abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218677765
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:35 schreef 215 het volgende:

[..]
Ik hoor de AFD helemaal niet hierover. Dat verbaasd mij nog het meeste dus. Als er ook maar de minste verdenking is naar andere partijen dan zouden ze dit toch geheel uitmelken. Dat ze het niet uitmelken betekend dus dat er of geen enkele verdachtmaking stand gaat houden of dat ze er zelf mee te maken hebben.
Alice Weidel heeft wel heel suggestief erover getweet, maar bv de fractievoorzitter van de AfD in NRW gaf al toe dat er geen enkel 'verdenking' is bij de personen die gestorven zijn van enige onnatuurlijke invloed op hun sterven.
Het merendeel was ook 'vor-erkrankt', of in geval van de 80-jarige was deze al veel langer erg ziek.

Kennelijk zet de AfD gewoon veel vaker oude en zieke kandidaten op hun gemeenteraad-kieslijsten.

Het betreffen gemeentelijke verkiezingen in NRW, overuigens met in total 20.000 mensen op kandidatenlijsten, het is dus niet vreemd dat er een aantal sterven, er zijn ook meerdere kandidaten van andere partijen overleden)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 9 september 2025 @ 12:31:50 #102
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218721650
Zit er nog een beetje schot in deze zaken, of bloedt dit complot langzaam dood?

[ Bericht 5% gewijzigd door VoMy op 09-09-2025 12:59:40 ]
Antifa
  Moderator dinsdag 9 september 2025 @ 13:08:39 #103
236264 crew  capricia
pi_218721923
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef VoMy het volgende:
Zit er nog een beetje schot in deze zaken, of bloedt dit complot langzaam dood?
Oh, dank voor je kick! Topic was bijna weggezakt. :)

Zeven dode AfDers nog steeds. Maar de verkiezingen moeten nog plaats vinden. Kunnen we daarna dit topic gebruiken om het aantal nieuwe AFD burgemeesters en de uitslagen te bespreken.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 9 september 2025 @ 13:20:53 #104
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218722014
Voor Duitse politiek is toch gewoon het Duitse politiek-topic?

Laten we het zuiver houden en dit over de dood van de AfD'ers laten gaan.
Antifa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')