veranderd wordtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:45 schreef Chivaz het volgende:
Het VK is een land in verval en in mijn ogen de toekomst van west Europa als er niet heel snel van koers verandert word.
Dat was wel het doel. Maar desondanks is de immigratie onverminderd doorgegaan, en daarmee het verval. Tenminste als je een relatie ziet tussen migratie en het verval. Misschien vinden sommigen wel dat het nog meevalt omdat er migratie is, anders was het nog veel erger geweest.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik dacht dat de UK uit de EU ging om ongewenste migratie en economisch verval tegen te gaan?
Er spelen hier twee dingen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe kijken jullie hier tegen aan en hoe moeten we dit duiden? En is VK ons voorland?
Referendum is niet slecht, maar het wordt wel misbruik van gemaakt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:57 schreef RedShoe het volgende:
Brexit.
Domste fout die ze gemaakt hebben. Daarom is een referendum niet een slim plan.
Die zijn best begrijpelijk gezien de invloed die Maga op Europa probeert te krijgen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:58 schreef RotatoR het volgende:
Onder de Tories was het al een zooitje maar Labour maakt er zowaar nog een grotere puinhoop van met die rare censuur wetten.
was europa maar a la maga. Dat ze eens aan europa zelf denken ipv al dat tuig wat hier niet hoort.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die zijn best begrijpelijk gezien de invloed die Maga op Europa probeert te krijgen.
Daarin speelt social media een grote rol.
Ik waardeer je humor...quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
was europa maar a la maga. Dat ze eens aan europa zelf denken ipv al dat tuig wat hier niet hoort.
Dat is het manco helaas met referenda. Allerlei simpele leugens roepen is makkelijker dan de genuanceerde waarheid. Daarom is het een levensgevaarlijk instrument.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:19 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Referendum is niet slecht, maar het wordt wel misbruik van gemaakt.
Met juiste informatie en betoog zouden vele problemen voorkomen.
Bij Brexit zag je mensen een leugens verkopen aan volk. Doordat volk zichzelf liet gek maken. Hebben ze zelf boel verkloot.
Er wordt veel misbruik van gemaakt idd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:19 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Referendum is niet slecht, maar het wordt wel misbruik van gemaakt.
Met juiste informatie en betoog zouden vele problemen voorkomen.
Bij Brexit zag je mensen een leugens verkopen aan volk. Doordat volk zichzelf liet gek maken. Hebben ze zelf boel verkloot.
Daar trekken allochtonen zich niets van aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik dacht dat de UK uit de EU ging om ongewenste migratie en economisch verval tegen te gaan?
Ik zie vooral veel boosheid over verkrachtte kinderen en two tier policing.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:05 schreef Hexagon het volgende:
Oh wat je in het VK ziet zijn de gouden bergen van de Brexit.
Iedereen met een beetje verstand van zaken voorspelde dat ook. Helaas was er een meerderheid aan debielen die niet luisteren en nooit nadenken over gevolgen van hun acties.
Ik denk dat iedereen wel tegen het verkrachten van kinderen is, dus daar hoef je volgens mij geen punt van te maken en dat er discriminatie bestaat en dat dat een slechte zaak is, is ook geen heel controversieel punt. Als beide prima gevonden, of schouderophalend geaccepteerd werden, dán was er een serieus probleem geweest.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:05 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik zie vooral veel boosheid over verkrachtte kinderen en two tier policing.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Kom omdat hun koningin dood is, nu zijn ze stuurloos zonder een gedegen leider.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |