abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218657634
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:39 schreef Falco het volgende:

[..]
Wat denk jij?
Toeval.
Maar het bericht dat er daar nu nogal wat AFDers omvallen, begint wel momentum te krijgen. Van een klein berichtje toen ik dit topic startte. Tot de grotere kranten die het nu oppakken.

AFDers krijgen angst, lees ik. En de verkiezingen duren nog 10 dagen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Moderator dinsdag 2 september 2025 @ 08:58:02 #77
375570 crew  Cyan9
pi_218657640
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:56 schreef capricia het volgende:

[..]
Toeval.
Maar het bericht dat er daar nu nogal wat AFDers omvallen, begint wel momentum te krijgen. Van een klein berichtje toen ik dit topic startte. Tot de grotere kranten die het nu oppakken.

AFDers krijgen angst, lees ik. En de verkiezingen duren nog 10 dagen.
Als ze een beetje gezond leven lijkt het mij een vrij ongegronde angst.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 2 september 2025 @ 08:58:11 #78
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218657641
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:55 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand die op sterven na dood is gaat doorgaans niet meer op een kieslijst staan.
De VS vinden dit leuk.
Antifa
  dinsdag 2 september 2025 @ 09:05:05 #79
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218657686
En wanneer AFD net zulke kansparels op de lijst heeft staan als hier de PVV dan is zelfs bij een gewelddadige dood een oorzaak in de eigen omgeving meer waarschijnlijk dan iets anders.
  dinsdag 2 september 2025 @ 09:09:19 #80
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218657712
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:56 schreef capricia het volgende:

[..]
Toeval.
Maar het bericht dat er daar nu nogal wat AFDers omvallen, begint wel momentum te krijgen. Van een klein berichtje toen ik dit topic startte. Tot de grotere kranten die het nu oppakken.

AFDers krijgen angst, lees ik. En de verkiezingen duren nog 10 dagen.
Dit zorgt er natuurlijk wel voor dat nieuwe aanwas zich 2 keer bedenkt..
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 2 september 2025 @ 09:10:52 #81
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218657726
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dit zorgt er natuurlijk wel voor dat nieuwe aanwas zich 2 keer bedenkt..
Toch nog een complot! Spannend!
pi_218657922
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dit zorgt er natuurlijk wel voor dat nieuwe aanwas zich 2 keer bedenkt..
Zeker. Daarom is het goed dat de Landesvizechef er naar kijkt.
Het zijn twee soorten verkiezingen nu, wat ik begrijp. Gemeenteraden en burgemeesters.

Plus nog allerlei AFD mensen die uitgesloten werden door de Kiesraad en nu door rechters op het laatste moment. Maar ze gaan hoe dan ook een voet aan de grond krijgen in NRW.
Heb je straks van die reichsbürgers als burgermeester. :')

Wij kennen dat helemaal niet zo. Dat uitsluiten van mensen voor verkiezingen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_218657998
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:55 schreef phpmystyle het volgende:
Wel merkwaardig al met al. Inderdaad eens volgen.
Iemand die op sterven na dood is gaat doorgaans niet meer op een kieslijst staan.
Wel als lijstduwer als de partij de lijst niet gevuld krijgt. Als je mikt op 8 zetels en je hebt maar een lijstje van 13 mensen ziet dat er niet uit, ondanks dat het waarschijnlijk wel genoeg is en je buiten de top 15 dan echt niet aan de beurt komt.
  Spellchecker woensdag 3 september 2025 @ 10:40:02 #84
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218666935
Op zich wel een wonderlijke combinatie om verkiesbaar te stellen en zelfmoord te plegen. Kennelijk gaf het kandidaat stellen geen voldoende reden om door te gaan met het leven.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_218667085
quote:
quote:
Overigens is de fractie in Noordrijn-Westfalen tot op het bot verdeeld. Zo lekte uit dat een 22-jarig AfD-lid meevocht aan het Oekraïense front tegen Rusland, zeer tegen het pro-Kremlinstandpunt van de partij in. Ook de rechts-extremistische koers blijkt een splijtzwam.
Ook hun vakanties zijn bijzonder
pi_218669265
quote:
Zeven nu.
Maar allemaal een natuurlijke dood (en 1 zelfmoord).
Nog tien dagen te gaan tot die verkiezingen.
Ze hebben het maar druk met steeds nieuwe stembiljetten maken en opsturen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Spellchecker woensdag 3 september 2025 @ 18:35:40 #88
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218670388
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Zeven nu.
Maar allemaal een natuurlijke dood (en 1 zelfmoord).
Nog tien dagen te gaan tot die verkiezingen.
Ze hebben het maar druk met steeds nieuwe stembiljetten maken drukken en opsturen.
pi_218670472
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:55 schreef phpmystyle het volgende:
Wel merkwaardig al met al. Inderdaad eens volgen.
Iemand die op sterven na dood is gaat doorgaans niet meer op een kieslijst staan.
Ik sluit niets meer uit.

twitter

https://x.com/unlimited_ls/status/1841316812459307322
pi_218671189
Zeven intussen. Pure toeval natuurlijk. Dit gebeurt iedere verkiezing, maar hoor je dan niks over.
pi_218672957
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:10 schreef Refragmental het volgende:
Zeven intussen. Pure toeval natuurlijk. Dit gebeurt iedere verkiezing, maar hoor je dan niks over.
In ieder geval een zelfmoord, dat lijkt mij toch wel geheel een keuze van de kandidaat zelf. Een is leverfalen, ondanks dat we verder totaal geen details weten over die ziekte en het stadium waarin lijkt me dat ook niet verdacht.

De rest horen we niets over, ook niet van de AFD. Dus lijkt het mij dat het of inderdaad toeval is of dat de AFD erg veel reden heeft een en ander onder de pet te houden.

Of te wel zolang alle partijen geen details naar buiten brengen kunnen we er weinig anders over concluderen dan dat de AFD redenen heeft hun mond te houden.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_218673368
quote:
Verkiezingsimpact
De overlijdens veroorzaakten logistieke verwarring – herdruk van stembiljetten en het ongeldig maken van per post ontvangen stemmen
VG
News.com.au
X (formerly Twitter)
toeval bestaat

Maar 6 in een zelfde periode van een zelfde politieke partij vlak voor de verkiezingen

NEE
.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218673551
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 01:48 schreef 215 het volgende:

[..]
In ieder geval een zelfmoord, dat lijkt mij toch wel geheel een keuze van de kandidaat zelf. Een is leverfalen, ondanks dat we verder totaal geen details weten over die ziekte en het stadium waarin lijkt me dat ook niet verdacht.

De rest horen we niets over, ook niet van de AFD. Dus lijkt het mij dat het of inderdaad toeval is of dat de AFD erg veel reden heeft een en ander onder de pet te houden.

Of te wel zolang alle partijen geen details naar buiten brengen kunnen we er weinig anders over concluderen dan dat de AFD redenen heeft hun mond te houden.
Pure toeval inderdaad. Tig partijen die iedere verkiezingen hetzelfde mee maken, maar die hoor je niet zeuren.
  donderdag 4 september 2025 @ 09:42:26 #94
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218674024
Zijn er al weer meer dood?
Antifa
  Spellchecker donderdag 4 september 2025 @ 10:29:24 #95
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218674569
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:42 schreef VoMy het volgende:
Zijn er al weer meer dood?
Volgens opahenk nog steeds 7

https://x.com/OpaHenk62/status/1963243553598968288
pi_218676315
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]
Pure toeval inderdaad. Tig partijen die iedere verkiezingen hetzelfde mee maken, maar die hoor je niet zeuren.
Ik hoor de AFD helemaal niet hierover. Dat verbaasd mij nog het meeste dus. Als er ook maar de minste verdenking is naar andere partijen dan zouden ze dit toch geheel uitmelken. Dat ze het niet uitmelken betekend dus dat er of geen enkele verdachtmaking stand gaat houden of dat ze er zelf mee te maken hebben.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  donderdag 4 september 2025 @ 12:56:18 #97
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218676452
Er zijn ook dode social democraten en groenen maar dat is dan geen complot ?
https://www.bbc.com/news/articles/c5ykyewrerpo
  donderdag 4 september 2025 @ 12:58:00 #98
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218676462
Deze hele discussie is achterlijk zonder aanwijzingen en enkel getallen als je ziet hoeveel kandidaten er zijn in totaal zijn en dat er veel 60+ kandidaten zijn.
  donderdag 4 september 2025 @ 13:21:32 #99
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218676633
En weer een overlijden maar dan in Nederland (Keerpunt22)

https://www.tubantia.nl/t(...)bulten-61~ac6e8797a/
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_218677711
quote:
9s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:58 schreef Momo het volgende:
Deze hele discussie is achterlijk zonder aanwijzingen en enkel getallen als je ziet hoeveel kandidaten er zijn in totaal zijn en dat er veel 60+ kandidaten zijn.
straks moeten ze het nog in Oostenrijk gaan zoeken
pi_218677765
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:35 schreef 215 het volgende:

[..]
Ik hoor de AFD helemaal niet hierover. Dat verbaasd mij nog het meeste dus. Als er ook maar de minste verdenking is naar andere partijen dan zouden ze dit toch geheel uitmelken. Dat ze het niet uitmelken betekend dus dat er of geen enkele verdachtmaking stand gaat houden of dat ze er zelf mee te maken hebben.
Alice Weidel heeft wel heel suggestief erover getweet, maar bv de fractievoorzitter van de AfD in NRW gaf al toe dat er geen enkel 'verdenking' is bij de personen die gestorven zijn van enige onnatuurlijke invloed op hun sterven.
Het merendeel was ook 'vor-erkrankt', of in geval van de 80-jarige was deze al veel langer erg ziek.

Kennelijk zet de AfD gewoon veel vaker oude en zieke kandidaten op hun gemeenteraad-kieslijsten.

Het betreffen gemeentelijke verkiezingen in NRW, overuigens met in total 20.000 mensen op kandidatenlijsten, het is dus niet vreemd dat er een aantal sterven, er zijn ook meerdere kandidaten van andere partijen overleden)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 9 september 2025 @ 12:31:50 #102
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218721650
Zit er nog een beetje schot in deze zaken, of bloedt dit complot langzaam dood?

[ Bericht 5% gewijzigd door VoMy op 09-09-2025 12:59:40 ]
Antifa
  Moderator dinsdag 9 september 2025 @ 13:08:39 #103
236264 crew  capricia
pi_218721923
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef VoMy het volgende:
Zit er nog een beetje schot in deze zaken, of bloedt dit complot langzaam dood?
Oh, dank voor je kick! Topic was bijna weggezakt. :)

Zeven dode AfDers nog steeds. Maar de verkiezingen moeten nog plaats vinden. Kunnen we daarna dit topic gebruiken om het aantal nieuwe AFD burgemeesters en de uitslagen te bespreken.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 9 september 2025 @ 13:20:53 #104
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218722014
Voor Duitse politiek is toch gewoon het Duitse politiek-topic?

Laten we het zuiver houden en dit over de dood van de AfD'ers laten gaan.
Antifa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')