Gatver, alleen het idee al.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net onder de kaak in de nek. Uiterst effectief.
Wat schattig naief.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Niet als je de verkoop van pepperspray verplicht om het alleen aan vrouwen te verkopen.
En elk busje spray een moeilijk verwijderbare sticker van de verkoper erop, zodat als het toch door een man wordt gebruikt, de herkomst van de spray makkelijk de herleiden valt.
Of avond klok voor vrouwen .quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Net alsof mensen die fout willen in de huidige situatie geen wapens meedragen
De enige werkende oplossing is een avondklok voor mannen. Na sesamstraat blijven mannen binnen.
Dat het niet veiliger is geworden, komt omdat men de verkeerde mannen bewapend heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het toestaan van meer wapens heeft nog nooit iets veiliger gemaakt
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:32 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Of avond klok voor vrouwen .
Probleem is dan ook opgelost.
Kunnen ze gelijk bij de aanrechtblad blijven.
Hoef de afwasmachine ook niet meer aan .
Dat het niet veiliger is geworden, komt doordat men de verkeerde mannen bewapend heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mensen bewapenen in de strijd tegen geweld, dat heeft in de VS ook heel goed uitgepakt.
Kan ik eindelijk legaal mijn Flak88 permanent op het balkon zettenquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:16 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk eerst peperspray legaliseren en dan wapens. WE HEBBEN HET RECHT OM ONS TE VERDEDIGEN!!!1!1!1!1!1!1
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat het niet veiliger is geworden, komt doordat men de verkeerde mannen bewapend heeft.
Neuh liever niet. Te veel gekken, te weinig toezicht. Hoe minder van die krengen voorhanden hoe beter.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:16 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk eerst peperspray legaliseren en dan wapens. WE HEBBEN HET RECHT OM ONS TE VERDEDIGEN!!!1!1!1!1!1!1
quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:02 schreef woxxel2 het volgende:
Alsof t op zo'n moment gaat lukken om die pepper spray in je tas te vinden.
1579 ongeveerquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:33 schreef Strijder_ het volgende:
Sinds wanneer hebben we de overheid nodig voor goedkeuring om ons te verdedigen
skimasker opdoen. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:05 schreef Evangelion het volgende:
Ik laat altijd vrouwen schrikken bij het hardlopen in het donker. Ik krijg een groot probleem.
Gewoon zo'n corona spatscherm/gezichtsdinges kopen en mwoehahahaquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:05 schreef Evangelion het volgende:
Ik laat altijd vrouwen schrikken bij het hardlopen in het donker. Ik krijg een groot probleem.
Daarom geen goed idee. Dit wordt straks de nieuwe shit van de fatbike posse.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Goed idee, maar we zijn inmiddels al zo ver afgegleden dat ik het wel zie gebeuren dat er overvallen en mishandelingen mee uitgevoerd gaan worden
En dan ook nog niet in je eigen ogen te sprayen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:02 schreef woxxel2 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:02 schreef woxxel2 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |