20 uurquote:Op maandag 1 september 2025 16:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik las juist dat Schotland wel gewoon tot 12 uur vannacht open is.
BBC zegt 12 uurquote:Op maandag 1 september 2025 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
20 uur
https://www.scotsman.com/(...)m_source=chatgpt.com
neequote:Op maandag 1 september 2025 16:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als die bonussen worden behaald wel.
huhquote:Op maandag 1 september 2025 16:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
BBC zegt 12 uur
https://www.bbc.com/sport(...)ottish%20Premiership.
40 procent van 25 is 10mquote:Op maandag 1 september 2025 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat kan niet allemaal geherinvesteerd worden.
Ja maar wat ik nu overal lees klopt dat dus niet. Alleen de grote 5 sluiten om 8 uur vanavond.quote:Op maandag 1 september 2025 16:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
huh
When does the Scottish transfer window close? When is transfer deadline day?
The Scottish Premiership transfer window officially opened on Monday 16 June 2025, though in a change to usual summer windows, an additional transfer window was created between 1 June and 10 June, allowing clubs involved in the 2025 FIFA Club World Cup to register players.
The Scottish Premiership transfer window will officially close on Monday 1 September, at the earlier time of 7pm. This is slightly earlier than the last few windows and is aligned with many of the top European leagues.
uit mijn artikel
Oke sorry vriend.quote:Op maandag 1 september 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja maar wat ik nu overal lees klopt dat dus niet. Alleen de grote 5 sluiten om 8 uur vanavond.
Dan zet ik de fiets maar weer in de schuur.quote:Op maandag 1 september 2025 16:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Guehi naar Liverpool, wat zou betekenen dat de weg vrij is voor de Gomez naar Milan deal en dus Sutalo gewoon in Amsterdam blijft.
Gohquote:Op maandag 1 september 2025 16:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke sorry vriend.
Dan heb ik een foute bron
Ligt er aan op welke oorlog je doelt denk ik.quote:Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Drolberg, daar win je de oorlog toch ook niet mee
Dat lijkt me in vrijwel alle opzichten een betere spits dan domme Brub.quote:Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Nee maar volgens jou is alles kut, dus dat maakt ook niet uit.quote:Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Mooi.quote:Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat de goede kant op met de komst van Dolberg.
bron?quote:Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat de goede kant op met de komst van Dolberg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |