Voor sommige mensen waren die vogels niet zo simpel.quote:Op maandag 22 september 2025 22:10 schreef Bugno3 het volgende:
Johannes mazzelaar met belachelijk makkelijke galerij en ook net met die laatste ronde weer veel te makkelijk.
Die vogels vond ik best moeilijk. Het leek makkelijk omdat Johannes er heel veel van weetquote:Op maandag 22 september 2025 22:10 schreef Bugno3 het volgende:
Johannes mazzelaar met belachelijk makkelijke galerij en ook net met die laatste ronde weer veel te makkelijk.
Het waren geen moeilijke vogels, maar hij was wel snelquote:Op maandag 22 september 2025 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vogels vond ik best moeilijk. Het leek makkelijk omdat Johannes er heel veel van weet
Serieus alleen die grutto misschien. Iedereen herkent toch wel een reiger, of een ooievaarquote:Op maandag 22 september 2025 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vogels vond ik best moeilijk. Het leek makkelijk omdat Johannes er heel veel van weet
Stem kwijtquote:Op maandag 22 september 2025 21:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoi, begin net gemist, is Ann-Lynn ziek?
Er hadden wat mij betreft ook wel een kluut en een roerdomp tussen gemogen.quote:Op maandag 22 september 2025 22:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Serieus alleen die grutto misschien. Iedereen herkent toch wel een reiger, of een ooievaar
Er zat geen papegaaiduiker bij zeker?quote:Op maandag 22 september 2025 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of de brahmi, de kroet en de poelifinarioquote:Op maandag 22 september 2025 22:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er hadden wat mij betreft ook wel een kluut en een roerdomp tussen gemogen.
En de krullevaar!quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Of de brahmi, de kroet en de poelifinario
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wil even melden dat ik dit een vervelend programma vind.
Alternatieve feiten! Laat Maarten van Rossum het maar niet horen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:06 schreef Szura het volgende:
‘In hotel De Wereld werd onderhandeld over de capitulatie van Nederland’
Nou Herman…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |