SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou ik wil alles ongecomprimeerd hebben en als ik dan toch besluit een mp3 te maken wil ik zelf bepalen welke codec en bitrate etc ik gebruik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is die "meer controle" dan? Want ik heb gewoon spotify en kan er alles mee wat ik ook met mp3 kan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
.wavquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou ik wil alles ongecomprimeerd hebben en als ik dan toch besluit een mp3 te maken wil ik zelf bepalen welke codec en bitrate etc ik gebruik.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
O jaquote:
Ik had het bericht van DJMO geedit ipv gequote dus even hersteldquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een deja-vu, volgens mij had je dat net al gepost?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Er is een trein
Op de trein staat niet instappen
Mensen stappen inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet per ongeluk op Rapporteren gedrukt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja
[..]
Ik had het bericht van DJMO geedit ipv gequote dus even hersteld
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah ja, voor de echte audio fan is mp3 of wat anders (is dat flac?) wel beter ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou ik wil alles ongecomprimeerd hebben en als ik dan toch besluit een mp3 te maken wil ik zelf bepalen welke codec en bitrate etc ik gebruik.
Ik zelf vind vooral fijn dat ik niet meer alles los hoef te downloaden. Maar ben ook wat casual met muziek.![]()
Nee, dan verschijnt het niet hier als dat zo wasquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet per ongeluk op Rapporteren gedrukt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Treinwappiesquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Er is een trein
Mensen stappen inIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Er is een trein
Mensen stappen in![]()
![]()
flac, wav en aiff zijn uncompressed audio bestanden. Ik gebruik aiff.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zal zo even wat lucht decompresserenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:47 schreef MooieTop6 het volgende:
Zal zo even wat lucht decompresseren
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik vind nog steeds het PI-compressed audio format het beste.
Ergens in de decimalen van pi zit exact jouw liedje. Dan doe je gewoon PI(102312312,12312312312) en dan heb je je liedje.![]()
Nee itt WAV heeft FLAC heeft wel compressie maar is lossless compressie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:46 schreef gebrokenglas het volgende:
flac, wav en aiff zijn uncompressed audio bestanden. Ik gebruik aiff.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Klopt. Foutje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee itt WAV heeft FLAC heeft wel compressie maar is lossless compressie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Er is ergens feestje richting Rotterdam
Staat een hoop jeugd in de trein in feest outfitsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klinkt goedquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wilquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* gebrokenglas moet nog naar de winkel en overweegt patat voor vanavond
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een goede keuzequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas moet nog naar de winkel en overweegt patat voor vanavondIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb lamsshoarma gehaald. Lekker met patat erbij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas moet nog naar de winkel en overweegt patat voor vanavond
Ik denk het ook. Een Spotify abo, patat, er worden allemaal goeie keuzes gemaakt vandaagquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een verwendag vandaag…quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb lamsshoarma gehaald. Lekker met patat erbij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die artiesten zullen me een worst wezen. Een groot deel van m’n muziekcollectie bestaat uit illegaal gedownloade muziek, alleen van m’n favoriete artiesten heb ik gekocht. Maar ik wil gewoon de volledige controle hebben over m’n muziek. Dus Spotify is niks voor mij.Do what you love, love what you do!![]()
tis hoe ouder je wordt. dat je die dingen mss meer gaat begrijpen ook.Do what you love, love what you do!![]()
ahw vind dat zo vervelend voor je en zonder helemaal dramatisch te doen, ik denk snap wat je voelt.quote:
sterkte joh jijDo what you love, love what you do!![]()
tis onwijs anders hoe we over dingen denken en muziek enzo.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
En dat is primaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
tis onwijs anders hoe we over dingen denken en muziek enzo.![]()
![]()
zeker had dat lied al tijden niet meer gehoord trouwens die je nu poste.quote:
nostalgie haast. had die op cassette bandjes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit is dan wel super vet weer.Do what you love, love what you do!![]()
Deze is dan ook net nieuwquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
zeker had dat lied al tijden niet meer gehoord trouwens die je nu poste.![]()
![]()
Wat een mooie samenwerking.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het origineel wel ja. Zonder Scooter en Joosthaha ja daarom. sorry had het eerste stukje alleen nog geluisterd, wel beetje weer kopie van kopie dan he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het origineel wel ja. Zonder Scooter en JoostDo what you love, love what you do!![]()
Het intro is nog ouderquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het origineel wel ja. Zonder Scooter en Joost“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet perse fan van kopietjes enzo van originelen. maargoed het brengt wat nostalgie terug
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het idee kwam zeker uit jaren "90 dit want herken het zelfs nog.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2453 / +9 / +31 / 5606 / 6636 / 0.37
2. FreshFruit / 1964 / +200 / +30 / 2169 / 2964 / 0.66
3. KillemWieft / 1548 / +92 / +62 / 724 / 1154 / 1.34
4. Dotteke / 1396 / +7 / +39 / 2427 / 2976 / 0.47
5. MooieTop6 / 1080 / +32 / +21 / 3752 / 4408 / 0.25
6. JustinK / 1076 / +133 / +38 / 2772 / 2977 / 0.36
7. _UserName_ / 1075 / +14 / +36 / 817 / 1107 / 0.97
8. Vino_Tinto / 1059 / +4 / +0 / 2520 / 3045 / 0.35
9. gebrokenglas / 825 / +30 / +5 / 1904 / 2390 / 0.35
10. KoningWouter / 821 / +28 / +6 / 1247 / 1603 / 0.51
11. hemarookworst / 630 / +11 / +6 / 967 / 1284 / 0.49
12. Dr.Mikey / 534 / +19 / +10 / 267 / 446 / 1.2
13. Masberum / 521 / +1 / +2 / 493 / 637 / 0.82
14. kree / 442 / +15 / +79 / 1371 / 1681 / 0.26
15. devzero / 414 / +3 / +7 / 593 / 758 / 0.55
16. Bargehassus / 406 / +2 / +10 / 1106 / 1287 / 0.32
17. mario390 / 405 / +1 / +0 / 235 / 350 / 1.16
18. MizzezAmy / 383 / +1 / +8 / 1595 / 1837 / 0.21
19. ToT / 370 / +5 / +0 / 1826 / 2086 / 0.18
20. HappyCharly / 350 / +0 / +9 / 203 / 280 / 1.25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
hmmmmmmmm oke dan ben je ouder als ik?quote:
ik ken het nr wel, maar wel meer in de dance versie.Do what you love, love what you do!![]()
Ja weet ik, was tegen Fruit m.b.t. de intro.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:29 schreef kree het volgende:
[..]
het idee kwam zeker uit jaren "90 dit want herken het zelfs nog.![]()
Hier op 19,04
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gouden tijdperk he voor muzikanten enzo dat. nu vergeet t maar. haha als muzikant? no way meer om geld te verdienden.Do what you love, love what you do!![]()
wist btw niet dat het van zoiets af kwam dat hele liedje
thanks voor t delen.Do what you love, love what you do!![]()
sowieso en als eerste zijn met een cd-burner. LOLquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:37 schreef JustinK het volgende:
cd'tjes verkopen tikte lekker aan ja
naja vermogens heb ik er ook niet mee verdient.Do what you love, love what you do!![]()
heerlijk was het nog net geen mobieltjes overal. lekker met een landkaart in de auto naar vakantie.quote:
geen gezeik van werk omdat je altijd bereikbaar moet zijn. nee jongens geef mij die tijd maar terug/
ik vind het jammer dat de jeugd nu er heel anders in moet staan.Do what you love, love what you do!![]()
Mooi toch dat we dat hebben meegemaaktquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:41 schreef kree het volgende:
[..]
heerlijk was het nog net geen mobieltjes overal. lekker met een landkaart in de auto naar vakantie.
geen gezeik van werk omdat je altijd bereikbaar moet zijn. nee jongens geef mij die tijd maar terug/
ik vind het jammer dat de jeugd nu er heel anders in moet staan.![]()
![]()
ja jij en ik en aantal andere hier wss. maar jeugd nu. heb medelijden met ze haast. echt.....quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi toch dat we dat hebben meegemaaktDo what you love, love what you do!![]()
jaja ik wel, maar jeugd gaat er niet meer in mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:44 schreef Shii het volgende:
Werkmobiel kun je uitzetten als je vrij bent. Landkaart kan nog steeds mee op vakantie.Do what you love, love what you do!![]()
Ach zo heeft elke tijd wel weer iets. Sommige dingen maken het leven nu wel een stuk makkelijker. Andere dingen zijn wel echt drama...quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja jij en ik en aantal andere hier wss. maar jeugd nu. heb medelijden met ze haast. echt.....![]()
ik vind hele techniek geweldig he, begrijp me niet verkeerd.
Maar ik zie er onwijze nadelen in wel. en zeker met kinderen. en nog meer met het hele AIDo what you love, love what you do!![]()
mss lachen we er later over ja? maar denk niet eigenlijk/. uiteindelijk vernietigen we onze eigen wereld waar we op leven. dat is wat mensheid doet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach zo heeft elke tijd wel weer iets. Sommige dingen maken het leven nu wel een stuk makkelijker. Andere dingen zijn wel echt drama...Do what you love, love what you do!![]()
Je zit zelf nu ook op social media makker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:46 schreef JustinK het volgende:
Ik zou echt niet meer terug willen naar een papieren landkaart. Google maps ftw!![]()
Maar social mediaZou verboden mogen worden
![]()
![]()
whah fok valt er beetje tussen in nog wmbquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je zit zelf nu ook op social media makker.
Ik vind FOK! nou niet echt social mediaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je zit zelf nu ook op social media makker.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:48 schreef kree het volgende:
[..]
whah fok valt er beetje tussen in nog wmb
Of je nou op X of op Fok zit, het is allemaal gewoon social media. Paiq ook.
Het ene trekt alleen het ene volk aan, het andere het andere.![]()
![]()
Wat doen we hier dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vind FOK! nou niet echt social media![]()
niet eens?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee.
Of je nou op X of op Fok zit, het is allemaal gewoon social media. Paiq ook.
Het ene trekt alleen het ene volk aan, het andere het andere.Do what you love, love what you do!![]()
quote:quote:Sociale media zijn online platforms en apps waar gebruikers content delen, zoals tekst, foto's en video's, en met elkaar in interactie gaan door te reageren, te chatten of 'vrienden' te worden.![]()
fok houdt nog de oude stijl aan en wat de kracht is ook, van gewoon kletsen met elkaar zonder onwijs verdien model of posts boven of beneden neer te zetten.
dat is wat fok btw het verschil nog maakt. als ze dat opgeven, fok binnen paar jaar dood.Do what you love, love what you do!![]()
Dan bedoel ik meer de 'nieuwe' social media als, X, Insta, TikTok etc.quote:
FOK! bestond al voordat de term social media werd gebruikt.![]()
Ga je het nog uitleggen ook.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er komt toch al helemaal geen nieuw volk meer binnen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:50 schreef kree het volgende:
fok houdt nog de oude stijl aan en wat de kracht is ook, van gewoon kletsen met elkaar zonder onwijs verdien model of posts boven of beneden neer te zetten.
dat is wat fok btw het verschil nog maakt. als ze dat opgeven, fok binnen paar jaar dood.
Het is puur en alleen volk wat hier al 25 jaar zit, op een enkeling na.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan bedoel ik meer de 'nieuwe' social media als, X, Insta, TikTok etc.
FOK! bestond al voordat de term social media werd gebruikt.![]()
![]()
nou en mss is dat mooi om gewoon te houden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er komt toch al helemaal geen nieuw volk meer binnen?
Het is puur en alleen volk wat hier al 25 jaar zit, op een enkeling na.
verder denk ik nog dat genoeg mensen het vinden hier het forum. maar oke. ik zou weg zijn als ze verkopen of ander model aan gaan houden. als Reddit ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
En OF dan ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou en mss is dat mooi om gewoon te houden?
verder denk ik nog dat genoeg mensen het vinden hier het forum. maar oke. ik zou weg zijn als ze verkopen of ander model aan gaan houden. als Reddit ofzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb Instagram en Facebook en vooral handig om vrienden/groepen te volgen. Niet echt om te posten. Heel af en toe.![]()
Wat ga je dan doen? Op X?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou en mss is dat mooi om gewoon te houden?
verder denk ik nog dat genoeg mensen het vinden hier het forum. maar oke. ik zou weg zijn als ze verkopen of ander model aan gaan houden. als Reddit ofzo.
Denk dat het niet meer zo makkelijk uit je leven te krijgen is hoor social media. Zit je de hele dag televisie te kijken of zo. Kun je nog SMSen voor een bericht op het scherm.![]()
Nog erger dan bij X en Instaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:54 schreef Shii het volgende:
FOK is ook commercieel. Reclames krijgen of een abo nemen.![]()
![]()
X heeft gewoon een veel groter bereik. Er zitten daar veel meer soorten mensen. Ook daar ontstaan bubbels of SC's met groepsgevoel en wij zijn beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:54 schreef Shii het volgende:
FOK is ook commercieel. Reclames krijgen of een abo nemen.
Beetje simpel om te stellen dat het dan maar verboden moet worden.![]()
Voordeel van X zijn de Spaces. Dat zou voor FOK! echt leuk zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen? Op X?
Denk dat het niet meer zo makkelijk uit je leven te krijgen is hoor social media. Zit je de hele dag televisie te kijken of zo. Kun je nog SMSen voor een bericht op het scherm.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nog oke mee en snap. het hele idee veranderen van wat fok was voor bedoelt., neuh dat niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:54 schreef Shii het volgende:
FOK is ook commercieel. Reclames krijgen of een abo nemen.
sowieso. denk hoop users weg.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind tegenwoordig YT ook irritant. Soms moet je gewoon echt de 3 minuten reclame uitzitten voordat je de clip te zien krijgt.quote:![]()
Iedereen doet net alsof Fok nog groot is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
nog oke mee en snap. het hele idee veranderen van wat fok was voor bedoelt., neuh dat niet.
sowieso. denk hoop users weg.
Er zijn al heel veel users weg. Wat er nu nog leeft zijn de SC's. Gezellig hoor, maar Fok is echt niet groot meer.![]()
Ja zonder adblocker of abbo is YT niet te gebruiken imhoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind tegenwoordig YT ook irritant. Soms moet je gewoon echt de 3 minuten reclame uitzitten voordat je de clip te zien krijgt.![]()
als fok weg is doe ik denk niks meer aan sociale media. met alle rest was ik al klaar nl.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen? Op X?
Denk dat het niet meer zo makkelijk uit je leven te krijgen is hoor social media. Zit je de hele dag televisie te kijken of zo. Kun je nog SMSen voor een bericht op het scherm.Do what you love, love what you do!![]()
Prut, nu vind ik het bericht van yvonne niet terug.
@yvonne: dikke knuffel terug.
Leeg en verslagen, zo voel ik me.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ga je dan echt eindelijk eens een kop koffie met die ene meid drinken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:57 schreef kree het volgende:
[..]
als fok weg is doe ik denk niks meer aan sociale media. met alle rest was ik al klaar nl.![]()
![]()
Ja dat kan heel irri zijn jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind tegenwoordig YT ook irritant. Soms moet je gewoon echt de 3 minuten reclame uitzitten voordat je de clip te zien krijgt.Op m'n PC geen last van m.b.v. adblocker
![]()
![]()
Hangt er wel vanaf wat je luistert. Als ik een podcast aanklik van Tonny Media heb ik om de 10 minuten reclame . Maar bij een luisterboek of hoorspel totaal niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zonder adblocker of abbo is YT niet te gebruiken imho“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hmmmmms. lolquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga je dan echt eindelijk eens een kop koffie met die ene meid drinken?
naja wat je hier zegt is dus precies waarom fok nog wel werkt?
jeugd komt hier nauwelijks. natuurlijk oude wel van ICQ en etc. en dat fok nieuw was.
nu overdolven door nieuwe ideeën. die beter werken he bij jeugd.
Fok sterft uit, laten we daar maar duidelijk over zijn. en niet meer tegen te houden.
Waar fok wel voor goed is is de goeie oude user base. en die is er nog wel en wil ook nog wel betalen ervoor.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:yvonne: dikke knuffel terug.
Leeg en verslagen, zo voel ik me.Berichtje even teruggezocht voor je.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:24 schreef yvonne het volgende:
Gecondoleerd voor jou en je naasten @:pinnenmutske
Heel veel sterkte gewenst.
En nog een knuffel.![]()
![]()
heb even mijn waarheid maar gezegd zoals ik denk, je kunt het hier niet eens mee zijn trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Of krijgenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:54 schreef Shii het volgende:
FOK is ook commercieel. Reclames krijgen of een abo nemen.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ja dat klopt wel. Laatst een documentaire van 1,5 uur proberen te kijken op mijn chromecast maar dat was niet te doen. Werkelijk om de 2 minuten een minuut reclame. Heb het maar uit gezet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf wat je luistert. Als ik een podcast aanklik van Tonny Media heb ik om de 10 minuten reclame . Maar bij een luisterboek of hoorspel totaal niet.![]()
Of danny blackmailen of een ad blocker installerenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oh ja hoor. Ik geef ook niet af op Fok. Ik zit hier niet voor niets, veel leuke mensen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms. lol
naja wat je hier zegt is dus precies waarom fok nog wel werkt?
jeugd komt hier nauwelijks. natuurlijk oude wel van ICQ en etc. en dat fok nieuw was.
nu overdolven door nieuwe ideeën. die beter werken he bij jeugd.
Fok sterft uit, laten we daar maar duidelijk over zijn. en niet meer tegen te houden.
Waar fok wel voor goed is is de goeie oude user base. en die is er nog wel en wil ook nog wel betalen ervoor.
Maar echt groot is het niet meer. Vroeger zette je een topic en binnen 5 minuten 10 reacties. Dat ging helemaal nergens meer over.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of danny blackmailen of een ad blocker installerenprecies er zijn mogelijkheden
En goedesmiddags nijn!
Zonnetje daaro ook?Smile, it's free therapy.![]()
nouja YouTube doet zelf he. met paar keer klikken en ben je die sponsor message voorbij. heerlijk dat. uitkomst wel. en heb YouTube abo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:03 schreef Kissingbird het volgende:
Zijn toch manieren om yt reclames te omzeilenDo what you love, love what you do!![]()
Zelf een zonnetjequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]precies er zijn mogelijkheden
En goedesmiddags nijn!
Zonnetje daaro ook?![]()
![]()
Nu wel jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]precies er zijn mogelijkheden
En goedesmiddags nijn!
Zonnetje daaro ook?![]()
Daaro ook neem ik aanOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jup dat doet YT zelf.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
nouja YouTube doet zelf he. met paar keer klikken en ben je die sponsor message voorbij. heerlijk dat. uitkomst wel. en heb YouTube abo.
Naast een abo kun je zelf ook omzeilen
Smile, it's free therapy.![]()
jup hier is het mooi weer nu.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu wel ja![]()
Daaro ook neem ik aanSmile, it's free therapy.![]()
klopt we moeten onder ogen zien dat dit gaat uitsterven uiteindelijk. helaas want ik vind het nl nog steeds leukquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Ik geef ook niet af op Fok. Ik zit hier niet voor niets, veel leuke mensen.
Maar echt groot is het niet meer. Vroeger zette je een topic en binnen 5 minuten 10 reacties. Dat ging helemaal nergens meer over.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is dan weer mooiquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup hier is het mooi weer nu.
Ik kwam hier in de duinen een wandelaar tegen. Die zei dat hij een Hangaarse vrouw heeft. Ik zei: U bedoelt Hongaarse? Nee, zei hij: ze houdt ervan om rond te hangen in overdekte werkplaatsen.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik zei toch dat het WEER mooi was danquote:![]()
Speelt ze geen hunger games?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:07 schreef Homijn het volgende:
Ik kwam hier in de duinen een wandelaar tegen. Die zei dat hij een Hangaarse vrouw heeft. Ik zei: U bedoelt Hongaarse? Nee, zei hij: ze houdt ervan om rond te hangen in overdekte werkplaatsen.![]()
jAJAJA ik weet die trucjes ook wel, maar hou het ff in het legale.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup dat doet YT zelf.
Naast een abo kun je zelf ook omzeilen
tis wel beetje van content makers krijgen te weinig betaald of de kans niet.
en weet al hier ook gaat drama over komen. want content makers financieren het nl met die sponsor deals. omdat YouTube ze niet genoeg betaald.
nou zie maar dit komt komend jaar.
wacht zou er YouTube over maken eigenlijk
Niet gevraagd.quote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:yvonne: dikke knuffel terug.
Leeg en verslagen, zo voel ik me.
@Pinnenmutske
Ik lees het net pas. Gecondoleerd met het verlies van je vader. Veel sterkte gewenst.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
Bolk is liefde en liefde is de Bolk
Even ogen dicht gedaan en toen was het drie uur later
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
Even ogen dicht gedaan en toen was het drie uur later![]()
![]()
Je moet wel weer een beetje in je werk ritme komen, ik zou het dutje gewoon declareren bij je baas als 'bijscholing buiten werktijd om'quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
Even ogen dicht gedaan en toen was het drie uur later![]()
Lekker, ga ik zo even doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
Even ogen dicht gedaan en toen was het drie uur later
Heel eerlijk? Ik heb een serieus leeg gevoel.
Volgende week begrafenis.Werewolf
Logischquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgende week begrafenis.![]()
![]()
Dat gevoel is heel normaal. Hebben jullie het al over de muziek gehad ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgende week begrafenis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vraag ik iets raars?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Logisch .... er is een groot gemis bij jullie .....quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgende week begrafenis.
![]()
![]()
Begrijpelijk. Je moet alles beetje een plekje geven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgende week begrafenis.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
kost wss nog best ff tijd ook en heb het niet over uren. maar over jaren. althans zo voelde ik het.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Je moet alles beetje een plekje geven.Do what you love, love what you do!![]()
Begrafenisondernemer is langs geweest voor praktische dingen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gevoel is heel normaal. Hebben jullie het al over de muziek gehad ?
Wij gaan proberen heel veel zelf te doen.Werewolf
Dat is heel goed Saar weet ik uit ervaring.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Begrafenisondernemer is langs geweest voor praktische dingen.
Wij gaan proberen heel veel zelf te doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hoe vond je dat trouwens? ik kan me nog herinneren dat alles toen onwijs in een waas was. en was mijn pa brij plotseling overleden he, niet met jaren aanloop naar. trauma heb ik er nog van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Begrafenisondernemer is langs geweest voor praktische dingen.
Wij gaan proberen heel veel zelf te doen.
maar vond je dat neit raar dat dan ineens die begrafenisondernemer er zit en je allerlei keuze moet maken waar je mss helemaal nooit over dacht?
Ik vond het echt onwijs ellendig. en zal niet zeggen Schult van dat ik erna onwijs ontspoorde met drank enzo. maar heb er hoop verdriet over gehad. en nooit toen verwerkt.
nu gelukkig wel. maarja.Do what you love, love what you do!![]()
goed zo die uil van Minerva zaten we toch al niet meer op te wachten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Ja doek maar op iddquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben er niet zo erg over dat hun zich opheffen?![]()
zal nog ff zeggen waarom ook.
en mss is dat meer gevoel enzo, maar die man vond zichzelf helemaal geweldig. en de verlosser van het volk van Nederland etc etc.
De Uil van Minerva zal zweven over jullie onderdanen. dat idee dus.
Dikke lul daar stem ik niet op.
blij dat ie weg is.Do what you love, love what you do!![]()
Ik dacht toentertijd echt dat die kwijlende josti een intelligent, bedachtzaam en welbespraakt alternatief voor Wilders zou zijn!![]()
![]()
Het ene gekkie voor een ander gekkie krijg je nu. Same shit all over againquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Geblaat over reptillians enzo trok niet genoeg kiezers?![]()
Samen met Harry Mens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:39 schreef ToT het volgende:
Ik dacht toentertijd echt dat die kwijlende josti een intelligent, bedachtzaam en welbespraakt alternatief voor Wilders zou zijn!![]()
![]()
Dit is Lidewij.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:39 schreef ToT het volgende:
![]()
Wilders is een minder grote debiel dan Baudet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het ene gekkie voor een ander gekkie krijg je nu. Same shit all over again
Ook nog enorm, maar Baudet hoort in een dwangbuis, naast zijn fuckbuddy Putin.![]()
Mijn zus regelt dat allemaal. Zij is 6 jaar ouder dan ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
hoe vond je dat trouwens? ik kan me nog herinneren dat alles toen onwijs in een waas was. en was mijn pa brij plotseling overleden he, niet met jaren aanloop naar. trauma heb ik er nog van.
maar vond je dat neit raar dat dan ineens die begrafenisondernemer er zit en je allerlei keuze moet maken waar je mss helemaal nooit over dacht?
Ik vond het echt onwijs ellendig. en zal niet zeggen Schult van dat ik erna onwijs ontspoorde met drank enzo. maar heb er hoop verdriet over gehad. en nooit toen verwerkt.
nu gelukkig wel. maarja.
Raar dat wel.Werewolf
Wilders is niet van FvD hequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Wilders is een minder grote debiel dan Baudet.
Ook nog enorm, maar Baudet hoort in een dwangbuis, naast zijn fuckbuddy Putin.![]()
![]()
sorry dat ik zo hard ben btw
VVD meid is slang en ook niet te vertrouwen.
ik ga denk maar SGP stemmen, iig die houden aan hun punten vast.Do what you love, love what you do!![]()
Zo te zien wel.quote:
hmmms nouja ik vraag het. omdat ik er best later nog moeite mee had? nu nog zelfs he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn zus regelt dat allemaal. Zij is 6 jaar ouder dan ik.
Raar dat wel.
tis allemaal simpel gezegd wel, maar je verliest wel je pa. en denk je steun enzo en toeverlaat etc. ik vond het niet zo makkelijk als wat sommige erover dachten.Do what you love, love what you do!![]()
Hier regelde mijn oudere broer ook het meeste toen onze vader overleed.
De basics besloten we wel samen.![]()
Anders zit je niet bij die clubquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik ken haar verder niet. Net zo maf als d'r voormalige baasje dus?![]()
"Wat is uw standpunt over vaccinaties?"quote:
- "De Bigfarma wil ons injecteren met nanobots om onze breinen over te nemen en zo de bevolking te decimeren!"
"Geweldig, je bent aangenomen!"![]()
Zoiets jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
"Wat is uw standpunt over vaccinaties?"
- "De Bigfarma wil ons injecteren met nanobots om onze breinen over te nemen en zo de bevolking te decimeren!"
"Geweldig, je bent aangenomen!"![]()
![]()
"Hoe graag wilt u bij de partij?"quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
"Wat is uw standpunt over vaccinaties?"
"Geweldig, je bent aangenomen!"
"Hier heeft u een paar ton smeergeld wat uit de zakken van de belastingbetaler komt meneer."
"Afgekeurd, wij nemen enkel miljoenen aan!![]()
"
ja je zegt t he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
"Hoe graag wilt u bij de partij?"
"Hier heeft u een paar ton smeergeld wat uit de zakken van de belastingbetaler komt meneer."
"Afgekeurd, wij nemen enkel miljoenen aan!![]()
"
Kevin vond die serie nogal spaceyquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:51 schreef kree het volgende:
house of cards, die moet iedereen kijken denk.
Da's toch zoiets als Game Of Thrones?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:51 schreef kree het volgende:
house of cards, die moet iedereen kijken denk.
Als in: eerst super goed, maar het laatste seizoen is ongelooflijk kut?![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kevin vond die serie nogal spacey
scherp btw wel
al met al jullie worden allen genaaid en ik ook. het is een house of cards.Do what you love, love what you do!![]()
Nou dan hoef ik die niet te kijkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:53 schreef kree het volgende:
al met al jullie worden allen genaaid en ik ook. het is een house of cards.![]()
Laatste seizoen was sowieso een grote bak bagger toen Spacey eruit was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's toch zoiets als Game Of Thrones?
Als in: eerst super goed, maar het laatste seizoen is ongelooflijk kut?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
" Loopt u vaak weg bij interviews? "quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:52 schreef ToT het volgende:
"Poseert u graag op een gênante manier op een piano?"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als mensen ergens voordeel, geld of macht uit kunnen halen en ermee weg kunnen komen gaat het gebeuren. Of we het nu over de bouw, autoverkopers, verzekeraars of politici hebben. Gebeurd overal als er maar een kleine mogelijkheid isquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:53 schreef kree het volgende:
al met al jullie worden allen genaaid en ik ook. het is een house of cards.
trump wil vooral doen wat ie wil doen. en wij als EU hebben er geen reet aan.
dikke lul met Usa. ze willen niet samenwerken, ze willen overheersing net als wat ze wss ook vaker deden he. overal invloed in hebben.
kan de mislukte oorglogen niet eens op 1 hand opnoemen.Do what you love, love what you do!![]()
Behalve bij de Bolkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als mensen ergens voordeel, geld of macht uit kunnen halen en ermee weg kunnen komen gaat het gebeuren. Of we het nu over de bouw, autoverkopers, verzekeraars of politicie hebben. Gebeurd overal als er maar een kleine mogelijkheid is![]()
![]()
![]()
De bolk word enkel en alleen gebruikt om de meest pure vorm van liefde te tonen aan je mede bolkertsquote:![]()
Justinbolk En nu een ToTBolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat doen jullie binnen een beetje op DTS zitten, achter de PC of mobiel? Het is prachtig weer buiten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja snel naar buiten dan!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat doen jullie binnen een beetje op DTS zitten, achter de PC of mobiel? Het is prachtig weer buiten.![]()
* gebrokenglas doet de tuindeur open en vindt dat even voldoende 'buiten zijn beleving'.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas doet de tuindeur open en vindt dat even voldoende 'buiten zijn beleving'.![]()
![]()
Ik heb net boodschappen gedaan, dat was wel heftig hoor!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas doet de tuindeur open en vindt dat even voldoende 'buiten zijn beleving'.Helemaal naar buiten toe...
![]()
Eng hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net boodschappen gedaan, dat was wel heftig hoor!Helemaal naar buiten toe...
![]()
![]()
daarom bestel ik ook liever bij flinkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net boodschappen gedaan, dat was wel heftig hoor!Helemaal naar buiten toe...
Het lijkt hier wel geregend te hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Het is hier wat dreigend, maar het regent nog niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
owh hier tweede moesson enzo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel geregend te hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Het regent hier ook wel eens. Komt wel erg dichtbijquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel geregend te hebben.![]()
![]()
Flinke jongen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
daarom bestel ik ook liever bij flink![]()
![]()
gister al. en vandaag ook ff pittige. ZW NL dus he katwijk enzo. kust.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Bij jou zijn het altijd van die extremen: of het is weken lang achter elkaar droog, of het komt met bakken uit de lucht vallen, nog heviger dan een regendouche.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Het regent hier ook wel eens. Komt wel erg dichtbijAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dus je bent nog niet buiten geweestquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
gister al. en vandaag ook ff pittige. ZW NL dus he katwijk enzo. kust.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij is constant hier.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je bent nog niet buiten geweest“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
er was overlast door het weer dus en plaatselijke buien. erger volgens mij drinkwater leiding gelekt.Do what you love, love what you do!![]()
Weken achter elkaar droog komt niet heel veel voor. Die korte hevige stortbuien wel. Logisch ook wel, ik woon vlak bij de golf van mexico waar de lucht natter en warmer is dan het zusje van @hemarookworstquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij jou zijn het altijd van die extremen: of het is weken lang achter elkaar droog, of het komt met bakken uit de lucht vallen, nog heviger dan een regendouche.![]()
ZW?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
gister al. en vandaag ook ff pittige. ZW NL dus he katwijk enzo. kust.
Heer Killem.quote:
Daarom een muur bouwen daar en de Mexicanen laten betalenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Weken achter elkaar droog komt niet heel veel voor. Die korte hevige stortbuien wel. Logisch ook wel, ik woon vlak bij de golf van mexico waar de lucht natter en warmer is dan het zusje van @:hemarookworstUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En de muur zwart verven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom een muur bouwen daar en de Mexicanen laten betalen
Oke ik heb dus een website gevonden.
https://weav3r.dev/my-bazaar
Hier staan alle prijzen van Torn op.
Mijn idee is:
Ik zoek items die -15% op de website staan en bied ze vervolgens voor marktwaarde aan.
Dit zou moeten werken toch? Of verandert die marktwaarde ook de hele tijd?![]()
You give me miles and miles of mountains and I asked for the sea
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Volgens Copilot AI:quote:
Katwijk aan Zee ligt in het noordwesten van Nederland, in de provincie Zuid-Holland. Het is een kustplaats direct aan de Noordzee, en maakt deel uit van de gemeente Katwijk. Dus hoewel het in Zuid-Holland ligt, is het geografisch gezien meer noordwestelijk dan zuidwestelijk binnen Nederland.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben de kleine misdaad nog niet ontgroeidquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:31 schreef KoningWouter het volgende:
Heb er inmiddels 1 miljoen $ in zitten, dus hoop dat dit kan werken.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben de kleine misdaad nog niet ontgroeid
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In het spel, in het spel...quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffieI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Kree weet niet waar hij woontquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens Copilot AI:
Katwijk aan Zee ligt in het noordwesten van Nederland, in de provincie Zuid-Holland. Het is een kustplaats direct aan de Noordzee, en maakt deel uit van de gemeente Katwijk. Dus hoewel het in Zuid-Holland ligt, is het geografisch gezien meer noordwestelijk dan zuidwestelijk binnen Nederland..
Tja, sorry… Google Maps stond nog op wandeltour in plaats van cruise.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:32 schreef MizzezAmy het volgende:
You give me miles and miles of mountains and I asked for the seaProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Komt wel, iedereen begint klein. Ooit zul je de Godmother van Torn wordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben de kleine misdaad nog niet ontgroeid
Forum Opties Forumhop: Hop naar: