4 van de 5 antwoorden waren te doen zonder dat programma te kennenquote:Op woensdag 17 september 2025 22:02 schreef svann het volgende:
[..]
Mischien vooral dat vaar-avontuur niet.
Of "die pizza met die artisjokkenhartjes, maar dan zonder die artisjokkenhartjes".quote:Op woensdag 17 september 2025 22:08 schreef derLudolf het volgende:
Geen "trage groente" bij de artisjok. Gemiste kans
Was toch even bang dat ze Brankele eruit zou bonjouren met wat fluke-antwoorden.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kortpittig optreden van Tosca
Volgens mij dacht ze ook aan die met zonder artisjokhartjes, ze schoot in de lach.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:49 schreef thabit het volgende:
[..]
Of "die pizza met die artisjokkenhartjes, maar dan zonder die artisjokkenhartjes".
quote:Op donderdag 18 september 2025 00:43 schreef Farenji het volgende:
Ik had Tosca wel een tweede ronde gegund. Ze is tenminste niet zo eng perfect, slim en mooi als Brankele.
Ik had alleen andre herkent en idd aan zijn stem. Ik vind hem helemaal niks die volg geen een programma van hem. Ik had voor de rest dus ook niks geweten. Brankele en Rob wisten er ook niks van.quote:Op donderdag 18 september 2025 00:39 schreef TLC het volgende:
Wat een vreselijke irritant wijf die Tosca, ben blij dat ze weg is uit het spel, en onder welke steen heb je geleefd als je Andre van Duin al niet kent![]()
Wij vonden haar redelijk hysterisch en lomp qua taalgebruik, niet echt een prototype schrijfsterquote:Op donderdag 18 september 2025 00:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben nu de aflevering van vandaag aan t kijken. Die Tosca is niet helemaal goed he?
Beetje volks vond ikquote:Op donderdag 18 september 2025 20:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij vonden haar redelijk historisch en lomp qua taalgebruik, niet echt een prototype schrijfster
Ze deed me denken aan een typische Nederlandse huisvrouw inclusief kortpittig kapselquote:Op donderdag 18 september 2025 20:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij vonden haar redelijk hysterisch en lomp qua taalgebruik, niet echt een prototype schrijfster
quote:
Don't judge the book by it's cover.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:36 schreef Szura het volgende:
Welke mafklapper hebben ze nu weer opgedoken
Inderdaad, die ging best prima. Jammer voor Rob, maar die heeft de finaleweek wel binnen denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Don't judge the book by it's cover.
Ik heb niks gezegd over z’n quizkwaliteitenquote:Op donderdag 18 september 2025 22:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Don't judge the book by it's cover.
quote:
Ik vond haar best grappig. En “volks”, dat is een compliment toch? Het tegenovergestelde van hautain met de hete aardappel in de mond.quote:
Ik word moe van haarquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Paulien gaat me steeds beter bevallen.
Ja ik vind dat zij dingen altijd heel grappig kan verwoordenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kon minderquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:37 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
En die Johannes is me alles meegevallen!
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het zijn hele leuke vrouwen, maar waarom één van de leukste finales om naar te kijken? Er zat totaal geen spanning in. Het was al heel snel een uitgemaakte zaak.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:36 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik vond dit wel één van de leukere finales om naar te kijken
Alleen voor het oog bedoelde ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 02:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het zijn hele leuke vrouwen, maar waarom één van de leukste finales om naar te kijken? Er zat totaal geen spanning in. Het was al heel snel een uitgemaakte zaak.
Haha, ik vind het wel een mooi mens. Moe(s)t wel even aan haar wennen. Snap nu ook hoe Kiki Schippers is zoals ze isquote:Op donderdag 18 september 2025 00:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben nu de aflevering van vandaag aan t kijken. Die Tosca is niet helemaal goed he?
Wel wat vermakelijker dan Brankele waar ik al een afl of vijf op uitgekeken ben.quote:Op zondag 21 september 2025 12:35 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Haha, ik vind het wel een mooi mens. Moe(s)t wel even aan haar wennen. Snap nu ook hoe Kiki Schippers is zoals ze isZo moeder zo dochter.
(Ik ken Kiki Schippers van de cabaretliedjes bij Spijkers met Koppen op Radio 2).
Ze is idd een wat kleurrijker figuur jaquote:Op zondag 21 september 2025 20:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wel wat vermakelijker dan Brankele waar ik al een afl of vijf op uitgekeken ben.
Ja, best wel leuk.quote:Op maandag 22 september 2025 21:36 schreef hhh38 het volgende:
Ik zet dit vanavond voor het eerst weer aan. Is het wat met Herman en Paulien?
Ik vind dat ze het prima doenquote:Op maandag 22 september 2025 21:36 schreef hhh38 het volgende:
Ik zet dit vanavond voor het eerst weer aan. Is het wat met Herman en Paulien?
Ja die kreeg even zijn droomgalerijquote:Op maandag 22 september 2025 22:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En hij verklaart dat hij vogelaar is, da’s mazzel hebben.
Voor sommige mensen waren die vogels niet zo simpel.quote:Op maandag 22 september 2025 22:10 schreef Bugno3 het volgende:
Johannes mazzelaar met belachelijk makkelijke galerij en ook net met die laatste ronde weer veel te makkelijk.
Die vogels vond ik best moeilijk. Het leek makkelijk omdat Johannes er heel veel van weetquote:Op maandag 22 september 2025 22:10 schreef Bugno3 het volgende:
Johannes mazzelaar met belachelijk makkelijke galerij en ook net met die laatste ronde weer veel te makkelijk.
Het waren geen moeilijke vogels, maar hij was wel snelquote:Op maandag 22 september 2025 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vogels vond ik best moeilijk. Het leek makkelijk omdat Johannes er heel veel van weet
Serieus alleen die grutto misschien. Iedereen herkent toch wel een reiger, of een ooievaarquote:Op maandag 22 september 2025 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vogels vond ik best moeilijk. Het leek makkelijk omdat Johannes er heel veel van weet
Stem kwijtquote:Op maandag 22 september 2025 21:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoi, begin net gemist, is Ann-Lynn ziek?
Er hadden wat mij betreft ook wel een kluut en een roerdomp tussen gemogen.quote:Op maandag 22 september 2025 22:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Serieus alleen die grutto misschien. Iedereen herkent toch wel een reiger, of een ooievaar
Er zat geen papegaaiduiker bij zeker?quote:Op maandag 22 september 2025 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of de brahmi, de kroet en de poelifinarioquote:Op maandag 22 september 2025 22:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er hadden wat mij betreft ook wel een kluut en een roerdomp tussen gemogen.
En de krullevaar!quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Of de brahmi, de kroet en de poelifinario
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wil even melden dat ik dit een vervelend programma vind.
Alternatieve feiten! Laat Maarten van Rossum het maar niet horen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:06 schreef Szura het volgende:
‘In hotel De Wereld werd onderhandeld over de capitulatie van Nederland’
Nou Herman…
Die zat gelukkig net in de sauna.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alternatieve feiten! Laat Maarten van Rossum het maar niet horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |