quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:39 schreef Tele6 het volgende:
Nu het toch over kinderen gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 september 2025 10:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zondag 7 september 2025 11:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]Oh maar dit echt! Moet je wel kunnen voelen maar als dat lukt LUKT het (kost wel bakken energie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door Blues op 07-09-2025 13:04:44 ]
Beter wil je ook niet meedoen aan dat achterlijke protest, levensgevaarlijk.quote:Op zondag 7 september 2025 11:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Brood en koekjes aan het verkopen voor een groep campers. We zitten hier straks opgesloten omdat de Spaanse Palestina protesten, begeleid door een groepje fietsers, hier langs en langs ons huis komen. We kunnen dus ook niet mee doen met het protest maar wel iedereen uitgenodigd voor curries bij ons thuis. Er komen in elk geval vier mensen, maar dit is spanje dus ik sta niet gek te kijken als dat straks ineens twintig blijkt te zijn.
quote:Op zondag 7 september 2025 11:19 schreef Blues het volgende:
* Blues gaat lekker naar het strand fietsen en voetjes in de zee
Lekker door de duinen via het vogelmeernaar mijn favoriete strandtent Woodstock gefietst, beetje hippie zijn, en een eeuwige jeugd drinken.
Wie weet doet t wat
Vrolijke kleuren zeg ☀SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al weer terug uit Hilversum. Ging lekker snel met auto heen/weer.
Ons optreden ging prima. Andere koren in de zaal zie je met sommige liedjes mee playbacken😉
Nog naar andere optredens geweest en toen was het poef weer over.
Nu lunch op balkon. Alle deuren open. En de recente buur baby bewonderd.![]()
Leuk dat het goed ging.quote:Op zondag 7 september 2025 13:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vrolijke kleuren zeg ☀
Al weer terug uit Hilversum. Ging lekker snel met auto heen/weer.
Ons optreden ging prima. Andere koren in de zaal zie je met sommige liedjes mee playbacken😉
Nog naar andere optredens geweest en toen was het poef weer over.
Nu lunch op balkon. Alle deuren open. En de recente buur baby bewonderd.
Maar ik heb geen Fritz.quote:Op zondag 7 september 2025 14:38 schreef Queller het volgende:
Wij vierden gisteren de een na laatste vakantiedag met een uitje in eigen gemeente. Bij thuiskomst bleek Fritz ziek te zijn geworden; kots en spuitpoep all over the place. Van voor naar achter in het hele huis, zure shit. Dus ik ben nu aan het stoomreinigerdweilen. Had ik al gezegd dat zo'n ding echt de hemel is?
De dierenarts heeft er gisterenavond wat lapmiddelen in gespoten. Ow, en ze was ook zo lief om Fritz van staart tot navel te scheren, want hij zat er zelf ook helemaal onder. Het gaat inmiddels stukken beter
Stoomreiniger dus. Geloof me nou; dat wil je!
Het gaat weer stukken beter. Hij heeft het sinds een jaar of zes. Zo ongeveer één keer per jaar. Geen idee wat het is. Het is vrij heftig en komt plotseling. Zo ongeveer elke medisch geschoolde van de DA-kliniek heeft al eens een poging gedaan te ontdekken hoe het komt, maar dat heeft tot nu toe eigenlijk alleen opgeleverd dat het met wat spuitwerk en een kuurtje AB weer snel over is. Hij is nog wat slapjes, en hij slaapt veel, maar zo het ernaar uitziet is het dus weer voorbij.quote:Op zondag 7 september 2025 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Och erm Fritz. Hoe gaat het nu met 'm?
Hij heet Fritz Eduardquote:
Als de geur van vies ende vuil komt, dan zeer zeker wel. Als het in de lucht hangt: dan niet.quote:Op zondag 7 september 2025 15:03 schreef Vanyel het volgende:
Maar ik heb geen Fritz.
Ik heb wel andere stinkende dingen. Gaat het ook de geur tegen?
Ja, dank je. Als kersje op de taart kreeg ik er net een migraineaanval bij. Niet janken en door!quote:Tevens kusje op je zielig
Fritzquote:Op zondag 7 september 2025 14:38 schreef Queller het volgende:
Wij vierden gisteren de een na laatste vakantiedag met een uitje in eigen gemeente. Bij thuiskomst bleek Fritz ziek te zijn geworden; kots en spuitpoep all over the place. Van voor naar achter in het hele huis, zure shit. Dus ik ben nu aan het stoomreinigerdweilen. Had ik al gezegd dat zo'n ding echt de hemel is?
De dierenarts heeft er gisterenavond wat lapmiddelen in gespoten. Ow, en ze was ook zo lief om Fritz van staart tot navel te scheren, want hij zat er zelf ook helemaal onder. Het gaat inmiddels stukken beter
Stoomreiniger dus. Geloof me nou; dat wil je!
Moet ik iets doen?quote:Op zondag 7 september 2025 16:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fritz
Aanjager van kitten-namen polls![]()
Beetje jammer, maar vooral zielig voor hem.quote:Wat een vakantie verrassing had hij voor jullie
Nee, al jaren geen kittens meer. En de twee huisbejaarden hebben hun namen al.quote:Op zondag 7 september 2025 16:38 schreef Queller het volgende:
[..]
Moet ik iets doen?
[..]
Beetje jammer, maar vooral zielig voor hem.
Waar dat had moeten zitten in mijn geheugen zit een heel groot zwart gat!quote:Op zondag 7 september 2025 16:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, al jaren geen kittens meer. En de twee huisbejaarden hebben hun namen al.
Ik moest denken aan dat grote Radja(?) nest waarbij hij via jou een poll voor de namen van de beebjes had uitgezet.
Gat-vulling ElisaB in F&F / Gastopvang DOC: Cat's 11e nestje - Radja en de 7 dwergjesquote:Op zondag 7 september 2025 17:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Waar dat had moeten zitten in mijn geheugen zit een heel groot zwart gat!
Barie Antoinettequote:Op zondag 7 september 2025 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gat-vulling ElisaB in F&F / Gastopvang DOC: Cat's 11e nestje - Radja en de 7 dwergjes
De mijne wilde gisteren na het scannen van de QR-code ook ineens niet naar iDeal. En mijn auto wilde niet meer van slot. Hangt het in de lucht of zo?quote:Op zondag 7 september 2025 19:19 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mijn OnePlus (lees Firefox) wil al dagen niet netjes doorspringen naar andere apps, om precies te zijn de Knab app voor betalingen en DigiD![]()
Herkent iemand dat?
Ik heb m al opnieuw opgestart en de cookies gewist maar nog geen feest.
Halp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |