SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
@KoningWouter 's middle namequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis @gebrokenglas, heb ik ook al een tijdje niet gezienIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Thanksquote:Op woensdag 3 september 2025 13:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier ben ik
Van harte @:koningwouter![]()
![]()
Ik zal zondag avond eentje op je drinkenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Afgesproken!quote:Op woensdag 3 september 2025 16:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal zondag avond eentje op je drinken![]()
Weet je wat ook heerlijk is?
Snoei en snoei hard iedereen bolken![]()
![]()
Kan geregeld wordenquote:Op woensdag 3 september 2025 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
Weet je wat ook heerlijk is?
Snoei en snoei hard iedereen bolken![]()
![]()
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Deze man levert gewoon als mensen vragenquote:
HIj was er gisteren of vanmorgen heel evenquote:Op woensdag 3 september 2025 15:57 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik mis @:gebrokenglas, heb ik ook al een tijdje niet gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat een wind heerlijk het ruizen van de bomen, alleen jammer dat het raam op de kiepstand moest. Anders waait mijn hor er uit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
GG is gewoon druk met de economie draaiende te houdenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja ik moest het ff kwijtquote:Op woensdag 3 september 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
Wat een wind heerlijk het ruizen van de bomen, alleen jammer dat het raam op de kiepstand moest. Anders waait mijn hor er uit![]()
![]()
Dat was dan wel een gigantische woei als die de woeien van mijn muis konden overtreffen![]()
Sterkte met alle crisis diensten die op de methaan bom meldingen af komenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geniet van de aroma's zolang het duurt![]()
Lekkere vies smerige woeis beste woeis
Gewoon als een echte baas de hele werkdag slapen, hopen en af en toe de hele vloer verblijden met een flinke woei
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: