De overheid gaat echt geen brief-centrales bouwen om die brieven in te archiveren en op te zoeken ed hoorquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:38 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wie het 'alles moet maar digitaal' heeft bedacht, kan men ook wel een schop na geven, een brief valt niet te hacken
Minder dan in Duitsland, waar het al legaal is, bedoel je? Anders trek je mi te snel conclusies.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn meer signalen in Nederland dat pepperspray wordt gebruikt (al dan niet in grote menigtes) om mensen te overvallen dan meisjes die vermoord worden.
Azielzoekers zijn een symptoom van oorlogen en andere ongeregeldheden.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:56 schreef Chivaz het volgende:
Wat mij betreft gaan we nog een paar stappen verder dan pepperspray, sowieso belachelijk dat zoiets onschuldigs zoals pepperspray verboden is.
Gelukkig is een schroevendraaier wel legaal en behoorlijk effectief.
Het toestaan van meer wapens heeft nog nooit iets veiliger gemaaktquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:56 schreef Chivaz het volgende:
Wat mij betreft gaan we nog een paar stappen verder dan pepperspray, sowieso belachelijk dat zoiets onschuldigs zoals pepperspray verboden is.
Gelukkig is een schroevendraaier wel legaal en behoorlijk effectief.
Net alsof mensen die fout willen in de huidige situatie geen wapens meedragenquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Straks lopen al die asielzoekers met pepperspray.
Dan is het makkelijker aanranden.
Ik betwijfel het, als je fysiek niet al te sterk bent is een wapen wel een goed hulpmiddel om een aanval af te slaan. In het geval van nood is de politie standaard te laat, dat is wederom pijnlijk duidelijk geworden met de moord op dat meisje uit Abcoude.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het toestaan van meer wapens heeft nog nooit iets veiliger gemaakt
Liever dat dan een mes, die ze bij elke action kunnen kopen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Straks lopen al die asielzoekers met pepperspray.
Dan is het makkelijker aanranden.
De VS laat zien dat dit een verschrikkelijk dom idee is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Enige wat helpt is een wapenvergunning voor iedereen zonder strafblad. En dat je ook mag schieten bij bedreigingen. Incl verplichte wapentrainingen.
Wedden als er elke week wat van die jongens doodgeschoten worden het wel wat drukker wordt op crematoria en begraafplaatsen?
In absolute zin wel, qua gevoel is het beter als je een wapen draagt denk ik.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De VS laat zien dat dit een verschrikkelijk dom idee is.
Ik ben een keer in Zwitserland in mijn gezicht gespoten met gewoon zo’n flinke brandblusserbus met pepperspray erin. Daarmee heb je ook niet zo’n last van tegenwind.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik zou er ook maar een beetje training bij geven dan, vaak zat dat je zelfs agenten gewoon tegen de wind in ziet sprayen
Zeker een veilig gevoel ja, dat je zo op scherp staat dat het vallen van een hazelnoot op het dak van een auto resulteert in totale paniek en het legen van 2 magazijnen. En dat zou dan zelfs nog een pro moeten voorstellen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In absolute zin wel, qua gevoel is het beter als je een wapen draagt denk ik.
Vandaar dat 11 jarige bellentrekkertjes worden dood geschoten. Vanwege het betere gevoel. Iets van: yes, ik heb weer een crimineel uit de wereld gehaald...quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In absolute zin wel, qua gevoel is het beter als je een wapen draagt denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |