abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218650609
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218650612
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:16 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Zou niet te vroeg juichen met een nog uit te voeren medische keuring. Iemand moet bij Sunderland toch zijn twijfels hebben.
Ik ben niet gelovig, maar start nu wel te bidden tot de goden van de twijfel om zich even niet te melden aan de Tyne/Wear regio.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218650613
Resume; Brobbey zeer wrs naar Sunderland, Sutalo mogelijk Milan?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218650618
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
We kunnen hem ook ruilen voor Gimenez
Ook leuk voor die vrouw van hem, hoeft ze niet meer undercover om naar de Arena te mogen.
pi_218650630
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:23 schreef Adames het volgende:

[..]
Ook leuk voor die vrouw van hem, hoeft ze niet meer undercover om naar de Arena te mogen.
Wellicht kan ze dan weer dat Dino-pak aantrekken, sluit mooi aan bij de beleidsmatige keuzes in het Amsterdamse.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218650640
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Wellicht kan ze dan weer dat Dino-pak aantrekken, sluit mooi aan bij de beleidsmatige keuzes in het Amsterdamse.
Doe dan maar een clownspak
pi_218650651
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:23 schreef Black-Death het volgende:
Resume; Brobbey zeer wrs naar Sunderland, Sutalo mogelijk Milan?
Ten Hag mogelijk de vervanger van Heitinga

Let it be real
pi_218650653
Ten Hag mag trouwens wel zijn clubs wat beter gaan uitkiezen, United was natuurlijk al een mission impossible en Xabi Alonso vervangen was al helemaal een kansloze missie.
pi_218650660
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:26 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Ten Hag mogelijk de vervanger van Heitinga

Let it be real
Kan me niet voorstellen dat dit realistisch is. Meer iets dat wij hier willen.

Kroes zal Heitinga niet nu al wegsturen.

Sowieso vraag ik me af of ETH terug wil komen.
pi_218650668
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ten Hag mag trouwens wel zijn clubs wat beter gaan uitkiezen, United was natuurlijk al een mission impossible en Xabi Alonso vervangen was al helemaal een kansloze missie.
Misschien maar Sibum opvolgen dan
pi_218650698
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:27 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Kroes moet ballen tonen. Mokerdomme Sjon die niet uit zijn woorden kan komen eruit, Hag nu in.

Hag krijgt de kans zich te revancheren voor United en Leverkusen

Ajax krijgt een trainer die tot 10 kan tellen

Win/win
pi_218650699
quote:

[..]

Lijkt mij ook niet realistisch op dit moment. Misschien over 2 maanden. Dan is waarschijnlijk Ten Hag nog clubloos, en heeft Heitinga wat langer de kans gehad.
pi_218650721
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:32 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218650730
quote:

[..]
Kroes moet ballen tonen. Mokerdomme Sjon die niet uit zijn woorden kan komen eruit, Hag nu in.

Win/win
Ten Hag was nou ook weer niet het toonbeeld van intelligentie.
pi_218650736
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:34 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Ten Hag was nou ook weer niet het toonbeeld van intelligentie.
Wel van voetbalintelligentie.
pi_218650743
quote:

[..]

Win/win
Probleem is alleen dat Kroes, als hij dit zou doen, dus toegeeft dat hij met Heitinga een enorme fout heeft gemaakt. Dat zie ik hem niet doen.
pi_218650765
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:35 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Probleem is alleen dat Kroes, als hij dit zou doen, dus toegeeft dat hij met Heitinga een enorme fout heeft gemaakt. Dat zie ik hem niet doen.
Bij Leverkusen hebben ze daar niet zo'n probleem mee.

Maar goed, ik begrijp het, je kan het niet maken Sjonnie er nu uit te gooien, hij brengt ook precies wat je van hem verwacht dus ja.
pi_218650783
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 12:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Bij Leverkusen hebben ze daar niet zo'n probleem mee.

Maar goed, ik begrijp het, je kan het niet maken Sjonnie er nu uit te gooien, hij brengt ook precies wat je van hem verwacht dus ja.
Dat is ook wel weer waar :') _O-
  maandag 1 september 2025 @ 12:45:25 #19
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218650815
quote:

[..]
Je hebt voor Heitinga gekozen en dan moet je hem ook gewoon laten zitten totdat de boel eventueel echt ontspoort.
  maandag 1 september 2025 @ 12:48:02 #20
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218650846
quote:

[..]

Zo langzaam maar zeker heeft hij niet zoveel meer te willen, buiten NL zullen ze hem misschien in Turkije of België nog een kans geven.
  maandag 1 september 2025 @ 12:51:10 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218650874
quote:

[..]
Dat is wel zo, maar we weten niet hoeveelste keus Johnny was, ik kan me niet voorstellen dat hij bovenaan het lijstje stond.
pi_218650901
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is wel zo, maar we weten niet hoeveelste keus Johnny was, ik kan me niet voorstellen dat hij bovenaan het lijstje stond.
Nee dat klopt, maar het gezichtsverlies van Kroes zou natuurlijk gigantisch zijn als ze hem nu al ontslaan.

Nogmaals; ik hoop het van harte, maar ik verwacht het niet.
pi_218650903
quote:

[..]
Kroes hoeft eigenlijk alleen zichzelf te overtuigen, de rest van de buitenwacht heeft natuurlijk al lang en breed gezien dat Sjon er geen zak van kan en je met elke andere (zelfs middelmatige) trainer een stuk beter voor de dag gaat komen.
pi_218650916
Brobbey en Sutalo mogelijk weg?
Sutalo kan echt niet met ruimte in zijn rug omgaan, dat gaat nooit werken onder Johnnybal.
Als Brobbey ook nog vertrekt, wordt dit misschien wel de beste transferdag ooit.

Groot fan van User Wotte
pi_218650930
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 12:54 schreef Tjacka het volgende:
Sutalo kan echt niet met ruimte in zijn rug omgaan, dat gaat nooit werken onder Johnnybal.
Als Brobbey ook nog vertrekt, wordt dit misschien wel de beste transferdag ooit.

[ afbeelding ]
Nee dat was imho de dag dat Bergwijn vertrok ^O^
pi_218650941
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:55 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Nee dat was imho de dag dat Bergwijn vertrok ^O^
Of het aantrekken van Frankioli
Groot fan van User Wotte
pi_218650956
quote:

[..]

Win/win
Denk je nou echt dat hij zin heeft om deze selectie onder zijn hoede te nemen waarmee hij wellicht zijn pensioen in zal luiden?
  maandag 1 september 2025 @ 12:57:52 #28
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218650957
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 12:54 schreef Tjacka het volgende:

[ afbeelding ]
Er is geen enkele verdediger die met Johnnybal succesvol gaat zijn, zelfs VVD kan zulke ruimtes niet behappen.
pi_218650965
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:57 schreef Tarado het volgende:

[..]
Er is geen enkele verdediger die met Johnnybal succesvol gaat zijn, zelfs VVD kan zulke ruimtes niet behappen.
Dat niet met ruimte in de rug spelen is ook wat simpel gedacht, dat heeft er vaak meer mee te maken hoe de rest staat.

Ik vind het vooral lachwekkend dat een verdediger van 20+ zo slecht aan de bal is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218650969
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Denk je nou echt dat hij zin heeft om deze selectie onder zijn hoede te nemen waarmee hij wellicht zijn pensioen in zal luiden?
Prima selectie, vorig jaar bijna kampioen en overwintert in de EL en de basis op 2 personen na bij elkaar gebleven.
pi_218650977
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:57 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik vind het Itakura eigenlijk nog vrij aardig doen. Niet alles is top, maar hij houdt zich best goed staande onder Johnnybal.
Groot fan van User Wotte
  maandag 1 september 2025 @ 13:00:48 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218650987
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 12:59 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik vind het Itakura eigenlijk nog vrij aardig doen. Niet alles is top, maar hij houdt zich best goed staande onder Johnnybal.
Best een aardige speler, maar zolang het middenveld niet goed staat blijft het dweilen met de kraan open.
pi_218650995
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:00 schreef Tarado het volgende:

[..]
Best een aardige speler, maar zolang het middenveld niet goed staat blijft het dweilen met de kraan open.
Ben benieuwd wat die Engelsman gaat toevoegen.
pi_218650997
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 12:59 schreef Tjacka het volgende:

[..]
en aanvallend heb je er ook nog wat aan zagen we zaterdag.
  maandag 1 september 2025 @ 13:01:58 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218651003
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:01 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ben benieuwd wat die Engelsman gaat toevoegen.
Waarschijnlijk veel INZET, om in Heitinga-taal te blijven.
pi_218651006
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Prima selectie, vorig jaar bijna kampioen en overwintert in de EL en de basis op 2 personen na bij elkaar gebleven.
prima wil ik niet zeggen maar bepaalde users hebben er een handje van de selectie iets te downgraden. Het bekende riedeltje.
pi_218651011
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Waarschijnlijk veel INZET, om in Heitinga-taal te blijven.
Hij verloor ooit zijn tand tijdens de training en voetbalde gewoon door.

Dan ben je in het boekje van Sjonnie Hei-tin-ga een hele grote.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218651012
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:58 schreef Caland het volgende:
Dat niet met ruimte in de rug spelen is ook wat simpel gedacht, dat heeft er vaak meer mee te maken hoe de rest staat.

Ik vind het vooral lachwekkend dat een verdediger van 20+ zo slecht aan de bal is.
Zodra hij wat meer naar achter staat, is Sutalo een vrij aardige verdediger die zeker ergens kan slagen. Dat heeft hij vorig jaar meer dan bewezen. En bij Kroatië blijft hij maar in de basis worden opgesteld, dat zegt ook iets over zijn kwaliteiten. Het gaat dus niet alleen om hoe hij met ruimte in de rug speelt, maar ook om de positie en organisatie van het team.
Groot fan van User Wotte
pi_218651019
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 13:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Zodra hij wat meer naar achter staat, is Sutalo een vrij aardige verdediger die zeker ergens kan slagen. Dat heeft hij vorig jaar meer dan bewezen. En bij Kroatië blijft hij maar in de basis worden opgesteld, dat zegt ook iets over zijn kwaliteiten. Het gaat dus niet alleen om hoe hij met ruimte in de rug speelt, maar ook om de positie en organisatie van het team.
Hij is verdedigend ook best oké, maar voor dat bedrag mag je ook wel wat andere kwaliteiten hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 september 2025 @ 13:04:40 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218651026
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 13:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Daarom is Italie wel een goeie stap voor hem, past beter bij zijn speelstijl.
pi_218651038
Denk dat ze bij een eredivisiespits uit gaan komen, Lauritsen of Willumsson
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218651054
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:04 schreef Tarado het volgende:
Daarom is Italie wel een goeie stap voor hem, past beter bij zijn speelstijl.
Precies. Zelf denk ik dat het zelfs onder een normale coach bij Ajax waarschijnlijk niet zou passen, omdat hij hier vaak te hoog wordt opgesteld en niet zo goed is aan de bal.

Ter aanvulling: ik denk echt dat hij zich de komende jaren kan ontwikkelen tot een van de beste verdedigers van zijn generatie... alleen niet bij Ajax.
Groot fan van User Wotte
pi_218651093
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat ze bij een eredivisiespits uit gaan komen, Lauritsen of Willumsson
Nee, in de Eredivisie loopt niets rond dat mij kan bekoren.
pi_218651103
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:11 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Nee, in de Eredivisie loopt niets rond dat mij kan bekoren.
Je zult wat moeten, buitenlandse spitsen zijn nu waarschijnlijk te duur en afdankertjes.

Edit: of Shiogai van NEC, al was het wazig waarom die deal met RB afgeblazen werd
pi_218651138
Een vriend van me wil Mexx Meerdink :'(
pi_218651140
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 13:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Je zult wat moeten, buitenlandse spitsen zijn nu waarschijnlijk te duur en afdankertjes.

Edit: of Shiogai van NEC, al was het wazig waarom die deal met RB afgeblazen werd
Dan maar gewoon Konadu. Welke spits in de Eredivisie zou iets toevoegen dan?
pi_218651143
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:16 schreef PicoMMP het volgende:
Dat is geen vriend.
  maandag 1 september 2025 @ 13:18:43 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218651180
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:16 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Sja, elke spits die niet net als zaterdag alles naast of overheen krijgt, hoe onmogelijk het ook lijkt :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_218651190
quote:
Begrijp dat je boos werd toen ik met Janssen kwam… maar Mexx Meerdink als vergelijking is ook niet echt serieus te nemen hoor.
Groot fan van User Wotte
pi_218651195
Toch maar Dolberg halen dan.
pi_218651200
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:16 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Konadu maakt ze in de KKD al niet :')
pi_218651206
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Konadu maakt ze in de KKD al niet :')
Das ook wel weer zo :')
pi_218651222
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 13:19 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Begrijp dat je boos werd toen ik met Janssen kwam… maar Mexx Meerdink als vergelijking is ook niet echt serieus te nemen hoor.
Meerdink zou toch bij iedere top 3 club in Nederland uiteindelijk in de basis komen. Hij is vooral veel te duur.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 1 september 2025 @ 13:28:06 #54
35723 crew  GGMM
pi_218651330
Hoelaat is de presentatie van Ten Hag?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_218651335
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Meerdink zou toch bij iedere top 3 club in Nederland uiteindelijk in de basis komen. Hij is vooral veel te duur.
Dat klopt
Groot fan van User Wotte
pi_218651340
Gomez naar Milan is van de baan volgens Romano
Groot fan van User Wotte
pi_218651341
We gaan het met deze groep doen genot
pi_218651361
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:28 schreef GGMM het volgende:
Hoelaat is de presentatie van Ten Hag?
*Hoe laat
  maandag 1 september 2025 @ 13:34:29 #59
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218651365
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:29 schreef Bugno3 het volgende:
Dit kan toch niet, Johan.
pi_218651375
https://www.telegraaf.nl/(...)erg-27/87321410.html

Dolberg moet het gaan worden dus
pi_218651376
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind zijn statistieken nou ook niet bepaald indrukwekkend. Maar hij zal inderdaad ook erg duur zijn.

Daarbij hebben we niet vaak goede herinneringen aan AZ-aankopen.
pi_218651377
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:29 schreef Bugno3 het volgende:
Maar dan minus Sutalo?
pi_218651379
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 13:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Kwam niet door de medische keuring, dus toen durfde Rasenball niet meer
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218651384
quote:
Mogen we wel snel gaan schakelen
pi_218651386
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:35 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Maar dan minus Sutalo?
Daar lees ik nog geen heel sterke geruchten over, of heb ik iets gemist?

Verder: Dolberg :') Lekker duels winnen _O-
pi_218651388
quote:
Misschien ook de juiste keuze
Groot fan van User Wotte
  maandag 1 september 2025 @ 13:39:14 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218651401
quote:
We hebben toch genoeg buitenlanders?
pi_218651402
Dolberg _O-
No bitch to me
pi_218651410
quote:
Die was wel al half akkoord met Celtic.
  maandag 1 september 2025 @ 13:40:30 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218651411
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:39 schreef TornadoDK het volgende:
Dolberg _O-
Wel goed voor de shirtverkoop in kleine maatjes
pi_218651413
quote:
Kost je het dubbele van een Dolberg met die klootzakken van AZ.
pi_218651417
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wel goed voor de shirtverkoop in kleine maatjes
:?
pi_218651423
Dolgod _O_
pi_218651427
zijn die miljoenen van broeby al binnen of was dit weer de zoveelste soap om broeby in de belangstelling te brengen zonder resultaat
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218651430
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:42 schreef klaasweetalles het volgende:
zijn die miljoenen van broeby al binnen of was dit weer de zoveelste soap om broeby in de belangstelling te brengen zonder resultaat
ZIEDEND
pi_218651433
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:39 schreef TornadoDK het volgende:
Dolberg _O-
Doet het vrij aardig bij een gehandicapt Anderlecht
Groot fan van User Wotte
pi_218651434
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zal zo ff inloggen bij de bank om te kijken ^O^
pi_218651441
Die foto van een naakte Dolberg op z'n kamer mag dus weer van stal
pi_218651442
twitter

WEGHORST ZAL NU WEL WOEST ZIJN
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218651444
gewoon 9,5 miljoen aftikken en door aub
Groot fan van User Wotte
pi_218651451
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:44 schreef TheVulture het volgende:
Die foto van een naakte Dolberg op z'n kamer mag dus weer van stal
Ik denk dat @Tjacka die nog wel heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218651453
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 13:43 schreef Tjacka het volgende:

[..]
ben ook benieuwd waarom men dit echt niet zou willen.
pi_218651454
Volgens de T. is er dus wel een lijstje en willen ze echt nog een spits halen vandaag.

quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 13:45 schreef Tjacka het volgende:
gewoon 9,5 miljoen aftikken en door aub
Ja voor dat bedrag lijkt het me prima. Spitsen zijn duur (zie Brobbey _O- ).
pi_218651462
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik denk dat @:tjacka die nog wel heeft.
Klopt :@
Groot fan van User Wotte
pi_218651464
Misschien kan feyenoord zich nog mengen om dolbergs handtekening

meer cash
pi_218651465
Die was toch op weg naar Celtic?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_218651466
Gimenez is voor maar tien miljoen meer vertrokken dan Brobbey. _O-
pi_218651470
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgens de T. is er dus wel een lijstje en willen ze echt nog een spits halen vandaag.
[..]
Een spits uit vorm weg en een spits in vorm erbij +15m
Groot fan van User Wotte
pi_218651471
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alle Ajacieden, psv'ers en feyenoorders wachten met spanning af _O_
pi_218651472
Dolberg zou wel ultieme bord-op-schoot-transfer zijn. Lachen, gieren en brullen.
pi_218651475
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:48 schreef PicoMMP het volgende:
broeby is helemaal nog niet vertrokken
pi_218651476
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dolberg zou wel ultieme bord-op-schoot-transfer zijn. Lachen, gieren en brullen.
Jij weet een beter alternatief op de laatste 2 dagen?
Groot fan van User Wotte
pi_218651478
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
broeby is helemaal nog niet vertrokken
Daar heb je gelijk in. Ik zal het niet jinxen.
pi_218651479
quote:
Van lachen om spelers die altijd voor meer worden verkocht naar lachen om spelers die voor maar 10 miljoen minder worden verkocht.

De tijden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 september 2025 @ 13:51:18 #95
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218651486
Ze moeten toch wat, Weghorst is alleen effectief als invaller, om bij een vermoeide tegenstander wat te sleuren en trekken en forceren.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_218651487
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Van lachen om spelers die altijd voor meer worden verkocht naar lachen om spelers die voor maar 10 miljoen minder worden verkocht.

De tijden.
Als Brobbey zo goed was als Gimenez had hij wel 50 miljoen opgeleverd. :)
pi_218651489
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 13:43 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Speelt die daar goed of kijk je alleen naar statistieken? Zelf volg ik Anderlecht niet zo.

Ik irriteerde me altijd mateloos aan die apathische houding van hem. En had die niet ook een of andere ziekte?
No bitch to me
pi_218651490
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:51 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Maar Brobbey is veel beter las ik hier steeds.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218651495
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Hier zijn ook enorm veel debielen
  maandag 1 september 2025 @ 13:53:17 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218651498
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 13:41 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
vrouwen vinden hem wel leuk en @Tjacka
pi_218651501
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:51 schreef TornadoDK het volgende:

Ik irriteerde me
:')
pi_218651502
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:51 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
broeby is helemaal niet zo slecht

alleen de laatste jaren verkeerd gebruikt

je gaat hem aanspelen op de middenstip

nee dat is niet zo goed bedacht

ik denk dat broeby wel beter is dan dolberg als je gewoon het 020 spelletje zou spelen
pi_218651514
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
broeby is helemaal niet zo slecht

alleen de laatste jaren verkeerd gebruikt

je gaat hem aanspelen op de middenstip

nee dat is niet zo goed bedacht

ik denk dat broeby wel beter is dan dolberg als je gewoon het 020 spelletje zou spelen
Ok
pi_218651516
quote:
Jullie verkochten traditioneel altijd veel beter dan Feyenoord. Lijkt me geen goede ontwikkeling deze trend als Ajacied. Zeker als je kijkt naar niet zo lang geleden met Frenkie, De Ligt etc.
Volgens mij gingen Dolberg en Milik zelfs voor veel meer?
blablablabla
pi_218651519
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:52 schreef Caland het volgende:

[..]
we lezen hier zo veel. Psv schijnt een selectie te hebben van niveau barcelona in hun messi hoogtijdagen en feyenoord haalt de ene na de andere wereldtopper in huis. Niet alles is op waarheid gebaseerd. Dat geldt voor alledrie de beweringen wel in dit geval
pi_218651520
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Jullie verkochten traditioneel altijd veel beter dan Feyenoord. Lijkt me geen goede ontwikkeling deze trend als Ajacied. Zeker als je kijkt naar niet zo lang geleden met Frenkie, De Ligt etc.
Dolberg ging voor 20 miljoen naar Nice.
pi_218651525
quote:

[..]
Speelt die daar goed of kijk je alleen naar statistieken? Zelf volg ik Anderlecht niet zo.

Ik irriteerde me altijd mateloos aan die apathische houding van hem. En had die niet ook een of andere ziekte?
Haha ja, hij is nog steeds apathisch, dat valt niet te ontkennen. Over die ziekte weet ik niks, misschien iets wat je gehoord hebt, maar ik heb daar geen bevestiging van. Qua spel sprong hij vorig jaar wel uit als één van de weinige lichtpuntjes bij Anderlecht, zeker in de samenvattingen en volgens de Belgische media.
Groot fan van User Wotte
pi_218651526
quote:

[..]
25 miljoen voor een ongemotiveerde speler is toch gewoon heel veel?
Groot fan van User Wotte
pi_218651527
quote:

[..]
Het zou toch bizar zijn dat je na afgelopen seizoen nog ¤25 miljoen kan krijgen voor Brobbey?
  maandag 1 september 2025 @ 14:00:08 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218651533
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 13:58 schreef Tjacka het volgende:

[..]
5 miljoen per goal van afgelopen seizoen, of hoeveel heeft hij er gemaakt?
  maandag 1 september 2025 @ 14:01:10 #111
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218651539
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:57 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Dolberg ging voor 20 miljoen naar Nice.
Bod van 50 miljoen afgeslagen in de zomer ervoor toch?
pi_218651541
twitter

Weet niet hoe betrouwbaar dat is, maar we zijn niet de enige
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_218651542
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:00 schreef Tarado het volgende:

[..]
5 miljoen per goal van afgelopen seizoen, of hoeveel heeft hij er gemaakt?
4
Groot fan van User Wotte
pi_218651544
quote:

[..]
Welke andere club in Nederland verkoopt een bankzitter voor 25 miljoen?
pi_218651549
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 13:58 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Voor een relatief jonge spits van Oranje met veel restwaarde vind ik het vrij weinig eigenlijk.
blablablabla
pi_218651553
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:01 schreef franklop het volgende:
[ x ]

Weet niet hoe betrouwbaar dat is, maar we zijn niet de enige
Als je het draadje open niet betrouwbaar
Groot fan van User Wotte
pi_218651555
Brobbey rond met Sunderland
pi_218651559
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 14:03 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Als je het draadje open niet betrouwbaar
Vertel
pi_218651567
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Voor een relatief jonge spits van Oranje met veel restwaarde vind ik het vrij weinig eigenlijk.
Spits van Oranje _O-.
In Southern Sun
pi_218651568
ga
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:03 schreef PicoMMP het volgende:
Brobbey rond met Sunderland
het gaat erom ajax rond is met sunderland
pi_218651570
Wat doet de scouting bij Ajax eigenlijk als ze niet met wat originelers dan Dolberg kunnen komen?
pi_218651578
Groot fan van User Wotte
  maandag 1 september 2025 @ 14:06:51 #123
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218651579
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat doet de scouting bij Ajax eigenlijk als ze niet met wat originelers dan Dolberg kunnen komen?
Klaverjassen.
pi_218651580
quote:
Wat maakt mij het uit of iets origineel is, als 'ie er maar 20 maakt.
In Southern Sun
pi_218651581
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:05 schreef klaasweetalles het volgende:
ga
[..]
het gaat erom ajax rond is met sunderland
Die waren al rond
pi_218651585
quote:

[..]
Brian is geen spits van Oranje.
quote:
"Mei 2025: Brobbey werd niet opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal."
pi_218651589
quote:
Ze wilden die esposito, maar die is al een paar weken naar Cagliari
Groot fan van User Wotte
pi_218651596
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 13:49 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Jij weet een beter alternatief op de laatste 2 dagen?
Dit, ik denk dat lijstjes prima zijn maar niet op de laatste dag van de periode
pi_218651598
quote:

[..]
25 miljoen plus 5 miljoen bonussen vind ik persoonlijk heel veel voor een jong Oranje-spits die ongemotiveerd is, niet scoort, privéproblemen heeft en een blessurehistorie van heb ik jou daar. Voor mij is dat geen logische investering.
Groot fan van User Wotte
pi_218651599
Brobbey eruit, Dolberg erin en er financieel op vooruitgaan lijkt mij prima ^O^
pi_218651609
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 14:09 schreef Tjacka het volgende:

[..]
25 miljoen plus 5 miljoen bonussen vind ik persoonlijk heel veel voor een jong Oranje-spits die ongemotiveerd is, niet scoort, privéproblemen heeft en een blessurehistorie van heb ik jou daar. Voor mij is dat geen logische investering.
Dat zijn prestaties onder ongemotiveerd zouden vallen lijkt mij in zijn geval eerder rooskleurig denken. Dan zou er in een nieuwe omgeving nog hoop zijn.
pi_218651612
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:10 schreef Black-Death het volgende:
Nu nog een normale trainer _O_
pi_218651614
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:11 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dat zijn prestaties onder ongemotiveerd zouden vallen lijkt mij in zijn geval eerder rooskleurig denken. Dan zou er in een nieuwe omgeving nog hoop zijn.
Brobbey werd toch bedreigd vorig seizoen? Kan me wel voorstellen dat dit invloed heeft gehad op zijn spel.
pi_218651616
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:10 schreef Black-Death het volgende:
En dan over 2 weken klagen dat die er als een dooie bijloopt. Niet doorjaagt. Geen druk zet. 10 miljoen door de plee gespoeld. Kroes out!
Zoiets.
pi_218651617
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:12 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Nu nog een normale trainer _O_
Dat zal helaas nog wel even duren ;(
pi_218651618
quote:

[..]

Diabetes.
pi_218651620
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:12 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
En dan over 2 weken klagen dat die er als een dooie bijloopt. Niet doorjaagt. Geen druk zet. 10 miljoen door de plee gespoeld. Kroes out!
Zoiets.
Als ie maar doelpunten maakt
pi_218651623
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:12 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Brobbey werd toch bedreigd vorig seizoen? Kan me wel voorstellen dat dit invloed heeft gehad op zijn spel.
Vrienden die werden neergeschoten tot autos in de fik omdat hij zich niet chanteren of zo.
pi_218651624
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:13 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Vrienden die werden neergeschoten tot autos in de fik omdat hij zich niet chanteren of zo.
Dan zou ik me ook niet optimaal voelen..
pi_218651628
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:07 schreef rival het volgende:

[..]
Brian is geen spits van Oranje.
[..]

Hij heeft zeker voor zijn leeftijd aardig wat interlands bedoel ik.

Natuurlijk zegt dat niet zoveel omdat we amper fatsoenlijke spitsen hebben maar zoiets heeft vaak wel de neiging impact te hebben op de transfer waarde van spelers.
blablablabla
pi_218651633
Is ten Hag al gespot in de Arena?
pi_218651634
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:11 schreef Makamba_ het volgende:
Ik denk inderdaad dat hij wat ongemotiveerd is en dat een nieuwe omgeving dat kan veranderen, maar de Premier League is gewoon te zwaar voor hem. Over vijf jaar zien we hem waarschijnlijk in Saudi-Arabië of terug bij Utrecht.
Groot fan van User Wotte
pi_218651637
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 13:57 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Haha ja, hij is nog steeds apathisch, dat valt niet te ontkennen. Over die ziekte weet ik niks, misschien iets wat je gehoord hebt, maar ik heb daar geen bevestiging van. Qua spel sprong hij vorig jaar wel uit als één van de weinige lichtpuntjes bij Anderlecht, zeker in de samenvattingen en volgens de Belgische media.
Ff opgezocht maar hij heeft dus diabetes. Geen idee of je daar veel last van hebt met voetballen.

Wel weer gelachen om alle zure reacties uit Rotterdam dat we Brobbey nu voor te weinig verkopen. Terwijl ik hier al ongeveer een jaar lees dat die walgelijk slecht is en we geld moeten bijleggen om hem kwijt te raken.
No bitch to me
  Forum Admin maandag 1 september 2025 @ 14:15:22 #144
35723 crew  GGMM
pi_218651639
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 13:37 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Misschien ook de juiste keuze
Maar misschien ook niet
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_218651654
Denk dus dat er wel degelijk een lijst is/was maar de meesten zullen nu gewoon onhaalbaar zijn of al zijn verkocht.

Wat dat betreft gewoon kut dat Brobbey zo lang heeft gewacht.
pi_218651663
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Denk dus dat er wel degelijk een lijst is/was maar de meesten zullen nu gewoon onhaalbaar zijn of al zijn verkocht.

Wat dat betreft gewoon kut dat Brobbey zo lang heeft gewacht.
Dat is zijn goed recht toch
Groot fan van User Wotte
pi_218651695
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Is ten Hag al gespot in de Arena?
Zal echt niet gebeuren.
pi_218651701
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 14:19 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Dat is zijn goed recht toch
Op zich wel ja, idealiter had je er op voor kunnen sorteren door alvast iemand te halen, maar da's met de huidige financiële positie en de RvC totaal onmogelijk
pi_218651718
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Op zich wel ja, idealiter had je er op voor kunnen sorteren door alvast iemand te halen, maar da's met de huidige financiële positie en de RvC totaal onmogelijk
Tsja als ie dan niet vertrekken was heb je een vet probleem
pi_218651727
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Ja, ergens snap ik wel dat hij liever een goed contract van 5 jaar bij Sunderland neemt. Met zijn vrienden hoeft hij nu een stuk minder te smokkelen
Groot fan van User Wotte
pi_218651741
Benieuwd wat voor excuus er morgen weer komt. Aantal mogelijkheden:

- Financieel onhaalbare kaart, RVC greep op laatste moment in.
- Te weinig tijd, in de winter kijken we verder.
- Konadu is er klaar voor.
pi_218651746
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:12 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Dat zal helaas nog wel even duren ;(
Programma deze twee maanden is erg zwaar. Ik verwacht niet dat Heitinga eind oktober haalt eerlijk gezegd.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_218651750
quote:

[..]

Nou ja zolang die ballen in het net schiet is het al snel een verbetering.
pi_218651753
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:27 schreef Simmertje het volgende:
Benieuwd wat voor excuus er morgen weer komt. Aantal mogelijkheden:

- Financieel onhaalbare kaart, RVC greep op laatste moment in.
- Te weinig tijd, in de winter kijken we verder.
- Konadu is er klaar voor.
Dat klopt toch ook min of meer. Er is vrij wel geen tijd. Weinig geld. En veel spitsen zijn al verkocht of verhuurd. Feit dat Sunderland nog even 30 miljoen pond lapt voor Brobbey zegt toch genoeg over de spitsen markt?
pi_218651757
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Programma deze twee maanden is erg zwaar. Ik verwacht niet dat Heitinga eind oktober haalt eerlijk gezegd.
De vraag is vooral wanneer Kroes zijn fout durft toe te geven. Hoe ver laat hij Ajax afzakken alvorens Heitinga de wacht wordt aangezegd.
pi_218651760
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:29 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Dat klopt toch ook min of meer. Er is vrij wel geen tijd. Weinig geld. En veel spitsen zijn al verkocht of verhuurd. Feit dat Sunderland nog even 30 miljoen pond lapt voor Brobbey zegt toch genoeg over de spitsen markt?
Als Sunderland vandaag zoveel betaald voor Brobbey, kun je prima Dolberg terughalen.
pi_218651772
twitter

relevant bericht voor de Sutalo geruchten, want Sutalo zou de eerste op de lijst zijn bij Milan als dit niet doorgaat. Maar goed geen idee of Milan überhaupt bereid is de portemonnee echt open te trekken en dat zal toch wel nodig zijn.
pi_218651785
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:29 schreef Black-Death het volgende:

[..]
De vraag is vooral wanneer Kroes zijn fout durft toe te geven. Hoe ver laat hij Ajax afzakken alvorens Heitinga de wacht wordt aangezegd.
Waarschijnlijk pas ergens in januari/februari.
pi_218651788
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:33 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Waarschijnlijk pas ergens in januari/februari.
26 punten achterstand op de nummer 1.
pi_218651789
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]

relevant bericht voor de Sutalo geruchten, want Sutalo zou de eerste op de lijst zijn bij Milan als dit niet doorgaat. Maar goed geen idee of Milan überhaupt bereid is de portemonnee echt open te trekken en dat zal toch wel nodig zijn.
45 miljoen en dan breng ik hem ook op de fiets, nadat ik Brobbey heb afgezet.
Maar dat gaat niet gebeuren Italianen zullen wel weer 10 miljoen en een pizza bieden.
pi_218651801
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:34 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
45 miljoen en dan breng ik hem ook op de fiets, nadat ik Brobbey heb opgezet.
Maar dat gaat niet gebeuren Italianen zullen wel weer 10 miljoen en een pizza bieden.
In vier termijnen zonder bankgarantie.
In Southern Sun
pi_218651810
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
4 termijnen van een jaar. Met het vakantiehuis van Berlusconi als onderpand.
pi_218651821
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nah, gewoon direct overmaken.
  maandag 1 september 2025 @ 14:45:23 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218651871
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 14:09 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Maar ik had wel meer verwacht toen hij terugkwam, 40-45 miljoen na een seizoen of 2, maar goed er wordt nog aan verdiend dus dat is al heel wat.
pi_218651872
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:29 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Als Sunderland vandaag zoveel betaald voor Brobbey, kun je prima Dolberg terughalen.
Papierwerk niet op tijd ingeleverd
No deal
pi_218651875
In welke vdValk hebben Kroes en Ten Hag morgen een gepeperde lunch?
pi_218651881
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:45 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Papierwerk niet op tijd ingeleverd
No deal
Sulemana vibes
pi_218651884
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:45 schreef AmenhotepIV het volgende:
In welke vdValk hebben Kroes en Ten Hag morgen een gepeperde lunch?
Die spreken gewoon af in de Boccaccio
pi_218651898
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Die spreken gewoon af in de Boccaccio
Kroes sowieso. Ten Hag denk ik niet
Groot fan van User Wotte
pi_218651902
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:49 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Kroes sowieso. Ten Hag denk ik niet
Ten Hag lijkt me iemand die lekker op een stoeltje in de hoek van de kamer gaat zitten.
pi_218651912
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ten Hag lijkt me iemand die lekker op een stoeltje in de hoek van de kamer gaat zitten.
En Kroes?
Groot fan van User Wotte
pi_218651977
'Ten Hag ideale opvolger voor Heitinga bij Ajax'

We hebben een medestander bij de T.
pi_218651984
quote:
Ach, een paar "journalisten" die in een podcast vol moeten praten :')
  maandag 1 september 2025 @ 15:20:03 #174
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218652088
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:07 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ach, een paar "journalisten" die in een podcast vol moeten praten :')
Zit er ook eentje bij die Sjon tijd wil geven (anders lekt die niet meer)

Bij NEC bijvoorbeeld hebben ze wel een idee hoe ze 90 min lang willen ballen en ze kunnen het nog uitvoeren ook met slechtere spelers.

Bij Sjon doen ze alleen een rondotje en zijn ze conditioneel kapot na 45 min :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_218652109
quote:
9s.gif Op maandag 1 september 2025 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Bij NEC bijvoorbeeld hebben ze wel een idee hoe ze 90 min lang willen ballen en ze kunnen het nog uitvoeren ook met slechtere spelers.

Bij Sjon doen ze alleen een rondotje en zijn ze conditioneel kapot na 45 min :')
Was dit weekend wel minder bij NEC
Groot fan van User Wotte
pi_218652115
quote:
Ten Hag hoofdcoach
Sjon mag de ballen oppompen
Keizer mag de lijnen trekken

_O_
  maandag 1 september 2025 @ 15:24:24 #177
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218652122
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 15:22 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Was dit weekend wel minder bij NEC
Maar je ziet wel een idee . Dat is al teveel voor domme Sjon.
RED ONS HENNIEGOD
pi_218652134
quote:
9s.gif Op maandag 1 september 2025 15:24 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Maar je ziet wel een idee . Dat is al teveel voor domme Sjon.
Domme John is nog minder dan Pauper Maurice
Groot fan van User Wotte
pi_218652144
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Ten Hag hoofdcoach
Sjon mag de ballen oppompen
Keizer mag de lijnen trekken

_O_
Ik wou zeggen dat is te moeilijk voor Sjon, maar ik las laatst over een bedrijfje dat semi-automatische pompen levert aan voetbalclubs. Moet die alleen het aantal bar onthouden, maar dat kan je ook wel ergens bij die pomp op een groot papier zetten.
pi_218652153
Hoe vaker ik aan dat interview na de wedstrijd terugdenk hoe genanter het eigenlijk wordt. Voetballend zou je Volendam gewoon weg moeten spelen, ook met dit materiaal. Helemaal niets te maken met "pootje terugtrekken". Wat een onkunde.
pi_218652175
quote:
9s.gif Op maandag 1 september 2025 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Twee keer goed gegokt en NEC is het nieuwe lichtend voorbeeld.

_O-.
In Southern Sun
  maandag 1 september 2025 @ 15:33:31 #182
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218652192
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Twee keer goed gegokt en NEC is het nieuwe lichtend voorbeeld.

_O-.
Bijvoorbeeld.
RED ONS HENNIEGOD
pi_218652198
Wat moet Dolberg eventueel kosten?
pi_218652205
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat moet Dolberg eventueel kosten?
Zal rond de tien miljoen zijn. Maar als hij heel graag wil is er vast ook nog wel een huur/optie koop deal mogelijk.
In Southern Sun
pi_218652222
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Zal rond de tien miljoen zijn. Maar als hij heel graag wil is er vast ook nog wel een huur/optie koop deal mogelijk.
Dat laatste zinnetje is onzin. Anderlecht heeft geld nodig omdat ze niet Europees spelen.
Groot fan van User Wotte
pi_218652225
quote:
Sky Sports News revealed earlier today that the Eredivisie club made an enquiry this morning over a permanent deal, but were not satisfied with the conditions set out by Anderlecht.

Ajax came back in with a loan approach, but Anderlecht are not keen to loan their star striker - and are only open to selling for a significant fee.

It's understood the Dutch club are now in talks again over a permanent deal after Dolberg confirmed that he would prefer to join them.
pi_218652241
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]

Ik kan wel journalist worden
Groot fan van User Wotte
pi_218652253
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 15:36 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Dat laatste zinnetje is onzin. Anderlecht heeft geld nodig omdat ze niet Europees spelen.
Als Ajax het financieel niet rond krijgt dan is dat gewoon een optie, natuurlijk spelen ze nu eerst de verkoop kaart.
In Southern Sun
pi_218652277
Transferwindow is 8 uur vanavond in Engeland?
pi_218652280
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Als Ajax het financieel niet rond krijgt dan is dat gewoon een optie, natuurlijk spelen ze nu eerst de verkoop kaart.
Bron?
Groot fan van User Wotte
pi_218652284
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Transferwindow is 8 uur vanavond in Engeland?
Si
Groot fan van User Wotte
pi_218652319
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]

Ajax zijnde zou ik gewoon inzetten op koop. Dolberg lijkt weer zijn oude vorm te hebben gevonden.
pi_218652344
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ajax zijnde zou ik gewoon inzetten op koop. Dolberg lijkt weer zijn oude vorm te hebben gevonden.
10 miljoen is voor een 27 jarige spits tegenwoordig een koopje.
pi_218652353
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Kan Ajax hem wel betalen? Een bod van Celtic van 9.5 miljoen is al afgewezen. Volgens mij kan Ajax maar 8 miljoen van Bronbey weer herinvesteren (de beruchte 40% van 20 miljoen).
pi_218652387
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:54 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Kan Ajax hem wel betalen? Een bod van Celtic van 9.5 miljoen is al afgewezen. Volgens mij kan Ajax maar 8 miljoen van Bronbey weer herinvesteren (de beruchte 40% van 20 miljoen).
maar ze krijgen 25
Groot fan van User Wotte
pi_218652395
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:54 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze vooral die 40% willen betalen, maar meer kunnen. Zal iets meer een gokje zijn maar als ze er voor 10 miljoen uit zouden komen geloof ik wel dat Ajax dat gaat doen.
  maandag 1 september 2025 @ 16:04:41 #197
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218652435
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik snap echt dat je weghorst opstelt in plaats van broeby

maar nu is die dus weg

ik denk ook dat brubby beter in het systeem van sjonnie past dan van die italiaan

Maar is weghorst nu jullie enige spits?

Dat is dan helemaal mooi gedaan zeg _O_
Rot ajb op naar je psv topic.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_218652442
Als Ajax slim is komen ze met een bod hoger dan celtic en gaan ze daarna pas door onderhandelen. Aangezien die in Schotland over 3 uur dicht is. :)
Groot fan van User Wotte
pi_218652443
Nog winst maken op totale flop Brobbey

Kroes heeft toch nog wel een heel klein gouden pikkie zo te zien.
pi_218652465
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 16:06 schreef Tjacka het volgende:
Als Ajax slim is komen ze met een bod hoger dan celtic en gaan ze daarna pas door onderhandelen. Aangezien die in Schotland over 3 uur dicht is. :)
Ik las juist dat Schotland wel gewoon tot 12 uur vannacht open is.
pi_218652473
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2025 16:04 schreef Houniet het volgende:

[..]
Rot ajb op naar je psv topic.
@Buitendam :)
pi_218652485
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik las juist dat Schotland wel gewoon tot 12 uur vannacht open is.
20 uur

https://www.scotsman.com/(...)m_source=chatgpt.com
Groot fan van User Wotte
pi_218652497
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 15:59 schreef Tjacka het volgende:

[..]
maar ze krijgen 25
Als die bonussen worden behaald wel.
pi_218652504
Ik zie het al voor me dat Dolberg zijn tranfer met Celtic afblaast en dat het vervolgens met Ajax niet rondkomt op 1-2 miljoen euro. :')

KROESED dan.
pi_218652511
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:13 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Als die bonussen worden behaald wel.
nee

het is 25m + 5m add on
Groot fan van User Wotte
pi_218652513
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 15:59 schreef Tjacka het volgende:

[..]
maar ze krijgen 25
Maar dat kan niet allemaal geherinvesteerd worden.
pi_218652518
quote:
huh

When does the Scottish transfer window close? When is transfer deadline day?
The Scottish Premiership transfer window officially opened on Monday 16 June 2025, though in a change to usual summer windows, an additional transfer window was created between 1 June and 10 June, allowing clubs involved in the 2025 FIFA Club World Cup to register players.

The Scottish Premiership transfer window will officially close on Monday 1 September, at the earlier time of 7pm. This is slightly earlier than the last few windows and is aligned with many of the top European leagues.

uit mijn artikel
Groot fan van User Wotte
pi_218652531
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar dat kan niet allemaal geherinvesteerd worden.
40 procent van 25 is 10m
Groot fan van User Wotte
pi_218652540
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 16:14 schreef Tjacka het volgende:

[..]
huh

When does the Scottish transfer window close? When is transfer deadline day?
The Scottish Premiership transfer window officially opened on Monday 16 June 2025, though in a change to usual summer windows, an additional transfer window was created between 1 June and 10 June, allowing clubs involved in the 2025 FIFA Club World Cup to register players.

The Scottish Premiership transfer window will officially close on Monday 1 September, at the earlier time of 7pm. This is slightly earlier than the last few windows and is aligned with many of the top European leagues.

uit mijn artikel

Ja maar wat ik nu overal lees klopt dat dus niet. Alleen de grote 5 sluiten om 8 uur vanavond.
pi_218652546
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ja maar wat ik nu overal lees klopt dat dus niet. Alleen de grote 5 sluiten om 8 uur vanavond.
Oke sorry vriend.

Dan heb ik een foute bron
Groot fan van User Wotte
pi_218652572
Guehi naar Liverpool, wat zou betekenen dat de weg vrij is voor de Gomez naar Milan deal en dus Sutalo gewoon in Amsterdam blijft.
pi_218652746
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Guehi naar Liverpool, wat zou betekenen dat de weg vrij is voor de Gomez naar Milan deal en dus Sutalo gewoon in Amsterdam blijft.
Dan zet ik de fiets maar weer in de schuur.
  Forum Admin maandag 1 september 2025 @ 16:40:36 #214
35723 crew  GGMM
pi_218652795
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 16:17 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Oke sorry vriend.

Dan heb ik een foute bron
Goh
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_218652819
Drolberg, daar win je de oorlog toch ook niet mee :')
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_218652848
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Ligt er aan op welke oorlog je doelt denk ik.

Super grappig hoe je zijn naam schrijft overigens!
  maandag 1 september 2025 @ 16:45:08 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218652855
quote:
Dat lijkt me in vrijwel alle opzichten een betere spits dan domme Brub.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218652882
quote:
19s.gif Op maandag 1 september 2025 16:13 schreef Tjacka het volgende:

[..]
nee

het is 25m + 5m add on
Hoe kom je daar bij?
pi_218652978
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:47 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Hoe kom je daar bij?
Sky sports UK.
pi_218652989
@Coco zet de foto alvast klaar
pi_218653010
Gaat de goede kant op met de komst van Dolberg.
pi_218653034
quote:
Nee maar volgens jou is alles kut, dus dat maakt ook niet uit.
pi_218653038
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Mooi.
pi_218653043
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef Jor_Dii het volgende:
bron?

edit: voetbalprimeur :{
pi_218653085
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:47 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Hoe kom je daar bij?
Stond hier in het toppa
Groot fan van User Wotte
pi_218653088
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Nee maar volgens jou is alles kut, dus dat maakt ook niet uit.
Hij kan beter PietjePuk heten

[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 01-09-2025 17:19:09 (nou nou nou) ]
Groot fan van User Wotte
pi_218653112
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
bron?

edit: voetbalprimeur :{
quote:
Volgens het AD en De Telegraaf heeft Ajax al gesprekken gevoerd met Anderlecht, waar Dolberg sinds 2023 speelt. De Deen maakte tussen 2015 en 2019 zijn doelpunten voor Ajax en speelde daarna ook nog voor Nice, Sevilla en Hoffenheim.

Anderlecht, dat plaatsing voor een Europees hoofdtoernooi is misgelopen, zou spelers moeten verkopen om financiële gaten te dichten. Voor Dolberg vraagt de Belgische club tien miljoen euro. Ajax zoekt nog naar een betaalbare constructie om hem naar Amsterdam te halen.
NOS
pi_218653158
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:08 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[..]
NOS
Ja dat is het oude nieuws, maar Jordii zei dat het de goede kant op gaat, maar die update komt dus van voetbalprimeur.
pi_218653172
quote:
Je koopt een doelpunt of 15 minimaal als je zijn statistieken bekijkt, dat lijkt me samen met Weghorst toch vrij belangrijk voor in ieder geval plek 2
pi_218653184
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Je koopt een doelpunt of 15 minimaal als je zijn statistieken bekijkt, dat lijkt me samen met Weghorst toch vrij belangrijk voor in ieder geval plek 2
en relatief goedkoop voor een laatste dag spits, kijk hoeveel een Brobbey kost op een dag als vandaag. Je kan toch moeilijk denken dat we er op achteruitgaan met Dolberg. Een Meerdink kost je zomaar 5-10 miljoen meer.

[ Bericht 4% gewijzigd door Wienerschnitzels op 01-09-2025 17:23:01 ]
pi_218653266
quote:
Gomez to stay at Liverpool - no matter what
Latest from Sky Sports News' Rob Dorsett and Vinny O'Connor:

Joe Gomez will be staying at Liverpool this summer - even if Marc Guehi completes his move to Anfield.

AC Milan came in with an offer to sign the centre back, but both sides accepted that there would not be enough time to complete a medical and do the deal once Guehi’s future was decided.

It’s also emerged that Brighton made an enquiry about taking Gomez on loan for the season, but they couldn’t reach an agreement over what proportion of his wages would be paid by each club.

A number of other enquiries were rejected by Liverpool, who did not want to let him leave on loan.
Toch weer beweging rond Sutalo? Ook al geldt hetzelfde daarvoor qua tijd, Italie sluit ook om 8 uur.
pi_218653279
Vreemde gedachte, maar als Ajax voor een huur met koopoptie gaat bij Dolberg, kunnen die miljoenen wellicht voor een andere speler gebruikt worden: El Karouani. Ben je ook meteen van lachebekje Wijndal af....
pi_218653294
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
en relatief goedkoop voor een laatste dag spits, kijk hoeveel een Brobbey kost op een dag als vandaag. Je kan toch moeilijk denken dat we er op achteruitgaan met Dolberg.
eensch
  maandag 1 september 2025 @ 17:23:16 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218653303
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Vreemde gedachte, maar als Ajax voor een huur met koopoptie gaat bij Dolberg, kunnen die miljoenen wellicht voor een andere speler gebruikt worden: El Karouani. Ben je ook meteen van lachebekje Wijndal af....
Waarom zou Anderlecht verhuren
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218653305
quote:
Kan dus niet. Anderlecht heeft snel geld nodig door de Europese uitschakeling.

Dus ja, vreemde gedachte.
pi_218653306
quote:
Alles kan natuurlijk,
dromen ook,

hoe groot denk je zelf dat de kans is dat ze dit doen?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_218653332
Het is voor de rest doodstil dus ik denk eigenlijk dat ze enkel met een spits bezig zijn en dan lekker naar het huis van Ten Hag gaan.
pi_218653496
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het is voor de rest doodstil dus ik denk eigenlijk dat ze enkel met een spits bezig zijn en dan lekker naar het huis van Ten Hag gaan.
Krijgt Erik geen geld mee?
Groot fan van User Wotte
pi_218653511
Is de fax voor Brobbie al de deur uit?
Jack does it in real time...
  maandag 1 september 2025 @ 17:44:49 #240
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218653522
quote:
9s.gif Op maandag 1 september 2025 17:43 schreef DeeBee het volgende:
Is de fax voor Brobbie al de deur uit?
RED ONS HENNIEGOD
pi_218653742
quote:

[..]
Maar kan Dolberg de druk van de in de nek hijgende Weghorst aan?
  maandag 1 september 2025 @ 18:19:10 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218653784
quote:
7s.gif Op maandag 1 september 2025 18:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Hij is iig volwassener geworden, ik heb hem verder niet zo gevolgd, vond het in z'n Ajax tijd wel een leuke speler, mooie goals wel, maar was wel een beetje een softie.
pi_218653806
Traore ook naar Sunderland? :o
pi_218653844
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
Say what? :')
  maandag 1 september 2025 @ 18:27:49 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218653849
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn die ze gewoon met een bootlading aan het binnenhalen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218653856
pi_218653867
quote:
7s.gif Op maandag 1 september 2025 18:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Dat is wel een goede vraag, Weghorst is een type bankzitter die dat niet goed kan accepteren, en dan alsnog heel veel aandacht op hem vestigt.

Los daarvan zou ik zeer tevreden zijn met Dolberg. Zoveel scorende basisspitsen zijn er niet meer haalbaar op dit moment.
pi_218653892
quote:
Dacht echt dat Traore veel ouder was. Nooit echt zien staan, maar vond hem er ook bijlopen als een 30+ speler.
pi_218653895
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:19 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij is iig volwassener geworden, ik heb hem verder niet zo gevolgd, vond het in z'n Ajax tijd wel een leuke speler, mooie goals wel, maar was wel een beetje een softie.
Maakte wel een vergelijkbare ontwikkeling door als Brobbey, leek eerst echt heel goed (beter nog dan Brobbey), daarna minder (wel beter dan Brobbey vorig jaar :')).
  maandag 1 september 2025 @ 18:32:31 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218653902
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:31 schreef papert het volgende:

[..]
Dacht echt dat Traore veel ouder was. Nooit echt zien staan, maar vond hem er ook bijlopen als een 30+ speler.
Dat is hij waarschijnlijk ook
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218653915
quote:

[..]
Zijn we voor plek 2 aan het gaan dan?
1947-2016
pi_218653919
quote:
Willen we serieus een El?
1947-2016
pi_218653930
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Willen we serieus een El?
Wat is het verschil tussen een El en een Nouri?
pi_218653943
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:36 schreef GertKuyt het volgende:

[..]
Wat is het verschil tussen een El en een Nouri?
Omdat ze vroeg of laat toch wel uit de school klappen over hun voorkeuren.
Zie die Ziyech.

En ja Nouri.. kan ik niks over zeggen. Dat weet je gewoonweg niet.
1947-2016
pi_218653944
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:31 schreef papert het volgende:

[..]
Met mensen uit Afrika weet je nooit zeker hoe oud ze zijn.
pi_218654004
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:38 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Met mensen uit Afrika weet je nooit zeker hoe oud ze zijn.
Die grap was al gemaakt
pi_218654017
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:56 schreef GGMM het volgende:
Meer dan 25 miljoen voor Brobbey :D

Wat zullen Feyenoorders jaloers zijn :)
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:58 schreef GGMM het volgende:

[..]
Helaas niet
Ik ben nog steeds woest dat ze die domme tokkie hebben aangesteld
Verschrikkelijk jaloers ja, vooral op domme Sjon als trainer _O-
pi_218654018
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 18:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Maakte wel een vergelijkbare ontwikkeling door als Brobbey, leek eerst echt heel goed (beter nog dan Brobbey), daarna minder (wel beter dan Brobbey vorig jaar :')).
Dat is dan ook niet zo moeilijk om beter dan Brobbey vorig jaar te zijn.
The name is Putler, Vladimir Putler
  Forum Admin maandag 1 september 2025 @ 18:51:10 #260
35723 crew  GGMM
pi_218654024
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 18:50 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
[..]
Verschrikkelijk jaloers ja, vooral op domme Sjon als trainer _O-
Ik had het over het geld voor Brobbey

En dat weet jij best
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_218654057
Brobbey schijnt de medische keuring succesvol te hebben doorstaan. En sunderland schijnt ook nu traore te willen
pi_218654076
Celtic schijnt een andere aanvaller te hebben gekocht dus dat is goed nieuws.

Ik mag die TD van Sunderland trouwens wel. Ik zou ook nog even Branco en Wijndal bij hem aanbieden, Miljoentje korting op Traoré als ze die ook afnemen.
pi_218654107
Brobbey dus 20+5
pi_218654114
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:01 schreef PicoMMP het volgende:
Brobbey dus 20+5
Ponden of euro's is dan de vraag daar zit vaak nog wat spraakverwarring bij de journalisten.
  Forum Admin maandag 1 september 2025 @ 19:03:34 #265
35723 crew  GGMM
pi_218654118
quote:
Brobbey dus 20+5
12.5 per doelpunt
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_218654132
Traoré weg zou wel nog een niet verkeerde verrassing zijn. Voor iedere leuke wedstrijd zijn het 5 zaadpotten. Maar zal wel moeilijk worden want ze zullen dan eerst echt zeker willen weten dat Dolberg komt en die deadline ligt 4 uur later.
pi_218654152
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:03 schreef GGMM het volgende:

[..]
12.5 per doelpunt
pi_218654217
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Traoré weg zou wel nog een niet verkeerde verrassing zijn. Voor iedere leuke wedstrijd zijn het 5 zaadpotten. Maar zal wel moeilijk worden want ze zullen dan eerst echt zeker willen weten dat Dolberg komt en die deadline ligt 4 uur later.
Edvardsen in de basis dan?
Groot fan van User Wotte
pi_218654219
quote:
Brobbey dus 20+5
Ponden of euru
Groot fan van User Wotte
pi_218654231
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:17 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Heeft wel diepte en werklust. Mist alleen wat niveau
pi_218654243
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:17 schreef Tjacka het volgende:

[..]
moro en godts op de flanken. En kan bounida ook meer minuten maken naast edvardsen
pi_218654248
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan kan je toch maar beter een Nouri hebben.
Net over het randje.
pi_218654257
quote:
Sunderland in race to sign Traore
Latest from Sky Sports News' Keith Downie and Anthony Joseph:

Sunderland have agreed a deal with Ajax for Bertrand Traore.

They will pay £2.5m for the winger - it's now a race against time to get the deal done.

Sunderland are also signing striker Brian Brobbey from Ajax today.
pi_218654259
twitter
pi_218654263
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]

Was vergeten dat die transfervrij was dus dat valt dan weer mee.
pi_218654264
Ik las wel dat als ze de transfer aanmelden voor 8 uur, ze nog 2 uur extra de tijd hebben om de hele papierhandel af te handelen, dus Traoré zou moeten kunnen lukken.
  Forum Admin maandag 1 september 2025 @ 19:25:35 #277
35723 crew  GGMM
pi_218654279
Ik zou Traoré weg eigenlijk helemaal niet zo leuk vinden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 1 september 2025 @ 19:26:18 #278
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218654288
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 19:21 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
moro en godts op de flanken. En kan bounida ook meer minuten maken naast edvardsen
Het klinkt wel allemaal heel lichtgewicht eerlijk gezegd.
pi_218654295
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dan gooi je Berghuis weer op rechts.
pi_218654308
Wat moeten we met 2,5 miljoen
Groot fan van User Wotte
pi_218654309
quote:
Bobbey passes medical for £17m Sunderland move
Latest from Sky Sports News' Keith Downie and Anthony Joseph:

Brian Brobbey has completed his Sunderland medical in the Netherlands.

Sunderland paying £17.3m and £4m add-ons for the Dutch striker.
Bian Bobbey :P
pi_218654312
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:28 schreef Tjacka het volgende:
Wat moeten we met 2,5 miljoen
aan Anderlecht geven in de vorm van bonussen. Daarnaast raak je ook 2 mio aan salaris kwijt voor een niet-basisspeler.
pi_218654316
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik las wel dat als ze de transfer aanmelden voor 8 uur, ze nog 2 uur extra de tijd hebben om de hele papierhandel af te handelen, dus Traoré zou moeten kunnen lukken.
Klopt
Groot fan van User Wotte
pi_218654320
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Is het ook wel, maar denk voor nu wel de beste optie. Een iets meer ervaren buitenspeler ga je nu niet meer halen.

En tja. Berghuis... heeft zijn momentjes maar dat is het ook niet meer
pi_218654324
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
aan Anderlecht geven in de vorm van bonussen. Daarnaast raak je ook 2 mio aan salaris kwijt voor een niet-basisspeler.
En dan dus geen vervanger voor Bert?
Groot fan van User Wotte
pi_218654337
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]
En dan dus geen vervanger voor Bert?
Op de flanken zijn we toch gewoon goed voorzien. Godts, Moro, Edvardsen, Berghuis, Gloukh (?)
pi_218654346
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Op de flanken zijn we toch gewoon goed voorzien.
qua aantal wel denk.
pi_218654357
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Op de flanken zijn we toch gewoon goed voorzien. Godts, Moro, Edvardsen, Berghuis, Gloukh (?)
Volgens domme John komen twee spelers daar al te kort. En volgens intelligente Tjacka komen daar ook twee spelers te kort. Dus alleen Ollie is nu goed genoeg.
Groot fan van User Wotte
pi_218654369
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 19:33 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Volgens domme John komen twee spelers daar al te kort. En volgens intelligente Tjacka komen daar ook twee spelers te kort. Dus alleen Ollie is nu goed genoeg.
ollie is vooral leuk voor de laatste 20-25 minuten.

Ik schat moro, godts en ook gloukh op de flank hoger in
pi_218654374
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 19:33 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Maar daar verandert het hebben van Traoré toch niets aan?
pi_218654377
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 19:34 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ollie is vooral leuk voor de laatste 20-25 minuten.

Ik schat moro, godts en ook gloukh op de flank hoger in
Moro kan er niks van. Doet mij nu al aan Younes denken. Ook Godts is ondermaats
Groot fan van User Wotte
pi_218654388
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar daar verandert het hebben van Traoré toch niets aan?
Mwa. Bertje is hoe treurig zijn niveau ook is de beste winger uit je selectie.
Groot fan van User Wotte
pi_218654390
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:35 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Moro kan er niks van. Doet mij nu al aan Younes denken. Ook Godts is ondermaats
dat mag je vinden. Maar je schat bertje hoger in?

Edit: ja dus
pi_218654423
2.5 mio voor Bert. Naja dan had ik hem erbij gehouden.
pi_218654430
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:36 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Mwa. Bertje is hoe treurig zijn niveau ook is de beste winger uit je selectie.
Hier schrik ik van
  maandag 1 september 2025 @ 19:44:12 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218654492
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Net over het randje.
Ongeveer net zo infantiel als een speler niet willen op basis van een geloofsovertuiging
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218654506
Traore ook nog eens verpatst, uitstekend nieuws. Announce Dolberg s.v.p.
pi_218654535
Traore weg is misschien wel het beste nieuws van deze zomer *O*
pi_218654546
Moro - Dolberg - Edvardsen
Godts - Weghorst - Berghuis
pi_218654553
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 19:49 schreef PicoMMP het volgende:
Moro - Dolberg - Edvardsen
Godts - Weghorst - Berghuis
Dat lijkt me iets te aanvallend.
pi_218654558