Laten we, of ik in elk geval, het hopen. Mijn portie kutzooi moet toch een keer op zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 22:20 schreef woxxel2 het volgende:
Als deze operatie goed gaat kan je dat bij je lijstje schrijven. Geslaagde operatie.
Hopelijk is dat dan t begin van betere tijden voor jou.
Dankje! Hebben we het wel over gehad, maar is morgen aan de operateur in kwestie die dat bepaalt.quote:Op maandag 1 september 2025 22:25 schreef Zorro het volgende:
Zelfde gehad twee jaar geleden. Of drie, weet het al niet meer.
Meteen ook de lens van het oog vervangen, zou bij zo'n operatie anders gegarandeerd binenn een paar jaar toch nodig zijn wegens staarvorming.
Is dat bij jou ook gepland?
Stelde achteraf gezien niet veel voor, maar dat komt ook omdat het erg goed verliep natuurlijk
Sterkte iig!
Ja je voelt eerst zieke harde druk en dan lijkt het net of je oogbal uit elkaar spat door die boor.quote:Op maandag 1 september 2025 15:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Voel je iets van die operatie? Ik begreep dat het niet onder algehele narcose ging zijn, maar dat ze wel een gat boren in mn oogbol en met een grijper naar binnen moeten wtf.
quote:Op maandag 1 september 2025 23:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Word ie daar ook aan geopereerd ????!!!
Dan ga ik voor die 20% thank you very muchquote:Op maandag 1 september 2025 22:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja je voelt eerst zieke harde druk en dan lijkt het net of je oogbal uit elkaar spat door die boor.
En daarna is de kans 80% dat je netvlies op meerdere plekken kan doorscheuren en je alsnog blind wordt aan dat oog.
Sterkte Vosje!quote:Op maandag 1 september 2025 14:49 schreef vosss het volgende:
Godverdomme.
Morgen onder het mes.
En dat komt dan bovenop:
1. Frozen shoulder rechts
2. Slijmbeursontsteking schouder rechts
3. Slijmbeursontsteking heup links
4. Overbelaste enkel rechts
5. Een hele shitzooi aan burnout gerelateerde lichamelijke klachten.
6. Een hoop psychische ellende zoals overlijden een van m'n ouders, m'n vrouw direct daarna een dikke burnout, mijn hond die plots veel te vroeg en pas op de helft van z'n leven dood neer valt en nog meer ellende.
Echt, fuck my life. Godverdomme.
Tjonge, heb je Ehler-Dahlos of zo?quote:Op maandag 1 september 2025 14:49 schreef vosss het volgende:
Godverdomme.
Morgen onder het mes.
En dat komt dan bovenop:
1. Frozen shoulder rechts
2. Slijmbeursontsteking schouder rechts
3. Slijmbeursontsteking heup links
4. Overbelaste enkel rechts
5. Een hele shitzooi aan burnout gerelateerde lichamelijke klachten.
6. Een hoop psychische ellende zoals overlijden een van m'n ouders, m'n vrouw direct daarna een dikke burnout, mijn hond die plots veel te vroeg en pas op de helft van z'n leven dood neer valt en nog meer ellende.
Echt, fuck my life. Godverdomme.
Thanks.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:22 schreef MissHobje het volgende:
Wtf! nou lekker dan allemaal (NOT!![]()
)
Sterkte, ik hoop dat de operatie goed is gegaan en hopelijk volgt er snel herstel voor je overige lichamelijke ellende..
![]()
![]()
Ditquote:
Maar opgeven is geen optie!quote:Op maandag 1 september 2025 14:52 schreef vosss het volgende:
En nu moet ik op m'n zij blijven liggen tot de operatie morgenvroeg en maar hopen dat heel de flikkerse boel niet verder scheurt. Geen garanties.
Ik ben er zooo fucking klaar mee!
Voor elk probleem dat ik probeer op te lossen krijg ik er 3 terug.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |