Dat is wat demensuh willen. Een participatiemaatschappij zonder overheid.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende: [..] Het is wel weer duidelijk dat je maar beter je eigen boontjes kunt doppen. Als je je omgeving voor jezelf zo goed mogelijk kan inrichten moet je dat doen want de overheid heeft je afgelopen tien jaar niet geholpen en de komende tien jaar ook niet.
Ik geloof dat langzamerhand mijn opvattingen over de democratie flink aan het verschuiven zijn.quote:
Een grote overheid is waanzin. Een ontstellende verkwisting van geld en een bron van staatsterreur, zie het toeslagenschandaal.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is wat demensuh willen. Een participatiemaatschappij zonder overheid.
je overgevenquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:58 schreef Jigzoz het volgende:
Als 46% van de bevolking voor Wilders of Eerdmans als premier gaat... Wat moet je dan met zo'n electoraat?
Poll van mijn favoriete programma Nieuws van de Dag. Ik zag net Annemarie van Gaal zeggen dat Schoof een heel goede premier was 'want hij stond er toch maar!'.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Goede poll. Meer dan 100% van de stemmen voor kandidaten die 'Meest geschikt' zouden zijn.
jEsSe KlAvEr Is EeN eXtReMiSt!1quote:Verschillende Statenfracties reageren verbaasd op een tweet van BBB-fractievoorzitter Gouke Moes die hij dinsdag publiceerde. In de tweet reageert Moes op een nieuwsbericht waarin staat dat het regenboogzebrapad in Appingedam al snel beklad werd met hakenkruizen. 'Zo werkt polarisatie. Jammer, van beide kanten', valt er te lezen.
Met de beide kanten bedoelt hij naar eigen zeggen 'De kant die bedacht heeft dat daar zo'n regenboogpad moet komen en daarmee volledig de belevingswereld van veel jongeren daar negeert (misschien zelfs provoceert) en de kant die daar dan met hakenkruizen tegenin gaat.'bron
Ja, ik ben toch bang dat Sander Dekker op korte termijn concurrentie gaat krijgen.quote:
Het werkt niet zo goed he als media gedomineerd worden door extreemrechtse tech miljardairs.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik geloof dat langzamerhand mijn opvattingen over de democratie flink aan het verschuiven zijn.
Hier mag je echt mee ophouden.quote:
tegenwoordig is iedere politicus 6 keer per dag op media te vinden op X , joetoep, op tv, op feestboek , het zijn net dolle geitenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het werkt niet zo goed he als media gedomineerd worden door extreemrechtse tech miljardairs.
Mensen besteden vaak maar heel weinig aandacht aan een stem zoals die D66'er aangaf. Waarschijnlijk besteden ze een veelvoud aan tijd op social media.
CU heeft al bekend gemaakt nooit meer als linkervleugel in een coalitie te willen (ik geef toe, uit electorale overwegingen omdat er kiezers hen te links vonden klinken in zo'n coalitie), dus dit gaat beide niet door.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:48 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dus de eigenlijk enige optie is dan
Vvd
Cda
Ja21
Cu
Of
Vvd
Cda
D66
Cu
Elke andere variant haalt nooit de 76