abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218648945
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 23:39 schreef Momo het volgende:

[..]
Dan zijn er toch heel veel gemeenteraadsleden in Duitsland van alle partijen?

Als een van deze vier onder verdachte omstandigheden zijn gestorven zal dat wel snel genoeg naar buiten komen.

Als ik zo snel google op een aantal plaatsen zie ik tussen de 25-60 gemeenteraadsleden per gemeente.
Jup. En dat zijn dan alleen de mensen die daadwerkelijk verkozen zijn. Het aantal mensen wat je kon kiezen zal nog groter zijn. Hell, zelfs als AfD maar in de helft van de NRW gemeenten meedoet met maar 5 mensen, kom je op bijna 1000 man. En daarvan zijn er dus 4 dood gegaan, kort na elkaar, allen 59 of ouder.

COMPLOT ZEG IK JE!
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 1 september 2025 @ 10:12:38 #52
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_218649055
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 00:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Toeval suggereren zonder enig bewijs kan echt niet
Hoe zeker je ook iets weet, het blijven blijkbaar vermoedens tenzij je zwart op wit bewijs hebt.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  maandag 1 september 2025 @ 10:23:22 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218649150
Maar TS, ik neem aan dat je al aangifte gedaan hebt bij de Duitse politie wegens verdachte omstandigheden?
pi_218650626
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:38 schreef -XOR- het volgende:
Geprikt met heel lange messen.
In de nacht?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator maandag 1 september 2025 @ 12:48:58 #55
375570 crew  Cyan9
pi_218650857
Beetje normaal doen graag.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_218651062
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:25 schreef VoMy het volgende:
Ach, op zoek naar een alternatief dus.
Voor Duitsland?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 1 september 2025 @ 13:45:37 #57
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218651446
quote:
85s.gif Op maandag 1 september 2025 00:24 schreef Cyan9 het volgende:
In POL verwacht ik toch iets meer dan een onderbuik poll op basis van een AI overzicht.
Dit topic heeft niet eens een AI overzicht maar staat gewoon nog open.
Antifa
  Moderator maandag 1 september 2025 @ 14:16:02 #58
375570 crew  Cyan9
pi_218651644
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:45 schreef VoMy het volgende:

[..]
Dit topic heeft niet eens een AI overzicht maar staat gewoon nog open.
Het is politiek gerelateerd nieuws. Je kan ook overdrijven.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 1 september 2025 @ 14:20:23 #59
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218651670
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:16 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Het is politiek gerelateerd nieuws. Je kan ook overdrijven.
Een overzicht over de media-bias richting extreemrechts is dat ook, toch ging dat topic wel op slot. En daar had de TS nog enige moeite gedaan om het inhoudelijk te maken. Hier niet.
Antifa
  maandag 1 september 2025 @ 14:31:26 #60
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218651770
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:20 schreef VoMy het volgende:

[..]
Een overzicht over de media-bias richting extreemrechts is dat ook, toch ging dat topic wel op slot. En daar had de TS nog enige moeite gedaan om het inhoudelijk te maken. Hier niet.
Dat was nou echt met 1 klik te ontkrachten, DPG en het mediahuis bepalen bijna alles en die zijn kneiterlinks. dus dat was totale bullshit :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_218652270
Er worden daar ook met enige regelmaat AFD kandidaten uitgesloten. Mogen ze niet meedoen aan bijv lokale verkiezingen omdat ze ooit iets op social media gepost hebben.

De kiescommissie van een stad kan een kandidatuur afwijzen als men twijfels heeft aan iemand zijn trouw aan de Duitse grondwet.

Die persoon of zijn partij moet dan zelf naar de rechter stappen als ie het daar niet mee eens is.

Kandidaten van een partij als AFD overkomt dit regelmatig.
pi_218652615
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 15:43 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Er worden daar ook met enige regelmaat AFD kandidaten uitgesloten. Mogen ze niet meedoen aan bijv lokale verkiezingen omdat ze ooit iets op social media gepost hebben.

De kiescommissie van een stad kan een kandidatuur afwijzen als men twijfels heeft aan iemand zijn trouw aan de Duitse grondwet.

Die persoon of zijn partij moet dan zelf naar de rechter stappen als ie het daar niet mee eens is.

Kandidaten van een partij als AFD overkomt dit regelmatig.
Maar is dat zo spannend voor die kandidaten dat ze er spontaan dood van gaan? Of zou het kunnen zijn dat een gezond iemand niet voor die partij in de raad wil zitten?

In ieder geval geloofd niemand behalve TS dat er in DE aan de lopende band politieke moorden worden gepleegd op AFD leden.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_218653608
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 15:43 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Er worden daar ook met enige regelmaat AFD kandidaten uitgesloten. Mogen ze niet meedoen aan bijv lokale verkiezingen omdat ze ooit iets op social media gepost hebben.

De kiescommissie van een stad kan een kandidatuur afwijzen als men twijfels heeft aan iemand zijn trouw aan de Duitse grondwet.

Die persoon of zijn partij moet dan zelf naar de rechter stappen als ie het daar niet mee eens is.

Kandidaten van een partij als AFD overkomt dit regelmatig.
en terecht

het zijn meestal ook gewoon gekkies
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218654151
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:45 schreef VoMy het volgende:

[..]
Dit topic heeft niet eens een AI overzicht maar staat gewoon nog open.
het stinkt inmiddels al een beetje
pi_218656546
Is welt.de een beetje een normale bron?
Twee sterfgevallen erbij voor de AFD in Nordrhein Westfalen. De staat kondigt een onderzoek aan.

quote:

AfD in NRW verzeichnet nun sechs tote Politiker


Im Kommunalwahlkampf verzeichnet die AfD zwei weitere Todesfälle neben den vier bereits bekannten: Zwei Reservelisten-Kandidaten sind nach „Politico“-Informationen ebenfalls verstorben. Der Landesvizechef kündigt eine Prüfung der Fälle an.
6 dode AFDers dus.
Make my day!
  maandag 1 september 2025 @ 23:29:02 #66
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218656550
Het is best een beetje bijzonder, maar de enige partij die voordeel zou kunnen hebben van een opzettelijke daad lijkt mij de AFD zelf. Vier onbekende nobodys vermoorden lijkt mij voor andere partijen vooral een uitermate zinloze bezigheid.

Daar komen nieuwe onbekende mannen van middelbare leeftijd voor in de plaats en weer door.
pi_218657241
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 23:29 schreef mcmlxiv het volgende:
Het is best een beetje bijzonder, maar de enige partij die voordeel zou kunnen hebben van een opzettelijke daad lijkt mij de AFD zelf. Vier onbekende nobodys vermoorden lijkt mij voor andere partijen vooral een uitermate zinloze bezigheid.

Daar komen nieuwe onbekende mannen van middelbare leeftijd voor in de plaats en weer door.
Ja, als het nou allemaal lijsttrekkers waren had ik ook mijn vraagtekens gehad. Maar alleen AfD zal in 200 gemeentes al wel minstens 5000 man op de lijst hebben. Ik denk dat de conclusie vooral moet zijn dat AfD moeite heeft die lijst te vullen en dat er dus mensen met een slechtere gezondheid toch ja zeggen tegen een plekje op de lijst.
pi_218657247
Hier al 2 oorzaken: https://www.focus.de/poli(...)18-57aad7857f4d.html

Iemand met een leveraandoening op de lijst die daar dan ook aan overleden is en iemand die zelfmoord heeft gepleegd. Volgens de politie is er in geen van de gevallen sprake van kwade opzet. De lokale politie heeft in twee andere gevallen ook al specifiek gemeld dat het een natuurlijke doodsoorzaak is.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2025 07:25:34 ]
pi_218657436
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 07:23 schreef Hanca het volgende:
Hier al 2 oorzaken: https://www.focus.de/poli(...)18-57aad7857f4d.html

Iemand met een leveraandoening op de lijst die daar dan ook aan overleden is en iemand die zelfmoord heeft gepleegd. Volgens de politie is er in geen van de gevallen sprake van kwade opzet. De lokale politie heeft in twee andere gevallen ook al specifiek gemeld dat het een natuurlijke doodsoorzaak is.
Ja. Zelfmoord las ik ook.
En ongezonde leefstijl als doodsoorzaak. En de AFD zegt zelf dat er niets aan de hand is. Maar er wordt inmiddels wel een onderzoek gestart door de Landesvizechef.
De teller staat nu op 6 dode AFD-ers.
Nog twee weken te gaan tot die verkiezingen. Benieuwd waar we op uit komen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_218657448
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Zelfmoord las ik ook.
En ongezonde leefstijl als doodsoorzaak. En de AFD zegt zelf dat er niets aan de hand is. Maar er wordt toch een onderzoek gestart door de Landesvizechef.
De teller staat inmiddels op 6 dode AFDers.
Nog twee weken te gaan tot die verkiezingen. Benieuwd waar we op uit komen.
De politie heeft alle onderzoeken al weer afgesloten, dus ik neem aan die Landesvizechef ook.

Ik denk echt dat we hier te maken hebben met een partij die de lijsten moeilijk gevuld krijgt en dan heb je onderaan de lijst meer mensen die al ziek zijn of in elk geval kampen met een slechtere gezondheid. Dat er daar dan 5 van overlijden (zelfmoord is wat anders) is op 5000 mensen (220 gemeentes, stuk of 25 per lijst) helemaal niet zo schokkend.
pi_218657510
Het gaat trouwens om zowel gemeente- als districtsverkiezingen: https://www1.wdr.de/nachr(...)at-kreistag-100.html

Het gaat om nog veel meer dan 200 gemeentes, het zijn 427 verkiezingen: https://www.im.nrw/allgemeine-informationen
427 lijsten met namen, dus. Als je dan aan allemaal mee doet en toch minsten 15 namen op je papiertje zet, gaat het echt om enorme aantallen.
  dinsdag 2 september 2025 @ 08:39:27 #72
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218657537
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Zelfmoord las ik ook.
En ongezonde leefstijl als doodsoorzaak. En de AFD zegt zelf dat er niets aan de hand is. Maar er wordt inmiddels wel een onderzoek gestart door de Landesvizechef.
De teller staat nu op 6 dode AFD-ers.
Nog twee weken te gaan tot die verkiezingen. Benieuwd waar we op uit komen.
Wat denk jij?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_218657555
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Zelfmoord las ik ook.
En ongezonde leefstijl als doodsoorzaak. En de AFD zegt zelf dat er niets aan de hand is.
Nou, opgelost slotje dus? ^O^
pi_218657603
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:45 schreef Drxx het volgende:

[..]
Nou, opgelost slotje dus? ^O^
Ik laat de teller lopen tot de verkiezingen geweest zijn.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 2 september 2025 @ 08:55:51 #75
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218657627
Wel merkwaardig al met al. Inderdaad eens volgen.
Iemand die op sterven na dood is gaat doorgaans niet meer op een kieslijst staan.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')