SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
@KoningWouter 's middle namequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis @gebrokenglas, heb ik ook al een tijdje niet gezienIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Thanksquote:Op woensdag 3 september 2025 13:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier ben ik
Van harte @:koningwouter![]()
![]()
Ik zal zondag avond eentje op je drinkenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Afgesproken!quote:Op woensdag 3 september 2025 16:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal zondag avond eentje op je drinken![]()
Weet je wat ook heerlijk is?
Snoei en snoei hard iedereen bolken![]()
![]()
Kan geregeld wordenquote:Op woensdag 3 september 2025 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
Weet je wat ook heerlijk is?
Snoei en snoei hard iedereen bolken![]()
![]()
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Deze man levert gewoon als mensen vragenquote:
HIj was er gisteren of vanmorgen heel evenquote:Op woensdag 3 september 2025 15:57 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik mis @:gebrokenglas, heb ik ook al een tijdje niet gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat een wind heerlijk het ruizen van de bomen, alleen jammer dat het raam op de kiepstand moest. Anders waait mijn hor er uit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GG is gewoon druk met de economie draaiende te houdenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja ik moest het ff kwijtquote:Op woensdag 3 september 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
Wat een wind heerlijk het ruizen van de bomen, alleen jammer dat het raam op de kiepstand moest. Anders waait mijn hor er uit![]()
![]()
Dat was dan wel een gigantische woei als die de woeien van mijn muis konden overtreffen![]()
Sterkte met alle crisis diensten die op de methaan bom meldingen af komenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geniet van de aroma's zolang het duurt![]()
Lekkere vies smerige woeis beste woeis
Gewoon als een echte baas de hele werkdag slapen, hopen en af en toe de hele vloer verblijden met een flinke woei
Hele moraal van de hele vloer weer toren hoog opgekrikt
Kan iedereen weer lekker inslapen na de 4 uur tussendoor pauze
Wekker om 16:50 gezet zodat men alle slaap spullen kan inpakken en om stipt 17:00 weer de parkeer garage uit kan rijden. Zoals het heurtquote:Op woensdag 3 september 2025 16:58 schreef JustinK het volgende:
En zo dames en heren, is er weer een werkdag voorbij![]()
![]()
Deze man weetquote:Op woensdag 3 september 2025 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wekker om 16:50 gezet zodat men alle slaap spullen kan inpakken en om stipt 17:00 weer de parkeer garage uit kan rijden. Zoals het heurt![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is correct en tevens juist.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
GG is gewoon druk met de economie draaiende te houden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
GGGquote:Op woensdag 3 september 2025 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.![]()
![]()
Je moet wel op tijd thuis zijn voor het avond eten genot om daarna kei en snoeihard te relaxenquote:
Justin, en anderen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Opschieten dusquote:Op woensdag 3 september 2025 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wel op tijd thuis zijn voor het avond eten genot om daarna kei en snoeihard te relaxen![]()
![]()
Kleuterklas grapjequote:
Hey GG en Nijn
Hier op FOK! is iedereen voor eeuwig een 12 jarige zolder kamer autist!quote:
Hee Dotquote:
Oei, drukte ik bijna op de knop Rapporteer
Gelukkig dit keer bijtijds gezien.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kloptquote:Op woensdag 3 september 2025 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier op FOK! is iedereen voor eeuwig een 12 jarige zolder kamer autist!![]()
![]()
Op mijn zolder is momenteel de wasmachine aan het centrifugeren. Dat geeft aardig wat herriequote:Op woensdag 3 september 2025 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier op FOK! is iedereen voor eeuwig een 12 jarige zolder kamer autist!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze bolk geeft pas herriequote:Op woensdag 3 september 2025 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op mijn zolder is momenteel de wasmachine aan het centrifugeren. Dat geeft aardig wat herrie![]()
![]()
De buren denken dat je visite hebtquote:Op woensdag 3 september 2025 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op mijn zolder is momenteel de wasmachine aan het centrifugeren. Dat geeft aardig wat herrie
GG bolk![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daarom heb ik de wasmachine in de kelder staan, dan word het gekrijs van muis een beetje gedemptquote:Op woensdag 3 september 2025 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op mijn zolder is momenteel de wasmachine aan het centrifugeren. Dat geeft aardig wat herrie
* gebrokenglas stopt de bolk van Justin in een geluiddichte kamer.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 3 september 2025 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas stopt de bolk van Justin in een geluiddichte kamer.![]()
![]()
Daarom was ik alleen maar overdag of aan het begin van de avond (Is het iets zuiniger wassen want dan leveren de zonnepanelen nog wat stroom). Geen idee of de buren er last van hebben, ik zal het ze eens vragen.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
De buren denken dat je visite hebt
GG bolk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ken je dat? Neem je je voor 's avonds eens vroeg naar bed te gaa, en dan is het toch ineens weer na twaalven?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat heb je idd weleensquote:Op woensdag 3 september 2025 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Ken je dat? Neem je je voor 's avonds eens vroeg naar bed te gaa, en dan is het toch ineens weer na twaalven?![]()
![]()
dat is nog steeds voor voor mij als het net na twaalven isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
of kwart overquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het zit ook altijd ergens ter wereld wel de 5 in de klok
Nee, want ga nooit na 12en naar bedquote:Op woensdag 3 september 2025 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Ken je dat? Neem je je voor 's avonds eens vroeg naar bed te gaa, en dan is het toch ineens weer na twaalven?
Ken wel vroeg naar bed gaan en dan bijna de hele nacht wakker liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 3 september 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, want ga nooit na 12en naar bed
Ken wel vroeg naar bed gaan en dan bijna de hele nacht wakker liggen![]()
![]()
Ellendig....quote:Op woensdag 3 september 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, want ga nooit na 12en naar bed
Ken wel vroeg naar bed gaan en dan bijna de hele nacht wakker liggenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nutteloze Jussie bolk
![]()
![]()
Ja ff een boze bolk voor Jussiequote:![]()
Die bolkt mij steeds. zou verboden moeten wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
kan er wel om sjankebekken
Hey Mutskequote:hoe is het?
Fijn mutske!quote:Op woensdag 3 september 2025 17:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Goed.
Proper huisje![]()
![]()
He het is weer opgeruimd. Nu netjes bijhoudenquote:Op woensdag 3 september 2025 17:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Goed.
Proper huisje
En je schouder/arm?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Pijnlijkquote:Op woensdag 3 september 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He het is weer opgeruimd. Nu netjes bijhouden
En je schouder/arm?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Hier ben ikquote:Op woensdag 3 september 2025 15:45 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik mis @:mizzezamy, @:lovely en @:freshfruit
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ow nice! Meteen even getest door veel stapjes te zetten?quote:Op woensdag 3 september 2025 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, heb een nieuwe smartwatch gekocht![]()
![]()
Nog niet, was eerst bezig alles te installeren enz.. doe ik morgen of vrijdag wel evenquote:Op woensdag 3 september 2025 18:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow nice! Meteen even getest door veel stapjes te zetten?
Ohja dat moet ook gebeuren natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet, was eerst bezig alles te installeren enz.. doe ik morgen of vrijdag wel even![]()
![]()
Vol tegenbolken.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ff een boze bolk voor Jussie![]()
Die bolkt mij steeds. zou verboden moeten worden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Was nogal een gedoe, ziet er heel anders uit enz..quote:Op woensdag 3 september 2025 18:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja dat moet ook gebeuren natuurlijk
Dan zal het ff wennen zijnquote:Op woensdag 3 september 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was nogal een gedoe, ziet er heel anders uit enz..![]()
![]()
Hier nog droog, wel een regenbui gehad, en het waait hard"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zondag 26 gradenquote:Op woensdag 3 september 2025 18:23 schreef JustinK het volgende:
Het weekend wordt het weer mooier weer
Het is al 17:00 uur geweest, nu moet er juist snoeihard gefeest worden.quote:
Morgenvroeg om 09:00 stipt moet er weer gerust worden
24/7 rustquote:Op woensdag 3 september 2025 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is al 17:00 uur geweest, nu moet er juist snoeihard gefeest worden.
Morgenvroeg om 09:00 stipt moet er weer gerust worden![]()
![]()
Ik heb geen puf om snoeihard te feestenquote:Op woensdag 3 september 2025 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is al 17:00 uur geweest, nu moet er juist snoeihard gefeest worden.
Morgenvroeg om 09:00 stipt moet er weer gerust worden
Rustig in de voortuin zitten in je witte tuinstoel lauwe schultenbrau klappen en af en toe kut naar je buuf roepen rustig genoeg?quote:
Dan gewoon rustig aan chillaxen?quote:Op woensdag 3 september 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb geen puf om snoeihard te feestenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daar komt het wel op neer jaquote:Op woensdag 3 september 2025 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rustig in de voortuin zitten in je witte tuinstoel lauwe schultenbrau klappen en af en toe kut naar je buuf roepen rustig genoeg?![]()
![]()
Dat is een beter plan..quote:Op woensdag 3 september 2025 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan gewoon rustig aan chillaxen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je mist m of hij is wegquote:Op woensdag 3 september 2025 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
ik mis @:mario390 ook al paar dagen weg![]()
![]()
Hij mist zijn afwezigheid denk ikquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Weg?quote:Op woensdag 3 september 2025 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij mist zijn afwezigheid denk ik![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Deze man leeft gezond hoorquote:Op woensdag 3 september 2025 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
volkoren noedels in de laksa van gisteren![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoe is het met u?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goed welquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Alcoholics Synonymous provides 1x Six-Pack of Alcohol
Every 7 days when holding at least 1,000,000 shares currently valued at $351,210,000
Buy 999,900 more shares for $351,174,879 to unlock the 1st increment![]()
![]()
PrachtigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was hier net wel mooi harde knallen mooie flitsen harde wind en veel regen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Regende het meters bier of enkel gemeente pils?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef Dotteke het volgende:
Was hier net wel mooi harde knallen mooie flitsen harde wind en veel regen.
Hier ging het goed los ookquote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef Dotteke het volgende:
Was hier net wel mooi harde knallen mooie flitsen harde wind en veel regen.![]()
En zelf bolkjes beste bolkjes natuurlijk![]()
![]()
Genoeg vrouwtjes in KPD die gek zijn op Kop Kase
quote:Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
Genoeg vrouwtjes in KPD die gek zijn op Kop KaseMet hoeveel van die vrouwtjes heb jij ervaring
Smile, it's free therapy.![]()
Alleen jouquote:Op woensdag 3 september 2025 20:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Met hoeveel van die vrouwtjes heb jij ervaring
![]()
![]()
![]()
Birdie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 20:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is nie waaar jonguhhh![]()
jUsTiN[sub]kkkkk[/sub]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
ow daar ging weer wat verkeerd met de haakjes zie ik
Daar mag ik van een of ander kussend vogeltje haar advocaat geen uitspraken over doenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Met hoeveel van die vrouwtjes heb jij ervaring
quote:Op woensdag 3 september 2025 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar mag ik van een of ander kussend vogeltje haar advocaat geen uitspraken over doen![]()
![]()
![]()
klopt
Die moet ook gewoon keihard an die arbeit voor zijn geldquote:Op woensdag 3 september 2025 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
die heeft vandaag weer wat werk moeten doen
preciesquote:Op woensdag 3 september 2025 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die moet ook gewoon keihard an die arbeit voor zijn geld![]()
![]()
erover
Ook letterlijk of heeft die jou daarvoor betaald of heb jij hem daarmee in natura betaaldquote:![]()
Ik vraag dit voor een uhmmmmm vage vriend van een kennis van een broer van een buurman van een achterneef van een nichtje van een vriend van een zusje van een one night stand van me![]()
natura natuurlijk immer wieder hequote:Op woensdag 3 september 2025 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook letterlijk of heeft die jou daarvoor betaald of heb jij hem daarmee in natura betaald![]()
Ik vraag dit voor een uhmmmmm vage vriend van een kennis van een broer van een buurman van een achterneef van een nichtje van een vriend van een zusje van een one night stand van me![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 3 september 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
natura natuurlijk immer wieder he![]()
Hey, i don't judge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
natura natuurlijk immer wieder he![]()
Lekker scharenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je bent goed op de hoogte zie ikquote:Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
Genoeg vrouwtjes in KPD die gek zijn op Kop Kase
Hij weet waar die z'n kop kase kwijt kanquote:Op woensdag 3 september 2025 20:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte zie ik![]()
![]()
Jakkie bah.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij weet waar die z'n kop kase kwijt kanMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Ja en vindt daar nog maar eens liefhebbers voorquote:Op woensdag 3 september 2025 21:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gaat het broeien en nog erger meuren.![]()
Zullen er vast zijn... Maar ja, ieder zijn ding.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en vindt daar nog maar eens liefhebbers voorMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Nou iddquote:Op woensdag 3 september 2025 21:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zullen er vast zijn... Maar ja, ieder zijn ding.![]()
![]()
Iewlquote:Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
Genoeg vrouwtjes in KPD die gek zijn op Kop KaseWerewolf
quote:Op woensdag 3 september 2025 20:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte zie ik
Niet goed voor mijn gemoedstoestandquote:Op woensdag 3 september 2025 21:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, ranzig he. Vuige praat.
Morgen werken
Werewolf
wordt net zo'n ritueel als onze Vriend [Oostenrijks product]quote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jeejquote:Op woensdag 3 september 2025 21:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet goed voor mijn gemoedstoestand
Morgen werken![]()
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat valt natuurlijk niet te overtreffenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wordt net zo'n ritueel als onze Vriend [Oostenrijks product]![]()
Zo snel mogelijk vergeten dan... Zou niet zo moeilijk moeten zijn want heel belangrijke informatie is het niet. Kans is groot dat ik het over een half uur alweer kwijt ben als iemand er niet opnieuw over begintquote:Op woensdag 3 september 2025 21:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet goed voor mijn gemoedstoestand
Morgen werken
Waar hadden we het over?quote:Op woensdag 3 september 2025 21:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk vergeten dan... Zou niet zo moeilijk moeten zijn want heel belangrijke informatie is het niet. Kans is groot dat ik het over een half uur alweer kwijt ben als iemand er niet opnieuw over begint![]()
![]()
Hier beetje wind en wat regen. Had meer verwacht maar gaat langs ons heen...quote:Op woensdag 3 september 2025 21:18 schreef ToT het volgende:
Zouden we niet de storm des doods krijgen vanavond?Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Nee tochquote:Op woensdag 3 september 2025 21:18 schreef ToT het volgende:
Zouden we niet de storm des doods krijgen vanavond?
Amy![]()
![]()
Ja eind van de middag even wat een briesje gehad, en net een regenbuitje.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hier beetje wind en wat regen. Had meer verwacht maar gaat langs ons heen...![]()
Dank uquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: