quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankje!
Dit topic gaat voor nu eigenlijk alleen over mijn netvliesloslating wat losgelaten had en ik half blind was aan een oog en de operatie en de nasleep daarvan, maar zodra dat allemaal weer 100% in orde is volgt al de rest nog:Dat is inderdaad wel héél veel voor je kiezen krijgen zeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar komt nu dit dan nog eens bovenop, wat toch ook ff van een heel andere orde is dan een arm breken en paar weken gips of iets, er bestaat gewoon kans op verlies van een van je zintuigen. En dat hakt er toch wel ff in. Best hard.
Blij dat over 2 weken eerste afspraak met psycholoog gepland staat. Dokter denkt aan burnout. Ik zou het niet heel gek vinden.
Dus wellicht dat ik daar dan nog verder over vertel in dit topic, dat weet ik nog niet zo goed.![]()
Fijn dat je over 2 weken hulp krijgt, hopelijk zet dat snel zoden aan de dijk. Al is het (in het begin) maar omdat je je (hele grote dikke vette) ei kwijt kunt![]()
Heel veel sterkte en beterschap en een dikke knuffel
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Wat lief, dank je wel!quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:58 schreef vosss het volgende:
@:whiskers2009 geniet van je vakantie!![]()
Dat was ik vergeten te zeggen
Niet. Iedereen zijn glasvochtmembraan laat los. De meeste mensen merken daar helemaal niks van.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:10 schreef Zwansen het volgende:
Jeetje. Heftig hoor, sterkte! Gewoon niet te veel denken aan alle andere zaken, één voor één oplossen maar.
P.S. hoe voorkom je die ellende met je oog?
Gatver, wat naar! Ik doe 🤞🤞🤞quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:00 schreef vosss het volgende:
Sinds vanochtend is mijn zichtveld, het stukje waar ik over de luchtbel in mijn oog heen kan kijken, aanmerkelijk verslechterd.
Veel minder scherp plus een hele witte waas over het beeld. Gisteren was dit niet. Vooral die witte waas baart mij zorgen.
Dus gebeld, moet zo langskomen in het MUMC bij de oogarts. Wordt vervolgd.
Oh jee, nee...quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:00 schreef vosss het volgende:
Sinds vanochtend is mijn zichtveld, het stukje waar ik over de luchtbel in mijn oog heen kan kijken, aanmerkelijk verslechterd.
Veel minder scherp plus een hele witte waas over het beeld. Gisteren was dit niet. Vooral die witte waas baart mij zorgen.
Damn!! Nogmaals sterkte man!!quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:00 schreef vosss het volgende:
Gezond is goedquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Vosss hier mag je lekker klagen hè. Da’s gezond hoor.
Sterkte! Hopend op een goede afloop.quote:
Sterkte gozerquote:Op zaterdag 6 september 2025 10:00 schreef vosss het volgende:
Succes, en heel veel sterkte. Hopelijk valt het mee en kunnen ze iets aan doen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:00 schreef vosss het volgende:
Kut man, hopelijk valt het mee!quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:00 schreef vosss het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |