Ik zal zo ff inloggen bij de bank om te kijkenquote:Op maandag 1 september 2025 13:42 schreef klaasweetalles het volgende:
zijn die miljoenen van broeby al binnen of was dit weer de zoveelste soap om broeby in de belangstelling te brengen zonder resultaat
Ik denk dat @Tjacka die nog wel heeft.quote:Op maandag 1 september 2025 13:44 schreef TheVulture het volgende:
Die foto van een naakte Dolberg op z'n kamer mag dus weer van stal
ben ook benieuwd waarom men dit echt niet zou willen.quote:Op maandag 1 september 2025 13:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doet het vrij aardig bij een gehandicapt Anderlecht
Ja voor dat bedrag lijkt het me prima. Spitsen zijn duur (zie Brobbeyquote:Op maandag 1 september 2025 13:45 schreef Tjacka het volgende:
gewoon 9,5 miljoen aftikken en door aub
Kloptquote:Op maandag 1 september 2025 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat @:tjacka die nog wel heeft.
Een spits uit vorm weg en een spits in vorm erbij +15mquote:Op maandag 1 september 2025 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgens de T. is er dus wel een lijstje en willen ze echt nog een spits halen vandaag.
[..]
Ja voor dat bedrag lijkt het me prima. Spitsen zijn duur (zie Brobbey).
Alle Ajacieden, psv'ers en feyenoorders wachten met spanning afquote:Op maandag 1 september 2025 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgens de T. is er dus wel een lijstje en willen ze echt nog een spits halen vandaag.
[..]
Ja voor dat bedrag lijkt het me prima. Spitsen zijn duur (zie Brobbey).
broeby is helemaal nog niet vertrokkenquote:Op maandag 1 september 2025 13:48 schreef PicoMMP het volgende:
Gimenez is voor maar tien miljoen meer vertrokken dan Brobbey.
Jij weet een beter alternatief op de laatste 2 dagen?quote:Op maandag 1 september 2025 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dolberg zou wel ultieme bord-op-schoot-transfer zijn. Lachen, gieren en brullen.
Daar heb je gelijk in. Ik zal het niet jinxen.quote:Op maandag 1 september 2025 13:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
broeby is helemaal nog niet vertrokken
Van lachen om spelers die altijd voor meer worden verkocht naar lachen om spelers die voor maar 10 miljoen minder worden verkocht.quote:Op maandag 1 september 2025 13:48 schreef PicoMMP het volgende:
Gimenez is voor maar tien miljoen meer vertrokken dan Brobbey.
Als Brobbey zo goed was als Gimenez had hij wel 50 miljoen opgeleverd.quote:Op maandag 1 september 2025 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Van lachen om spelers die altijd voor meer worden verkocht naar lachen om spelers die voor maar 10 miljoen minder worden verkocht.
De tijden.
Speelt die daar goed of kijk je alleen naar statistieken? Zelf volg ik Anderlecht niet zo.quote:Op maandag 1 september 2025 13:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doet het vrij aardig bij een gehandicapt Anderlecht
Maar Brobbey is veel beter las ik hier steeds.quote:Op maandag 1 september 2025 13:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als Brobbey zo goed was als Gimenez had hij wel 50 miljoen opgeleverd.
Hier zijn ook enorm veel debielenquote:Op maandag 1 september 2025 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar Brobbey is veel beter las ik hier steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |