SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou ik wil alles ongecomprimeerd hebben en als ik dan toch besluit een mp3 te maken wil ik zelf bepalen welke codec en bitrate etc ik gebruik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is die "meer controle" dan? Want ik heb gewoon spotify en kan er alles mee wat ik ook met mp3 kan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
.wavquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou ik wil alles ongecomprimeerd hebben en als ik dan toch besluit een mp3 te maken wil ik zelf bepalen welke codec en bitrate etc ik gebruik.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
O jaquote:
Ik had het bericht van DJMO geedit ipv gequote dus even hersteldquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een deja-vu, volgens mij had je dat net al gepost?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Er is een trein
Op de trein staat niet instappen
Mensen stappen inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet per ongeluk op Rapporteren gedrukt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja
[..]
Ik had het bericht van DJMO geedit ipv gequote dus even hersteld
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah ja, voor de echte audio fan is mp3 of wat anders (is dat flac?) wel beter ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou ik wil alles ongecomprimeerd hebben en als ik dan toch besluit een mp3 te maken wil ik zelf bepalen welke codec en bitrate etc ik gebruik.
Ik zelf vind vooral fijn dat ik niet meer alles los hoef te downloaden. Maar ben ook wat casual met muziek.![]()
Nee, dan verschijnt het niet hier als dat zo wasquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet per ongeluk op Rapporteren gedrukt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Treinwappiesquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Er is een trein
Mensen stappen inIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Er is een trein
Mensen stappen in![]()
![]()
flac, wav en aiff zijn uncompressed audio bestanden. Ik gebruik aiff.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zal zo even wat lucht decompresserenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:47 schreef MooieTop6 het volgende:
Zal zo even wat lucht decompresseren
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik vind nog steeds het PI-compressed audio format het beste.
Ergens in de decimalen van pi zit exact jouw liedje. Dan doe je gewoon PI(102312312,12312312312) en dan heb je je liedje.![]()
Nee itt WAV heeft FLAC heeft wel compressie maar is lossless compressie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:46 schreef gebrokenglas het volgende:
flac, wav en aiff zijn uncompressed audio bestanden. Ik gebruik aiff.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Klopt. Foutje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee itt WAV heeft FLAC heeft wel compressie maar is lossless compressie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Er is ergens feestje richting Rotterdam
Staat een hoop jeugd in de trein in feest outfitsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klinkt goedquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wilquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* gebrokenglas moet nog naar de winkel en overweegt patat voor vanavond
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een goede keuzequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas moet nog naar de winkel en overweegt patat voor vanavondIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb lamsshoarma gehaald. Lekker met patat erbij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas moet nog naar de winkel en overweegt patat voor vanavond
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik denk het ook. Een Spotify abo, patat, er worden allemaal goeie keuzes gemaakt vandaagquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een verwendag vandaag…quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb lamsshoarma gehaald. Lekker met patat erbij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die artiesten zullen me een worst wezen. Een groot deel van m’n muziekcollectie bestaat uit illegaal gedownloade muziek, alleen van m’n favoriete artiesten heb ik gekocht. Maar ik wil gewoon de volledige controle hebben over m’n muziek. Dus Spotify is niks voor mij.Do what you love, love what you do!![]()
tis hoe ouder je wordt. dat je die dingen mss meer gaat begrijpen ook.Do what you love, love what you do!![]()
ahw vind dat zo vervelend voor je en zonder helemaal dramatisch te doen, ik denk snap wat je voelt.quote:
sterkte joh jijDo what you love, love what you do!![]()
tis onwijs anders hoe we over dingen denken en muziek enzo.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
En dat is primaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
tis onwijs anders hoe we over dingen denken en muziek enzo.![]()
![]()
zeker had dat lied al tijden niet meer gehoord trouwens die je nu poste.quote:
nostalgie haast. had die op cassette bandjes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit is dan wel super vet weer.Do what you love, love what you do!![]()
Deze is dan ook net nieuwquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
zeker had dat lied al tijden niet meer gehoord trouwens die je nu poste.![]()
![]()
Wat een mooie samenwerking.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het origineel wel ja. Zonder Scooter en Joosthaha ja daarom. sorry had het eerste stukje alleen nog geluisterd, wel beetje weer kopie van kopie dan he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het origineel wel ja. Zonder Scooter en JoostDo what you love, love what you do!![]()
Het intro is nog ouderquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het origineel wel ja. Zonder Scooter en Joost“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet perse fan van kopietjes enzo van originelen. maargoed het brengt wat nostalgie terug
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het idee kwam zeker uit jaren "90 dit want herken het zelfs nog.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2453 / +9 / +31 / 5606 / 6636 / 0.37
2. FreshFruit / 1964 / +200 / +30 / 2169 / 2964 / 0.66
3. KillemWieft / 1548 / +92 / +62 / 724 / 1154 / 1.34
4. Dotteke / 1396 / +7 / +39 / 2427 / 2976 / 0.47
5. MooieTop6 / 1080 / +32 / +21 / 3752 / 4408 / 0.25
6. JustinK / 1076 / +133 / +38 / 2772 / 2977 / 0.36
7. _UserName_ / 1075 / +14 / +36 / 817 / 1107 / 0.97
8. Vino_Tinto / 1059 / +4 / +0 / 2520 / 3045 / 0.35
9. gebrokenglas / 825 / +30 / +5 / 1904 / 2390 / 0.35
10. KoningWouter / 821 / +28 / +6 / 1247 / 1603 / 0.51
11. hemarookworst / 630 / +11 / +6 / 967 / 1284 / 0.49
12. Dr.Mikey / 534 / +19 / +10 / 267 / 446 / 1.2
13. Masberum / 521 / +1 / +2 / 493 / 637 / 0.82
14. kree / 442 / +15 / +79 / 1371 / 1681 / 0.26
15. devzero / 414 / +3 / +7 / 593 / 758 / 0.55
16. Bargehassus / 406 / +2 / +10 / 1106 / 1287 / 0.32
17. mario390 / 405 / +1 / +0 / 235 / 350 / 1.16
18. MizzezAmy / 383 / +1 / +8 / 1595 / 1837 / 0.21
19. ToT / 370 / +5 / +0 / 1826 / 2086 / 0.18
20. HappyCharly / 350 / +0 / +9 / 203 / 280 / 1.25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
hmmmmmmmm oke dan ben je ouder als ik?quote:
ik ken het nr wel, maar wel meer in de dance versie.Do what you love, love what you do!![]()
Ja weet ik, was tegen Fruit m.b.t. de intro.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:29 schreef kree het volgende:
[..]
het idee kwam zeker uit jaren "90 dit want herken het zelfs nog.![]()
Hier op 19,04
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gouden tijdperk he voor muzikanten enzo dat. nu vergeet t maar. haha als muzikant? no way meer om geld te verdienden.Do what you love, love what you do!![]()
wist btw niet dat het van zoiets af kwam dat hele liedje
thanks voor t delen.Do what you love, love what you do!![]()
sowieso en als eerste zijn met een cd-burner. LOLquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:37 schreef JustinK het volgende:
cd'tjes verkopen tikte lekker aan ja
naja vermogens heb ik er ook niet mee verdient.Do what you love, love what you do!![]()
heerlijk was het nog net geen mobieltjes overal. lekker met een landkaart in de auto naar vakantie.quote:
geen gezeik van werk omdat je altijd bereikbaar moet zijn. nee jongens geef mij die tijd maar terug/
ik vind het jammer dat de jeugd nu er heel anders in moet staan.Do what you love, love what you do!![]()
Mooi toch dat we dat hebben meegemaaktquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:41 schreef kree het volgende:
[..]
heerlijk was het nog net geen mobieltjes overal. lekker met een landkaart in de auto naar vakantie.
geen gezeik van werk omdat je altijd bereikbaar moet zijn. nee jongens geef mij die tijd maar terug/
ik vind het jammer dat de jeugd nu er heel anders in moet staan.![]()
![]()
ja jij en ik en aantal andere hier wss. maar jeugd nu. heb medelijden met ze haast. echt.....quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi toch dat we dat hebben meegemaaktDo what you love, love what you do!![]()
jaja ik wel, maar jeugd gaat er niet meer in mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:44 schreef Shii het volgende:
Werkmobiel kun je uitzetten als je vrij bent. Landkaart kan nog steeds mee op vakantie.Do what you love, love what you do!![]()
Ach zo heeft elke tijd wel weer iets. Sommige dingen maken het leven nu wel een stuk makkelijker. Andere dingen zijn wel echt drama...quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja jij en ik en aantal andere hier wss. maar jeugd nu. heb medelijden met ze haast. echt.....![]()
ik vind hele techniek geweldig he, begrijp me niet verkeerd.
Maar ik zie er onwijze nadelen in wel. en zeker met kinderen. en nog meer met het hele AIDo what you love, love what you do!![]()
mss lachen we er later over ja? maar denk niet eigenlijk/. uiteindelijk vernietigen we onze eigen wereld waar we op leven. dat is wat mensheid doet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach zo heeft elke tijd wel weer iets. Sommige dingen maken het leven nu wel een stuk makkelijker. Andere dingen zijn wel echt drama...Do what you love, love what you do!![]()
Je zit zelf nu ook op social media makker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:46 schreef JustinK het volgende:
Ik zou echt niet meer terug willen naar een papieren landkaart. Google maps ftw!![]()
Maar social mediaZou verboden mogen worden
![]()
![]()
whah fok valt er beetje tussen in nog wmbquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je zit zelf nu ook op social media makker.
Ik vind FOK! nou niet echt social mediaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je zit zelf nu ook op social media makker.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:48 schreef kree het volgende:
[..]
whah fok valt er beetje tussen in nog wmb
Of je nou op X of op Fok zit, het is allemaal gewoon social media. Paiq ook.
Het ene trekt alleen het ene volk aan, het andere het andere.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: