Oow coolquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee pluiziger, en aan de buitenkant ook pluizig. Alsof je auto een Muppetkostuum aangetrokken heeft
quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet je hem eens live meemakenJij kunt gewoon doorwerkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
zoiets als dit, maar dan over de hele auto? Ipv alleen over een helm?quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee pluiziger, en aan de buitenkant ook pluizig. Alsof je auto een Muppetkostuum aangetrokken heeft
Ja!quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
zoiets als dit, maar dan over de hele auto? Ipv alleen over een helm?
[ afbeelding ]
Ze hebben het vast heel leuk gehadquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:36 schreef Tele6 het volgende:
Verder was het een slecht idee om net (soort van) hersteld van m'n griep een kinderfeestje te gaan geven op de sportclub.
Ik had gisteren wel gewoon gewerkt, dus 2 uurtjes met wat kinderen over de survivalrunbaan rondlopen gaat dan ook wel toch?
Nou ik werd vanochtend veel gammeler wakker dan gisteren, en die kinderen kun je geen moment alleen laten of ze breken hun nek of ze stappen in een braamstruik en gaan staan janken
We waren negenjarigen beloofd, maar het merendeel was zeven of achtdat is zooooo klein. Wel handig als ik ze moest helpen, want ik kon ze met één hand optillen als het moest, maar niet handig als ze zelf ergens op moesten klimmen. En fysiek en emotioneel niet stabiel. Dus dan gaat zo'n kind staan huilen omdat hij bijna (bijna!) met z'n hoofd tegen een touw aangelopen is.
Ik ga douchen, avondeten en m'n bed in denk ik
Ze hebben het super gehad. Ik ben heel blij met hoe het ging.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze hebben het vast heel leuk gehad
Het was zeer mooi en ik las mijn tekstje zelf.quote:Op zaterdag 6 september 2025 09:11 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen
@:pinnenmutske ik hoop dat het een goed afscheid is, vandaag
Je vroeg nog naar Pootjes; hier een foto met Pootjes & Mooitje bij elkaar in de buurt.
[ afbeelding ]
Ik vind weinig dingen in het leven zo uitputtend als kinderfeestjes. Held!quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:36 schreef Tele6 het volgende:
Verder was het een slecht idee om net (soort van) hersteld van m'n griep een kinderfeestje te gaan geven op de sportclub.
Ik had gisteren wel gewoon gewerkt, dus 2 uurtjes met wat kinderen over de survivalrunbaan rondlopen gaat dan ook wel toch?
Nou ik werd vanochtend veel gammeler wakker dan gisteren, en die kinderen kun je geen moment alleen laten of ze breken hun nek of ze stappen in een braamstruik en gaan staan janken
We waren negenjarigen beloofd, maar het merendeel was zeven of achtdat is zooooo klein. Wel handig als ik ze moest helpen, want ik kon ze met één hand optillen als het moest, maar niet handig als ze zelf ergens op moesten klimmen. En fysiek en emotioneel niet stabiel. Dus dan gaat zo'n kind staan huilen omdat hij bijna (bijna!) met z'n hoofd tegen een touw aangelopen is.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het was zeer mooi en ik las mijn tekstje zelf.
Nu komen de zware dagen denk ik maar genoeg te doen.
Wat fijn dat je het hebt kunnen doen, en sterkte de komende dagenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het was zeer mooi en ik las mijn tekstje zelf.
Nu komen de zware dagen denk ik maar genoeg te doen.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:36 schreef Tele6 het volgende:
😂 Plukquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:52 schreef Tele6 het volgende:
Is Pluk trouwens een algemeen gangbare jongensnaam? Ik kende één Pluk, namelijk die van de Petteflet. Maar vandaag bij het kinderfeestje was een jongetje dat zo aangesproken werd.
We hebben geen namenronde gedaan (ik ga de namen toch niet kunnen onthouden voor die 2 uurtjes, sorry) maar z'n vriendjes en de ouders van de jarige job noemden m zo.
Het waren wel kinderen uit de twee-onder-een-kap-villa-wijk naast onze trainingslocatie. Zeg maar, ze zitten niet noodzakelijkerwijs op hockey maar ze worden wel in de bakfiets naar plaatsen gereden.
https://www.babybytes.nl/namen/gemengde/Plukquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:52 schreef Tele6 het volgende:
Is Pluk trouwens een algemeen gangbare jongensnaam? Ik kende één Pluk, namelijk die van de Petteflet. Maar vandaag bij het kinderfeestje was een jongetje dat zo aangesproken werd.
We hebben geen namenronde gedaan (ik ga de namen toch niet kunnen onthouden voor die 2 uurtjes, sorry) maar z'n vriendjes en de ouders van de jarige job noemden m zo.
Het waren wel kinderen uit de twee-onder-een-kap-villa-wijk naast onze trainingslocatie. Zeg maar, ze zitten niet noodzakelijkerwijs op hockey maar ze worden wel in de bakfiets naar plaatsen gereden.
Er is toch ook een heilige Peer? Peerke Donders dacht ik.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:11 schreef derLudolf het volgende:
Peer is best gangbaar in Brabant en Limburg. Maar Splinter is al twijfelachtig, maar tering Splynther![]()
Das een equivalent van namen met dj en q maar dan voor mensen met een iq met drie cijfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |