SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nou strafschop ging mis, dus dan maar alsnog rood.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:02 schreef Zorro het volgende:
Geel omdat het strafschop is?
Belachelijke regel. Het is rood waard of niet, boeie of er dan een strafschop volgt
Die overtreding was gewoon rood, ik van dat gelul van dubbel gestraft zo'n onzin.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou strafschop ging mis, dus dan maar alsnog rood.
Los van op zichzelf al roodwaardige overtredingen vind ik dat een prima regel eigenlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die overtreding was gewoon rood, ik van dat gelul van dubbel gestraft zo'n onzin.
Eens. Overtreding was al roodwaardig inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die overtreding was gewoon rood, ik van dat gelul van dubbel gestraft zo'n onzin.
Ligt araan. Doorgebroken speler neerhalen in strafschopgebied is voor mij rood en strafschop.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Los van op zichzelf al roodwaardige overtredingen vind ik dat een prima regel eigenlijk.
Tegen dit Ajax heeft de tegenstander geen aanmoediging nodigquote:Op maandag 8 september 2025 17:21 schreef Zipportal het volgende:
Hup PEC Zwolle & NEC. @:coco @:3rr0r
Tegen dit PSV heeft de tegenstander geen aanmoediging nodigquote:Op maandag 8 september 2025 17:21 schreef Zipportal het volgende:
Hup PEC Zwolle & NEC. @:coco @:3rr0r
4x Linssen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Tegen dit PSV heeft de tegenstander geen aanmoediging nodig
Dat zegt elke trainer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:09 schreef Mansjester het volgende:
"Waarom speelt Glough niet?"
"Omdat ik voor een ander middenveld kies"
Oke bedankt trainer
Wachten is op de 2-2 en ik een puntje pak in de toto jochie 😎quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:00 schreef Shreyas het volgende:
Weer niet de nul gehouden in een thuiswedstrijd.
Heitinga snapt weinig van voetbal.
Hopelijk ook verenquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:00 schreef Vis1980 het volgende:
Ajax heeft ook wel een beetje Pec...
quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zakje stront.
Hij had niet eens geweten welke kant dat ie dan op had gemoeten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:14 schreef Mansjester het volgende:
Mag hopen dat ze hem niet weer het veld insturen
Wat zeg je?quote:
Blijkbaar valsgespeeld.quote:
Beide trainers hebben een ‘aanval is de beste verdediging’-mentaliteit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV verdedigend kwetsbaar.
Je verwacht het niet.
1-3.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je verwacht het niet.
Kamikaze Schreuder.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beide trainers hebben een ‘aanval is de beste verdediging’-mentaliteit.
PSV heeft inmiddels een selectie die te groot is voor de eredivisie. Veel beter dan dat van Ajax, Feyenoord, AZ en Utrecht bij elkaar. Die worden makkelijk kampioen dit jaar.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je verwacht het niet.
Zo slecht staat het helemaal niet, alleen speelt PSV ver naar voren. Ja, dan krijgt de tegenstander ook ruimte.quote:
Kwetsbaar dus.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo slecht staat het helemaal niet, alleen speelt PSV ver naar voren. Ja, dan krijgt de tegenstander ook ruimte.
Het is een leuke gedachte maar de dingen hij vraagt van middelmaat zijn belachelijk, helemaal over een seizoen .quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Schreuder-bandwagon dendert nu echt keihard het ravijn in @:PowerLoungen @:Alaphilippe_
Tegen PSV, jeetje.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Schreuder-bandwagon dendert nu echt keihard het ravijn in @:PowerLoungen @:Alaphilippe_
Met een zachte landing zekerquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hier had je ook PSV kunnen zeggenquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NEC verdedigend kwetsbaar.
Je verwacht het niet.
PSVquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier had je ook PSV kunnen zeggen
Dit deed ik enkele posts later inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier had je ook PSV kunnen zeggen
Flamingo maakt voor een tweede seizoen toch wel te veel fouten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit deed ik enkele posts later inderdaad.
Werd toch een beetje over gevallen door enkele users.
3 gele kaarten ook al.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flamingo maakt voor een tweede seizoen toch wel te veel fouten.
Noteren we.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:32 schreef Zorro het volgende:
Ik wil nog even melden dat ik het gruwelijk irritant vind dat je door die dugouts de zijlijn niet kan zien aan deze kant van het veld.
Fijn.quote:
Oh ja?quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:34 schreef Zorro het volgende:
Hoe is dit een strafschop? Het is de bal 100%
Nou ja, daar leek het eerst toch opquote:
Laten we het op de dug-out houden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:34 schreef Zorro het volgende:
Hoe is dit een strafschop? Het is de bal 100%
quote:
Die blokkeerde mijn zicht.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we het op de dug-out houden.
Sherryd.quote:
Dat zijn van die pleintjesvoetballers die leuk zijn voor Excelsior of Heracles.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Driouech kan ook echt niet.
Nou ja, er gebeurde wel wat.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:45 schreef PSVCL het volgende:
de commentator vond het een leuke wedstrijd
Als PSV zijnde speel je altijd tegen 12 man wanneer #Metoo Makkelie fluitquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, er gebeurde wel wat.
Makkelie trouwens weer mokerslecht.
Hij kan er gewoon niets van. Je vraagt je altijd af op wiens fluit hij allemaal blazen bij de KNVB om op dit niveau te mogen fluiten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als PSV zijnde speel je altijd tegen 12 man wanneer #Metoo Makkelie fluit
Mimimimimiquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Natuurlijk zit Noppert tegen ons op de bank.
Ik zou de trainer ontslaanquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Koppen zullen er moeten rollen.
Jinxquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best knap dat het nog 0-0 staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk is het snel afgelopen met dat dagelijkse gedweep met het voetbal van NEC.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die gaan op deze manier toch gewoon het rechterrijtje in.. totaal niet kunnen/willen verdedigen is gewoon dodelijk. PSV heeft ook een defensief probleem, maar die hebben de kwaliteit om er 4, 6 per pot te maken helaas...quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hopelijk is het snel afgelopen met dat dagelijkse gedweep met het voetbal van NEC.
Om doodmoe van te worden. Daar kan NEC zelf niets aan doen.
Ze missen hun halve verdediging tegen Psv nota bene en zonder penalty misser speelde ze 5-4 tegen psv.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hopelijk is het snel afgelopen met dat dagelijkse gedweep met het voetbal van NEC.
Om doodmoe van te worden. Daar kan NEC zelf niets aan doen.
Dat was niet het punt wat ik wilde maken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ze missen hun halve verdediging tegen Psv nota bene en zonder penalty misser speelde ze 5-4 tegen psv.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ze missen hun halve verdediging tegen Psv nota bene en zonder penalty misser speelde ze 5-4 tegen psv.
5 doelpunten in een uitwedstrijd... dan doe je het goed. NEC scoort dankzij een kado van Makkelie en een slaapmomentje direct nat de 4-1quote:
Jezelf zo kunnen voorliegen lijkt mij fantastisch. Al zal psv uiteindelijk vast kampioen worden hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
5 doelpunten in een uitwedstrijd... dan doe je het goed. NEC scoort dankzij een kado van Makkelie en een slaapmomentje direct nat de 4-1
Volgende week ga je vanzelf meemaken hoe fantastisch PSV is
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NEC is gewoon lekker plezierig om te kijken en gaan met dit leuke en attractieve voetbal gewoon in het linkerrijtje eindigen. Dat de media en analisten doen aan pijperij kan Schreuder ook weinig aan doen.
Maar welk punt miste ik dan?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat was niet het punt wat ik wilde maken.
vast wel. Zal niet aan psv liggen dan trouwens als die winnen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
5 doelpunten in een uitwedstrijd... dan doe je het goed. NEC scoort dankzij een kado van Makkelie en een slaapmomentje direct nat de 4-1
Volgende week ga je vanzelf meemaken hoe fantastisch PSV is
lolquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:21 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic vinden ze de rode kaart niet terecht.
Wat zijn objectieve standaarden voor 'leuk voetbal'?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Maar welk punt miste ik dan?
Vreemde wissel, ook nog je aanvoerder en scorend vermogen eraf halenquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Persie wisselt een middenvelder voor een aanvaller. Ik hoop zo dat zn tactische fratsen worden afgestraft
het blijft De Kuip.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:35 schreef Zorro het volgende:
Ach een goedmakertje, onterecht ook nog eens
Wat een vage beslissing dit, maar Mario Been zal dit wel terecht vinden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:35 schreef Zorro het volgende:
Ach een goedmakertje, onterecht ook nog eens
Het was niet eens een overtreding. In elk geval niet van de speler die geel kreeg.quote:
En zelfs daar kun je je twijfels bij hebben. Bijzondere scheidsrechter.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was niet eens een overtreding. In elk geval niet van de speler die geel kreeg.
Feyenoord zal wel winnen en dan wordt die kaart van Heerenveen komende week geseponeerd als ze er niks meer aan hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was niet eens een overtreding. In elk geval niet van de speler die geel kreeg.
Er is iemand heel boos in het FB-topic.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Naja, dat moment met Rikkert wel denk ik.
Van Persie is dan ook een tactisch onbenulquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vreemde wissel, ook nog je aanvoerder en scorend vermogen eraf halen
Idd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:48 schreef De_Kraam het volgende:
Huh die van NAC raakt hem toch niet?
Helemaal mee eens, snap er geen reet van dat die gegeven werd, daar was echt totaal geen contact.quote:
Ik vind zoiets al schandalig met contact.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, snap er geen reet van dat die gegeven werd, daar was echt totaal geen contact.
Vierde man.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord supporter Ruperti was de VAR, wat een verassing
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
Enige ingreep van de VAR was de rode kaart voor Hadjquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
Utrecht gaat mooie goals maken hoorquote:Op zondag 14 september 2025 10:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een knakenprogramma vandaag.
Al besproken.quote:Op zondag 14 september 2025 10:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een knakenprogramma vandaag.
God hebbe zijn ziel.quote:Op zondag 14 september 2025 13:20 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is de derby van Rotterdam. @:KingRoland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |