder te zijn.![]()
Op de knietjesquote:Op donderdag 4 september 2025 11:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kruipen schijnt nog gezonder te zijn.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
gisteren al genoeg gedaanquote:beste manier van kruipen welquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: