SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onze eigen Vangelisquote:Op dinsdag 2 september 2025 03:01 schreef kree het volgende:
https://jumpshare.com/s/ekT1nfD3uAcjRDuPfu1qProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het klinkt wel mooi.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:01 schreef kree het volgende:
https://jumpshare.com/s/ekT1nfD3uAcjRDuPfu1q![]()
![]()
Ik speel ook keyboard, maar zo mooi als kree kan ik het niet. Zingen lijkt me geen goed plan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als jij nou even de zang voor je rekening neemt…![]()
![]()
Je speel gewoon heel mooi en daar mag je trots op zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:09 schreef kree het volgende:
Tis verzonnen muziekje niet meer net neit minder![]()
Zo bescheiden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:09 schreef kree het volgende:
Tis verzonnen muziekje niet meer net neit minder
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik kan het beetje onderhand durf ik van mezelf te zeggen. maargoed dit was al kut om ff op te nemen en etc en te delen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Je speel gewoon heel mooi en daar mag je trots op zijn.
ik had er nog wat over uit kunnen breiden wss.Do what you love, love what you do!![]()
Het was gewoon heel mooi.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan het beetje onderhand durf ik van mezelf te zeggen. maargoed dit was al kut om ff op te nemen en etc en te delen.
ik had er nog wat over uit kunnen breiden wss.![]()
ja die zeg maar liedjes kopieert enzo en als AI maakt, neuh. dit verzon ik zelf ff en vind dat beter.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik probeer maar ff dingetje he. goed en zou het leuk vinden ook echt liedjes ervan te maken.
maarja zo ff midden in de nacht? tis lastig voor me om wat goeds neer te zetten.Do what you love, love what you do!![]()
nu is er liedje geweest met hier enzo en tekst. in de nacht, maar kweet niet of ik die nog durf te delen.Do what you love, love what you do!![]()
tis jammer want dat liedje was nog wel echt ff gemaakt door anderen enzo. en goed nog steeds als een idee,. maar vond het niet eens zo slechtDo what you love, love what you do!![]()
Anders doe ik het toch gewoon voor je?quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:19 schreef kree het volgende:
nu is er liedje geweest met hier enzo en tekst. in de nacht, maar kweet niet of ik die nog durf te delen.
Gewoon een nieuw liedje doen. Dat liedje was ook wel met bestaande songtekst erin als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:19 schreef kree het volgende:
nu is er liedje geweest met hier enzo en tekst. in de nacht, maar kweet niet of ik die nog durf te delen.![]()
naja ff en samen gemaakt hier met iemand. de tekst iig en de akkoorden bedacht. uitgevoerd die er veel handiger is als ik er in is.
https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_link
ik ben er neit zo handig in enzo, maargoed t was een idee, nooit verder mee gegaan helaas he nog.Do what you love, love what you do!![]()
moeten jullie dat zien als idee ff en dat was het ook, toch beetje jammer niet meer verder uitgewerkt.Do what you love, love what you do!![]()
Zing jij dat ook?quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:25 schreef kree het volgende:
naja ff en samen gemaakt hier met iemand. de tekst iig en de akkoorden bedacht. uitgevoerd die er veel handiger is als ik er in is.
https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_link
ik ben er neit zo handig in enzo, maargoed t was een idee, nooit verder mee gegaan helaas he nog.![]()
ik vond namelijk de teksten enzo en hoe we bedachten hier he van iemand fok best oke.
maar tis nooit meer helemaal tot eind gekomen, naja nog net tot eerste liedje idee.Do what you love, love what you do!![]()
zou willen dat ik t kon shii. nee ik heb hier op fok met iemand de tekst gemaakt en daarna doorgestuurd. hij heeft dat ingezongen als idee.quote:
stom eigenlijk dat we er niks meer mee deden. Maar speel met hem ook in bandje he. hij is ff handiger met zingen als ik wel
Do what you love, love what you do!![]()
ik denk en nog er was een goed idee, niet meer uitgewerkt verder alleen.
ook met tekst dus, t was nog al ff zoeken en hoe op muziek, dat alles deed ik nog wel, uitgespeeld door iemand anders ff als idee.Do what you love, love what you do!![]()
Het klinkt mooi. Je kunt het altijd op social media zetten (als de zanger het ook goed vindt). Wie weet wordt het opgepikt. Echt mooi en dat meen ik.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:30 schreef kree het volgende:
[..]
zou willen dat ik t kon shii. nee ik heb hier op fok met iemand de tekst gemaakt en daarna doorgestuurd. hij heeft dat ingezongen als idee.
stom eigenlijk dat we er niks meer mee deden. Maar speel met hem ook in bandje he. hij is ff handiger met zingen als ik wel![]()
tis wel beetje liedje van een stuk van mijn leven, en soort van geprobeerd dat ook zo te vertellen.
We zijn er nooit helemaal lekker helemaal uit gekomen,. maargoed oke dit was het opzetje tot zo ver.
en doe er niet lulliug over want is echt hoe ik van mijn diepste ziel ff liedteksten probeerde te verzinnen.Do what you love, love what you do!![]()
Prima opzetje. Waarom niet verder uitwerken?quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:35 schreef kree het volgende:
tis wel beetje liedje van een stuk van mijn leven, en soort van geprobeerd dat ook zo te vertellen.
We zijn er nooit helemaal lekker helemaal uit gekomen,. maargoed oke dit was het opzetje tot zo ver.
en doe er niet lulliug over want is echt hoe ik van mijn diepste ziel ff liedteksten probeerde te verzinnen.![]()
nou tis beetje spraak gelopen en had ik het ook allemaal weer druk, nog steeds he denk ik dat we dit zouden moeten uitwerken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Prima opzetje. Waarom niet verder uitwerken?
maar helemaal met iemand van fok hier he de teksten en bedenken hoe en wat
ik wil niet echt namen ff noemen, maargoed degene die dat samen deed met me weet t.
als je t leest? ik wil er nog wel mee door
@devzeroquote:Op dinsdag 2 september 2025 03:40 schreef kree het volgende:
ik wil niet echt namen ff noemen, maargoed degene die dat samen deed met me weet t.
als je t leest? ik wil er nog wel mee doorProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Volgens mij zijn die namen al een keer genoemd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Whah ik denk dat de tekst wel oke was, t was alleen nog best lastig in nuziuek te maken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Het klinkt mooi. Je kunt het altijd op social media zetten (als de zanger het ook goed vindt). Wie weet wordt het opgepikt. Echt mooi en dat meen ik.
Dus het blijft ff bij idee voor nu,. enne goed wat ruk erop zette hier is idee. Ik denk het idee is er wel, maar het heeft wat uitwerking nodig.Do what you love, love what you do!![]()
FreshFruit the human Mycroft.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:46 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij zijn die namen al een keer genoemd.
vast, maar hoeven ze niet nog een keer, ik vond het idee nog steeds leukquote:Op dinsdag 2 september 2025 03:46 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij zijn die namen al een keer genoemd.
Een paar maand geleden heb je het lijstje geplaatst. Het idee is ook leuk, zeker.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
vast, maar hoeven ze niet nog een keer, ik vond het idee nog steeds leuk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was al leuk om de tekst te bedenken, en er deden best veel mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je ook meegedaan?quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:54 schreef FreshFruit het volgende:
Het was al leuk om de tekst te bedenken, en er deden best veel mee.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
mjah t liedje werkte mss wat meer zeg maar negatief enzo in toon uit als ik er eigenlijk mee bedoelde.
Maar mss komt ook omdat ik meer negatief toen te vertellen had als positief.
Uiteindelijk wilde ik er een wel positief draai aan geven, maargoed dat hele uitwerken is ff niet meer gelukt.
Dit is btw van 3 jaar terug he enzo
Ja ,ik heb toen ook wel wat geschreven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en. ja wie t maakte, jullie en ik weten het
maar mss is die tekst nog niet eens zo heel onherkenbaar voor sommige hier.Do what you love, love what you do!![]()
Het is ook al 3 jaar geleden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 04:00 schreef kree het volgende:
en. ja wie t maakte, jullie en ik weten het
maar mss is die tekst nog niet eens zo heel onherkenbaar voor sommige hier.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
LUL no shit je hebt geschreven?quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja ,ik heb toen ook wel wat geschreven.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 04:01 schreef kree het volgende:
[..]
LUL no shit je hebt geschreven?
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij begon het idee toen met DTS de musical.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben volgens mij de enige die nergens van op de hoogte is. Weet nooit wat er allemaal in DTS speelt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 04:03 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij begon het idee toen met DTS de musical.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: