SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn de namen van je nichtjes ook wat jij zou willen?
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:09 schreef Blues het volgende:
Nee, heel anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn de namen van je nichtjes ook wat jij zou willen?Niet gevraagd nog, maar date komt sowieso niet zomaar bij me thuis. Gewoon in de stad een drankje doen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De buurman had geen zin om het bureau omhoog te tillen?
Ik heb ook een moovv, maar ook ik kreeg een code om te delen dus iedereen, fluflu of niet, krijgt blijkbaar zo'n code van moovv, 10% korting voor de koper en datzelfde bedrag voor jou als je code gebruikt is.quote:Op zaterdag 6 september 2025 14:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou de mensen die ik volg hebben er kennelijk goed betaald voor gekregen, terwijl het totaal dus niet zo'n mensen zijn die reclame maken voor vanalles en nog wat.
Hoe bevalt ie jou?quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb ook een moovv, maar ook ik kreeg een code om te delen dus iedereen, fluflu of niet, krijgt blijkbaar zo'n code van moovv, 10% korting voor de koper en datzelfde bedrag voor jou als je code gebruikt is.
Ik heb 'm "gratis", we hebben 'n netto budget voor fit & vitaal twv 377 euro dit jaar vanuit werk dus kon mooi
Hij bevalt mij prima, heb de incline besteld. Kreeg de code 3 september, had 11 augustus de bestelling gedaan en deze was rond 20 augustus geleverd. Niet dat ik verder iets met de code zal doenquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hoe bevalt ie jou?
Ik had nu een 15% korting code, de 10% zie ik inderdaad wel vaker langskomen. Ik heb nog geen code gehad, maar mss komt die pas na de 30 dagen retourtermijn?
quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt vermoeiend maar wel ook heel leuk @:Tele6![]()
Ik deed vroeger in de zomervakantie de hele vakantie hockeykampen leiden. Driedaagse kampen met of zonder overnachting voor 6-8/8-10, en weeklange kampen met overnachting voor 10-12/12-16. Ik weet niet hoe ik het volhieldik heb wel eens drie weekkampen achter elkaar aan gedaan. Dan was ik 'hoofd huis', hield ik me bezig met alle fysieke en mentale ongemakken van de kinderen (incl zorgen dat de allergische kinderen geen dingen aten waar ze allergisch voor waren), ontbijt/lunch/avondeten klaarzetten en afwassen (op de weekkampen hoefde ik gelukkig niet zelf te koken), tussendoor lekker het veld op en bij de trainingen/wedstrijden/spellen ondersteunen, in de avond alle heimweekinderen instoppen en met ze kletsen tot weer rustig en in staat om te gaan slapen, en dan nog met de staff lekker borrelen tot een uur of 2. En dan ging om 7u de wekker weer
. Op de minislaapkampen moest ik dan ook nog zelf alle boodschappen doen en avondeten koken. Arme kinderen
. En dan dus al helemaal opletten met de allergie kinderen, bijna altijd zat er minstens 1 met coeliakie tussen, en ook wel eens eentje met notenallergie die ook geen sporen van mocht hebben. En één keer eentje waarbij ik een epipen instructie heb gekregen en alles. De drukste zomers deed ik dan zo 6 kampen, drie a vier weekkampen en drie of twee mini(slaap)kampen. Echt heerlijk vond ik het. Maar hoe ik het volhield..
.
Wat zielig van dat meisje!quote:En soms ook wel heftig. Een keer op een 12-16 kamp een twaalfjarig meisje waartegen op de middag voor het eindgala vervelend werd gedaan dat ze geen 'date' had en die erg overstuur was. Ik heb twee uur met haar zitten praten om haar te kalmeren, ze bleek gepest te worden, vond zichzelf lelijk, haar haar en eigenlijk alles aan zichzelf, ze wilde ook wel eens er niet meer zijn. Ze vond het wel heel fijn om met me te praten en ik heb vooral geluisterd en geprobeerd haar wat beter te laten voelen, wat gelukkig best wel goed gelukt was. Daarna heeft de knapste leider haar gevraagd of ze zijn date wilde zijn en heeft ze een hele fijne avond gehad. Ik heb zelf na het gesprek even een halfuur uit zitten huilen bij een andere leider
. Een twaalfjarig meisje dat zichzelf zo lelijk vindt en zo gepest wordt dat ze er soms niet meer wil zijn, het brak echt mijn hart
. Volgende ochtend werden ze opgehaald en heb ik ook met haar moeder gepraat hierover, die gaf gelukkig aan dat ze al professionele hulp had en alles wat ik vertelde voor hen bekend was. Dat vond ik wel echt heftig (maar wel fijn dat ik het voor haar kon doen, en de moeder was ook echt heel blij met hoe ik het had opgepakt en dat ik het ook terugkoppelde).
Zo, dat was mijn trip down memory lane van vanavond. Ik mis die tijd wel echtik had toen ook mijn eerste angststoornis al wel, maar was ook jong, dus nog steeds wel best onbevangen. Die verantwoordelijkheid voor de allergieën nam ik bv echt wel heel serieus, maar als ik er nu aan terug denk zou ik het nu wel echt heel spannend vinden, zeker die met de epipen, en toen had ik dat helemaal niet. Die potentiële consequenties overzag ik toen niet helemaal, of was ik me gewoon veel minder bewust van.
Ik ken een Zilver, vind het best een prima naam eigenlijk. Zelf heb ik de associatie "tweede plaats" niet zo. Zilver is ook een prachtig metaal voor sieraden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Tycho en Tygo vind ik dan weer nog wel meevallen.
Silver vind ik gewoon zielig. Noem je kind dan Goud. Nu ben je vanaf je geboorte al net niet goed genoeg..
En splinter, met welke schrijfwijze dan ook, waarom vernoem je je kind naar iets wat vervelend is en pijn doet en als je het er niet zelf uit krijgt, uiteindelijk vanzelf door je lijf eruit wordt gewerkt?
Tijdens mijn promotieonderzoek heb ik ook een hoop bijzondere/bijzonder geschreven namen langs zien komen, meer in de categorie namen met een apostrof erin enzo.
Ach, en tegelijkertijd vinden een heleboel mensen vast de namen die ik mooi zou vinden mocht ik ooit nog een kind krijgen weer heel raar.
Zoals de jongen die ik op de middelbare school eens tegenkwam: Titus.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Lang geleden vertelde een collega die in het buitenland woonde maar snel weer terug naar Nederland zou gaan wegens oa school van de kinderen dat zijn derde zoon was geboren. Wij feliciteren en natuurlijk vragen naar de naam. Het jochie kreeg de oud romeinse naam Gaius. Wij vielen een beetje stil. Want hoe zouden zijn klasgenoten in Nederland hem gaan noemen, vast niet hoe zijn vader het uitsprak ghajoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:39 schreef Tele6 het volgende:
Nu het toch over kinderen gaat.Biologische bullshitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap t wel
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 06-09-2025 23:54:58 ]
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:39 schreef Tele6 het volgende:
Nu het toch over kinderen gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 september 2025 10:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zondag 7 september 2025 11:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]Oh maar dit echt! Moet je wel kunnen voelen maar als dat lukt LUKT het (kost wel bakken energie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 67% gewijzigd door Blues op 07-09-2025 13:04:44 ]
Beter wil je ook niet meedoen aan dat achterlijke protest, levensgevaarlijk.quote:Op zondag 7 september 2025 11:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Brood en koekjes aan het verkopen voor een groep campers. We zitten hier straks opgesloten omdat de Spaanse Palestina protesten, begeleid door een groepje fietsers, hier langs en langs ons huis komen. We kunnen dus ook niet mee doen met het protest maar wel iedereen uitgenodigd voor curries bij ons thuis. Er komen in elk geval vier mensen, maar dit is spanje dus ik sta niet gek te kijken als dat straks ineens twintig blijkt te zijn.
quote:Op zondag 7 september 2025 11:19 schreef Blues het volgende:
* Blues gaat lekker naar het strand fietsen en voetjes in de zee
Lekker door de duinen via het vogelmeernaar mijn favoriete strandtent Woodstock gefietst, beetje hippie zijn, en een eeuwige jeugd drinken.
Wie weet doet t wat
Vrolijke kleuren zeg ☀SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al weer terug uit Hilversum. Ging lekker snel met auto heen/weer.
Ons optreden ging prima. Andere koren in de zaal zie je met sommige liedjes mee playbacken😉
Nog naar andere optredens geweest en toen was het poef weer over.
Nu lunch op balkon. Alle deuren open. En de recente buur baby bewonderd.![]()
Leuk dat het goed ging.quote:Op zondag 7 september 2025 13:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vrolijke kleuren zeg ☀
Al weer terug uit Hilversum. Ging lekker snel met auto heen/weer.
Ons optreden ging prima. Andere koren in de zaal zie je met sommige liedjes mee playbacken😉
Nog naar andere optredens geweest en toen was het poef weer over.
Nu lunch op balkon. Alle deuren open. En de recente buur baby bewonderd.
Maar ik heb geen Fritz.quote:Op zondag 7 september 2025 14:38 schreef Queller het volgende:
Wij vierden gisteren de een na laatste vakantiedag met een uitje in eigen gemeente. Bij thuiskomst bleek Fritz ziek te zijn geworden; kots en spuitpoep all over the place. Van voor naar achter in het hele huis, zure shit. Dus ik ben nu aan het stoomreinigerdweilen. Had ik al gezegd dat zo'n ding echt de hemel is?
De dierenarts heeft er gisterenavond wat lapmiddelen in gespoten. Ow, en ze was ook zo lief om Fritz van staart tot navel te scheren, want hij zat er zelf ook helemaal onder. Het gaat inmiddels stukken beter
Stoomreiniger dus. Geloof me nou; dat wil je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |