lolquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:21 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic vinden ze de rode kaart niet terecht.
Wat zijn objectieve standaarden voor 'leuk voetbal'?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Maar welk punt miste ik dan?
Vreemde wissel, ook nog je aanvoerder en scorend vermogen eraf halenquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Persie wisselt een middenvelder voor een aanvaller. Ik hoop zo dat zn tactische fratsen worden afgestraft
het blijft De Kuip.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:35 schreef Zorro het volgende:
Ach een goedmakertje, onterecht ook nog eens
Wat een vage beslissing dit, maar Mario Been zal dit wel terecht vinden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:35 schreef Zorro het volgende:
Ach een goedmakertje, onterecht ook nog eens
Het was niet eens een overtreding. In elk geval niet van de speler die geel kreeg.quote:
En zelfs daar kun je je twijfels bij hebben. Bijzondere scheidsrechter.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was niet eens een overtreding. In elk geval niet van de speler die geel kreeg.
Feyenoord zal wel winnen en dan wordt die kaart van Heerenveen komende week geseponeerd als ze er niks meer aan hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was niet eens een overtreding. In elk geval niet van de speler die geel kreeg.
Er is iemand heel boos in het FB-topic.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Naja, dat moment met Rikkert wel denk ik.
Van Persie is dan ook een tactisch onbenulquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vreemde wissel, ook nog je aanvoerder en scorend vermogen eraf halen
Idd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:48 schreef De_Kraam het volgende:
Huh die van NAC raakt hem toch niet?
Helemaal mee eens, snap er geen reet van dat die gegeven werd, daar was echt totaal geen contact.quote:
Ik vind zoiets al schandalig met contact.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, snap er geen reet van dat die gegeven werd, daar was echt totaal geen contact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |