SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onze eigen Vangelisquote:Op dinsdag 2 september 2025 03:01 schreef kree het volgende:
https://jumpshare.com/s/ekT1nfD3uAcjRDuPfu1qProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het klinkt wel mooi.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:01 schreef kree het volgende:
https://jumpshare.com/s/ekT1nfD3uAcjRDuPfu1q![]()
![]()
Ik speel ook keyboard, maar zo mooi als kree kan ik het niet. Zingen lijkt me geen goed plan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als jij nou even de zang voor je rekening neemt…![]()
![]()
Je speel gewoon heel mooi en daar mag je trots op zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:09 schreef kree het volgende:
Tis verzonnen muziekje niet meer net neit minder![]()
Zo bescheiden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:09 schreef kree het volgende:
Tis verzonnen muziekje niet meer net neit minder
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik kan het beetje onderhand durf ik van mezelf te zeggen. maargoed dit was al kut om ff op te nemen en etc en te delen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Je speel gewoon heel mooi en daar mag je trots op zijn.
ik had er nog wat over uit kunnen breiden wss.Do what you love, love what you do!![]()
Het was gewoon heel mooi.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan het beetje onderhand durf ik van mezelf te zeggen. maargoed dit was al kut om ff op te nemen en etc en te delen.
ik had er nog wat over uit kunnen breiden wss.![]()
ja die zeg maar liedjes kopieert enzo en als AI maakt, neuh. dit verzon ik zelf ff en vind dat beter.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik probeer maar ff dingetje he. goed en zou het leuk vinden ook echt liedjes ervan te maken.
maarja zo ff midden in de nacht? tis lastig voor me om wat goeds neer te zetten.Do what you love, love what you do!![]()
nu is er liedje geweest met hier enzo en tekst. in de nacht, maar kweet niet of ik die nog durf te delen.Do what you love, love what you do!![]()
tis jammer want dat liedje was nog wel echt ff gemaakt door anderen enzo. en goed nog steeds als een idee,. maar vond het niet eens zo slechtDo what you love, love what you do!![]()
Anders doe ik het toch gewoon voor je?quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:19 schreef kree het volgende:
nu is er liedje geweest met hier enzo en tekst. in de nacht, maar kweet niet of ik die nog durf te delen.
Gewoon een nieuw liedje doen. Dat liedje was ook wel met bestaande songtekst erin als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:19 schreef kree het volgende:
nu is er liedje geweest met hier enzo en tekst. in de nacht, maar kweet niet of ik die nog durf te delen.![]()
naja ff en samen gemaakt hier met iemand. de tekst iig en de akkoorden bedacht. uitgevoerd die er veel handiger is als ik er in is.
https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_link
ik ben er neit zo handig in enzo, maargoed t was een idee, nooit verder mee gegaan helaas he nog.Do what you love, love what you do!![]()
moeten jullie dat zien als idee ff en dat was het ook, toch beetje jammer niet meer verder uitgewerkt.Do what you love, love what you do!![]()
Zing jij dat ook?quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:25 schreef kree het volgende:
naja ff en samen gemaakt hier met iemand. de tekst iig en de akkoorden bedacht. uitgevoerd die er veel handiger is als ik er in is.
https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_link
ik ben er neit zo handig in enzo, maargoed t was een idee, nooit verder mee gegaan helaas he nog.![]()
ik vond namelijk de teksten enzo en hoe we bedachten hier he van iemand fok best oke.
maar tis nooit meer helemaal tot eind gekomen, naja nog net tot eerste liedje idee.Do what you love, love what you do!![]()
zou willen dat ik t kon shii. nee ik heb hier op fok met iemand de tekst gemaakt en daarna doorgestuurd. hij heeft dat ingezongen als idee.quote:
stom eigenlijk dat we er niks meer mee deden. Maar speel met hem ook in bandje he. hij is ff handiger met zingen als ik wel
Do what you love, love what you do!![]()
ik denk en nog er was een goed idee, niet meer uitgewerkt verder alleen.
ook met tekst dus, t was nog al ff zoeken en hoe op muziek, dat alles deed ik nog wel, uitgespeeld door iemand anders ff als idee.Do what you love, love what you do!![]()
Het klinkt mooi. Je kunt het altijd op social media zetten (als de zanger het ook goed vindt). Wie weet wordt het opgepikt. Echt mooi en dat meen ik.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:30 schreef kree het volgende:
[..]
zou willen dat ik t kon shii. nee ik heb hier op fok met iemand de tekst gemaakt en daarna doorgestuurd. hij heeft dat ingezongen als idee.
stom eigenlijk dat we er niks meer mee deden. Maar speel met hem ook in bandje he. hij is ff handiger met zingen als ik wel![]()
tis wel beetje liedje van een stuk van mijn leven, en soort van geprobeerd dat ook zo te vertellen.
We zijn er nooit helemaal lekker helemaal uit gekomen,. maargoed oke dit was het opzetje tot zo ver.
en doe er niet lulliug over want is echt hoe ik van mijn diepste ziel ff liedteksten probeerde te verzinnen.Do what you love, love what you do!![]()
Prima opzetje. Waarom niet verder uitwerken?quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:35 schreef kree het volgende:
tis wel beetje liedje van een stuk van mijn leven, en soort van geprobeerd dat ook zo te vertellen.
We zijn er nooit helemaal lekker helemaal uit gekomen,. maargoed oke dit was het opzetje tot zo ver.
en doe er niet lulliug over want is echt hoe ik van mijn diepste ziel ff liedteksten probeerde te verzinnen.![]()
nou tis beetje spraak gelopen en had ik het ook allemaal weer druk, nog steeds he denk ik dat we dit zouden moeten uitwerken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Prima opzetje. Waarom niet verder uitwerken?
maar helemaal met iemand van fok hier he de teksten en bedenken hoe en wat
ik wil niet echt namen ff noemen, maargoed degene die dat samen deed met me weet t.
als je t leest? ik wil er nog wel mee door
@devzeroquote:Op dinsdag 2 september 2025 03:40 schreef kree het volgende:
ik wil niet echt namen ff noemen, maargoed degene die dat samen deed met me weet t.
als je t leest? ik wil er nog wel mee doorProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Volgens mij zijn die namen al een keer genoemd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Whah ik denk dat de tekst wel oke was, t was alleen nog best lastig in nuziuek te maken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Het klinkt mooi. Je kunt het altijd op social media zetten (als de zanger het ook goed vindt). Wie weet wordt het opgepikt. Echt mooi en dat meen ik.
Dus het blijft ff bij idee voor nu,. enne goed wat ruk erop zette hier is idee. Ik denk het idee is er wel, maar het heeft wat uitwerking nodig.Do what you love, love what you do!![]()
FreshFruit the human Mycroft.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:46 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij zijn die namen al een keer genoemd.
vast, maar hoeven ze niet nog een keer, ik vond het idee nog steeds leukquote:Op dinsdag 2 september 2025 03:46 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij zijn die namen al een keer genoemd.
Een paar maand geleden heb je het lijstje geplaatst. Het idee is ook leuk, zeker.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
vast, maar hoeven ze niet nog een keer, ik vond het idee nog steeds leuk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was al leuk om de tekst te bedenken, en er deden best veel mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je ook meegedaan?quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:54 schreef FreshFruit het volgende:
Het was al leuk om de tekst te bedenken, en er deden best veel mee.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
mjah t liedje werkte mss wat meer zeg maar negatief enzo in toon uit als ik er eigenlijk mee bedoelde.
Maar mss komt ook omdat ik meer negatief toen te vertellen had als positief.
Uiteindelijk wilde ik er een wel positief draai aan geven, maargoed dat hele uitwerken is ff niet meer gelukt.
Dit is btw van 3 jaar terug he enzo
Ja ,ik heb toen ook wel wat geschreven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en. ja wie t maakte, jullie en ik weten het
maar mss is die tekst nog niet eens zo heel onherkenbaar voor sommige hier.Do what you love, love what you do!![]()
Het is ook al 3 jaar geleden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 04:00 schreef kree het volgende:
en. ja wie t maakte, jullie en ik weten het
maar mss is die tekst nog niet eens zo heel onherkenbaar voor sommige hier.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
LUL no shit je hebt geschreven?quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja ,ik heb toen ook wel wat geschreven.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 04:01 schreef kree het volgende:
[..]
LUL no shit je hebt geschreven?
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij begon het idee toen met DTS de musical.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben volgens mij de enige die nergens van op de hoogte is. Weet nooit wat er allemaal in DTS speelt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 04:03 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij begon het idee toen met DTS de musical.
Een soap lijkt me beter.quote:Op dinsdag 2 september 2025 04:05 schreef kree het volgende:
eenDTS musical zou een goed idee zijn denk. hahahaProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
kan beide ik ben meer fan van musical. er is zoiets he die dit al doet?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Een dramaserie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Wie gaat de rol van jou spelen ?quote:
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ook wel vraag jah. hahaquote:Op dinsdag 2 september 2025 04:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie gaat de rol van jou spelen ?Do what you love, love what you do!![]()
En die van jou dan ? Ik weet de mijne al wel.quote:
Er is maar één acteur die overtuigt als cokesnuivert.quote:Op dinsdag 2 september 2025 04:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie gaat de rol van jou spelen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 04:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Er is maar één acteur die overtuigt als cokesnuivert.Ik wist het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu moet ik een andere bedenken voor mijn rol.![]()
Ben zo terug.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hmmms vertel. hahahaquote:Op dinsdag 2 september 2025 04:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die van jou dan ? Ik weet de mijne al wel.Do what you love, love what you do!![]()
Killem was me al voor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
PuntenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heer Mikey.quote:
Leo Alkemade.quote:Op dinsdag 2 september 2025 04:28 schreef kree het volgende:
ik zou zeggen ik van Kamphuis enzo. LOL
mss pas in die rol.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gevonden.
Marc Marie Huibregts gaat @Homijn spelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja goe .quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Op dinsdag 2 september 2025 04:32 schreef FreshFruit het volgende:
Marc Marie Huibregts gaat @:Homijn spelen.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
Tukkertje Lorenzo aka Sterre, Dat vindt Mikey leuk.quote:
![]()
Ik ken echt niemand.quote:Op dinsdag 2 september 2025 04:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tukkertje Lorenzo aka Sterre, Dat vindt Mikey leuk.
5MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
5
quote:
ik ken dezequote:Op dinsdag 2 september 2025 04:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je een keer niks te doen hebt.
Bekijk deze YouTube-video
erger is AI nu als dat trouwens. ik denk kan nog wat origineels verzinnen zelf. maarja mss is alles wel keertje gemaakt he
quote:Op dinsdag 2 september 2025 04:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik ken deze
erger is AI nu als dat trouwens. ik denk kan nog wat origineels verzinnen zelf. maarja mss is alles wel keertje gemaakt he
Dankzij AI.
Wie zou jou moeten spelen kree ?quote:Op dinsdag 2 september 2025 04:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik ken deze
erger is AI nu als dat trouwens. ik denk kan nog wat origineels verzinnen zelf. maarja mss is alles wel keertje gemaakt he“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hmmm wie denk jij?quote:Op dinsdag 2 september 2025 04:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie zou jou moeten spelen kree ?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga even roken en nadenken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
OkMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
Dit was jullie laatste kans om deze maand nog even een andere koploper dan JustinK te hebben![]()
* Homijn gaat verdrietig slapenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 05:06 schreef Homijn het volgende:
Dit was jullie laatste kans om deze maand nog even een andere koploper dan JustinK te hebben![]()
* Homijn gaat verdrietig slapen
Huub Stapel of Kees Prins ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die jouw rol gaat spelen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wow ik kan wel goed rolletjes na doen he. lol zo mee gelachen vroeger. helaas moet ik iets serieuzer zijn nu.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom dan ?quote:Op dinsdag 2 september 2025 05:11 schreef kree het volgende:
wow ik kan wel goed rolletjes na doen he. lol zo mee gelachen vroeger. helaas moet ik iets serieuzer zijn nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
omdat meestal er belangen meespelen nu, vroeger interesseerde het me eigenlijk allemaal geen reet.quote:
Maar oke nu moet ik oppassen met wat ik zeg soms.
niet dat dat lukt btw.Do what you love, love what you do!![]()
Blijf je jong bij juist.quote:Op dinsdag 2 september 2025 05:14 schreef kree het volgende:
[..]
omdat meestal er belangen meespelen nu, vroeger interesseerde het me eigenlijk allemaal geen reet.
Maar oke nu moet ik oppassen met wat ik zeg soms.
niet dat dat lukt btw.
Echt wel in die hoek ja.quote:
Andere optie : Daniël Boissevainquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik kan me er nooit mee meten joh. niet als filmster of anders.quote:Op dinsdag 2 september 2025 05:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Andere optie : Daniël Boissevain
LOL vind wel dat ik humor heb en mss beetje in muziek wat kan doen nog. voor de rest is het allemaal show hier joh.Do what you love, love what you do!![]()
Dacht je dat ik serieus ben ?quote:Op dinsdag 2 september 2025 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan me er nooit mee meten joh. niet als filmster of anders.
LOL vind wel dat ik humor heb en mss beetje in muziek wat kan doen nog. voor de rest is het allemaal show hier joh.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien kan je je er wel mee meten als pornoster.quote:Op dinsdag 2 september 2025 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan me er nooit mee meten joh. niet als filmster of anders.
LOL vind wel dat ik humor heb en mss beetje in muziek wat kan doen nog. voor de rest is het allemaal show hier joh.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
jij dan?quote:Op dinsdag 2 september 2025 05:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien kan je je er wel mee meten als pornoster.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 05:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien kan je je er wel mee meten als pornoster.
Goedemorgen marc.
Hee man!quote:Op dinsdag 2 september 2025 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Daddy [ afbeelding ]Zo goed is de morgen niet; slapeloze nachten, want de vakantie van mijn vriendin hier naar toe valt voor een flink deel in het water; ze kan haar dochtertje hoogstwaarschijnlijk niet meenemen.
Ze zijn nu beiden echt ontroostbaar.![]()
Ach,jee is er echt niets te regelen dat het wel kan ?quote:Op dinsdag 2 september 2025 06:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee man!Zo goed is de morgen niet; slapeloze nachten, want de vakantie van mijn vriendin hier naar toe valt voor een flink deel in het water; ze kan haar dochtertje hoogstwaarschijnlijk niet meenemen.
Ze zijn nu beiden echt ontroostbaar.
Mijn vriendin heeft volledige voogdij, haar ex wil niks met de kleine te maken hebben en dat is allemaal op papier geregeld.quote:Op dinsdag 2 september 2025 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach,jee is er echt niets te regelen dat het wel kan ?
Desondanks moet die vent schriftelijk toestemming geven voor deze reis......persoonlijk, op de ambassade. Nieuwe regel waar zelfs de ambassadeur hier in Nederland nog nooit van gehoord had! Hij heeft navraag gedaan, maar het klopt dus wel.
Die vent werkt sinds kort ergens buiten de stad bij een chinees bedrijf, 7 dagen per week. Chinese bedrijven zijn ongelooflijk strikt tegenover hun werknemers en sowieso aangezien hij er nog maar net werkt, mag hij geen vrij nemen om naar de ambassade te gaan.
Mijn vriendin is persoonlijk naar hem toe gegaan om hem een brief te laten ondertekenen en e heeft die brief bij de ambassade overhandigd met een kopie van zijn ID-kaart, en ondanks dat de ambassade mij via de mail heeft laten weten dat dat wel voldoende moet zijn, werd ter plekke gezegd dat dat helaas NIET voldoende is; de man moet echt zelf verschijnen, maar hij wil zijn baan dus niet op het spel zetten en wil verder ook helemaal niks met de situatie te maken hebben.
We hebben hem al een vergoeding aangeboden voor gemiste werkuren, maar hij wil met rust gelaten worden en wil gewoon werken.
Er wordt in dat land veel te veel fraude gepleegd waardoor ze sinds kort deze regel dus hebben.
DigID enzo kennen ze daar niet.
Mijn vriendin en ik hebben zo veel kosten gemaakt om dit voor elkaar te krijgen en wij allemaal (Mini-ToT ook) keken er echt naar uit dat ze mee zou komen.![]()
Goffer ,wat een rotsituatie.quote:Op dinsdag 2 september 2025 06:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft volledige voogdij, haar ex wil niks met de kleine te maken hebben en dat is allemaal op papier geregeld.
Desondanks moet die vent schriftelijk toestemming geven voor deze reis......persoonlijk, op de ambassade. Nieuwe regel waar zelfs de ambassadeur hier in Nederland nog nooit van gehoord had! Hij heeft navraag gedaan, maar het klopt dus wel.
Die vent werkt sinds kort ergens buiten de stad bij een chinees bedrijf, 7 dagen per week. Chinese bedrijven zijn ongelooflijk strikt tegenover hun werknemers en sowieso aangezien hij er nog maar net werkt, mag hij geen vrij nemen om naar de ambassade te gaan.
Mijn vriendin is persoonlijk naar hem toe gegaan om hem een brief te laten ondertekenen en e heeft die brief bij de ambassade overhandigd met een kopie van zijn ID-kaart, en ondanks dat de ambassade mij via de mail heeft laten weten dat dat wel voldoende moet zijn, werd ter plekke gezegd dat dat helaas NIET voldoende is; de man moet echt zelf verschijnen, maar hij wil zijn baan dus niet op het spel zetten en wil verder ook helemaal niks met de situatie te maken hebben.
We hebben hem al een vergoeding aangeboden voor gemiste werkuren, maar hij wil met rust gelaten worden en wil gewoon werken.
Er wordt in dat land veel te veel fraude gepleegd waardoor ze sinds kort deze regel dus hebben.
DigID enzo kennen ze daar niet.
Mijn vriendin en ik hebben zo veel kosten gemaakt om dit voor elkaar te krijgen en wij allemaal (Mini-ToT ook) keken er echt naar uit dat ze mee zou komen.
Echt kut!quote:
Ik heb gisteren en eergisteren nog wat mailtjes naar de ambassade gestuurd met vragen en voorstellen, maar heb nog niets terug ontvangen.
Zonet kreeg ik een mailtje binnen dus klikte ik meteen op m'n inbox, maar wat was wat algemene informatie van m'n bank.
De procedure loopt via de Duitse ambassade daar aangezien Nederland geen ambassade heeft daar, dus ik zit er over te denken het Duitse ministerie van Buitenlandse Zaken hier over te bellen, ook al weet ik vrij zeker dat zij ook waarschijnlijk niets kunnen doen.![]()
Jawel, de kleine had gister een paniekaanval toen ze naar bed ging. Krijsen als een malle (kan ik niet hebben met mn tinnitus) dus ik "kon" niks doen, vrouwlief liep met haar door de kamer en ik wilde toch wat doen, dus oordopjes in en ze werd rustig, dronk de fles verder leeg en is vredig gaan slapen. Toen ik beneden kwam kreeg ik een middelvinger van vouwlief.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
Jawel, de kleine had gister een paniekaanval toen ze naar bed ging. Krijsen als een malle (kan ik niet hebben met mn tinnitus) dus ik "kon" niks doen, vrouwlief liep met haar door de kamer en ik wilde toch wat doen, dus oordopjes in en ze werd rustig, dronk de fles verder leeg en is vredig gaan slapen. Toen ik beneden kwam kreeg ik een middelvinger van vouwlief.Nou ja zeg!
Ik heb ook tinnitus en heb in het begin ook regelmatig oordopjes in gedaan als Mini-ToT aan het gillen was.![]()
je hebt weinig keus dan idd, en is niet de eerste keer, op een of andere manier blijf ik innerlijk wel rustig waar vrouwlief gestressed raakt wat weer niet goed is voor haar epilepsie. Maar verder hebben we niks te klagen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Scheelt weer!quote:Op dinsdag 2 september 2025 06:41 schreef _UserName_ het volgende:
je hebt weinig keus dan idd, en is niet de eerste keer, op een of andere manier blijf ik innerlijk wel rustig waar vrouwlief gestressed raakt wat weer niet goed is voor haar epilepsie. Maar verder hebben we niks te klagen![]()
![]()
Ja ik zit er ook aan te denken om vanavond weer een tabletje te nemen; heb de afgelopen 2 nachten echt ontiegelijk kut geslapen.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mogge ALLEMAALIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
336 uurquote:Op dinsdag 2 september 2025 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
Droogtijd 336 uur
meh, die slaan we maar over![]()
Mogge GebruikerTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker poetsenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Mutske.quote:Lekker fris huisje straks
Hey PaulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-09-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 203 / +168 / +35 / 327 / 343 / 0.59
2. Homijn / 198 / +178 / +20 / 55 / 94 / 2.11
3. FreshFruit / 136 / +61 / +75 / 187 / 252 / 0.54
4. Dotteke / 115 / +114 / +1 / 182 / 203 / 0.57
5. KillemWieft / 59 / +19 / +40 / 37 / 65 / 0.91
6. kree / 42 / +1 / +41 / 84 / 109 / 0.39
7. greysbones / 31 / +31 / +0 / 79 / 86 / 0.36
8. WrappedEuphoria / 30 / +29 / +1 / 68 / 80 / 0.38
9. Shii / 23 / +3 / +20 / 62 / 87 / 0.26
10. loveislikeakiss / 22 / +22 / +0 / 127 / 143 / 0.15
11. _UserName_ / 20 / +1 / +19 / 13 / 19 / 1.05
12. ToT / 17 / +3 / +14 / 20 / 33 / 0.52
13. ieniminimuis / 17 / +17 / +0 / 48 / 56 / 0.3
14. StevenHyde / 15 / +15 / +0 / 46 / 55 / 0.27
15. Dr.Mikey / 14 / +11 / +3 / 13 / 24 / 0.58
16. MooieTop6 / 13 / +6 / +7 / 134 / 153 / 0.08
17. Pinnenmutske / 12 / +2 / +10 / 19 / 28 / 0.43
18. hemarookworst / 10 / +10 / +0 / 48 / 67 / 0.15
19. Vino_Tinto / 10 / +10 / +0 / 85 / 91 / 0.11
20. devzero / 10 / +7 / +3 / 38 / 45 / 0.22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Morguh Vino. Dat is hier standaard het gevalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar zit wel al in sportkleding beneden en ga zo lekker al richting de sportschool
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wat jij het mooiste vindt. Ik zou spijlen doen is het een geheelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sportief hoorquote:Op dinsdag 2 september 2025 07:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar zit wel al in sportkleding beneden en ga zo lekker al richting de sportschoolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zit ik ook naar te neigen idd, wel wat meer werk maar denk mooier want minder spijk en schroefwerk, en dus ook kindvriendelijkerquote:Op dinsdag 2 september 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
Wat jij het mooiste vindt. Ik zou spijlen doen is het een geheelTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gewoon kijken wat het beste uitkomt. Mijn zoon heeft nooit hekjes geplaatst. Wat ik op zich eng vond.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
zit ik ook naar te neigen idd, wel wat meer werk maar denk mooier want minder spijk en schroefwerk, en dus ook kindvriendelijkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
beneden wil ik sowieso een hekje, op de overloop eigenlijk ook twee, maar die zijn makkelijk te bevestigenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar zit wel al in sportkleding beneden en ga zo lekker al richting de sportschool
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
I je hebt ook een open trap naar zolderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou voor stijlen gaanquote:Op dinsdag 2 september 2025 07:31 schreef _UserName_ het volgende:
ik twijfel. ik ga dus de trap verven en moet een korte zijde aanpassen zodat er een traphekje op gemonteerd kan worden. Nu is de vraag, maak ik de korte zijde dicht met een plaat of, zoals de andere kant met spijlen?
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
jaquote:Op dinsdag 2 september 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
I je hebt ook een open trap naar zolderTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
liefst zou ik de trap beneden ook dicht hebben, al is het maar om de warmte beneden te houden, nog mooier zou zijn de trap in zijn geheel dicht te maken, dat er ruimte komt voor een trapkastTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Slaapkamer uitmesten was de planning hihiquote:Op dinsdag 2 september 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mutske.Lekker fris huisje straks
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat zou helemaal ideaal zijn, heb ik hier ook altijd gewildquote:Op dinsdag 2 september 2025 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
liefst zou ik de trap beneden ook dicht hebben, al is het maar om de warmte beneden te houden, nog mooier zou zijn de trap in zijn geheel dicht te maken, dat er ruimte komt voor een trapkastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee, is het daar zo bendequote:Op dinsdag 2 september 2025 07:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Slaapkamer uitmesten was de planning hihi
Des meer plezier heb je er straks van als het weer netjes is opgeruimdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat welquote:Op dinsdag 2 september 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des meer plezier heb je er straks van als het weer netjes is opgeruimdWerewolf
Kan je weer rommel makenquote:
Dat ze daar niets aan doen is vreemd, dit is hartstikke ongezondquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hihi
Is nu ook met die plekken vocht dat het zo vol staat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze daar niets aan doen is vreemd, dit is hartstikke ongezondWerewolf
Je moet er op staan hoor dat ze daar iets aan gaan doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat door die vochtige muur waar de regen altijd op staat?quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hihi
Is nu ook met die plekken vocht dat het zo vol staat.![]()
Morguh ToT
quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat door die vochtige muur waar de regen altijd op staat?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja en waar de goot niet gekuist wasquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat door die vochtige muur waar de regen altijd op staat?Werewolf
O dus he t probleem is wel verholpen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Min of meerquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
O dus he t probleem is wel verholpen?Werewolf
Die muur moet drogen? En dan is het vocht opgelost?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En terug geplamuurd want brokstukken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die muur moet drogen? En dan is het vocht opgelost?Werewolf
Ja en dan een speciale verf er over voor de vochtplekkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh DJMO
![]()
Mtquote:Mogguh mopquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:
Beetje geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
De papa zou dat wel geweten hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
Ja en dan een speciale verf er over voor de vochtplekken
Ik mis em toch ze.Werewolf
quote:
Niet optimaal, en ik heb langer wakker gelegen dan je hier ziet, omdat ik doodstil lig en m'n smartwatch dat dus als lichte slaap detecteert, maar ik heb wel iets geslapen
Is dit goed of niet goed, zie dat je wel een flink aantal uurtjes geslapen hebt, licht geslapen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet optimaal, en ik heb langer wakker gelegen dan je hier ziet, omdat ik doodstil lig en m'n smartwatch dat dus als lichte slaap detecteert, maar ik heb wel iets geslapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
6 uur en 44 minuten licht geslapen, maar wat ik zeg, ik lig dan de halve tijd wakker, maar omdat ik niet beweeg denkt m'n smartwatch dat ik gewoon lig te slapenquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit goed of niet goed, zie dat je wel een flink aantal uurtjes geslapen hebt, licht geslapen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Volgens mij is he hartslag en ademhaling toch anders als je slaapt?quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
6 uur en 44 minuten licht geslapen, maar wat ik zeg, ik lig dan de halve tijd wakker, maar omdat ik niet beweeg denkt m'n smartwatch dat ik gewoon lig te slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik heb daar ook geen klokkie voor nodig om te weten of ik goed geslapen hebquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:22 schreef KoningWouter het volgende:
Ik voel meestal aan mijn lijf of ik goed geslapen heb. Vandaag is dat niet het geval.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O mijn mood lijdt daar niet onder, ik weet niet beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
🥚Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
![]()
Ja, en dat voor het begin van een nieuwe maand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al bellend bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga zo richting station wandelen, want ik moet m'n nieuwe abonnement op mijn ov chipkaart zetten.
Die lijers van de ns wilden per 15 oktober mijn abo beëindigen, want reizen op saldo buiten je abo was uit de tijd, dus ik moest verplicht overstappen op ns flex, zodat ik gemakkelijk al mijn reizen buiten mijn abo achteraf gefactureerd krijg. Iets wat ik niet wil, want bewindvoering. Afijn, ik blijf toch reizen zoals ik gewend ben: binnen m'n vrij reizen uren op m'n abo, daarbuiten op m'n pinpas zodat ik de kosten direct betaal.Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hey Bolkking.quote:
Leuk al die veranderingen hequote:Op dinsdag 2 september 2025 09:06 schreef DJMO het volgende:
Ik ga zo richting station wandelen, want ik moet m'n nieuwe abonnement op mijn ov chipkaart zetten.
Die lijers van de ns wilden per 15 oktober mijn abo beëindigen, want reizen op saldo buiten je abo was uit de tijd, dus ik moest verplicht overstappen op ns flex, zodat ik gemakkelijk al mijn reizen buiten mijn abo achteraf gefactureerd krijg. Iets wat ik niet wil, want bewindvoering. Afijn, ik blijf toch reizen zoals ik gewend ben: binnen m'n vrij reizen uren op m'n abo, daarbuiten op m'n pinpas zodat ik de kosten direct betaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
Ik vraag me af of je gedwongen mag worden om op rekening te reizen, maar dat is een vraag voor de consumentenbond en / of de acm.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Denk het wel. Er is altijd de keuze om dat niet te doen middels een los kaartje (mobiel inchecken).quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je gedwongen mag worden om op rekening te reizen, maar dat is een vraag voor de consumentenbond en / of de acm.![]()
Ik vind dat reizen op rekening wel makkelijk, geen gedoe met genoeg saldo meerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar dan heb je geen 40% korting toch?quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Denk het wel. Er is altijd de keuze om dat niet te doen middels een los kaartje (mobiel inchecken).![]()
Daar kies je dan voorquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen 40% korting toch?
Weet niet of dat inmiddels wel kan...quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen 40% korting toch?![]()
Jupquote:
Je "kiest" voor goedkoper en automatisch of je "kiest" om heel veel meer te betalen omdat je niet automatisch mee wil doenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Opgelost slotjequote:Op dinsdag 2 september 2025 09:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Jup
Je "kiest" voor goedkoper en automatisch of je "kiest" om heel veel meer te betalen omdat je niet automatisch mee wil doen![]()
![]()
Volquote:
Ik kies helemaal nergens meer voorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, maar mensen die op die manier worden gedwongen te reizen worden dus uitgesloten van de voordelige abonnementen omdat ze bijvoorbeeld door beaxhermingsbewind geen achteraf facturen mogen ontvangen, omdat dat onverwachte kosten zijn, die je dus niet mag maken als je onder bewind staat. Nou ben ik gedisciplineerd genoeg om te reizen met m'n pinpas en dus van m'n leefgekd te betalen als ik buiten m'n abo reis, zodat m'n bewindvoerder niet voor die onverwachte kosten komt te staan, maar genoeg mensen die in een vergelijkbare situatie zitten, en dat niet zijn en zich dus opnieuw in de schulden werken omdat ze hun reiskosten achteraf niet kunnen betalen (mijn dochter is er zo eentje bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Denk het wel. Er is altijd de keuze om dat niet te doen middels een los kaartje (mobiel inchecken).Ik heb er één en ik ben er trots op
Koffie?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik kies voor
Ja ideaal is het niet, maar ik denk dat het mag wat ze doenquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, maar mensen die op die manier worden gedwongen te reizen worden dus uitgesloten van de voordelige abonnementen omdat ze bijvoorbeeld door beaxhermingsbewind geen achteraf facturen mogen ontvangen, omdat dat onverwachte kosten zijn, die je dus niet mag maken als je onder bewind staat. Nou ben ik gedisciplineerd genoeg om te reizen met m'n pinpas en dus van m'n leefgekd te betalen als ik buiten m'n abo reis, zodat m'n bewindvoerder niet voor die onverwachte kosten komt te staan, maar genoeg mensen die in een vergelijkbare situatie zitten, en dat niet zijn en zich dus opnieuw in de schulden werken omdat ze hun reiskosten achteraf niet kunnen betalen (mijn dochter is er zo eentje bijvoorbeeld).![]()
En zo niet dan toch want NS.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ideaal is het niet, maar ik denk dat het mag wat ze doen![]()
Zo sportschool gehad
Nu uitgroei doen . En ik denk daarna nog even wandelen omdat het zo fijn stuk is om te lopen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Stapjes zetten?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lijkt mij niet verstandig. Zeker niet voor mensen die weinig te besteden hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je gedwongen mag worden om op rekening te reizen, maar dat is een vraag voor de consumentenbond en / of de acm.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hebheb gister toch 1000 te weinig gezet zie ik nu pasquote:
Foeiquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:29 schreef drakin het volgende:
Ik heb
[..]
heb gister toch 1000 te weinig gezet zie ik nu pas![]()
![]()
Ik ga meteen stapjes zetten nuquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
In een inclusieve samenleving zou geen enkele doelgroep uitgesloten mogen wordenquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ideaal is het niet, maar ik denk dat het mag wat ze doen
De Punica oasequote:Op dinsdag 2 september 2025 09:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
In een inclusieve samenleving zou geen enkele doelgroep uitgesloten mogen worden![]()
![]()
Pfff zitten bellen over de vakantie van mijn vriendin en haar dochtertje hier naar toe.
Als duidelijk op papier staat dat haar ex geen zeggenschap over het dochtertje heeft, is dit allemaal paniek om niks.
Mocht het minder duidelijk zijn, dan hebben we misschien geen poot om op te staan en hebben we de nieuwe regels van de ambassade maar te slikken.![]()
Pfff gedoe weerquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:34 schreef ToT het volgende:
Pfff zitten bellen over de vakantie van mijn vriendin en haar dochtertje hier naar toe.
Als duidelijk op papier staat dat haar ex geen zeggenschap over het dochtertje heeft, is dit allemaal paniek om niks.
Mocht het minder duidelijk zijn, dan hebben we misschien geen poot om op te staan en hebben we de nieuwe regels van de ambassade maar te slikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik gelijk of heb ik gelijk?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pfff gedoe weer
YupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu danquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
O dit kan een obstakel zijn dat je vriendin hier naar toe kan komen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:34 schreef ToT het volgende:
Mocht het minder duidelijk zijn, dan hebben we misschien geen poot om op te staan en hebben we de nieuwe regels van de ambassade maar te slikken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou wat versta je onder een inclusieve samenleving?quote:
Bijna iedereen behoort tegenwoordig wel tot een aparte groep.
Je kunt niet voor iedereen een uitzondering maken of met ieder individu (of kleine groep) rekening houden.
Niet leuk voor die specifieke personen, maar is helaas wel zoals het werkt.![]()
Reizen moet toch voor iedereen mogelijk zijn lijkt mij?quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou wat versta je onder een inclusieve samenleving?
Bijna iedereen behoort tegenwoordig wel tot een aparte groep.
Je kunt niet voor iedereen een uitzondering maken of met ieder individu (of kleine groep) rekening houden.
Niet leuk voor die specifieke personen, maar is helaas wel zoals het werkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat is het ookquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Reizen moet toch voor iedereen mogelijk zijn lijkt mij?![]()
Met achteraf betalen misschien niet, mensen die zelf niet over hun inkomen gaan kunnen dit volgens mij niet doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zij kan wel komen, maar haar dochtertje misschien niet en zowel mijn vriendin als het dochtertje zouden ontroostbaar zijn; het grietje wil "haar papa" dolgraag ontmoeten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dit kan een obstakel zijn dat je vriendin hier naar toe kan komen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: