Toeval.quote:
Als ze een beetje gezond leven lijkt het mij een vrij ongegronde angst.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Toeval.
Maar het bericht dat er daar nu nogal wat AFDers omvallen, begint wel momentum te krijgen. Van een klein berichtje toen ik dit topic startte. Tot de grotere kranten die het nu oppakken.
AFDers krijgen angst, lees ik. En de verkiezingen duren nog 10 dagen.
De VS vinden dit leuk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:55 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand die op sterven na dood is gaat doorgaans niet meer op een kieslijst staan.
Dit zorgt er natuurlijk wel voor dat nieuwe aanwas zich 2 keer bedenkt..quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Toeval.
Maar het bericht dat er daar nu nogal wat AFDers omvallen, begint wel momentum te krijgen. Van een klein berichtje toen ik dit topic startte. Tot de grotere kranten die het nu oppakken.
AFDers krijgen angst, lees ik. En de verkiezingen duren nog 10 dagen.
Toch nog een complot! Spannend!quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit zorgt er natuurlijk wel voor dat nieuwe aanwas zich 2 keer bedenkt..
Zeker. Daarom is het goed dat de Landesvizechef er naar kijkt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit zorgt er natuurlijk wel voor dat nieuwe aanwas zich 2 keer bedenkt..
Wel als lijstduwer als de partij de lijst niet gevuld krijgt. Als je mikt op 8 zetels en je hebt maar een lijstje van 13 mensen ziet dat er niet uit, ondanks dat het waarschijnlijk wel genoeg is en je buiten de top 15 dan echt niet aan de beurt komt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:55 schreef phpmystyle het volgende:
Wel merkwaardig al met al. Inderdaad eens volgen.
Iemand die op sterven na dood is gaat doorgaans niet meer op een kieslijst staan.
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:40 schreef maily het volgende:
Zes AFD-kandidaten sterven kort voor verkiezingen in deelstaat; complottheorieën ontkracht
Zes inmiddels .....
Ook hun vakanties zijn bijzonderquote:Overigens is de fractie in Noordrijn-Westfalen tot op het bot verdeeld. Zo lekte uit dat een 22-jarig AfD-lid meevocht aan het Oekraïense front tegen Rusland, zeer tegen het pro-Kremlinstandpunt van de partij in. Ook de rechts-extremistische koers blijkt een splijtzwam.
Zeven nu.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:40 schreef maily het volgende:
Zes AFD-kandidaten sterven kort voor verkiezingen in deelstaat; complottheorieën ontkracht
Zes inmiddels .....
quote:Op woensdag 3 september 2025 16:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeven nu.
Maar allemaal een natuurlijke dood (en 1 zelfmoord).
Nog tien dagen te gaan tot die verkiezingen.
Ze hebben het maar druk met steeds nieuwe stembiljetten maken drukken en opsturen.
Ik sluit niets meer uit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:55 schreef phpmystyle het volgende:
Wel merkwaardig al met al. Inderdaad eens volgen.
In ieder geval een zelfmoord, dat lijkt mij toch wel geheel een keuze van de kandidaat zelf. Een is leverfalen, ondanks dat we verder totaal geen details weten over die ziekte en het stadium waarin lijkt me dat ook niet verdacht.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:10 schreef Refragmental het volgende:
Zeven intussen. Pure toeval natuurlijk. Dit gebeurt iedere verkiezing, maar hoor je dan niks over.
toeval bestaatquote:Verkiezingsimpact
De overlijdens veroorzaakten logistieke verwarring – herdruk van stembiljetten en het ongeldig maken van per post ontvangen stemmen
VG
News.com.au
X (formerly Twitter)
Pure toeval inderdaad. Tig partijen die iedere verkiezingen hetzelfde mee maken, maar die hoor je niet zeuren.quote:Op donderdag 4 september 2025 01:48 schreef 215 het volgende:
[..]
In ieder geval een zelfmoord, dat lijkt mij toch wel geheel een keuze van de kandidaat zelf. Een is leverfalen, ondanks dat we verder totaal geen details weten over die ziekte en het stadium waarin lijkt me dat ook niet verdacht.
De rest horen we niets over, ook niet van de AFD. Dus lijkt het mij dat het of inderdaad toeval is of dat de AFD erg veel reden heeft een en ander onder de pet te houden.
Of te wel zolang alle partijen geen details naar buiten brengen kunnen we er weinig anders over concluderen dan dat de AFD redenen heeft hun mond te houden.
Ik hoor de AFD helemaal niet hierover. Dat verbaasd mij nog het meeste dus. Als er ook maar de minste verdenking is naar andere partijen dan zouden ze dit toch geheel uitmelken. Dat ze het niet uitmelken betekend dus dat er of geen enkele verdachtmaking stand gaat houden of dat ze er zelf mee te maken hebben.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Pure toeval inderdaad. Tig partijen die iedere verkiezingen hetzelfde mee maken, maar die hoor je niet zeuren.
straks moeten ze het nog in Oostenrijk gaan zoekenquote:Op donderdag 4 september 2025 12:58 schreef Momo het volgende:
Deze hele discussie is achterlijk zonder aanwijzingen en enkel getallen als je ziet hoeveel kandidaten er zijn in totaal zijn en dat er veel 60+ kandidaten zijn.
Alice Weidel heeft wel heel suggestief erover getweet, maar bv de fractievoorzitter van de AfD in NRW gaf al toe dat er geen enkel 'verdenking' is bij de personen die gestorven zijn van enige onnatuurlijke invloed op hun sterven.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:35 schreef 215 het volgende:
[..]
Ik hoor de AFD helemaal niet hierover. Dat verbaasd mij nog het meeste dus. Als er ook maar de minste verdenking is naar andere partijen dan zouden ze dit toch geheel uitmelken. Dat ze het niet uitmelken betekend dus dat er of geen enkele verdachtmaking stand gaat houden of dat ze er zelf mee te maken hebben.
Oh, dank voor je kick! Topic was bijna weggezakt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef VoMy het volgende:
Zit er nog een beetje schot in deze zaken, of bloedt dit complot langzaam dood?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |