De prioriteiten waren Pride & Prejudice & Piemels boven Playstation.quote:Op maandag 15 september 2025 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwestie van tijd maken, maat.
Prioriteiten stellen.
Zeker nadat alles op Netflix staat, ben ik wel weer benieuwd.quote:
Mortal Kombat 1 is ookal verpest door grind modes.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeker nadat alles op Netflix staat, ben ik wel weer benieuwd.
Maar ik gok zomaar dat ik die game 3x opstart de komende week, en dat het daar wel weer bij blijft.
Al die zooi die er in sommige van die modes bij komt kijken... daar gaat zo veel tijd in zitten.
Ja, hopeloos.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Mortal Kombat 1 is ookal verpest door grind modes.
Ik was meer van de WCW vs NWO gamesquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:55 schreef Evangelion het volgende:
Deze waren wel leuk. Never forget.
Bekijk deze YouTube-video
Kan best leuk zijnquote:Wreckreation will release on October 28th, 2025 on PC, PlayStation 5, and Xbox Series X|S. Wreckreation is the home of your very own MixWorld, a 400 square kilometer racing realm that is yours to create, shape – and wreck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen
Is dat de 1e of de 2e game?quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:39 schreef Friday12 het volgende:
Jedi Fallen Order net uit vet spel. EA heeft het zowaar niet verneukt
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:24 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren gestopt omdat er meer BT's waren dan ik Blood Grenades had.
Kom ik er zojuist achter dat 1 granaat er in feite 5 zijn
Blij dat het niet aan mij lagquote:
1e. En yup guardians was vetquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is dat de 1e of de 2e game?
Allebei erg leuk idd.
Guardians of the Galaxy gespeeld?
Die is echt heel erg leuk.
Afhankelijk van de prijs, ben ik daar best nieuwsgierig naarquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn
quote:
Yes, zo goed als, je hebt nu nog wat filmpjes en dan ga je in principe door. Je kan altijd terug naar dit gebied dus niks is missable.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb iig daarstraks een trike gemaakt voordat ik stopte
Dus dat was in principe het tutorial gedeelte denk ik?
De pacing van deel 1 was veel trager, véél langere stukken lopen tussen punten en er gebeurde in het begin gewoon niet zo veel. Heel laat pas vehicles.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toch apart dat deel 1 mij na 3 serieuze pogingen (1 keer PS4, 2 keer PS5 Directors Cut, elke keer toch een uur of 8 gespeeld) mij niet wist te boeien, maar deel 2 mij eigenlijk meteen juist wél wist te boeien
OMGOMGOMG KIRYU-SANNNNNNNNN!!!quote:Op woensdag 17 september 2025 18:38 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
@:thestigsdutchcousin @:aurelius
Okinawa hype pre order alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik, omdat ik deel 1 niet gespeeld heb iets gemist overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wordt dat later pas duidelijk?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt
Toch een moddervette game dit.
Kan iedereen die Death Stranding 1 niks vond (waaronder ikzelf) deel 2 absoluut aanraden.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen
quote:Op woensdag 17 september 2025 20:30 schreef StateOfMind het volgende:
@:Drankster
Aan het einde van Episode 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik, omdat ik deel 1 niet gespeeld heb iets gemist overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wordt dat later pas duidelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2025 22:35 schreef Drankster het volgende:
[..]Mijn dank gaat uit naar de Death Stranding 2 webcareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen![]()
quote:Op woensdag 17 september 2025 22:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn dank gaat uit naar de Death Stranding 2 webcare![]()
![]()
In de categorie 'late to the party', heb ik gisteren de mainstory uitgespeeld van Ghost Of Tsushima
Na 45+ uur ben ik dan meestal wel klaar met dat soort games, maar in dit geval wil ik ook alle side stories nog wel afronden. En misschien ook alle collectables nog even meenemen. Wat een heerlijke game was dat
NIEUW: Foto's!![]()
Einde van Storm of Zehir komt in zicht. Ik was vergeten hoeveel tijd je aan het verdoen was met laadschermen. Erg matig.
Ben bijna directeur van de organisatie, moet nog 1 stad een tradingpost in maken (even 2 draken verslaan) zodat ik overal tradecaravans kan laten lopen. En dan op weg naar het einde.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De Platinum is de moeite waard bij deze game.quote:Op donderdag 18 september 2025 07:55 schreef Cryothic het volgende:
In de categorie 'late to the party', heb ik gisteren de mainstory uitgespeeld van Ghost Of Tsushima
Na 45+ uur ben ik dan meestal wel klaar met dat soort games, maar in dit geval wil ik ook alle side stories nog wel afronden. En misschien ook alle collectables nog even meenemen. Wat een heerlijke game was dat
De dlc is ook tof.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen![]()
Ja, ik moet even kijken of ik voor platinum ga. Gelukkig kan ik heel wat fast travellen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De Platinum is de moeite waard bij deze game.
De dlc is ook tof.
Maar ik zal wel ff kaarten erbij moeten zoeken denk ik, om bijvoorbeeld alle banners ofzo te verzamelen.NIEUW: Foto's!![]()
Hij is vrij makkelijk om platinum te halen dus gewoon doen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, ik moet even kijken of ik voor platinum ga. Gelukkig kan ik heel wat fast travellen natuurlijk.
Maar ik zal wel ff kaarten erbij moeten zoeken denk ik, om bijvoorbeeld alle banners ofzo te verzamelen.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat![]()
Ja, makkelijk had ik al begrepen. Maar wel nog heel wat heen-en-weer-loop-werkquote:Op donderdag 18 september 2025 11:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij is vrij makkelijk om platinum te halen dus gewoon doen.
NIEUW: Foto's!![]()
Maar de moeite waard, je krijgt er een heel mooi armour voor terugquote:Op donderdag 18 september 2025 15:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, makkelijk had ik al begrepen. Maar wel nog heel wat heen-en-weer-loop-werk
[ Bericht 1% gewijzigd door StateOfMind op 19-09-2025 10:36:11 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen![]()
Ja, zoiets zag ik.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar de moeite waard, je krijgt er een heel mooi armour voor terug
Ik moet ook Iky Island (ofzo) nog doen. En nog een paar stories afmaken.NIEUW: Foto's!![]()
Gastquote:Op donderdag 18 september 2025 15:34 schreef Evangelion het volgende:
Sonic racer krijgt wel redelijke reviews. Vast leuk op PS+ een keer of zo.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Digital only is wel heel jammer. Deel 1 en 2 moet ik nog uitspelen. Dit deel ziet er qua gameplay een stuk beter uit dan deel 2.quote:SOONY![]()
Juist bezig met Alan Wake 2 en dat is wel briljant.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Niet briljant maar wel oke" is wel een 15,- match denk ik dan.
Dat is wel het voordeel van weinig tijd hebben, dan is er alleen maar tijd voor briljante games.![]()
Waar is Wreckfest 2quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn![]()
![]()
De reviews zijn inderdaad goed. Doordat ik de voorganger (underrated) al sinds 2019 veel online speelde en vooral tijdens de corona lockdowns echt elke avond speelde heb ik een hele vriendengroep opgebouwd op PS die allemaal Sonic Racing spelen. Er was nog steeds een kleine fanatieke groep die het nog veel speelde. Deze nieuwe game heb ik de closed beta/open beta en nu de demo van doorlopen en ookal is het gemaakt door een heel ander team dan Sumo Digital die Transformed en Team Sonic Racing maakte ben ik toch wel hyped voor deze game en heb hem dus ook gepre-ordered.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:34 schreef Evangelion het volgende:
Sonic racer krijgt wel redelijke reviews. Vast leuk op PS+ een keer of zo.![]()
Early Access op pc, deze game heb ik meer interesse in. Als het goed is hoef je niks te doen met de ramps, want er is gewoon een map met allerlei wegen.quote:SOONY![]()
alien rogue incursion evolved edition is een niet VR editie
Lijkt wel een beetje op Alien Isolation. Is er iemand die de VR game gespeeld had en is het goed?![]()
Ze lopen alleen te klooien met lage resoluties en upscale. Ziet er best blurry uit op de consoles en er is (nog) geen PS5 Pro update.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:56 schreef Friday12 het volgende:
Dying Light ziet er goed uit. Hopelijk snel in de aanbieding
Heel eerlijk gezegd, Techland ondersteunt de games jaren en dan is het spel weer een stuk beter. Bij Dying Light 2 op launch gekocht en dat merkte ik ook wel….
Komt zeker op het lijstje. Digital only helpt dan ook niet mee. Gameplay ziet er voor de rest heel goed uit.SOONY![]()
Laatste paar quests van Storm Of Zehir. Misschien dat ik het vanavond even uitspeel.
Ben me aan het inlezen in Mysteries of Westgate. Lijkt er op dat er 2 runs nodig zijn, Good en Evil. Want je moet een vampier worden, maar dan verlaten je metgezellen je. En je moet ook alle quests van je metgezellen doen. Hmmm.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nou AC Mirage uitgespeeld. De stealth gameplay is vermakelijk al zijn de npc's wel compleet achterlijk. De stealth is eigenlijk gewoon te makkelijk. Het verhaal is wel erg matig allemaal. Het einde was een typisch AC einde. Gevalletje schiet nou maar op, ik ben er wel klaar mee.
En heb meer dan bij welk spel dan ook youtube moeten raadplegen hoe ik dingen moest vinden. Dat je precies in een bepaald hoekje moet gaan zitten vanaf waar je precies met een mes een slot van een deur kapot kan gooien. Dat soort ongein. Of dat je om iets te kunnen pakken eerst zowat het spel uitgespeeld moet hebben.
Al met al qua gameplay vermakelijk. Voor het overige frustrerend. 6-je
[ Bericht 0% gewijzigd door DrMarten op 22-09-2025 11:27:18 ]A mind with a heart of it's own![]()
Ik heb een paar uurtjes Shadows gespeeld maar daar ook wel klaar mee. Nog nooit een AC game uitgespeeld volgens mij en ik heb ze echt allemaal gespeeld.quote:Op zondag 21 september 2025 23:32 schreef DrMarten het volgende:
Nou AC Mirage uitgespeeld. De stealth gameplat is vermakelijk al zijn de npc's wel compleet achterlijk. De stealth is eigenlijk gewoon te makkelijk. Het verhaal is wel erg matig allemaal. Het einde was een typisch AC einde. Gevalletje schiet nou maar op, ik ben er wel klaar mee.
En heb meer dan bij welk spel dan ook youtube moeten raadplegen hoe ik dingen moest vinden. Dat je precies in een bepaald hoekje moet gaan zitten vanaf waar je precies met een mes een slot van een deur kapot kan gooien. Dat soort ongein. Of dat je om iets te kunnen pakken eerst zowat het spel uitgespeeld moet hebben.
Al met al qua gameplay vermakelijk. Voor het overige frustrerend. 6-je
For great justice!![]()
Ik steek altijd veel tijd in de AC games en alle side content, om er vervolgens echt he-le-mala klaar mee te zijn omdat het te lang duurt / te groot is. En daarnafocus ik dan alleen nog maar op de main quest, speel ik t uit en klaarquote:Op maandag 22 september 2025 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een paar uurtjes Shadows gespeeld maar daar ook wel klaar mee. Nog nooit een AC game uitgespeeld volgens mij en ik heb ze echt allemaal gespeeld.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Dit weekend weer ff speeltijd gehad.
• Cosmic Wheel Sisterhood uitgespeeld (al gooit mijn einde me in een loop, ik vind dat t uitgespeeld is)
• Stuk verder met Life is Strange Double exposure (leuk!)
• En het nieuwe seizoen van Marvel Rivals is begonnen, met Angela
L'Amour menaçant:
Ik heb de meeste gespeeld tot aan Shadows. Sinds Valhalla vind ik het moeilijk om er in te komen eigenlijk.quote:Op maandag 22 september 2025 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een paar uurtjes Shadows gespeeld maar daar ook wel klaar mee. Nog nooit een AC game uitgespeeld volgens mij en ik heb ze echt allemaal gespeeld.![]()
Shadows moet ik nog uitspelen, maar alle overige heb ik wel uitgespeeld.
De oude stijl ieder 40-60 uur.
De 3 grote rpg's 150+ uur (inclusief de Platinum).Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen![]()
Haha, ik scrolde van onder naar boven. Zag Angela en WIST dat het van jou was.quote:Op maandag 22 september 2025 08:58 schreef Ang3l het volgende:
Dit weekend weer ff speeltijd gehad.
• Cosmic Wheel Sisterhood uitgespeeld (al gooit mijn einde me in een loop, ik vind dat t uitgespeeld is)
• Stuk verder met Life is Strange Double exposure (leuk!)
• En het nieuwe seizoen van Marvel Rivals is begonnen, met Angela
[ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik wil wel terug naar shadows gaan binnekort. Maar ik heb nu mijn oogpatch op en ben Dying Light the Beast aan het spelenquote:Op maandag 22 september 2025 09:15 schreef StateOfMind het volgende:
Shadows moet ik nog uitspelen, maar alle overige heb ik wel uitgespeeld.
De oude stijl ieder 40-60 uur.
De 3 grote rpg's 150+ uur (inclusief de Platinum).![]()
En, is ie net zo tof als ie eruit ziet?quote:Op maandag 22 september 2025 10:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wil wel terug naar shadows gaan binnekort. Maar ik heb nu mijn oogpatch op en ben Dying Light the Beast aan het spelenPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen![]()
Tot nu to zeker. Ben net een uurtje bezig ( ziek thuis )quote:Op maandag 22 september 2025 11:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En, is ie net zo tof als ie eruit ziet?![]()
quote:Op maandag 22 september 2025 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, ik scrolde van onder naar boven. Zag Angela en WIST dat het van jou was.
Ang3la!
Ik ken haar slechts een beetje van de comics. Maar eey, een engel? I'M IN!
En ff dacht ik: wie is die dragqueen? Jezus wat een spieren!
Maar ergens ook wel kicken dat een vanguard een hele stoere vrouw is(Nu Emma Frost met de mega heupen en Angela met de mega abs)
[ Bericht 17% gewijzigd door Ang3l op 22-09-2025 11:35:55 ]L'Amour menaçant:
Ik heb 1, 2, Brotherhood en Revelations meerdere keren uitgespeeld.quote:Op maandag 22 september 2025 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een paar uurtjes Shadows gespeeld maar daar ook wel klaar mee. Nog nooit een AC game uitgespeeld volgens mij en ik heb ze echt allemaal gespeeld.
Black Flag blijft ook briljant, maar nooit helemaal afgemaakt.
Die grote games als Walhalla enzo heb ik nooit gedaan.A mind with a heart of it's own![]()
Ja, heel gedoe met Neil Gaiman en Todd McFarlane was erg petty was. Lekker jaren 90 vibe.quote:Op maandag 22 september 2025 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ang3la!
Ik ken haar slechts een beetje van de comics. Maar eey, een engel? I'M IN!
En ff dacht ik: wie is die dragqueen? Jezus wat een spieren!
Maar ergens ook wel kicken dat een vanguard een hele stoere vrouw is(Nu Emma Frost met de mega heupen en Angela met de mega abs)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, dat had ik destijds ook toen ik terugkwam bij Dying Light 1. Toen weer een tijd weggelegd en een paar quests gedaan. Nu weer binnenkort…..quote:Op maandag 22 september 2025 15:08 schreef Friday12 het volgende:
Een van de eerste missies is weer een night missie in Dying Light
Gelukkig is AC Shadows totaal geen lange game om te spelen
SOONY![]()
Het geluid zeker in de nacht is wel echt billenknijpenquote:Op maandag 22 september 2025 21:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, dat had ik destijds ook toen ik terugkwam bij Dying Light 1. Toen weer een tijd weggelegd en een paar quests gedaan. Nu weer binnenkort…..
Gelukkig is AC Shadows totaal geen lange game om te spelenvooral in het begin
![]()
quote:Op maandag 22 september 2025 21:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, dat had ik destijds ook toen ik terugkwam bij Dying Light 1. Toen weer een tijd weggelegd en een paar quests gedaan. Nu weer binnenkort…..
Gelukkig is AC Shadows totaal geen lange game om te spelen
Kun je voor de lunch uit hebben.
Voor de 1e dlc moet je eerst alle persoonlijke quests voor Yasuke en nog 2 anderen gedaan hebben voordat ie beschikbaar komt.
Schijnt nog best pittig te zijn (voor AC begrippen) op een nieuw eiland.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen![]()
GTA 6 heeft een GROOT probleem
Nee ziet er serieus wel vet uit
Niet afhaken na de eerste 15 seconden
Anime GTA x Spiderman x Yakuza
[ Bericht 3% gewijzigd door Evangelion op 23-09-2025 09:50:31 ]![]()
3,5 uur Kojima genot
Here's our first look at the cast and concept art for Kojima's "stealth action" PlayStation title, Physint
Nieuwe beelden OD:
Death Stranding anime:
en wijn?
Kort samengevat: Metal Gear en PT zijn back.![]()
![]()
Free 2 play gatcha rommelquote:Op dinsdag 23 september 2025 09:44 schreef Evangelion het volgende:
GTA 6 heeft een GROOT probleem
Nee ziet er serieus wel vet uit
Niet afhaken na de eerste 15 seconden
Anime GTA x Spiderman x Yakuzawelcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Gisteren op Xbox eindelijk The Sinking City uitgespeeld. Alle achievements ook gehaald. Vond het een leuke game. Want Lovecraft
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Housemarque, waren dat niet die knakkers van Returnal?quote:Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen![]()
Jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Housemarque, waren dat niet die knakkers van Returnal?
Bekijk deze YouTube-video![]()
Dan zit het kwalitatief iig goedquote:
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen![]()
Net even gezocht en het lijkt Idd weer zo'n rogue dinges te worden.quote:
Returnal bleek ook niet mijn ding te zijn.
Wel alles van enorm goede kwaliteit.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen![]()
@TheStigsDutchCousin @Aurelius
Wel de audio even wijzigen naar Japans, de Engelse audio is de hele slechte AI stem van YouTube zelf.![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
YESYESYESYESYESYESSSS!!!!quote:Op woensdag 24 september 2025 08:37 schreef Drankster het volgende:
@:thestigsdutchcousin @:aurelius
Wel de audio even wijzigen naar Japans, de Engelse audio is de hele slechte AI stem van YouTube zelf.
Niet verwacht dat er nog een Gaiden-game bij zou komen. Nice!
[ Bericht 3% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 24-09-2025 08:51:29 ]"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Yes, klopt, al ken ik de personage (nog) niet ben ik er wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
YESYESYESYESYESYESSSS!!!!
Niet verwacht dat er nog een Gaiden-game bij zou komen. Nice!Zit bij Kiwami 3 dus ook niet langer wachten of extra kosten.
![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Oh nog beter!quote:Op woensdag 24 september 2025 13:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Yes, klopt, al ken ik de personage (nog) niet ben ik er wel benieuwd naar.Zit bij Kiwami 3 dus ook niet langer wachten of extra kosten.
Ken de character wel ja
"Omae wa mou shindeiru."
Hoe laat Nederlandse tijd begint het?quote:Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen![]()
Nieuwe Baldurs Gate 3 update van bijna 10GB
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen![]()
De laatste grote update was dus niet de laatste update?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
Nieuwe Baldurs Gate 3 update van bijna 10GBSOONY![]()
Huh, wat is de inhoud?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
Nieuwe Baldurs Gate 3 update van bijna 10GBEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Neem blijkbaar, dacht dat dat ook de laatste zou zijn.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
De laatste grote update was dus niet de laatste update?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen![]()
Geen idee, zo eens even aan ome Google vragen.quote:Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen![]()
Dat zegt tegenwoordig niks over de inhoud van een patch.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
Nieuwe Baldurs Gate 3 update van bijna 10GBWhat can change the nature of a man?![]()
Feyenoord om 21:00 en SoP 23:00.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe laat Nederlandse tijd begint het?Er komt geen content meer. Wel patches als in perfomance en bug fixes.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
De laatste grote update was dus niet de laatste update?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: