Kon minderquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:37 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
En die Johannes is me alles meegevallen!
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Paulien gaat me steeds beter bevallen.
Het zijn hele leuke vrouwen, maar waarom één van de leukste finales om naar te kijken? Er zat totaal geen spanning in. Het was al heel snel een uitgemaakte zaak.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:36 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik vond dit wel één van de leukere finales om naar te kijken
Alleen voor het oog bedoelde ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 02:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het zijn hele leuke vrouwen, maar waarom één van de leukste finales om naar te kijken? Er zat totaal geen spanning in. Het was al heel snel een uitgemaakte zaak.
Haha, ik vind het wel een mooi mens. Moe(s)t wel even aan haar wennen. Snap nu ook hoe Kiki Schippers is zoals ze isquote:Op donderdag 18 september 2025 00:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben nu de aflevering van vandaag aan t kijken. Die Tosca is niet helemaal goed he?
Wel wat vermakelijker dan Brankele waar ik al een afl of vijf op uitgekeken ben.quote:Op zondag 21 september 2025 12:35 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Haha, ik vind het wel een mooi mens. Moe(s)t wel even aan haar wennen. Snap nu ook hoe Kiki Schippers is zoals ze isZo moeder zo dochter.
(Ik ken Kiki Schippers van de cabaretliedjes bij Spijkers met Koppen op Radio 2).
Ze is idd een wat kleurrijker figuur jaquote:Op zondag 21 september 2025 20:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wel wat vermakelijker dan Brankele waar ik al een afl of vijf op uitgekeken ben.
Ja, best wel leuk.quote:Op maandag 22 september 2025 21:36 schreef hhh38 het volgende:
Ik zet dit vanavond voor het eerst weer aan. Is het wat met Herman en Paulien?
Ik vind dat ze het prima doenquote:Op maandag 22 september 2025 21:36 schreef hhh38 het volgende:
Ik zet dit vanavond voor het eerst weer aan. Is het wat met Herman en Paulien?
Ja die kreeg even zijn droomgalerijquote:Op maandag 22 september 2025 22:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En hij verklaart dat hij vogelaar is, da’s mazzel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |