SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Nee, ik zeg dat ik het trauma 'kutten met rutten' uit mijn hoofd heb verbannenquote:Op maandag 1 september 2025 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dusss
Als ik het goed begrijp
Zeg je nu dat mannen helemaal geen herinneringen hebben
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Fred Rutten?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je bent nu al vergeten dat je het in het vorige topic ook al heb gepostquote:Op maandag 1 september 2025 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik het trauma 'kutten met rutten' uit mijn hoofd heb verbannen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En OPquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik wilde het even super duidelijk voor jou hebben, ik weet hoe snel vrouwen de waarheid kunnen vergeten/verdraaienquote:Op maandag 1 september 2025 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent nu al vergeten dat je het in het vorige topic ook al heb gepost
Smoesjes Kaninchenquote:Op maandag 1 september 2025 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde het even super duidelijk voor jou hebben, ik weet hoe snel vrouwen de waarheid kunnen vergeten/verdraaien
Maar ik zal er rekening mee houden
Dat je geheugen je regelmatig in de steek laatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
weet niet hoe we van iets technisch naar religie kwamen. maar oke ook daar heb ik mening over
Do what you love, love what you do!![]()
Da meende gij niequote:Op maandag 1 september 2025 18:11 schreef kree het volgende:
weet niet hoe we van iets technisch naar religie kwamen. maar oke ook daar heb ik mening over
Religie is de bron van vrijwel alle ernstige ellende op deze aardklootquote:Op maandag 1 september 2025 18:11 schreef kree het volgende:
weet niet hoe we van iets technisch naar religie kwamen. maar oke ook daar heb ik mening overIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Moet je weer je contract niet lezen enzoquote:Op maandag 1 september 2025 18:11 schreef devzero het volgende:
[..]
ik zei het is makkelijk over het hoofd te zien als je dan een leuke baan vind enzo.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En voor sommigen is F1 een soort van religie.quote:Op maandag 1 september 2025 18:11 schreef kree het volgende:
weet niet hoe we van iets technisch naar religie kwamen. maar oke ook daar heb ik mening over![]()
meerdere hier last van incl ik.quote:Op maandag 1 september 2025 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Smoesjes Kaninchen
Dat je geheugen je regelmatig in de steek laatDo what you love, love what you do!![]()
Doe ik niet aanquote:Op maandag 1 september 2025 18:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Moet je weer je contract niet lezen en,o![]()
Even jouw geheugen testen om je kwaliteiten te onderschrijven.quote:Op maandag 1 september 2025 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Smoesjes Kaninchen
Dat je geheugen je regelmatig in de steek laat
Wat is er op 8 oktober 2000 gebeurd?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ferrari is een religiequote:Op maandag 1 september 2025 18:12 schreef devzero het volgende:
[..]
En voor sommigen is F1 een soort van religie.
Naar bioscoop-bolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
helaas wel ja.quote:Op maandag 1 september 2025 18:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Religie is de bron van vrijwel alle ernstige ellende op deze aardklootDo what you love, love what you do!![]()
Schumi wkquote:Op maandag 1 september 2025 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even jouw geheugen testen om je kwaliteiten te onderschrijven.
Wat is er op 8 oktober 2000 gebeurd?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan niet jonguhquote:Op maandag 1 september 2025 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
zo weer niet eens met jullie allemaal heThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bij nader inzien, er zijn ook mensen overleden voor hun geloof in de Scuderia![]()
Begrijpelijkquote:Op maandag 1 september 2025 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
Bij nader inzien, er zijn ook mensen overleden voor hun geloof in de Scuderia
Villeneuve in zolder '82 en Von Trips ergens in de jaren '60 uit mijn hoofd.quote:
En was Bandini niet ook in een Ferrari toen die in Monaco overleed
Ik dacht dat je het over tifosi hadquote:Op maandag 1 september 2025 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Villeneuve in zolder '82 en Von Trips ergens in de jaren '60 uit mijn hoofd.
En was Bandini niet ook in een Ferrari toen die in Monaco overleedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, die komen de gevangenis in vanwege de moord op ene Antonelli komende weekquote:Op maandag 1 september 2025 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over tifosi had
Het zijn toch geen Engelsen die jaren blijven huilen over race inchidentsquote:Op maandag 1 september 2025 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, die komen de gevangenis in vanwege de moord op ene Antonelli komende weekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Thanksquote:![]()
Ik wist dat die voor Ferrari gereden heeft en in Monaco is overleden in een crash. Wist niet meer zeker of dat in een Ferrari was of niet
quote:Op maandag 1 september 2025 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik wist dat die voor Ferrari gereden heeft en in Monaco is overleden in een crash. Wist niet meer zeker of dat in een Ferrari was of niet
Nee joh, zo sneu zijn we nietquote:Op maandag 1 september 2025 18:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zijn toch geen Engelsen die jaren blijven huilen over race inchidents![]()
Wij blijven huilen over de afgelopen 20 jaar zonder titels
Dat is begrijpelijkquote:Op maandag 1 september 2025 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, zo sneu zijn we niet![]()
Wij blijven huilen over de afgelopen 20 jaar zonder titels
Kaninchen, zo heet mijn Duitse achterneef ookquote:Op maandag 1 september 2025 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Smoesjes Kaninchen
Dat je geheugen je regelmatig in de steek laat
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Wel sneu dat McLaren hun eerste titel na 2008 vorig jaar kwam terwijl de tifosi nog steeds sinds dat jaar wacht op een titelquote:![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 18:25 schreef Homijn het volgende:
[..]
Kaninchen, zo heet mijn Duitse achterneef ook![]()
Jullie zijn familie
Uitbuikbolk
Zo maar weer calorieën verbranden met een rondje hardlopen in de natoerrrrBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ren zequote:Op maandag 1 september 2025 18:26 schreef StevenHyde het volgende:
Uitbuikbolk
Zo maar weer calorieën verbranden met een rondje hardlopen in de natoerrrr
Ik welquote:
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
* Homijn gaat het hierbij laten vanwege zijn fantastische Naatje_1 post-puntratio
Het is tijd om ehh... Radio 49 te gaan luisteren
Veel plezierquote:Op maandag 1 september 2025 18:27 schreef Homijn het volgende:
* Homijn gaat het hierbij laten vanwege zijn fantastische Naatje_1 post-puntratio
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
luister zequote:Op maandag 1 september 2025 18:27 schreef Homijn het volgende:
Ik zie geen meneer 😳quote:Op maandag 1 september 2025 18:29 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een meneer hier heel hard aan het werkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey vakantiegangertquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hap hap hapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heerlijk gelopen. Nu weer rustig met de airco aan en een muziekje aan richting huis 🙂Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Slok slok slik slokThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Sterktequote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik had ook chicken tonight wel met kip.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb dat nog nooit gegetenquote:Op maandag 1 september 2025 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had ook chicken tonight wel met kip.![]()
Is lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan. Maar even goed is het wel lekker. Doe er ook altijd verse bonen doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind het best te eten. Ik had dan de Hawaï verse bonen erbij doorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft een beetje chemische smaak vind ikquote:Op maandag 1 september 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het best te eten. Ik had dan de Hawaï verse bonen erbij door
O vond ik niet. En ben helemaal niet van dat kant en klare normaal. Dit is lekker voor een snelle hap als je drukt of niet lekker bentquote:Op maandag 1 september 2025 19:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heeft een beetje chemische smaak vind ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het benauwd buiten. Ik had een jasje aan, maar die heb ik snel uitgedaanquote:Op maandag 1 september 2025 19:33 schreef StevenHyde het volgende:
Heerlijk gelopen. Nu weer rustig met de airco aan en een muziekje aan richting huis 🙂
Hey Koen Bolk
Mijn moeder heeft het eens één keer in huis gehaald.
Mijn vader was de moeilijkste niet, maar hij at het niet.![]()
Smaken verschilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zag dat de 1e storm van het jaar storm Amy wordt @MizzezAmySame shit, different day
SC hopper present![]()
Staat hier wel een mooie woning in de verlotingquote:Op maandag 1 september 2025 19:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nog 2 minuutjes en dan weer woonnet checkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik was in korte broek en shirt. Maar idd zweten op het eindequote:Op maandag 1 september 2025 19:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind het benauwd buiten. Ik had een jasje aan, maar die heb ik snel uitgedaanBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
hellup, voor het eerst een echte match op Bumble (dat is app waar vrouwen opening move doen)Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Spannend HemaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
U go hema!quote:Op maandag 1 september 2025 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
hellup, voor het eerst een echte match op Bumble (dat is app waar vrouwen opening move doen)![]()
![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 19:59 schreef Koen66 het volgende:
Ik zag dat de 1e storm van het jaar storm Amy wordt @:MizzezAmy
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja in Verweggistan:Dquote:Op maandag 1 september 2025 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat hier wel een mooie woning in de verloting
Ik heb net gereageerd op een direct kans woningIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
hellup, voor het eerst een echte match op Bumble (dat is app waar vrouwen opening move doen)![]()
Heeft ze ook de opening move al gedaan?
Of was het een storm in een glas water?quote:Op maandag 1 september 2025 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Heeft ze ook de opening move al gedaan?![]()
![]()
Hoe zou de J storm heten?quote:Op maandag 1 september 2025 20:30 schreef JustinK het volgende:
Amy is altijd mijn favoriete storm geweestI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Bumble ik doe op paiq ook altijd de eerste move dus bumble is een makkiequote:Op maandag 1 september 2025 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
hellup, voor het eerst een echte match op Bumble (dat is app waar vrouwen opening move doen)
quote:Op maandag 1 september 2025 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Heeft ze ook de opening move al gedaan?![]()
Welk nummer wil je de rest van je leven niet meer horen?Uw ADH vitamine Worst
Tadhgquote:Lijst met stormnamen 2025/2026:
Amy, Bram, Chandra, Dave, Eddie, Fionnuala, Gerard, Hannah, Isla, Janna, Kasia, Lilith, Marty, Nico, Oscar, Patrick, Ruby, Stevie, Tadhg, Violet, Wubbo
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 1 september 2025 20:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja in Verweggistan:D
Ik heb net gereageerd op een direct kans woningWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zit je daar dan ook op?quote:Op maandag 1 september 2025 20:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bumble ik doe op paiq ook altijd de eerste move dus bumble is een makkieUw ADH vitamine Worst
Prima vraag!quote:Op maandag 1 september 2025 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
Welk nummer wil je de rest van je leven niet meer horen?
Wat is je antwoord?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nummer 8quote:Op maandag 1 september 2025 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Prima vraag!
Wat is je antwoord?![]()
Misschien kun je je naam wijzigen naar TadhgKquote:
ben ik nog op aan het broeden, misschien WHAM - last christmasquote:Op maandag 1 september 2025 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Prima vraag!
Wat is je antwoord?Uw ADH vitamine Worst
Vind Amy leukerquote:Op maandag 1 september 2025 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien kun je je naam wijzigen naat TadhgK![]()
![]()
Niet Mariah Carey?quote:Op maandag 1 september 2025 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben ik nog op aan het broeden, misschien WHAM - last christmas
Klinkt als de handlanger van Ridouan Taghiquote:Op maandag 1 september 2025 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien kun je je naam wijzigen naar TadhgKUw ADH vitamine Worst
Je hebt nog niet geantwoord?quote:Op maandag 1 september 2025 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben ik nog op aan het broeden, misschien WHAM - last christmasIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik klus soms wat bijquote:Op maandag 1 september 2025 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt als de handlanger van Ridouan Taghi![]()
quote:![]()
Jij bent geen MisterAmy![]()
Ik zou sowieso geen kerstliedje kiezen, misschien een sinterklaasliedjeI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik zou voor Mambo #5 gaanquote:Op maandag 1 september 2025 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Jij bent geen MisterAmy![]()
Ik zou sowieso geen kerstliedje kiezen, misschien een sinterklaasliedje![]()
![]()
Helemaal spannendquote:Op maandag 1 september 2025 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee kreeg pas net notificatie
Hou ons op de hoogte.
Die vind ik wel leuk, vakantieherinneringen aan.quote:
Misschien de MacarenaI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Kan m niet meer horenquote:Op maandag 1 september 2025 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik niet, beetje lied uit kindertijd![]()
en ik heb eergisteren pas zinnetje erbij toegevoegd aan bio dat ik koophuis heb
omdat ik wel wat profielen zag van leeftijdsgenoten die daar moeite mee hebbenUw ADH vitamine Worst
of hebben jullie nog meer suggesties van kutnummers die te vaak gedraaid worden
Uw ADH vitamine Worst
Aptquote:Op maandag 1 september 2025 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
of hebben jullie nog meer suggesties van kutnummers die te vaak gedraaid wordenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Moeite hebben met mensen die een koophuis hebben?quote:Op maandag 1 september 2025 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
en ik heb eergisteren pas zinnetje erbij toegevoegd aan bio dat ik koophuis heb
omdat ik wel wat profielen zag van leeftijdsgenoten die daar moeite mee hebben
Of moeite hebben een huis te vinden en daarom zoeken naar man met huis?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
tweedequote:Op maandag 1 september 2025 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moeite hebben met mensen die een koophuis hebben?
Of moeite hebben een huis te vinden en daarom zoeken naar man met huis?Uw ADH vitamine Worst
Ja ik ook. Maar heel veel.hebben er een hekel aanquote:Op maandag 1 september 2025 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind dat een best lekker nummer
Ik denk dat ik zou kiezen voor een genre waar je niet van houdt? Heb je even voor mij, toeter op waterscooter,...quote:Op maandag 1 september 2025 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
of hebben jullie nog meer suggesties van kutnummers die te vaak gedraaid wordenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Oooh goeie ja, dan wordt het Despacitoquote:Op maandag 1 september 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zou kiezen voor een genre waar je niet van houdt? Heb je even voor mij, toeter op waterscooter,...
hou niet van reggaeton en gerelateerde genresUw ADH vitamine Worst
Heb je er gelijk uitleg bij en opener voor muzieksmaakgesprekquote:Op maandag 1 september 2025 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oooh goeie ja, dan wordt het Despacito
hou niet van reggaeton en gerelateerde genresI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
datingsadviseur amyquote:Op maandag 1 september 2025 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je er gelijk uitleg bij en opener voor muzieksmaakgesprek
Uw ADH vitamine Worst
Leuk!quote:Op maandag 1 september 2025 20:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dit kwam voorbij op insta
https://timeleft.com/nl/![]()
uh wacht, dit is een profiel die ik naar links had geswipedUw ADH vitamine Worst
In het land der blinden...quote:Op maandag 1 september 2025 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan maar beter mn mond houden denk ik![]()
![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
hellup, voor het eerst een echte match op Bumble (dat is app waar vrouwen opening move doen)
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja nee die date komt er nu hoorquote:Op maandag 1 september 2025 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
uh wacht, dit is een profiel die ik naar links had geswiped![]()
Geinig ideequote:Op maandag 1 september 2025 20:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dit kwam voorbij op insta
https://timeleft.com/nl/
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Euh, bedoel je dat je haar niet leuk vond?quote:Op maandag 1 september 2025 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
uh wacht, dit is een profiel die ik naar links had geswiped
ja ik zag alleen de vraag, maar keek nu profielquote:Op maandag 1 september 2025 20:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh, bedoel je dat je haar niet leuk vond?Uw ADH vitamine Worst
Owquote:Op maandag 1 september 2025 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik zag alleen de vraag, maar keek nu profiel
Niemand zegt dat je dat moet.quote:
Maar het kan voor anderen juist een drempel wegnemen.
Kun je meteen sorteren op basis van eetgewoonten/tafelmanieren.![]()
![]()
Oh dat is wel jammerquote:Op maandag 1 september 2025 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik zag alleen de vraag, maar keek nu profiel
Ja dat is waar. Op.zich leuk idee.quote:Op maandag 1 september 2025 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je dat moet.
Maar het kan voor anderen juist een drempel wegnemen.
Kun je meteen sorteren op basis van eetgewoonten.
Je kan ook 3.prijscategorien selecteren. En voorkeuren qua voeding
Op zich wel leuk.bedachtIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vergat ook tafelmanieren.quote:Op maandag 1 september 2025 20:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Op.zich leuk idee.
Je kan ook 3.prijscategorien selecteren. En voorkeuren qua voeding
Op zich wel leuk.bedacht![]()
![]()
En OPquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@KoningWouter ik krijg mezelf niet geverifieerd op DiscordIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zie je, helemaal zo gek niet.quote:Op maandag 1 september 2025 21:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Met open mond et3n, dan ben je gelijk af![]()
Ff poepen hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bolk?quote:Op maandag 1 september 2025 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
nu maar weer tot de orde van de dagIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
nu maar weer tot de orde van de dagquote:![]()
Ben ik mee bezigquote:Op maandag 1 september 2025 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
nu maar weer tot de orde van de dagIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hmm heb je /v in dat verificatie chat ding getypt?quote:Op maandag 1 september 2025 21:04 schreef MooieTop6 het volgende:
@:KoningWouter ik krijg mezelf niet geverifieerd op Discord![]()
Yep, het is nu geluktquote:Op maandag 1 september 2025 21:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hmm heb je /v in dat verificatie chat ding getypt?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hier wordt gebolkt hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
DelftThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Fucking Oostenrijk toch? of is er een plaats die Fuck heet?quote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. Homijn / 178 / +0 / +178 / 25 / 51 / 3.49
2. Dotteke / 114 / +0 / +114 / 182 / 201 / 0.57
3. JustinK / 92 / +0 / +92 / 206 / 214 / 0.43
4. FreshFruit / 61 / +0 / +61 / 159 / 200 / 0.31
5. greysbones / 31 / +0 / +31 / 79 / 86 / 0.36
6. WrappedEuphoria / 29 / +0 / +29 / 66 / 78 / 0.37
7. loveislikeakiss / 22 / +0 / +22 / 127 / 142 / 0.15
8. KillemWieft / 19 / +0 / +19 / 6 / 15 / 1.27
9. ieniminimuis / 17 / +0 / +17 / 48 / 56 / 0.3
10. StevenHyde / 15 / +0 / +15 / 46 / 55 / 0.27
11. Dr.Mikey / 11 / +0 / +11 / 6 / 16 / 0.69
12. Vino_Tinto / 10 / +0 / +10 / 84 / 90 / 0.11
13. KoningWouter / 9 / +0 / +9 / 39 / 48 / 0.19
14. hemarookworst / 8 / +0 / +8 / 30 / 43 / 0.19
15. marc0871 / 8 / +0 / +8 / 8 / 13 / 0.62
16. devzero / 7 / +0 / +7 / 31 / 34 / 0.21
17. DerRabbit / 7 / +0 / +7 / 59 / 62 / 0.11
18. Bally-b / 6 / +0 / +6 / 3 / 7 / 0.86
19. maily / 5 / +0 / +5 / 25 / 28 / 0.18
20. Moonlight / 5 / +0 / +5 / 11 / 15 / 0.33SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Blij met mn blender, tomaat, komkommer, sjalotje, knoflook, olijfolie en balsamico erin gegooid, prrrrt gedaan, en nu een soort gazpacho die prima smaakt.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. Homijn / 178 / +0 / +178 / 25 / 51 / 3.49
2. Dotteke / 114 / +0 / +114 / 182 / 201 / 0.57
3. JustinK / 92 / +0 / +92 / 206 / 214 / 0.43
4. FreshFruit / 61 / +0 / +61 / 159 / 200 / 0.31
5. greysbones / 31 / +0 / +31 / 79 / 86 / 0.36
6. WrappedEuphoria / 29 / +0 / +29 / 66 / 78 / 0.37
7. loveislikeakiss / 22 / +0 / +22 / 127 / 142 / 0.15
8. KillemWieft / 19 / +0 / +19 / 6 / 15 / 1.27
9. ieniminimuis / 17 / +0 / +17 / 48 / 56 / 0.3
10. StevenHyde / 15 / +0 / +15 / 46 / 55 / 0.27
11. Dr.Mikey / 11 / +0 / +11 / 6 / 16 / 0.69
12. Vino_Tinto / 10 / +0 / +10 / 84 / 90 / 0.11
13. KoningWouter / 9 / +0 / +9 / 39 / 48 / 0.19
14. hemarookworst / 8 / +0 / +8 / 30 / 43 / 0.19
15. marc0871 / 8 / +0 / +8 / 8 / 13 / 0.62
16. devzero / 7 / +0 / +7 / 31 / 34 / 0.21
17. DerRabbit / 7 / +0 / +7 / 59 / 62 / 0.11
18. Bally-b / 6 / +0 / +6 / 3 / 7 / 0.86
19. maily / 5 / +0 / +5 / 25 / 28 / 0.18
20. Moonlight / 5 / +0 / +5 / 11 / 15 / 0.33Whoehoe over @KoningWouter heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klinkt wel erg gezondquote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Blij met mn blender, tomaat, komkommer, sjalotje, knoflook, olijfolie en balsamico erin gegooid, prrrrt gedaan, en nu een soort gazpacho die prima smaakt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is nodigquote:
En ik ga er vanuit dat er weinig calorieën in een kilo tomaten zitten
Jij bent toch een jong bloempjequote:Op maandag 1 september 2025 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gekkie, ik ben toch veel te oud voor hema![]()
![]()
You search the trash can on Platform 3.
It is about half-full, allowing you to fumble around in the garbage without going in head first.
You find a mustard-smeared dollar bill stuck to a sandwich wrapper.
You lick the mustard off and slip the dollar into your back pocket.
SUCCESS
$1Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
had je wel wat jonger ingeschatquote:Op maandag 1 september 2025 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gekkie, ik ben toch veel te oud voor hema
Uw ADH vitamine Worst
Rond de 16 he?quote:Op maandag 1 september 2025 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had je wel wat jonger ingeschat![]()
![]()
Getverquote:Op maandag 1 september 2025 21:36 schreef MooieTop6 het volgende:
You search the trash can on Platform 3.
It is about half-full, allowing you to fumble around in the garbage without going in head first.
You find a mustard-smeared dollar bill stuck to a sandwich wrapper.
You lick the mustard off and slip the dollar into your back pocket.
SUCCESS
$1![]()
![]()
dan ben ik de ene dag 2 en de andere dag 88quote:Op maandag 1 september 2025 21:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is ook meer de mentale leeftijdUw ADH vitamine Worst
Gemiddeld wel wat oudquote:Op maandag 1 september 2025 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan ben ik de ene dag 2 en de andere dag 88![]()
![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had je wel wat jonger ingeschat![]()
1 dag zeker?
Vandeweek nog een collega die dacht dat ik midden 30 was
Ik zoomde deze in om te kijken of het een hele kleine smiley wasquote:
Een verkleinde verkleinde verkleindequote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zoomde deze in om te kijken of het een hele kleine smiley was
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja je weet het nooit hierquote:Op maandag 1 september 2025 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een verkleinde verkleinde verkleinde
Man in Parijs opgepakt die voor 10 miljoen aan sieraden in onderbroek verstopteSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zoomde deze in om te kijken of het een hele kleine smiley was![]()
![]()
Kan bij elke gelegenheidquote:Op maandag 1 september 2025 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
Bewaar deze maar voor een geschikte gelegenheid:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 22:29 schreef JustinK het volgende:
Mijn sieraad in m'n onderbroek is onbetaalbaarquote:Misschien een soa?quote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: