SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
(knuffel voor Mutske)
![]()
Want?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:43 schreef kree het volgende:
jammer dat ik net niet optijd was met TTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De plakkers op de snelweg?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
had een wat meer andere, LOL over die plakkers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je het wel eens nodig gehad?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:45 schreef kree het volgende:
[..]
ontheffing maar gebruiken als ie nodig is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet zo eigenlijk. naja op vliuchtroken komen wel trouwens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het wel eens nodig gehad?
maar oke heb hem niet voor niks natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is ook zo zeker el handig met spoedklussenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:47 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo eigenlijk. naja op vliuchtroken komen wel trouwens.
maar oke heb hem niet voor niks natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zal ff foto doen btw want jullie geloven me niet, maar waarvoor ik ontheffing krijg voor werk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik geloof je wel hoor, heb geen foto nodig. Kijk ook maar uit misschien staan er wel gegevens op die wij niet hoeven te weten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:49 schreef kree het volgende:
zal ff foto doen btw want jullie geloven me niet, maar waarvoor ik ontheffing krijg voor werk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat maar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:49 schreef kree het volgende:
zal ff foto doen btw want jullie geloven me niet, maar waarvoor ik ontheffing krijg voor werk.How can I make this topic about me?![]()
tia wel he heb die ontheffingen maar moet wel reden voor zijn om ze te overtreden.
dus doe eigenlijk nooit. maar goed een paar klevers en wel iets waar ik heen moet lijkt mij oke redenDo what you love, love what you do!![]()
Mij niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:57 schreef kree het volgende:
tia wel he heb die ontheffingen maar moet wel reden voor zijn om ze te overtreden.
dus doe eigenlijk nooit. maar goed een paar klevers en wel iets waar ik heen moet lijkt mij oke reden
En een protestactie is ook geen reden om over vluchtstroken te rijden.How can I make this topic about me?![]()
![]()
![]()
Hou je niet van die dagen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die tijd komt er weer aan. Ik kijk er niet naar uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voordeel is dat je alleen woont, dan hoef je er ook niets aan te doen.quote:
Voor mij hoeft het ook niet hoor, maak er nooit zo veel tam tam van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel naar familie toe.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat je alleen woont, dan hoef je er ook niets aan te doen.
Voor mij hoeft het ook niet hoor, maak er nooit zo veel tam tam van.How can I make this topic about me?![]()
![]()
Ben maar blij dat je geen schoon familie hebt, dat is met de feestdagen pure horrorquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gezellig kletsen daar met medesporters en er even chillen in de coffeecorner.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wil zo sporten maar motivatie is zoekHow can I make this topic about me?![]()
Nee, ik nietquote:
De kids willen altijd wel ergens een hapje gaan eten, maar vorige jaar ook niet gedaan.
AL die overdreven poespas met dat soort dagen hoeft voor mij niet.
Zoveel mogelijk vreten en zuipen, nee niets voor mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij beeld je ik dat ik een sociaal persoon ben?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gezellig kletsen daar met medesporters en er even chillen in de coffeecorner.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Morguh Nijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben maar blij dat je geen schoon familie hebt, dat is met de feestdagen pure horror
toch collega;s bekeuringen gekregen he? hoe raar weer.quote:
,maargoed tis het idee dan moeten we zelf in beroep.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij beeld je ik dat ik een sociaal persoon ben?
How can I make this topic about me?![]()
Ik heb afgelopen keer ook even gezellig gekletst. Kopje koffie erbij.
Dan was het misschien niet nodig en geen spoedquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:04 schreef kree het volgende:
[..]
toch collega;s bekeuringen gekregen he? hoe raar weer.
,maargoed tis het idee dan moeten we zelf in beroep.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mss wel als er ergens anders huilie is dat er geen water meer is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mij niet.
En een protestactie is ook geen reden om over vluchtstroken te rijden.
wij krijgen die ontheffing ook niet voor niks.Do what you love, love what you do!![]()
Dit inderdaad. Misbruik gemaakt van een ontheffing.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het misschien niet nodig en geen spoedHow can I make this topic about me?![]()
twijfel gevalletje en als aangehouden was het oke geweest, maar zijn camera'squote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het misschien niet nodig en geen spoedDo what you love, love what you do!![]()
Maar beste man, dan is het spoed. Dat is toch heel wat anders?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:05 schreef kree het volgende:
[..]
mss wel als er ergens anders huilie is dat er geen water meer is?
wij krijgen die ontheffing ook niet voor niks.
Maar als je gewoon lekker snel ergens wilt zijn en dus dan maar misbruik maakt van je ontheffing, dan is dat niet oke. Die boetes waren dus ook terecht.How can I make this topic about me?![]()
eens maar voor mijn collega's was het ook spoed althans in van opdracht en daarom ontheffing.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar beste man, dan is het spoed. Dat is toch heel wat anders?
Maar als je gewoon lekker snel ergens wilt zijn en dus dan maar misbruik maakt van je ontheffing, dan is dat niet oke. Die boetes waren dus ook terecht.
het systeem werkt zo dat de bekeuring eerst van je salaris af gaat. en mag je daarna zelf ff uitzoeken of je recht had enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Als aangetoond kan worden dat het op dat moment spoed was, dat staat natuurlijk als spoed storing in het storingenregistratiesysteem bij jullie, dan is het natuurlijk in orde. Maar staat er op dat moment voor de betreffende monteur geen spoedincident geregisteerd, dan is het jammer dan en pak je verlies.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:06 schreef kree het volgende:
[..]
twijfel gevalletje en als aangehouden was het oke geweest, maar zijn camera'sHow can I make this topic about me?![]()
nou laten we even uit gaan van wel. oke. en die zegt niet mee eens. aan de monteur of zijn auto om alles te bewijzen. bon is trouwens binnen maand van salaris afgetrokken. en mag je lekker ff zelf uit gaan zoeken met justitie. mag je blij zijn als het binnen een jaar nog terug is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als aangetoond kan worden dat het op dat moment spoed was, dat staat natuurlijk als spoed storing in het storingenregistratiesysteem bij jullie, dan is het natuurlijk in orde. Maar was er op dat moment voor de betreffende monteur geen spoedincident geregisteerd, dan is het jammer dan en pak je verlies.Do what you love, love what you do!![]()
we hebben allemaal die ontheffing he? en ook dus voor parkeren. maargoed een scan auto houd er geen rekening mee. ga het maar eens terughalen daarna????Do what you love, love what you do!![]()
Slechte regeling, je zou denken dat het werk meewerkt als het terecht was dat die man de ontheffing gebruikteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik. Dan mag dat wel eens bij HR aangekaart worden, dat dit proces verbeterd moet worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:11 schreef kree het volgende:
we hebben allemaal die ontheffing he? en ook dus voor parkeren. maargoed een scan auto houd er geen rekening mee. ga het maar eens terughalen daarna????How can I make this topic about me?![]()
die ontheffing is helemaal oke. alleen rest werkt er niet mee samen. uiteindelijk krijg je dus je gelijk hiermee. want we hebben die juist voor dit soort dingen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Slechte regeling, je zou denken dat het werk meewerkt als het terecht was dat die man de ontheffing gebruikte
het verhaal is, werknemer moet dit zelf uitzoeken en met justitie etc etc. om te bewijzen.
bon is bij je eerste salaris eraf wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ja slechte zaak zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou het is iig niet helemaal goed geregeld,. gedekt uiteindelijk. maar we moeten er zelf achteraan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Een vroegere collega moest ook eens met zijn leaseauto in een stad bij een stoplicht ruimte maken omdat er een ambulance met signalen aan kwam rijden. Werd dus ook als roodrijder geflitst. Maar de boete loopt dan via de leasemaatschappij. Dat is dan ook gedoe om aan te vechten.How can I make this topic about me?![]()
Lastige punten zijn dat altijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vroegere collega moest ook eens met zijn leaseauto in een stad bij een stoplicht ruimte maken omdat er een ambulance met signalen aan kwam rijden. Werd dus ook als roodrijder geflitst. Maar de de boete loopt dan via de leasemaatschappij. Dat is dan ook gedoe om aan te vechten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ambulances hebben vaak ook een module dat ze groen kunnen afdwingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nou zoiets is dit wat ik heb dus, e er staat heel groot telefoon nr op die handhaver kunnen bellen en verifiëren. niet op foto gezet die maar he.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vroegere collega moest ook eens met zijn leaseauto in een stad bij een stoplicht ruimte maken omdat er een ambulance met signalen aan kwam rijden. Werd dus ook als roodrijder geflitst. Maar de de boete loopt dan via de leasemaatschappij. Dat is dan ook gedoe om aan te vechten.
maar dat helpt niet tegen cameras.Do what you love, love what you do!![]()
Bussen hebben dat ook vaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hi hiquote:
Maar 22 puntjes vandaag, beetje jammerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is wel een mooi systeem ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ambulances hebben vaak ook een module dat ze groen kunnen afdwingen
Moet kree ook maar in zijn bus in laten bouwen
Als ik dat zou kunnen inbouwen in mijn auto zou ik een groene golf kopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kon de ambulance niet om hem heen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Een vroegere collega moest ook eens met zijn leaseauto in een stad bij een stoplicht ruimte maken omdat er een ambulance met signalen aan kwam rijden. Werd dus ook als roodrijder geflitst. Maar de boete loopt dan via de leasemaatschappij. Dat is dan ook gedoe om aan te vechten.![]()
Je denkt niet altijd na over wat de beste oplossing is maar wat de snelste veilige optie is waar je als eerste aan denktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen idee, dat vertelde het verhaal niet. Het zal wel niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kon de ambulance niet om hem heen?How can I make this topic about me?![]()
lol ik kan ze krijgen., maar misbruik ervan is ook niet echt de bedoeling; LOL. SOS voor ambulance en brandweer en politie enzo die transponder. heb alles voor duin daar geplaatst.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als ik dat zou kunnen inbouwen in mijn auto zou ik een groene golf kopenDo what you love, love what you do!![]()
Helloquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kon de ambulance niet om hem heen?
kweet niet ik zou het niet misbruiken enzo. maar al met al is er soms voor ons ook nog wel spoed.
daar is het voor dus. die ontheffing. en laat staan die auto transponder. want is helemaal voor nood dien sten dat ze zo door kunnen rijden.Do what you love, love what you do!![]()
Maar wel lekker geslapen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hi hi
Maar 22 puntjes vandaag, beetje jammer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier was het 3.15 uurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ja hoor. Jij dan ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
was beetje verdrietig ff omdat ik denk moet ik dan alles verdedigen enzo? of niet iedereen snapt het dan?quote:Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: