SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
(knuffel voor Mutske)
![]()
Want?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:43 schreef kree het volgende:
jammer dat ik net niet optijd was met TTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De plakkers op de snelweg?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
had een wat meer andere, LOL over die plakkers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je het wel eens nodig gehad?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:45 schreef kree het volgende:
[..]
ontheffing maar gebruiken als ie nodig is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet zo eigenlijk. naja op vliuchtroken komen wel trouwens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het wel eens nodig gehad?
maar oke heb hem niet voor niks natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is ook zo zeker el handig met spoedklussenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:47 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo eigenlijk. naja op vliuchtroken komen wel trouwens.
maar oke heb hem niet voor niks natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zal ff foto doen btw want jullie geloven me niet, maar waarvoor ik ontheffing krijg voor werk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik geloof je wel hoor, heb geen foto nodig. Kijk ook maar uit misschien staan er wel gegevens op die wij niet hoeven te weten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:49 schreef kree het volgende:
zal ff foto doen btw want jullie geloven me niet, maar waarvoor ik ontheffing krijg voor werk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat maar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:49 schreef kree het volgende:
zal ff foto doen btw want jullie geloven me niet, maar waarvoor ik ontheffing krijg voor werk.How can I make this topic about me?![]()
tia wel he heb die ontheffingen maar moet wel reden voor zijn om ze te overtreden.
dus doe eigenlijk nooit. maar goed een paar klevers en wel iets waar ik heen moet lijkt mij oke redenDo what you love, love what you do!![]()
Mij niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:57 schreef kree het volgende:
tia wel he heb die ontheffingen maar moet wel reden voor zijn om ze te overtreden.
dus doe eigenlijk nooit. maar goed een paar klevers en wel iets waar ik heen moet lijkt mij oke reden
En een protestactie is ook geen reden om over vluchtstroken te rijden.How can I make this topic about me?![]()
![]()
![]()
Hou je niet van die dagen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die tijd komt er weer aan. Ik kijk er niet naar uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voordeel is dat je alleen woont, dan hoef je er ook niets aan te doen.quote:
Voor mij hoeft het ook niet hoor, maak er nooit zo veel tam tam van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel naar familie toe.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat je alleen woont, dan hoef je er ook niets aan te doen.
Voor mij hoeft het ook niet hoor, maak er nooit zo veel tam tam van.How can I make this topic about me?![]()
![]()
Ben maar blij dat je geen schoon familie hebt, dat is met de feestdagen pure horrorquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gezellig kletsen daar met medesporters en er even chillen in de coffeecorner.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wil zo sporten maar motivatie is zoekHow can I make this topic about me?![]()
Nee, ik nietquote:
De kids willen altijd wel ergens een hapje gaan eten, maar vorige jaar ook niet gedaan.
AL die overdreven poespas met dat soort dagen hoeft voor mij niet.
Zoveel mogelijk vreten en zuipen, nee niets voor mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij beeld je ik dat ik een sociaal persoon ben?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gezellig kletsen daar met medesporters en er even chillen in de coffeecorner.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Morguh Nijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben maar blij dat je geen schoon familie hebt, dat is met de feestdagen pure horror
toch collega;s bekeuringen gekregen he? hoe raar weer.quote:
,maargoed tis het idee dan moeten we zelf in beroep.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij beeld je ik dat ik een sociaal persoon ben?
How can I make this topic about me?![]()
Ik heb afgelopen keer ook even gezellig gekletst. Kopje koffie erbij.
Dan was het misschien niet nodig en geen spoedquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:04 schreef kree het volgende:
[..]
toch collega;s bekeuringen gekregen he? hoe raar weer.
,maargoed tis het idee dan moeten we zelf in beroep.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mss wel als er ergens anders huilie is dat er geen water meer is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mij niet.
En een protestactie is ook geen reden om over vluchtstroken te rijden.
wij krijgen die ontheffing ook niet voor niks.Do what you love, love what you do!![]()
Dit inderdaad. Misbruik gemaakt van een ontheffing.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het misschien niet nodig en geen spoedHow can I make this topic about me?![]()
twijfel gevalletje en als aangehouden was het oke geweest, maar zijn camera'squote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het misschien niet nodig en geen spoedDo what you love, love what you do!![]()
Maar beste man, dan is het spoed. Dat is toch heel wat anders?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:05 schreef kree het volgende:
[..]
mss wel als er ergens anders huilie is dat er geen water meer is?
wij krijgen die ontheffing ook niet voor niks.
Maar als je gewoon lekker snel ergens wilt zijn en dus dan maar misbruik maakt van je ontheffing, dan is dat niet oke. Die boetes waren dus ook terecht.How can I make this topic about me?![]()
eens maar voor mijn collega's was het ook spoed althans in van opdracht en daarom ontheffing.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar beste man, dan is het spoed. Dat is toch heel wat anders?
Maar als je gewoon lekker snel ergens wilt zijn en dus dan maar misbruik maakt van je ontheffing, dan is dat niet oke. Die boetes waren dus ook terecht.
het systeem werkt zo dat de bekeuring eerst van je salaris af gaat. en mag je daarna zelf ff uitzoeken of je recht had enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Als aangetoond kan worden dat het op dat moment spoed was, dat staat natuurlijk als spoed storing in het storingenregistratiesysteem bij jullie, dan is het natuurlijk in orde. Maar staat er op dat moment voor de betreffende monteur geen spoedincident geregisteerd, dan is het jammer dan en pak je verlies.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:06 schreef kree het volgende:
[..]
twijfel gevalletje en als aangehouden was het oke geweest, maar zijn camera'sHow can I make this topic about me?![]()
nou laten we even uit gaan van wel. oke. en die zegt niet mee eens. aan de monteur of zijn auto om alles te bewijzen. bon is trouwens binnen maand van salaris afgetrokken. en mag je lekker ff zelf uit gaan zoeken met justitie. mag je blij zijn als het binnen een jaar nog terug is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als aangetoond kan worden dat het op dat moment spoed was, dat staat natuurlijk als spoed storing in het storingenregistratiesysteem bij jullie, dan is het natuurlijk in orde. Maar was er op dat moment voor de betreffende monteur geen spoedincident geregisteerd, dan is het jammer dan en pak je verlies.Do what you love, love what you do!![]()
we hebben allemaal die ontheffing he? en ook dus voor parkeren. maargoed een scan auto houd er geen rekening mee. ga het maar eens terughalen daarna????Do what you love, love what you do!![]()
Slechte regeling, je zou denken dat het werk meewerkt als het terecht was dat die man de ontheffing gebruikteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik. Dan mag dat wel eens bij HR aangekaart worden, dat dit proces verbeterd moet worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:11 schreef kree het volgende:
we hebben allemaal die ontheffing he? en ook dus voor parkeren. maargoed een scan auto houd er geen rekening mee. ga het maar eens terughalen daarna????How can I make this topic about me?![]()
die ontheffing is helemaal oke. alleen rest werkt er niet mee samen. uiteindelijk krijg je dus je gelijk hiermee. want we hebben die juist voor dit soort dingen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Slechte regeling, je zou denken dat het werk meewerkt als het terecht was dat die man de ontheffing gebruikte
het verhaal is, werknemer moet dit zelf uitzoeken en met justitie etc etc. om te bewijzen.
bon is bij je eerste salaris eraf wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ja slechte zaak zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou het is iig niet helemaal goed geregeld,. gedekt uiteindelijk. maar we moeten er zelf achteraan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Een vroegere collega moest ook eens met zijn leaseauto in een stad bij een stoplicht ruimte maken omdat er een ambulance met signalen aan kwam rijden. Werd dus ook als roodrijder geflitst. Maar de boete loopt dan via de leasemaatschappij. Dat is dan ook gedoe om aan te vechten.How can I make this topic about me?![]()
Lastige punten zijn dat altijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vroegere collega moest ook eens met zijn leaseauto in een stad bij een stoplicht ruimte maken omdat er een ambulance met signalen aan kwam rijden. Werd dus ook als roodrijder geflitst. Maar de de boete loopt dan via de leasemaatschappij. Dat is dan ook gedoe om aan te vechten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ambulances hebben vaak ook een module dat ze groen kunnen afdwingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nou zoiets is dit wat ik heb dus, e er staat heel groot telefoon nr op die handhaver kunnen bellen en verifiëren. niet op foto gezet die maar he.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vroegere collega moest ook eens met zijn leaseauto in een stad bij een stoplicht ruimte maken omdat er een ambulance met signalen aan kwam rijden. Werd dus ook als roodrijder geflitst. Maar de de boete loopt dan via de leasemaatschappij. Dat is dan ook gedoe om aan te vechten.
maar dat helpt niet tegen cameras.Do what you love, love what you do!![]()
Bussen hebben dat ook vaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hi hiquote:
Maar 22 puntjes vandaag, beetje jammerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is wel een mooi systeem ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ambulances hebben vaak ook een module dat ze groen kunnen afdwingen
Moet kree ook maar in zijn bus in laten bouwen
Als ik dat zou kunnen inbouwen in mijn auto zou ik een groene golf kopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kon de ambulance niet om hem heen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vroegere collega moest ook eens met zijn leaseauto in een stad bij een stoplicht ruimte maken omdat er een ambulance met signalen aan kwam rijden. Werd dus ook als roodrijder geflitst. Maar de boete loopt dan via de leasemaatschappij. Dat is dan ook gedoe om aan te vechten.![]()
Je denkt niet altijd na over wat de beste oplossing is maar wat de snelste veilige optie is waar je als eerste aan denktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen idee, dat vertelde het verhaal niet. Het zal wel niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kon de ambulance niet om hem heen?How can I make this topic about me?![]()
lol ik kan ze krijgen., maar misbruik ervan is ook niet echt de bedoeling; LOL. SOS voor ambulance en brandweer en politie enzo die transponder. heb alles voor duin daar geplaatst.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als ik dat zou kunnen inbouwen in mijn auto zou ik een groene golf kopenDo what you love, love what you do!![]()
Helloquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kon de ambulance niet om hem heen?
kweet niet ik zou het niet misbruiken enzo. maar al met al is er soms voor ons ook nog wel spoed.
daar is het voor dus. die ontheffing. en laat staan die auto transponder. want is helemaal voor nood dien sten dat ze zo door kunnen rijden.Do what you love, love what you do!![]()
Maar wel lekker geslapen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hi hi
Maar 22 puntjes vandaag, beetje jammer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier was het 3.15 uurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ja hoor. Jij dan ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
was beetje verdrietig ff omdat ik denk moet ik dan alles verdedigen enzo? of niet iedereen snapt het dan?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Lang genoeg geslapen maar meh kwaliteitquote:
Van die ik word achtervolgt dromenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is nogal vermoeiend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Lang genoeg geslapen maar meh kwaliteit
Van die ik word achtervolgt dromen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Miss wordt je dat ook welquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Lang genoeg geslapen maar meh kwaliteit
Van die ik word achtervolgt dromen![]()
![]()
Kan de stalker me dan gewoon efficiënt opwachten en vermoorden? Dit is vermoeiendquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kun je. beter mij hebben enzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan de stalker me dan gewoon efficiënt opwachten en vermoorden? Dit is vermoeiend
Do what you love, love what you do!![]()
Kletsbolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dud0r gaat zo naar haarlem
hoeveel file zal hij hebben?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
7876897 km. over een jaar komt hij aan de beurt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoeveel file zal hij hebben?![]()
Het is zaterdag, zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoeveel file zal hij hebben?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het is f1 weekendquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is zaterdag, zal wel meevallen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In Haarlem ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is er in Haarlem dan ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zandvoort maar dat is ernaast“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gekkenhuis omdat f1 er isquote:
er zijn mensen die hotels in leiden nemen om op reisafstand van zandvoort te zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is 15 files meer dan ik had verwacht op dit tijdstipHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar het is toch morgen pas ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuk voor de fans.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vandaag ook al
gisteren ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Veel successupporters helaas.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Mooi scrabblewoord.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. Ze komen voor een feestje en succes voor Max, grotendeels.
Dan ben je m.i. geen echte F1 fan. Maar dat is mijn mening.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dit hebben ze wel leuk bedacht.
Lekker rocken in een een oranje rokquote:
Hou niet van festivals. Teveel mensen.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Sowieso mensen![]()
Zouden ze moeten afschaffen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
haha lol beter hier iddquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:17 schreef DerRabbit het volgende:
Sowieso mensen![]()
Zouden ze moeten afschaffen!Do what you love, love what you do!![]()
Mensen zijn meestal wel ok. Maar niet teveel tegelijk.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
Laten we met allen richting het binnenhof gaan dat de hoge heren daar iets tegen mensen gaan doen...... ow wacht dan zijn we nog met mensen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:19 schreef DerRabbit het volgende:
Laten we met allen richting het binnenhof gaan dat de hoge heren daar iets tegen mensen gaan doen...... ow wacht dan zijn we nog met mensen
Gelukkig zijn we hier allemaal voor eeuwig 12 jaar oud, dus gratis jonguh!quote:
eens hou er ook niet zo van druktequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:18 schreef Bargehassus het volgende:
Mensen zijn meestal wel ok. Maar niet teveel tegelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Zijn ze daar niet aan het verbouwen ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:19 schreef DerRabbit het volgende:
Laten we met allen richting het binnenhof gaan dat de hoge heren daar iets tegen mensen gaan doen...... ow wacht dan zijn we nog met mensen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iesj gratiesj?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier allemaal voor eeuwig 12 jaar oud, dus gratis jonguh!
Wij mogen gratis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wellicht kun je ook nog hoersubsidie als je die meeneemtquote:
uitverkocht die shizzele en oke vroeger was het nog wel leuker, ,maar ze wilden wat meer bekende bands enzo. daarom dit wordt uitverkocht nu in heel NL en eigenlijk leuke bandjes komen niet.Do what you love, love what you do!![]()
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Nix mis met deze line up.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:24 schreef kree het volgende:
uitverkocht die shizzele en oke vroeger was het nog wel leuker, ,maar ze wilden wat meer bekende bands enzo. daarom dit wordt uitverkocht nu in heel NL en eigenlijk leuke bandjes komen niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat niet daarom is het ook uitverkocht. naja kan het hier wel horen vanavond denk. zo ver woon ik er niet van weg.quote:Do what you love, love what you do!![]()
nog even blackjack want heb achievements nodig daarinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is een spel wat sommigen hier spelen. Torn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ken ik alleen van Natalia.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een spel wat sommigen hier spelen. Torn.
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo, weer even een tukkie gedaanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Het gerucht gaat dat Trump niet meer onder ons is
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die associatie maken meer mensen, maar dit is echt een spel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I had a dream...quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Het gerucht gaat dat Trump niet meer onder ons isHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Heer MT6quote:![]()
Dat was vast wel fijn, of heb je ook naar gedroomd ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dacht ,meer Yvonnen ff van lijkt op met die rock band die ik poste
LOLDo what you love, love what you do!![]()
Snap jij echt die zin?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh oquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Het gerucht gaat dat Trump niet meer onder ons isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ugh ik moet met 6 kaarten niet bust gaan in black jack
is toch onmogelijk mensenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Licht hed duusss nied aan mei.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt er naast.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
is toch onmogelijk mensenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ikz eg niet dat het niet kanquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt er naast.
ik zeg dat het onmogelijk is
dan moet je echt 4 azen trekken ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer MT6![]()
Dat was vast wel fijn, of heb je ook naar gedroomd ?quote:All the "evidence" that I've found that suggests he may be dead:
- he hasn't been seen in a few days
- he was supposed to fly out to NJ yesterday but flight was cancelled
- press conference has been announced for 8am
- Whitehouse website currently says they're going live soon
- flags are flying at half mast (pretty sure this is for the mass shooting however)
- some DC residents on Twitter claiming they saw an ambulance with a motorcade leaving the Whitehouse
- pizza index has blown up
Could be completely unrelated to Trump's health but seems like something big is going on at least.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Aan juni misschien?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Licht hed duusss nied aan mei.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dan krijg je Vance, die is nog ergerquote:
ga poker tegen mij spelen. maak je wss nog meer kansquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
is toch onmogelijk mensen
vance was ooit een stuk milder, ik hoop dat die gewoon idioot is gaan doen om een wit voetje te halen en dat hij terug normaliseert als de baas weg isquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dan krijg je Vance, die is nog ergerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jawel. Ramkot, Gruppo Sportivo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:24 schreef kree het volgende:
uitverkocht die shizzele en oke vroeger was het nog wel leuker, ,maar ze wilden wat meer bekende bands enzo. daarom dit wordt uitverkocht nu in heel NL en eigenlijk leuke bandjes komen niet.![]()
Er was wel iets met zijn hand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dan mag je niet eens 6 kaarten hebbenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
ga poker tegen mij spelen. maak je wss nog meer kansHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jaja weet ik wel en die zijn oke. maar het was ooit bedoelt als festival van lokale bandjes enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Goedemorgen maily, en Chefs special is ook niet verkeerd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
met zijn handquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was wel iets met zijn hand.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
0quote:
In Tokyo, I'm on my way...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Als er *iets* aan de hand is, dan moeten de amtbenaren van het Witte Huis/Pentagon over werken, en bestellen ze en masse pizza'squote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En zijn enkels.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was wel iets met zijn hand.🐙![]()
tis btw nog goedkoop enzo voor een festival als je het mij vraagt.
maargoed het is allang niet meer het lokale feest wat het ooit was, wel voor rest NL.Do what you love, love what you do!![]()
aaaahquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Als er *iets* aan de hand is, dan moeten de amtbenaren van het Witte Huis/Pentagon over werken, en bestellen ze en masse pizza'sHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Uit de kelder?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Als er *iets* aan de hand is, dan moeten de amtbenaren van het Witte Huis/Pentagon over werken, en bestellen ze en masse pizza'sHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Die gelekte Telegram-berichten waren niet heel best in ieder gevalquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vance was ooit een stuk milder, ik hoop dat die gewoon idioot is gaan doen om een wit voetje te halen en dat hij terug normaliseert als de baas weg isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
"Ik zou de rechterhand worden van de directeur.
Nou, dat doet 'ie maar lekker zelf!"Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:45 schreef kree het volgende:
wss zijn Russische wijfje geslagen enzo
En zijn importtarieven zijn niet legaal, bleek vannacht
geen fan van de man. beetje te opvliegend en te snel met dingen zeggen uit emotie om president te zijn daar.
geef mij Obama maar weer.Do what you love, love what you do!![]()
Hooggerechtshof said no.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:46 schreef MooieTop6 het volgende:
En zijn importtarieven zijn niet legaal, bleek vannacht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
als mijn aandelenpakket maar niet keldert dan vind ik het allemaal best.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:46 schreef MooieTop6 het volgende:
En zijn importtarieven zijn niet legaal, bleek vannachtDo what you love, love what you do!![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
hoe weet jouw telefoon hoe jij slaapt heequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ben al tijdje wakker 😁
[ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
allemaal AI Paulquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
hoe weet jouw telefoon hoe jij slaapt hee
Als die man geen syfilis heeft is het ook een wonderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
die moeten er nu naar kijkenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
je scharrel hee?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als die man geen syfilis heeft is het ook een wonderWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
lol kijk maar uit wat we zeggen. want voor je het weet worden we omgelegd door die veiligheidsdiensten ISAquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als die man geen syfilis heeft is het ook een wonder
hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Slimme horlogequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
hoe weet jouw telefoon hoe jij slaapt hee
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jij denkt dat ik waarde hecht aan het leven?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:52 schreef kree het volgende:
[..]
lol kijk maar uit wat we zeggen. want voor je het weet worden we omgelegd door die veiligheidsdiensten ISA
hahahaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wij wel aan jouw levenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik waarde hecht aan het leven?
hmms jawel alleen de waarde waarvan heb je dan mss nog niet gevonden danquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik waarde hecht aan het leven?
Dan was ik iets te snel.quote:
De impact op andere is dan ook groter dan op mijzelfquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar die hebben een Republikeinse meerderheid, dus is ook kansloosquote:
dat is toch beetje minderwaardigheidscomplex he.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De impact op andere is dan ook groter dan op mijzelfDo what you love, love what you do!![]()
Wie ben ik op acht miljard?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:55 schreef kree het volgende:
[..]
dat is toch beetje minderwaardigheidscomplex he.
Gewoon een van de parasieten die de aarde om zeep helptHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar wel een lieve parasietquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wie ben ik op acht miljard?
Gewoon een van de parasieten die de aarde om zeep helpt
De meeste zijn ongelovelijke zelfingenomen horkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:57 schreef MooieTop6 het volgende:
De meeste zijn ongelovelijke zelfingenomen horken![]()
![]()
nou nou Komop. je doet veel te minderwaardig over je zelf. ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wie ben ik op acht miljard?
Gewoon een van de parasieten die de aarde om zeep helpt
denk niet dat er iemand zo over je denkt hier? je bent toch gewoon oke persoon en oke om mee te praten? denk niet zo minderwaardig over jezelf joh
ja maar zo ook merendeel hier die allemaal mening hebben enzo over ieder.quote:
het boeit mij niet, ik vind je wel aardig.Do what you love, love what you do!![]()
Dus jij hebt ook een mening over lilakquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar zo ook merendeel hier die allemaal mening hebben enzo over ieder.
het boeit mij niet, ik vind je wel aardig.
Echt weer hequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik heb mening over iedereen hier. enne oke soms haat ik jullie ook, maar al met al denk ik dat iedereen het hier wel goed bedoelt. tis soms jammer dat er dan in popie Jopie praatje er andere dingen uit komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook een mening over lilakDo what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet wat er in die spoiler zit maar het sloopt mijn browserHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja weet dat je wel lief bent, niet zo minderwaardig over jezelf denken johquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar ik ben niet aardig![]()
Wel lief
Ik haat niemand, ik vind sommige mensen alleen wat minder aardig.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En heb net heerlijk gepoeptIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het ene mens is wat makkelijker te verteren dan het anderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier ook, zal hem eventjes fixenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik weet niet wat er in die spoiler zit maar het sloopt mijn browserIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoe danquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hier ook, zal hem eventjes eruit slopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tja ach als je hier alles letterlijk neemt dan ben je toch binnen 2 weken depressief.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het ene mens is wat makkelijker te verteren dan het anderDo what you love, love what you do!![]()
Geen idee, was niks anders dan andersquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Van alle 'discussies' over AI en vegetariërsquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:05 schreef kree het volgende:
[..]
tja ach als je hier alles letterlijk neemt dan ben je toch binnen 2 weken depressief.
Je vergeet het watertekort.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Van alle 'discussies' over AI en vegetariërs“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hebben we het al over visserij gehad?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Er wordt hier een meneer verwijdert uit het dokterskantoor
Door de politie
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alles voor de gainzquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Creatine slikken helpt tegen depressieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
niet alleen dat, maar je snapt best wat ik bedoel. niet altijd eens hoor hoe hard mensen hier tegen elkaar in gaan somsquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Van alle 'discussies' over AI en vegetariërsDo what you love, love what you do!![]()
Valt reuze mee de laatste paar maanden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:07 schreef kree het volgende:
[..]
niet alleen dat, maar je snapt best wat ik bedoel. niet altijd eens hoor hoe hard mensen hier tegen elkaar in gaan somsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zeg maar de "volgende verwarde persoon". die een misdaad begaat enzo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
Door de politie
Je bent op vakantie in Rotterdamquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
Door de politie
![]()
Ik zit in Spanjequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:09 schreef kree het volgende:
[..]
zeg maar de "volgende verwarde persoon". die een misdaad begaat enzo?
Domme Engelsenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent op vakantie in Rotterdam![]()
Maar goed, haters gonna hate
tis dat die politie wat harder optreed enzo. maargoed. LOLquote:Do what you love, love what you do!![]()
insert mad Louise Jankerstront gifquote:
Valt meequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:10 schreef kree het volgende:
[..]
tis dat die politie wat harder optreed enzo. maargoed. LOL
Hij werd gewoon uitgeleide gedaan
En ze hebben gewacht tot hij echt weg wasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tis best grappig dat je die er zo uitpikt hierquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
insert mad Louise Jankerstront gifThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: