Ik ben je vriend niet, maat!quote:Op woensdag 3 september 2025 10:59 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Ben niet je broer, vriend!
doen we toch ook? Zij willen he graag Oekraïne inlijven, is een voormalig Sovietland. Zijn veel grondstoffen te vinden.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:49 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
"bekijk het ook eens vanuit de Russische kant"
[..]
Ja? Leg eens uit...
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Rusland fout want valt binnen voor allerlei jammerlijke huilverhalen en leugens.
Oekraïne goed.
oké, ga jij nóg een poging doen het uit te leggen nu? Het is nog niemand gelukt, dus succes!quote:Op woensdag 3 september 2025 10:58 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Oversimplificatie van de feiten. Jij bent er ook zo'n één die steevast roept: "hij die slaat is fout"?
Touché!quote:Op woensdag 3 september 2025 11:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben je vriend niet, maat!
Hij snapt niet dat een topic na 300 posts automatisch sluit.quote:
Nou dat de Russen om de week met een andere reden komen voor het starten van hun speciale militaire operatie geeft wel aan dat ze het zelf ook maar moeilijk kunnen verkopenquote:Op woensdag 3 september 2025 11:05 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel erg kort...
Iets langer graag!
Nee dat doen jullie zeker niet...quote:Op woensdag 3 september 2025 11:01 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
doen we toch ook? Zij willen he graag Oekraïne inlijven, is een voormalig Sovietland. Zijn veel grondstoffen te vinden.
Helemaal niet zo moeilijk
Doe ze even posten dan, volgens mij zijn de Russen vrij consistent...quote:Op woensdag 3 september 2025 11:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nou dat de Russen om de week met een andere reden komen voor het starten van hun speciale militaire operatie geeft wel aan dat ze het zelf ook maar moeilijk kunnen verkopen
Ik heb geen idee! Leg maar uit!quote:Op woensdag 3 september 2025 11:09 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Nee dat doen jullie zeker niet...
Bij Rusland inlijven bedoel je denk ik?
Rusland is het grootste land ter wereld, met een shitload aan grondstoffen, waarom nog meer land?
Oversimplificatie van de werkelijkheid... maar wellicht zie ik het verkeerd, overtuig me!
Ik ben ook reuze benieuwd.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Leg maar uit l
Nee ik moet naar het strand, is vrij eenvoudig terug te vindenquote:Op woensdag 3 september 2025 11:11 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Doe ze even posten dan, volgens mij zijn de Russen vrij consistent...
Goed uitgangspunt. Definieer "begint"...quote:Op woensdag 3 september 2025 10:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Als "hij" begint, wel ja.
Fysiek geweld, als we het over je metaforische antwoord hebben,quote:Op woensdag 3 september 2025 11:17 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Goed uitgangspunt. Definieer "begint"...
dit wordt het langste topic sinds het begin van de reeks. Kan iemand het auto-slotje op 600 posts zetten?quote:Op woensdag 3 september 2025 11:17 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Goed uitgangspunt. Definieer "begint"...
Niet zo kinderachtig doen jongen, we zijn als het goed is allemaal volwassen hierquote:Op woensdag 3 september 2025 11:18 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Goed. Dat is één. Uitgeluld! Daaaag!![]()
En de aanzet voor het over "de grens trekken met je legers"? Niet relevant begrijp ik?quote:Op woensdag 3 september 2025 11:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Fysiek geweld, als we het over je metaforische antwoord hebben,
De grens over trekken met je legers, als we het over de topic hebben.
Nope want dat is allemaal:quote:Op woensdag 3 september 2025 11:23 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
En de aanzet voor het over "de grens trekken met je legers"? Niet relevant begrijp ik?
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
allerlei jammerlijke huilverhalen en leugens.
Post dan ook gelijk even die kaarten van voor en na het zomeroffensief.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:26 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Rustig, rustig Parafernalia. Ik begin mij net een beetje op te warmen. Geduld.
Gaat er nou nog wat komen of niet?quote:Op woensdag 3 september 2025 11:28 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
OK dank voor de bevestiging, ook jij dus geen argumenten, 0,0 op wat ik je net vraag! Faal!![]()
Dat hebben anderen al voor mij gedaan.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:05 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel erg kort...
Iets langer graag!
Ik wacht nog steeds op een contra-argument op mijn vraag omtrent Kosovo. Toontje lager mag dus best wel...quote:Op woensdag 3 september 2025 11:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou, komop. We wachten in spanning af.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:30 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een contra-argument op mijn vraag omtrent Kosovo.
lol. Neen.quote:Toontje lager mag dus best wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |